Niko Ranta-aho normaalia tyhmempi?

Anonyymi

389

24624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älykkäät ihmiset tekevät tiedettä noin niin kuin esimerkiksi.

      • Anonyymi

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Menee tekemään tieteellistä koetta miten luuvitonen vaikuttaa kolviinsa ja miten rengastaa nahkanuijaa rengaslhaksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee tekemään tieteellistä koetta miten luuvitonen vaikuttaa kolviinsa ja miten rengastaa nahkanuijaa rengaslhaksella.

        Aah, varsinkin tuo jälkimmäinen kuulostaa aivan ihanalta...

        Taitaa niko pojan sulkijalihas olla kovassa käytössä siellä linnassa, tai mistäs sen tietää, voihan hän itsekin olla joku top mies, kyllä kai nuo "huumeparonit " aika korkealla on vankilan arvoasteikossa, ja veikkaan että tyyppi on jo n 5v kuluttua vapaa. Money talks..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, varsinkin tuo jälkimmäinen kuulostaa aivan ihanalta...

        Taitaa niko pojan sulkijalihas olla kovassa käytössä siellä linnassa, tai mistäs sen tietää, voihan hän itsekin olla joku top mies, kyllä kai nuo "huumeparonit " aika korkealla on vankilan arvoasteikossa, ja veikkaan että tyyppi on jo n 5v kuluttua vapaa. Money talks..

        esivanhemmissa oli pirtutrokareita jolla pääomat liiketoimintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Tarkoittateko ”rotta-ahoa” ? Surullinen tarina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Tää oli hyvin sanottu. Tiedemies todellakin! 😄👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Narsisti hän on ihan selvästi. Haluaa sanoa aina viimeisen sanan. Pikkulapsimainen, pilvilinnoja rakenteleva , kyllä nauratti kun luin sen kirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Sen lisäksi narsisti. Käsittämätöntä, että hänestä jotkut toimittajat halusivat tehdä televisio-ohjelman. Itseään täynnä olevasta paskiaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah, varsinkin tuo jälkimmäinen kuulostaa aivan ihanalta...

        Taitaa niko pojan sulkijalihas olla kovassa käytössä siellä linnassa, tai mistäs sen tietää, voihan hän itsekin olla joku top mies, kyllä kai nuo "huumeparonit " aika korkealla on vankilan arvoasteikossa, ja veikkaan että tyyppi on jo n 5v kuluttua vapaa. Money talks..

        Ettei vaan alkais valskaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee tekemään tieteellistä koetta miten luuvitonen vaikuttaa kolviinsa ja miten rengastaa nahkanuijaa rengaslhaksella.

        Huumepomot ovat vankien aatelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen lisäksi narsisti. Käsittämätöntä, että hänestä jotkut toimittajat halusivat tehdä televisio-ohjelman. Itseään täynnä olevasta paskiaisesta.

        Millälailla se on käsittämätöntä?Tottakai ne tekee tuollaisista sarjan,kun tuntuu kiinnostavan ihmisiä. Ihmiset ostaisi tyhjän kirjankin kun vain kannessa lukisi Niko Ranta-aho,tai joku muu nimi katiska-vyyhdistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee tekemään tieteellistä koetta miten luuvitonen vaikuttaa kolviinsa ja miten rengastaa nahkanuijaa rengaslhaksella.

        Nyt ei olla elokuvissa,ihan oikeaa elämää eletään. Nuo sun homofantasiat toteutuu ehkä unissas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot ovat vankien aatelia.

        Eivät Niko Ranta-ahon tapauksessa. Laten kanssa oltiin samaan aikaan Naaralla ja Late oli kingi, ekana aina ruokajonossa ym ym.t. Rock n Roll


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät Niko Ranta-ahon tapauksessa. Laten kanssa oltiin samaan aikaan Naaralla ja Late oli kingi, ekana aina ruokajonossa ym ym.t. Rock n Roll

        Late on varmaan vieläkin ensimmäinen ruokajonossa vaikka onkin tullut uskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millälailla se on käsittämätöntä?Tottakai ne tekee tuollaisista sarjan,kun tuntuu kiinnostavan ihmisiä. Ihmiset ostaisi tyhjän kirjankin kun vain kannessa lukisi Niko Ranta-aho,tai joku muu nimi katiska-vyyhdistä.

