Heitä yhdistää yksi yhteinen tekijä. He eivät koskaan tunnusta pahoja tekojaan. Toivonlinnan koulu yhtenä esimerkkinä muiden joukossa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008002421.html
Minkälaisia ovat papit ja pastorit?
69
655
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen esimerkki Toivonlinna sinusta on? Ei siellä ole murhattu ketään.
Suomessa ollaksensa rikokseen syyllisenä pitää vähintään sakkolappu kirjoittaa rikoslakien nojalla ollaksensa rikokseen syyllisenä.
Toivonlinnan koulussa lienee ollut opettaja vuosikymmeniä takaperin jolla muhinaa teinitytön kanssa?
Kouluihin palkataan työntekijöitä ,ei uskontojen jäsenkirjoilla pääse minkään alan opettajaksi.
Kirkon toimissa olevat johtajat olivat syytettyinä sellaiseen aikaan, ettei mikään olisi ajassa päässyt syyteoikeuden ulkopuolelle, -mutta sakkolappuakaan ei ole tuomittu rikoslakien nojalla, eli ovat syyttömiä tuoreisiin muuten syytettävissä ja tuomittavissa oleviin tapahtumiin.
Rikoslaeissa on lakia säädetty tarkasti. Lasten ja nuortentyöntekijöitä koskee omat lait.
Muun väestön suhteen suojaikäraja on 16- vuotta, joskin vanhemman hallitseva asema aina huomioidaan.
Pitää olla esimerkiksi seksuaalista puhetta, pyrkimystä netissä saada netissä kontaktia jne, seksuaalisia kuvia, seksuaalisia filmejä, koskettelua erogeenisille alueille seksuaalista, seksuaalisessa merkityksessä paljasta pintaa, tai/ja yhdyntää jonnekin paikkaan.
Tämä on rikollista ja täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Lasten ja nuortentyön parissa olevat henkilöt, samoin kuin holhoajat ovat hallitsevassa asemassa. Siksi lasten-nuortentyön tekijöille on erikseen säädetty lakia.
Syyteoikeuden ulkopuolella olevat on Suomi oikeusvaltiossa pidettävä syyttöminä.- Anonyymi
Toivonlinnassa on murhattu lukematon määrä sieluja. Myös seksuaalista ja henkistä hyväksikäyttöä sekä väkivaltaa on harjoitettu siinä 'epätoivon linnassa' aina.
Ei tarvitse kuin pitää korvat ja silmät auki. Lahkojen aivo-orjilta on tosin tarkoituksella tukittu korvat ja heidät on myös sokaistu pastoreiden ja kirkon valtaapitävien toimesta.- Anonyymi
Jaahas. Huhuja ja juoruja levittelet. Olin itse Toivonlinnassa 11 vuotta koulussa eikä sinä aikana tullut vastaan mitään tuollaista, mitä väität.
- Anonyymi
Sinä yksinkertaisesti valehtelet.
Lisäys;
Artikkelisi koskee katolisen kirkon papin mahdollista tai jo todettua rikosta.
En sitä kuin korkeintaan päältä vilkaisin ja näin mistä on siinä kyse.
Katolisuus on maailmassa suurin uskonto jäsenmäärältään, ja suuressa kirkossa jota käytetään tradition perinteissä ilman uskoa, tietenkin eivät aina pyhät arvot vallitse.
Adventtikirkossa henkilöstöt ovat Jeesus Kristus uskolle pyhittyneitä, eivät muuten pystyisi työtään tekemäänkään.
En ole koskaan kuullut rikoksisista näiden ihmisten tekeminä.
>>> Yleensäkin on niin ettei minkään uskonnon aito Raamatun Jeesus Kristus uskolainen ole koskaan kaltereiden takana istunut rikoslakien mukaan rikoksista tuomittuna. Kyllä ne aina jotakin muita tapauksia ovat olleet ettei koskaan aidossa Jeesus uskossa olevien tekemiä rikokset joista kaltereiden takana istutaan.
Ns. uskovaistenkin joukossa on tietenkin monenlaisilla rajoilla olevia ihmisiä, ja Raamatun Jeesus Kristus uskonto on uskonto joka armahtaa ihmisen raskaistakin rikoksista Jes 1:18, Matt 7:1, -mutta toki maallinen oikeudenkäynti on raskaissa rikoksissa tehtävä/suoritettava/käytävä ensin.
