🤔🏢🌇 näkyy kerrostalojen välistä. Ei se superkuu olisi viime yönä näkynyt, vaikka sitä olisi yrittänyt katsoa.
Myös joskus kaiken alussa nähnyt pienen palan taivasta hänen silmistään.
Kuutamolauluista klassikko on Moon river
https://youtu.be/uirBWk-qd9A
Pieni pala taivasta
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Superkuu ei ollut näkyvissä juurikaan täällä Euroopassa, Suomessa ei ollenkaan.
Sittenhän en menettänyt mitään, vaikken taivaalle tihrustanutkaan. Aamun uutisia kuunnellessani puolella korvalla sain sellaisen vaikutelman, että superkuu oli näkynyt koko maapallolla.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sittenhän en menettänyt mitään, vaikken taivaalle tihrustanutkaan. Aamun uutisia kuunnellessani puolella korvalla sain sellaisen vaikutelman, että superkuu oli näkynyt koko maapallolla.
Näkyi joo ympäri palloa mutta näin pohjoisessa huonosti.
Kuu näkyi parhaiten Amerikan länsiosissa, Australiassa ja itäisessä Aasiassa, mutta myös Euroopassa. Etelä-Euroopassa.
Kuu nousee El Pilar katedraalin takaa Zaragozassa, Espanjassa 26. toukokuuta.
https://yle.fi/uutiset/3-11950373 Anonyymi kirjoitti:
Näkyi joo ympäri palloa mutta näin pohjoisessa huonosti.
Kuu näkyi parhaiten Amerikan länsiosissa, Australiassa ja itäisessä Aasiassa, mutta myös Euroopassa. Etelä-Euroopassa.
Kuu nousee El Pilar katedraalin takaa Zaragozassa, Espanjassa 26. toukokuuta.
https://yle.fi/uutiset/3-11950373Kiitos linkistä. Oli upeita kuvia!
- Anonyymi
👀🎯🧨✨✨🥋🥊🥊🏆🧸
- Anonyymi
No jos se eilen illalla ja yöllä oli, taisin sen tietämättäni tuolla luoteessa nähdä, puiden takaa kylläkin. Ois pitäny meren rannasta tähystää. Se oli sen verran matalalla, että silloinhan se aina näyttää luonnottoman isolta, mutta hieno oli, sellainen keltainen.🎑 Audrey on ikihyvä, tuossa toinen AIn eteenheittämä kaunis kipale kuusta.
Morcheeba, the moon
https://youtu.be/GrDo0bTIvqUOlihan se tuolloin 26/27 välisenä yönä. Meren rannalla varmaan ollutkin upea näky. Itsellä on niin kapea näkymä taivaalle, että ei paljon näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