        Sitten kun tämä kääntyy pois pahuudesta ja tunnustaa Jeesuksen niin se kirja ostetaan sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Late on varmaan vieläkin ensimmäinen ruokajonossa vaikka onkin tullut uskoon.

        Normaali käy töissä ostaa rehellisesti ruuan ja tekee itse sekä auttaa toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät Niko Ranta-ahon tapauksessa. Laten kanssa oltiin samaan aikaan Naaralla ja Late oli kingi, ekana aina ruokajonossa ym ym.t. Rock n Roll

        miten rock n roll liittyy asiaas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Aivan uskomattoman viisas tiedemies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali käy töissä ostaa rehellisesti ruuan ja tekee itse sekä auttaa toisia.

        Ai vähän niinku mariseva sanna aamupalojaan 800€:lla kuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Late on varmaan vieläkin ensimmäinen ruokajonossa vaikka onkin tullut uskoon.

        On ollut jo vuoden pois linnan ruokalasta. Lue lehtiä. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot ovat vankien aatelia.

        Pelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Ranta-Aho tekee tiedettä, sehän on itse koe-eläin ja kävelevä laboratorio, Kemikaali-Niko.
        Ranta-Aho tekee myös psykologisen testin, miten varaakkaan perheen hemmoteltu kersa kestää pitkä kakun kivitalossa :D

        Itse epäilin alussa narsistiksi, mutta pakko sanoa että tiedemieshän tuo on.

        Kyllä pojalla vielä hymy hyytyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot ovat vankien aatelia.

        Älä valehtele.


      • Anonyymi

        Niko Ranta-aho normaalia tyhmempi?

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d504ca1b-d889-4767-a9cf-90f48117fe37

        "Eikö 11 vuoden vankeusrangaistus riittänyt, kun uusi rangaistus piti hankkia?"

        Näille miljonääriisien vesoille elämä on kuin peliä tai tv-sarjaa, jossa ei ymmärretä elämän realiteetteja. Kaikkea on ollut lapsuudesta saakka yltäkylläisesti, eikä tajuta että se voi kadota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot ovat vankien aatelia.

        Eilen oli eli 9.11.22 Rikospaikka-ohjelma TV:ssä. Vaikutti siltä, että oli "lihonnut", stressiä ilmeisesti on, kun tää juttu on aikamoinen. Hyväntuulinen ja kertoi, että ei aijo enää huumemaailmaan mennä, vaan haaveilee opiskelun tuottavan tutkinnon, ja perheen lapsineen. Johon ei kuulu huumeet ja rikollinen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali käy töissä ostaa rehellisesti ruuan ja tekee itse sekä auttaa toisia.

        Kerro tuo somaleille😅😂😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumepomot ovat vankien aatelia.

        Vasikat vasta ovatkin.


    • Anonyymi

      Se toimi kuten on opetettu.
      Paljon rahaa, jännitystä, mikä laki?
      Ei siitä kuitenkaan saa Suomessa rangaistuksia....
      naisia, jännitystä, rahaa.....


      Mitä tulee heikkouksiin, lehtikuvassa se mp officer
      nousi mersun kahvoihin.... nii ’i
      tottahan kaikki haluaa mersulla.

      Ennen mesellä ajeli taksit ja mannet.


      Mitä ihmiset ei tekis saadakseen sen matolootan.

      No, häkissä ei tarvii miettiä mitä ruokaa laittais, kuka maksaa vuokran.

      • Anonyymi

        Helppo elämä pojulla, ihan ku äiti taas pesis pyykit ja tekis safkat.

        Hemmoteltu kakara saa oman huoneen ja nallenkin sinne taas saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo elämä pojulla, ihan ku äiti taas pesis pyykit ja tekis safkat.

        Hemmoteltu kakara saa oman huoneen ja nallenkin sinne taas saa.

        mieti millaiset vanhemmat, millainen kasvuympäristö
        jos huumekauppa, jengiläiset on normi.

        Ei ihmiset lähde tuollaiseen ihan normitaustalla.
        Arvot opetetaan kotona.