Jumala itse Raamatun mukaan siis armahtaa katuneen, syntielämänsä hylänneen ihmisen- kun ihminen vilpittömästi synnin surussa Jumalan edessä katuu ja hylkää väärät tekonsa. Ihminen elää "uutta elämää Kristuksessa" eikä muista sekuntiakaan tavallisesti menneitä tekojaan -uusi elämä Kristuksessa ei menneitä muistele, eikä suvaitse syyttämistä ja tuomitsemista teoista jotka on sovitettu ja Jumala armahtanut; > Matt 7:1.
- Ihminen saa joskus mahdollisesti itse "armottoman ihmisen tuomion" eli joutuu itse tuomittavaksi toisen tekosista Jumalan edessä jos on armahtamaton tässä merkityksessä kuin kerron omilla sanoillani, - jos tuomitsee armahdetun tekonsa sovittaneen!
Suomessa asioilla on oma kohtuullinen olevaisuuden aika mainittu rikoslakien yhteydessä.
Suomi oikeusvaltio siis huolehtii myös ihmisten syyttömyyden ettei kukaan ole ikänsäkaiken syyllisenä.
Elinkautistason rikokset syytetään ja tutkitaan aina ajasta riippumatta.Lapsi-iässä olevan murha ja/tai seksuaalinen hyväksikäyttö on niitä inhottavimpia rikoksia.
On kuitenkin liian kaukaa haettua esimerkkiä rikoksista vetää tänne "adventismi" palstalle sellaisessa merkityksessä että syyttäisi pappien ammattikuntaa.
"Katolisuus" on oikea palsta lähettää tuo linkkisi sinne, -sinne linkkisi asia kuuluu.
Niin kuin sanoin, ei Adventtikirkkolaiset istu kaltereiden takana rikoksista tuomittuina, ovat sen verran pyhittyneessä Jeesus Kristus uskossa.Toivonlinnan suhteen on minusta liikaa ja aiheettomasti tunnustettu, sillä rikoksiin syyllisinä ei ollut ristin sieluakaan -ketään.
Pitää sen verran tajuta arvostaa oikeusvaltion lakia ja oikeusmoraalietiikkaa, että käsittää ettei ihmisiä ole rikokseen syyllistyneinä jos ei rikoslakien nojalla edes sakkolappuakaan voida tuomita rikoksista.
Ehkä kunnianloukkausrikollisuus on ollut ainoa rikos.Minun elämäni jokainen seksikontaktini ja seksisuhteeni ovat vähintään 50- villityksen ikäisinä tänään vuonna 2021.
Olen yli 32- vuoden ajan -yli 32- jättänyt käyttämättä jokaisen mahdollisuuteni ja jokaisen tilaisuuteni harrastaa seksiä varhaisnuoren kanssa. Eli sellaisen raavasmiesikäni ajan.
Olen ollut nuori aikoinaan itsekin.
Nyt 62- vuotias.
Yhden lapsen kanssa olen ollut vuoden päivät seksisuhteessa, hän oli vuonna 1974 -15- vuotias seksisuhteemme alkaessa ja minä vuodella vanhempi. Kulutimme Sultan kondomipakkoja, ja sitten e-pillereitä 16- iässä kun hän oli.
Olin itse vuodella vanhempi. Holhoajamme tiesivät molemmilla tahoilla suhteestamme heti.
Nuoruuteni 1980 luvulla on ollut pari 17- kesäistä joista toisen kanssa seurustelin muutaman kuukauden, oli sitten autokoulussakin ja täytti 18- vuotta. Minun työstressini pilasi suhteemme.
1970-1980 vuosikymmenen nuorten ihmisten erilaisia käyttäytymisen häiriöitä, erilaisista syistä johtuneita sekavuustiloja, ja äkillisiä mielenhäiriöitä ei ole olemassakaan 2000- vuosituhannen aikana.
Suomen varhaisimpia lakeja on että äkillisiä mielenhäiriöitä ei syytetä, sillä teosta puuttuu rikokseksi tarvittava rikoksen suunnittelu/himo/oma tahto/ oma halu/ rikolliseen tekoon. Nämä ovat tapauksia ettei henkilö itse muista aikoihin tekoaan, ja ei voi koskaan käsittää että olisi jotakin kamalaa tai hassua tai kauheaa tehnyt, sitten kun kuukausien kuluttua alkaa muistamaan.