        Sama se on stubilla. Millainen tausta, kasvatus, että poika
        aloittaa uransa koulukiusaajana ja jatkaa poliitikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mieti millaiset vanhemmat, millainen kasvuympäristö
        jos huumekauppa, jengiläiset on normi.

        Ei ihmiset lähde tuollaiseen ihan normitaustalla.
        Arvot opetetaan kotona.


        Sama se on stubilla. Millainen tausta, kasvatus, että poika
        aloittaa uransa koulukiusaajana ja jatkaa poliitikkona.

        Molenmissa saattaa olla psykopaatin piirteitä ,tiedetään jotta psykopaatteja kiehtoo politiikka siinä he saavat sairaalle mielelleen tyydytystä edes jollain lailla huomion keskispisteenä. Rikollisuus on sekin tapa psykopaatille saada tyydytystä ja ihailua jopa siellä vankilassa. Huumeiden käyttö on eliittikersoille luontevaa ja tuo huumekauppa alana tuo nopeat voitot ja tässä nyt kävi huonosti ,uskoisin jotta joitain vuosia menee lusiessa ,mutta toisaalta huumeiden ja treenauksen avulla aika mennee siivillä, ihailtuna jengiläisenäkin .


      • Anonyymi

        Perseaukinen kateellinen puhuu kun ei ole istunut kuin taximersun kyydissä 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseaukinen kateellinen puhuu kun ei ole istunut kuin taximersun kyydissä 😂😂

        Auki taikka ei, mutta en olisi valmis asumaan kivitalossa 6,5v puolesta miljoonasta.

        Vaikka vanhassa tiilifirman mainoksessa olikin slogan: "Onnellinen perhe asuu tiilitalossa"
        Sitä onnea toki saapi epäillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molenmissa saattaa olla psykopaatin piirteitä ,tiedetään jotta psykopaatteja kiehtoo politiikka siinä he saavat sairaalle mielelleen tyydytystä edes jollain lailla huomion keskispisteenä. Rikollisuus on sekin tapa psykopaatille saada tyydytystä ja ihailua jopa siellä vankilassa. Huumeiden käyttö on eliittikersoille luontevaa ja tuo huumekauppa alana tuo nopeat voitot ja tässä nyt kävi huonosti ,uskoisin jotta joitain vuosia menee lusiessa ,mutta toisaalta huumeiden ja treenauksen avulla aika mennee siivillä, ihailtuna jengiläisenäkin .

        Oliko se joku National Geographicin ohjelma Columbian huumeparonien kokaiinin viennistä USA:han, niin siinä haastatteltiin erästä kiinni jäänyttä jenkkiläistä huumeiden jakeliaa jolta tuomari oli kysynyt että mikset lopettanut kun olit tienannut satoja miljoonia dollareita etkä ollut vielä jäänyt kiinni vaan jatkoit toimintaa. Tähän kaveri vastasi että ei siinä enää rahalla ollut mitään merkitystä vaan jännitys ja adrenaliini. Kaveri oli vaan koukussa vaaralliseen elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseaukinen kateellinen puhuu kun ei ole istunut kuin taximersun kyydissä 😂😂

        Ihan on oma ja itse maksettu että revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molenmissa saattaa olla psykopaatin piirteitä ,tiedetään jotta psykopaatteja kiehtoo politiikka siinä he saavat sairaalle mielelleen tyydytystä edes jollain lailla huomion keskispisteenä. Rikollisuus on sekin tapa psykopaatille saada tyydytystä ja ihailua jopa siellä vankilassa. Huumeiden käyttö on eliittikersoille luontevaa ja tuo huumekauppa alana tuo nopeat voitot ja tässä nyt kävi huonosti ,uskoisin jotta joitain vuosia menee lusiessa ,mutta toisaalta huumeiden ja treenauksen avulla aika mennee siivillä, ihailtuna jengiläisenäkin .

        Aika menee siivillä, minne? Kannattaisi miettiä joskus vähän pitkällä tähtäimellä. Huonojen tekojen seuraukset realisoituu jossakin vaiheessa. Tässä tai seuraavassa elämässä. Seuraavan hitin ja seuraavan huippukokemuksen ja mahtavuuden etsintä koko ajan on oikeastaan lapsellista. Jossain vaiheessa pitää lopettaa teeskentely ja ottaa vastuu. Ja se minkä kerran kärsii, ei tule takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auki taikka ei, mutta en olisi valmis asumaan kivitalossa 6,5v puolesta miljoonasta.

        Vaikka vanhassa tiilifirman mainoksessa olikin slogan: "Onnellinen perhe asuu tiilitalossa"
        Sitä onnea toki saapi epäillä?

        Juu en minäkään. Vaillla isoja rahoja täällä normaalisti ilman riippuvuuksia .

        Hänelle tervemenoa, tyhmä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se joku National Geographicin ohjelma Columbian huumeparonien kokaiinin viennistä USA:han, niin siinä haastatteltiin erästä kiinni jäänyttä jenkkiläistä huumeiden jakeliaa jolta tuomari oli kysynyt että mikset lopettanut kun olit tienannut satoja miljoonia dollareita etkä ollut vielä jäänyt kiinni vaan jatkoit toimintaa. Tähän kaveri vastasi että ei siinä enää rahalla ollut mitään merkitystä vaan jännitys ja adrenaliini. Kaveri oli vaan koukussa vaaralliseen elämään.

        Oli aikas mielenkiintoinen sarja. Täys pösilöitä olivat kun jatkaa piti vaikka henkensä uhalla. Muistaakseni oli naistoimittaja joka sen sarjan teki. Rohkea mimmi.


      • Anonyymi

        Nikolla tosin välillä oli alla paljon uudempi mersu,mitä siinä lehtikuvassa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se joku National Geographicin ohjelma Columbian huumeparonien kokaiinin viennistä USA:han, niin siinä haastatteltiin erästä kiinni jäänyttä jenkkiläistä huumeiden jakeliaa jolta tuomari oli kysynyt että mikset lopettanut kun olit tienannut satoja miljoonia dollareita etkä ollut vielä jäänyt kiinni vaan jatkoit toimintaa. Tähän kaveri vastasi että ei siinä enää rahalla ollut mitään merkitystä vaan jännitys ja adrenaliini. Kaveri oli vaan koukussa vaaralliseen elämään.

        Kolumbia,jakeliJa,pilkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on oma ja itse maksettu että revi siitä.

        200D w123?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikolla tosin välillä oli alla paljon uudempi mersu,mitä siinä lehtikuvassa oli.

        Mersu ja Mersu! Kyllähän noita saa muuta kuin hakee kaupasta, Tesla ja muut sähköhärpäkkeistä puhumattakaan. Todella epäkäytännöllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersu ja Mersu! Kyllähän noita saa muuta kuin hakee kaupasta, Tesla ja muut sähköhärpäkkeistä puhumattakaan. Todella epäkäytännöllinen.

        Niin ja vouti ne vie muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molenmissa saattaa olla psykopaatin piirteitä ,tiedetään jotta psykopaatteja kiehtoo politiikka siinä he saavat sairaalle mielelleen tyydytystä edes jollain lailla huomion keskispisteenä. Rikollisuus on sekin tapa psykopaatille saada tyydytystä ja ihailua jopa siellä vankilassa. Huumeiden käyttö on eliittikersoille luontevaa ja tuo huumekauppa alana tuo nopeat voitot ja tässä nyt kävi huonosti ,uskoisin jotta joitain vuosia menee lusiessa ,mutta toisaalta huumeiden ja treenauksen avulla aika mennee siivillä, ihailtuna jengiläisenäkin .

        Omatunto herää niin alkaa hävetä mitä käytöstä on ollut ja pahoja tekoja muita kohtaan . Varastettu tavara on Jumalan silmissä tuhoonvihittyä oli se mitä tahansa huonekalua pesukoneita kenkiä kännyköitä ....varas menee varkaan kotiin ...Mooseksen armoton laki varastamisesta . Kädet poikki vaan jos viettelee. Munat poikki ja sterilisaatio . Loppuu synnin tekeminen. ( Mooseksen uskoisten oma Siinain vuori vuohiuhreilla ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikolla tosin välillä oli alla paljon uudempi mersu,mitä siinä lehtikuvassa oli.