Näitä ei voida pitää rikoksina syytettävissä ja tuomittavissa -joissa ei mitään oman tahdon halua ja teon hetken tietoista hallintaa ole. Ihminen ei ole halunnut eikä himoinnut eikä suunnitellut sekuntiakaan tekoaan, eikä teko kuulu arvoihin joihin ihminen pyrkisi tai arvoihin joita ihminen pitäisi yllä.Me saimme holhoajiemme puolesta nussia lapsena, - ja nyt lapsikin on jo 60- vuotta täyttänyt 60-, kun itse olen 62- vuotias idag tänään.
Jeesus_rakastaa kirjoitti:
Me saimme holhoajiemme puolesta nussia lapsena, - ja nyt lapsikin on jo 60- vuotta täyttänyt 60-, kun itse olen 62- vuotias idag tänään.
En missään tapauksessa kehota niin nuoreen seksiin, on liian nuori ikä.
On parempi odottaa sellaista ikää että rakkaus voisi olla kypsynyttä, ja suhdetta ei saa aloittaa intiimiltä tasolta.
Itse koin olevani kypsä parisuhteeseen noin 30- ikäisenä, -mutta toki korvia myöten rakastumisia oli aikaisemmin, joista olisi minun puolestani tullut hyvää.Sekoboltsi tekstiä. Ei tosta ymmärrä mikä on jutun idea.
Kehuu seksijutuillaan. On siinä ihminen vajonnut aika alas.
Raamatun uskonto opettaa pyhiä arvoja!
Jeesus Kristus uskon ihmiset riippumatta seurakuntapiireistään eivät siis istu kaltereiden takana, eli eivät tee rikoksia.
Raamattu ei kannusta rikoksiin -päinvastoin.
Niin kuin sanoin ihka oikeat rikokset ovat aina poikkeuksetta jotakin muuta tapausta kuin aidossa Jeesus Kristus Raamatun uskossa olevaisten tekemiä.
Aidossa pyhittyneessä uskossa ihmiset eivät rikoksia siis koskaan tee.
Tottakai uskovaisten piirien sisällä /joukossa mukana saattaa olla uskonkandidaatteja ja marginaalitapauksia että usko ei ole kasvanut vielä täyteen mittaansa.- Anonyymi
'Jeesus_rakastaa' on yksi varoittava esimerkki aivo-pesun lopputulemasta. Jokainen päätelköön itse.
- Anonyymi
'Jeesus_rakastaa' nimimerkki on esiintynyt palstalla ainakin kolmella eri nimimerkillä.
Hän on palstalla kertonut perusteellisesti omaa historiaansa ja sekoilujaan sekä nuoruutensa viinanhuuruista toimintaa sekä korostanut neitsyyttään 'B-rapun' puolella.
Adventtikirkossa ko. henkilö viihtyi vain kuutisen vuotta, mutta sitä hän ei ole kertonut, miksi hänet erotettiin tai mistä syystä hän erosi adventtikirkosta 2006.
- Anonyymi
Papit leipäpappeja ja piispoja Suomessa.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Toivonlinnassa oli oikein mukavaa. Siellä sai tasokasta opetusta, Turku viihteineen oli lähellä ja koulullakin sai tarvittaessa juomia ja naisseuraa. Sinkkuvuosien pisin yhtämittainen harjoittelusuhde tuli koettua siellä. Koskaan en nähnyt ketään kiusattavan, painostettavan, hyväksikäytettävän tai tapettavan. Pitäisikin taas käydä katsomassa paikkoja.
- Anonyymi
Joillekin Toivonlinna oli hyvinkin ahdistava paikka, koska tekivät siellä ollessa itsemurhan. Kyseessä oli tietysti hyväksikäyttöä, joka uhrin puolelta salattiin häpeän vuoksi ja hyväksikäyttäjän puolelta rangaistuksen pelosta ja uskonnollisen yhteisön suojeluksen vuoksi.
Itselleni Toivonlinna merkitsi puutteessa olevien neitokaisten halujen tyydyttämistä sekä kivoja iltoja alkoholipitoisia juomia nautiskellen mukavassa seurassa. Selkään puukottajia tuli luonnollisesti karttaa ja tunnistaa sekä 'juoruämmiä' oli pidettävä silmällä.