        Ooooh......ihanko totta?
        Oliko välillä ihan UUDEMPI mersu?

        On se viilee jätkä - ihan uskomattoman hieno kaveri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseaukinen kateellinen puhuu kun ei ole istunut kuin taximersun kyydissä 😂😂

        En siis yhtään kateellinen, vaikka istunkin usein taksissa. Fyrkkaakin on.


      • Anonyymi

        Ruuan maksaa veronmaksajat. Ja eläkeläisiltä otetasan enemmän sitten veroa.


    • Anonyymi

      Äly, pitkäjännitteisyys ja eteensä katsominen eivät kuulu useimpien rikollisten vahvuuksiin.

      • Ei voi pitää paikkaansa, olen katsellut Hercule Poirotia niin hän on jatkuvasti älykkäiden rikollisten kanssa tekemisissä ja heillä mitä mielikuvituksellisimpia suunnitelmia. Hercule parka.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ei voi pitää paikkaansa, olen katsellut Hercule Poirotia niin hän on jatkuvasti älykkäiden rikollisten kanssa tekemisissä ja heillä mitä mielikuvituksellisimpia suunnitelmia. Hercule parka.

        Voi vittu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu :D

        Ite taas oon katsellut Perkule Hoirotia, niin on se ihan perkuleen älytöntä ei perkule sentään!


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ei voi pitää paikkaansa, olen katsellut Hercule Poirotia niin hän on jatkuvasti älykkäiden rikollisten kanssa tekemisissä ja heillä mitä mielikuvituksellisimpia suunnitelmia. Hercule parka.

        Herculellahan oli miespuolinen elämänkumppani, kapteeni hastings.


        Mitä nämä fiktiiviset herrat hommaili kahdestaan esim makuukammarin puolella, jää arvoitusten varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herculellahan oli miespuolinen elämänkumppani, kapteeni hastings.


        Mitä nämä fiktiiviset herrat hommaili kahdestaan esim makuukammarin puolella, jää arvoitusten varaan.

        Kaveri vaan, tuskin Hastings sillai kiinnostaa. Poirot nousee iltaisin sihteerinsä selkään, paljon huonommilla ajetaan eli ihan pirtsakka typy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu :D

        😂 ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herculellahan oli miespuolinen elämänkumppani, kapteeni hastings.


        Mitä nämä fiktiiviset herrat hommaili kahdestaan esim makuukammarin puolella, jää arvoitusten varaan.

        Oliko sama asetelma ooppiumi-Sherlockin ja Watsonin kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herculellahan oli miespuolinen elämänkumppani, kapteeni hastings.


        Mitä nämä fiktiiviset herrat hommaili kahdestaan esim makuukammarin puolella, jää arvoitusten varaan.

        Se, että Ranta-ahosta päästään kahdessa kommentissa Poirotin seksielämään on Suomi24:n suola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että Ranta-ahosta päästään kahdessa kommentissa Poirotin seksielämään on Suomi24:n suola.

        Ei tuu mun naurusta loppua tämän kommentin jälkeen 😊😊🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite taas oon katsellut Perkule Hoirotia, niin on se ihan perkuleen älytöntä ei perkule sentään!

        Minä taas katson Heppi Pikäpussia. Se on jänskää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että Ranta-ahosta päästään kahdessa kommentissa Poirotin seksielämään on Suomi24:n suola.

        Etko tiedä että ne on yksi ja sama henkilö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että Ranta-ahosta päästään kahdessa kommentissa Poirotin seksielämään on Suomi24:n suola.

        Jos penikseni viettelee sinua leikkaa se poikki . Jeesus . Mooseksen lain alaisena .


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ei voi pitää paikkaansa, olen katsellut Hercule Poirotia niin hän on jatkuvasti älykkäiden rikollisten kanssa tekemisissä ja heillä mitä mielikuvituksellisimpia suunnitelmia. Hercule parka.

        Jos rikollinen olisi älykäs hän ei istui muitten luuserien seassa linnassa.


    • Anonyymi

      Olikohan kaikki pitkän tuomion arvoista?