Valitettavasti useille Toivonlinna on jättänyt traumat, kun olen seurannut heidän vaiheitaan Toivonlinnan jälkeen. Monet pitivät uskonnollista kulissia väkisin yllä ja sellainen kaksinaamaisuus on tietysti rasittavaa. Myös uskonnolliset ahdasmieliset tavat paistavat monen nuoren otsaluusta läpi ja he pyrkivätkin nuoleskelemaan koulun henkilökuntaa yrittäen saada mielikuvituspisteitä vastineeksi pyrkiessään peittämään omat taipumuksensa ja kaksinaamaisuutensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillekin Toivonlinna oli hyvinkin ahdistava paikka, koska tekivät siellä ollessa itsemurhan. Kyseessä oli tietysti hyväksikäyttöä, joka uhrin puolelta salattiin häpeän vuoksi ja hyväksikäyttäjän puolelta rangaistuksen pelosta ja uskonnollisen yhteisön suojeluksen vuoksi.
Itselleni Toivonlinna merkitsi puutteessa olevien neitokaisten halujen tyydyttämistä sekä kivoja iltoja alkoholipitoisia juomia nautiskellen mukavassa seurassa. Selkään puukottajia tuli luonnollisesti karttaa ja tunnistaa sekä 'juoruämmiä' oli pidettävä silmällä.
Valitettavasti useille Toivonlinna on jättänyt traumat, kun olen seurannut heidän vaiheitaan Toivonlinnan jälkeen. Monet pitivät uskonnollista kulissia väkisin yllä ja sellainen kaksinaamaisuus on tietysti rasittavaa. Myös uskonnolliset ahdasmieliset tavat paistavat monen nuoren otsaluusta läpi ja he pyrkivätkin nuoleskelemaan koulun henkilökuntaa yrittäen saada mielikuvituspisteitä vastineeksi pyrkiessään peittämään omat taipumuksensa ja kaksinaamaisuutensa."Kyseessä oli tietysti..." vai tietysti. Tunsitko hänet henkilökohtaisesti?
"Valitettavasti useille Toivonlinna on jättänyt traumat, kun olen seurannut heidän vaiheitaan Toivonlinnan jälkeen."
Sen mitä minä olen seurannut teidän katkeroituneiden keskusteluja aiheesta, niin suurin osa katkeroitumisistanne onkin lopulta johtunut teidän omista ongelmistanne, ja alkusyy onkin ihan jossain muualla kuin Toivonlinnassa, esimerkiksi omassa suhteessa omiin vanhempiin. On niin helppoa syyttää koulua kaikesta vaikka oma elämä olisi sekaisin muistakin syistä. Uimakoulu, jääkiekkojuniorit, autokoulu, rippileiri ja armeijakin on monille hyvin traumaattinen paikka. Kaikille ei yksinkertaisesti sovi kaikki asiat. Eikä kaikki kestä kaikkia olosuhteita.
Jos Toivonlinna on ollut teille niin traumaattinen paikka, niin miksi ihmeessä ette ole lähteneet sieltä pois? Anna kun arvaan...omien vanhempien syy?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti useille Toivonlinna on jättänyt traumat, kun olen seurannut heidän vaiheitaan Toivonlinnan jälkeen. Monet pitivät uskonnollista kulissia väkisin yllä ja sellainen kaksinaamaisuus on tietysti rasittavaa. Myös uskonnolliset ahdasmieliset tavat paistavat monen nuoren otsaluusta läpi ja he pyrkivätkin nuoleskelemaan koulun henkilökuntaa yrittäen saada mielikuvituspisteitä vastineeksi pyrkiessään peittämään omat taipumuksensa ja kaksinaamaisuutensa.En ole sellaisista kuullutkaan. Kuultavaa tuli tarjottua Koivulan yläkerrassa naapureiden iloksi äänenkäytössään kovin estottoman neitosen kanssa, mutta se on kokonaan toinen juttu. Omissa muistoissa on mukavat kouluvuodet, tasokas opetus ja hauskat viikonloput Turussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellaisista kuullutkaan. Kuultavaa tuli tarjottua Koivulan yläkerrassa naapureiden iloksi äänenkäytössään kovin estottoman neitosen kanssa, mutta se on kokonaan toinen juttu. Omissa muistoissa on mukavat kouluvuodet, tasokas opetus ja hauskat viikonloput Turussa.
Taidan tunnistaa tämän kirjoittajan ja melko varmasti tytönkin, vaikka sisäänkäynti oli tien puolella ja itse olin Hiirlan ovella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti useille Toivonlinna on jättänyt traumat, kun olen seurannut heidän vaiheitaan Toivonlinnan jälkeen. Monet pitivät uskonnollista kulissia väkisin yllä ja sellainen kaksinaamaisuus on tietysti rasittavaa. Myös uskonnolliset ahdasmieliset tavat paistavat monen nuoren otsaluusta läpi ja he pyrkivätkin nuoleskelemaan koulun henkilökuntaa yrittäen saada mielikuvituspisteitä vastineeksi pyrkiessään peittämään omat taipumuksensa ja kaksinaamaisuutensa.Siinä taas on ristiriitaista juttua. Miten ihmeessä jossain sisäoppilaitoksessa alkoholipitoisia juomia nautiskellen on mennyt aika.
Mitä itse olen ollut sisäoppilaitoksessa, niin siellä on kova itsekontrolli kaikille tämän kaltaisille asioille.
- Anonyymi
Taas typerä aloitus.
- Anonyymi
Taas hyvä aloitus, joka paljastaa pastorit ja papit housut nilkoissa tepasteliviksi huijareiksi.
Uskonnot ovat KAIKKI kusetusta, jonka tarkoituksena on aivopestä herkkäuskoiset maksamaan loisien helpon elämän. Paskanpuhumisella saa tienata, koska uskonnonvapaus sallii sen rikollisen toiminnan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas hyvä aloitus, joka paljastaa pastorit ja papit housut nilkoissa tepasteliviksi huijareiksi.
Uskonnot ovat KAIKKI kusetusta, jonka tarkoituksena on aivopestä herkkäuskoiset maksamaan loisien helpon elämän. Paskanpuhumisella saa tienata, koska uskonnonvapaus sallii sen rikollisen toiminnan.Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot ovat KAIKKI kusetusta, jonka tarkoituksena on aivopestä herkkäuskoiset maksamaan loisien helpon elämän. Paskanpuhumisella saa tienata, koska uskonnonvapaus sallii sen rikollisen toiminnan."Taas hyvä aloitus, joka paljastaa pastorit ja papit housut nilkoissa tepasteliviksi huijareiksi."
Miten aloitus paljastaa yhtään mitään? Eihän siinä kerrottu mitään uskottavaa väitteiden tueksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonnot ovat KAIKKI kusetusta, jonka tarkoituksena on aivopestä herkkäuskoiset maksamaan loisien helpon elämän. Paskanpuhumisella saa tienata, koska uskonnonvapaus sallii sen rikollisen toiminnan.Eksyit väärälle palstalle.
- Anonyymi
Mitenkä se Jeesus ylipäätään tiesi mitään seksistä? Isä oli vanhapoika. Äiti toisen oma.
- Anonyymi
Ei Jeesuksella ja hänen äidillään ollut kuin 12 vuotta ikäeroa. Kyllä poika pääsi harjoittelemaan, mikäli tahtoi. Toisekseen sen ajan kaupungit olivat täynnä ilotaloja ja porttoja.
Jeesuskin heilasteli ainakin yhden porton kanssa.
Heilastelun tuloksena heille syntyi myös yhteinen lapsi, Jaakob. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesuksella ja hänen äidillään ollut kuin 12 vuotta ikäeroa. Kyllä poika pääsi harjoittelemaan, mikäli tahtoi. Toisekseen sen ajan kaupungit olivat täynnä ilotaloja ja porttoja.
Heilastelun tuloksena heille syntyi myös yhteinen lapsi, Jaakob.Ei tuo pidä paikkaansa. Väitteesi ovat valhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heilastelun tuloksena heille syntyi myös yhteinen lapsi, Jaakob.Murheella sinun vuoksesi sanon. Joudut jokaisesta sanastasi vastuuseen.
- Anonyymi
Papit ja pastorit ovat PAHOJA.
T: iloinen nauraja- Anonyymi
He ovat pahempia kuin edes arvaat. Papit ja pastorit ovat uskonnon kaapuun puettuja kusettajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat pahempia kuin edes arvaat. Papit ja pastorit ovat uskonnon kaapuun puettuja kusettajia.
Valheenne eivät hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheenne eivät hetkauta.
Sinun valheesi siitä, että muut valehtelevat hetkauttaa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Puhuin täysin TOTTA... Pastorit ja papit ovat todellakin PAHOJA.. ja kuten minulle vastattiin, he ovat myös kusettajia. Nämä loiset lukevat typeriä loitsuja ja valehtelevat palkkansa eteen, juu.
T: iloinen nauraja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Puhuin täysin TOTTA... Pastorit ja papit ovat todellakin PAHOJA.. ja kuten minulle vastattiin, he ovat myös kusettajia. Nämä loiset lukevat typeriä loitsuja ja valehtelevat palkkansa eteen, juu.
T: iloinen naurajaTaidat nyt vähän liioitella ethän sinä kaikkia advareita tunne vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: iloinen naurajaValheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt vähän liioitella ethän sinä kaikkia advareita tunne vai ?