      • Anonyymi

        Hetken paistattelu huomiossa ja suurena starana :D


      • Anonyymi

        Ehdottomasti.


      • Anonyymi

        Vapaus koittaa sitten kun ei ole kaikkia hiuksia jäljellä.

        Siinä hetkessä osaa ehkä arvostaa haaskattua aikuisuuden nuorempaa puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaus koittaa sitten kun ei ole kaikkia hiuksia jäljellä.

        Siinä hetkessä osaa ehkä arvostaa haaskattua aikuisuuden nuorempaa puolta.

        Eli parempi nuorena olla kalju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaus koittaa sitten kun ei ole kaikkia hiuksia jäljellä.

        Siinä hetkessä osaa ehkä arvostaa haaskattua aikuisuuden nuorempaa puolta.

        Ei muuten koita. Tuo vapaus meinaan.


    • Anonyymi

      Eihän se haittaa, vaikka lainvoimaiset tuomiot olisi yhteensä 26-vuotta, kun Suomessa maksimituomio useasta huumausainerikoksesta on 13-vuotta linnaa.
      Siitä vähennetään ensimmäisessä tuomiossa heti se puolet ja mahdollisesti myös toisessa. 6-9-vuotta istuu riippumatta tuomioiden yhteismäärästä. Näistäkin voi olla osan koevapaudessa.

      • Anonyymi

        Tässä voi tulla aiemman 11v tuomion lisäksi lisää 13-vuotta. Huumausainetuomioita on kovennettu eduskunnassa.

        Tuo tekisi yhteensä 24-vuotta linnaa, josta ensikertalaisena istuisi puolet, eli 12v. joka tapauksessa on linnassa pitkään 2030-luvulle saakka.


      • Anonyymi

        Ja tämä tutkintavankeus vähennetään,on parhaillaankin tutkintavankina,niin kauan kuin hovioikeudesta tulee katiska 1 tuomio.


    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa ei välttämättä näin mene.

      • Anonyymi

        Kyllä menee, ellei tuomiossa sovelleta väkivaltarikoksissa käytettyä vaarallisuusarvioon perustuvaa mallia, jossa tuomio määrätään istuttavaksi kokonaan. Huumausainerikoksissa ei ole koskaan käytetty Suomessa mitään tällaista. Ranta-aho istuu näitä tuomioita joka tapauksessa alle kymmenen vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä menee, ellei tuomiossa sovelleta väkivaltarikoksissa käytettyä vaarallisuusarvioon perustuvaa mallia, jossa tuomio määrätään istuttavaksi kokonaan. Huumausainerikoksissa ei ole koskaan käytetty Suomessa mitään tällaista. Ranta-aho istuu näitä tuomioita joka tapauksessa alle kymmenen vuotta.

        Tuomiot voidaan yhdistää, ilman alennusta.
        Tarkoittaisi 13-vuoden istumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä menee, ellei tuomiossa sovelleta väkivaltarikoksissa käytettyä vaarallisuusarvioon perustuvaa mallia, jossa tuomio määrätään istuttavaksi kokonaan. Huumausainerikoksissa ei ole koskaan käytetty Suomessa mitään tällaista. Ranta-aho istuu näitä tuomioita joka tapauksessa alle kymmenen vuotta.

        Tosta hyönteisestä ei saa vaarallista vääntämälläkään


    • Anonyymi

      Uutta ihailu -ohjelmaa odotellessa...

      • Anonyymi

        Söpöpoika vois tehä Tuure Boeliuksen kanssa jonkun pusi-pusi ohjelman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpöpoika vois tehä Tuure Boeliuksen kanssa jonkun pusi-pusi ohjelman

        Voi olla linnassa anteliaat ajat.


    • Anonyymi

      Suomessa niin naurettavat tuomiot, niin Ranta-Ahokin katsonut, että kiinni jäämisestä niin pieni riski, että kannatti kokeilla uudelleen :(

      • Anonyymi

        Mutta todennäköisesti joutuu myös maksamaan saamansa taloudellisen hyödyn valtiolle. Ei isän miljoonat pian enää riitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta todennäköisesti joutuu myös maksamaan saamansa taloudellisen hyödyn valtiolle. Ei isän miljoonat pian enää riitäkään.

        Miksi isä maksaisi ne? Ja maksaisi vielä kovan lahjaveronkin jos maksaisi toisen sanktiot.


    • Anonyymi

      Hölmöhän se on joka tapauksessa, kun jo palo ja sit viel uudestaan,sotkenut vissiin syrränsä siihen myös.alunpernkäänsillä mitään pulaa rahasta ihme heppu,ja eikö se meinannut karata Afrikkaan ennen kuin palo näistä uusista bisneksistä

      • Anonyymi

        Tuleva kasvi.


    • Anonyymi

      6 3 = 9v. Koevapaus 7v kuluttua. Sarjarikollinen suomes pääsee sikahelpolla. Homma toimii sinäkin aikana. Rahat odottaa erimaan pankis tai jemmassa. Ja homma alkaa taas alusta....

      • Anonyymi

        7-v on helv. pitkä aika istua omaa nuoruutta hukkaan linnassa jona aikana vois tehdä mitä tahansa hyödyllistä ja laillista siviilissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7-v on helv. pitkä aika istua omaa nuoruutta hukkaan linnassa jona aikana vois tehdä mitä tahansa hyödyllistä ja laillista siviilissä.

        Eipä tuollaisella "nuoruudella" juuri arvoa ole jos ei muuta elämäntapaa harrasta kuin huumeiden kanssa pelaamista, ai että on sitten mitä vanhana muistella, vai ?
        Saattaa käydä ettei noissa piireissä kovin vanhaksi edes elä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuollaisella "nuoruudella" juuri arvoa ole jos ei muuta elämäntapaa harrasta kuin huumeiden kanssa pelaamista, ai että on sitten mitä vanhana muistella, vai ?
        Saattaa käydä ettei noissa piireissä kovin vanhaksi edes elä.

        Nuori ihminen pilasi elämänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuollaisella "nuoruudella" juuri arvoa ole jos ei muuta elämäntapaa harrasta kuin huumeiden kanssa pelaamista, ai että on sitten mitä vanhana muistella, vai ?
        Saattaa käydä ettei noissa piireissä kovin vanhaksi edes elä.

        Jospa näppäränä liikemiehenä löytää jotain uusia "tuotteita" portfolioonsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori ihminen pilasi elämänsä.

        Tuosta se ura vasta urkeneekin.

        Kyllä noita huumebisneksiä voi hoitaa mitä luultavammin myös linnasta käsin, ei se vaadi kuin kännykän...

        Ja tyyppi on vapaa jo n 5 v kuluttua....


      • Anonyymi
        rainer69 kirjoitti:

        Jospa näppäränä liikemiehenä löytää jotain uusia "tuotteita" portfolioonsa?

        Olisko paritus seuraava palvelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta se ura vasta urkeneekin.

        Kyllä noita huumebisneksiä voi hoitaa mitä luultavammin myös linnasta käsin, ei se vaadi kuin kännykän...

        Ja tyyppi on vapaa jo n 5 v kuluttua....

        Ja linnasta kun vapautuu ja on ollu 5v tekemättä huumerikoksia kun vankilassa niin Suomen laki katsoo että kun jää seuraavan kerran kiinni niin onkin taas ensikertalainen ja tuomio puolittuu.
        Kansa vaatii kovempia tuomioita mutta jokin haraa vastaan kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko paritus seuraava palvelu?

        tekopillun myynti linnassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori ihminen pilasi elämänsä.

        Ja monenko ihmisen elämän nuo huumehörhöt pilaakaan? Kuolemantuomio olisi oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monenko ihmisen elämän nuo huumehörhöt pilaakaan? Kuolemantuomio olisi oikea.

        Eipä nuo hörhöt ole kuitenkaan pakottanut käyttäjiä käyttämään.