Pastorit ja papit tunnen kaikki. He ovat kaikki saastaisia huijareita ja kaksinaamaisia kusettajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: iloinen naurajaKuinka lyhyt se sinun oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorit ja papit tunnen kaikki. He ovat kaikki saastaisia huijareita ja kaksinaamaisia kusettajia.
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Pastorit ja papit puhuvat paskaa rahan vuoksi.
Helppo raha koukuttaa ja sen kun saa vielä uskomuksia ja satuja toistelemella.
Mikä sen mukavampaa?- Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Jumala on. Raamattu pysyy. Jeesus pelastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on. Raamattu pysyy. Jeesus pelastaa.
Raamattu on epärehellisten ihmisten teos. Kaikki, jotka lukevat Raamattua ovat valehtelijoita ja epärehellistä porukkaa, eikä heihin voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu on epärehellisten ihmisten teos. Kaikki, jotka lukevat Raamattua ovat valehtelijoita ja epärehellistä porukkaa, eikä heihin voi luottaa.
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käyt sotaa Jumalaa vastaan?
- Anonyymi
"Minkälaisia ovat papit ja pastorit?"
Ihmisiä kuten muutkin.- Anonyymi
Valehtelevia paskahousuja.
Eivät he ole ihmisiä, vaan loisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät he ole ihmisiä, vaan loisia.Typerä mielipiteesi on yhdentekevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät he ole ihmisiä, vaan loisia.Paitsi että yrittävät pelastaa sinutkin tulevalta Jumalan vihalta. Noin kovastiko haluat ehdoin tahdoin helvettiin, että valehtelet heistä koko ajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että yrittävät pelastaa sinutkin tulevalta Jumalan vihalta. Noin kovastiko haluat ehdoin tahdoin helvettiin, että valehtelet heistä koko ajan?
Papit ja pasorit eivät pysty pelastamaan ketään mistään.
He ovat valehtelevia loisia ja eivät ansaitse edes ihmisarvoa.
Heitä voi verrata verenimiöihin, punkkeihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papit ja pasorit eivät pysty pelastamaan ketään mistään.
He ovat valehtelevia loisia ja eivät ansaitse edes ihmisarvoa.
Heitä voi verrata verenimiöihin, punkkeihin.Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Kirkonmiehillä on saastaiset huulet ja lähimäisen veren tahrimat kädet.
- Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheesi ei hetkauta.
Sinun huulesi ne ovat valheeliset, kun syytät toisia valehtelijoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun huulesi ne ovat valheeliset, kun syytät toisia valehtelijoiksi.
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheesi ei hetkauta.
Sanoi adventtikirkon pastori kun pojan reittä siveli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fantasiasi ei hetkauta - paitsi pikkuruistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainenko oikeasti olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja kertoo yököttävästä haaveestaan, jonka yrittää toiselle vierittää
- Anonyymi
Seurakuntiin ihmiset liittyvät uskon kautta Kristukseen.
Eli maailmasta, erottautuvat pahasta. Ja siitä lähtee armontie ja tunnustaminen on Ylipapille synnit - Kristukselle. Kaikki olemme syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla. - Anonyymi
Lahkoihin ja kirkkokuntiin hakeudutaan, koska halutaan vertaistukea omalle hulluudelle. Ei siinä mistään muusta ole kysymys.
Tietysti papit ja pastorit käyttävät surutta sellaista tilaisuutta hyväksi.- Anonyymi
Miksi kiukuttelet sitä, että sinulla on pieni? Ei se siitä kiukuttelemalla kasva.
- Anonyymi
Ihan typerä aloitus. Jenkkilässä tapahtunut murha, jossa syyllinen on katolinen pappi, ei kerro yhtään mitään Suomessa asuvista adventisteista tai Toivonlinnasta. Ei mitään.
- Anonyymi
Toivonlinnassa on ollut itsemurhia ja sen yrityksiä
a) henkilöstön
b) sisäoppilaitoksen oppilaiden
keskuudessa.
Siellä vallitsee kuoleman ja eksytyksen henki.- Anonyymi
Toivonlinnassa adventien sisäoppilaitoksessa käytetään lapsia seksuaalisesti hyväksi.
- Anonyymi
Ei sitten niin ensimmäistäkään murhaa tai itsemurhaa ole ollut. Sen sijaan tavallista nuorison elämää pikkudraamoineen sekä elämää ja erotiikkaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924