      • Anonyymi

        Käsittääkseni Niko rahoitti edellisen tavaraerän saamilla rahoilla uuden erän ostamista. Maksu tietenkin etukäteen muutkin mukana olevat ovat kärkkymässä omaa osuuttaan. Eli mun laskuopin mukaan ei paljon jäänyt itselle kun oli niin innoissaan kun HR toi Ruisrockiin 10 000 euroo, on niin kivaa kun on edes vähän käteistä päällä ollutkin tosi kuivaa, totesi Niko. Ja kaikki pantit ja muut niin tän mukaan ei paljon jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7-v on helv. pitkä aika istua omaa nuoruutta hukkaan linnassa jona aikana vois tehdä mitä tahansa hyödyllistä ja laillista siviilissä.

        Eihän toi ole elämää ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monenko ihmisen elämän nuo huumehörhöt pilaakaan? Kuolemantuomio olisi oikea.

        Hyvä helluntailainen dokumentti YLE Areena kitaristi Jukka Tolonen . Pääsi huumeista vankilassa jos pääsi . Väittää päässeensä . Siion seurakunta on narkomaanien luvattu maa . Siionin vuori on Arabiassa Israelissa arabit pitää moskeijaa siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7-v on helv. pitkä aika istua omaa nuoruutta hukkaan linnassa jona aikana vois tehdä mitä tahansa hyödyllistä ja laillista siviilissä.

        Tuleva kasvi. Pyytää vielä mielentilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta se ura vasta urkeneekin.

        Kyllä noita huumebisneksiä voi hoitaa mitä luultavammin myös linnasta käsin, ei se vaadi kuin kännykän...

        Ja tyyppi on vapaa jo n 5 v kuluttua....

        Ei muuten ole vapaa viidessä vuodessa. Tuleva kasvi, joka istuu "stoned" loppu elämänsä.
        Pyytää kohta mielentilatutkimusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä helluntailainen dokumentti YLE Areena kitaristi Jukka Tolonen . Pääsi huumeista vankilassa jos pääsi . Väittää päässeensä . Siion seurakunta on narkomaanien luvattu maa . Siionin vuori on Arabiassa Israelissa arabit pitää moskeijaa siellä.

        Tähh ... , ootko vetäny jotain. Onko se siionin vuori siis Israelissa vai Saudi-Arabiassa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori ihminen pilasi elämänsä.

        On kyllä paljon ehtinyt näkemään,tekemään ja kokemaan. Melkeinpä parempi näin kuin elämätön elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja monenko ihmisen elämän nuo huumehörhöt pilaakaan? Kuolemantuomio olisi oikea.

        Ei kai sentään.


    • Anonyymi

      Vanhemmat varmaan ylpeitä lapsosistaan, kun siskoakin epäillään vakavasta huumerikoksesta.

      • Anonyymi

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..

        Tuo on kyllä ongelmista suurin tässä maassa,"mitä muut ihmiset puhuu"😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..

        Ei muslimit budhat judet vietä mitään joulua niille ei ole Jeesusta ei iloa. Kristityt on ainoa uskonto maan päällä missä on ilo toivo lohdutus ja joulun vietto. Näillä muilla on erilainen ajanlasku. Näissä rikoksissa on takana rahan ahneus mammona jumala ja muiden tuhoaminen myrkyillä että saa rahaa heiltä. Myyntitulot. Ahneus on kauhea asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..

        Toivottavasti pääsevät samaan linnakkeeseen. Sujuu niinko sukuloinnit helpommin ei tarvii monessa tornissa käydä huhuilemassa linnan herraa ja neitoo.


      • Anonyymi

        Saakohan ne sisar alennuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muslimit budhat judet vietä mitään joulua niille ei ole Jeesusta ei iloa. Kristityt on ainoa uskonto maan päällä missä on ilo toivo lohdutus ja joulun vietto. Näillä muilla on erilainen ajanlasku. Näissä rikoksissa on takana rahan ahneus mammona jumala ja muiden tuhoaminen myrkyillä että saa rahaa heiltä. Myyntitulot. Ahneus on kauhea asia.

        Sinänsä outoja kristityt,juhlitaan jeesuksen syntymää,kärsimystä,ylösnousemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..

        Perinnöt meni että heilahti Nikolta.


      • Anonyymi

        Ehkä vanhemmatkin on rikollisia . Mooseksen lain mukaan isän tekemät pahat teot kostetaan pojalle aina. Siinain vuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..

        Ei nämä mittään kristittyjä ole nämä on jotain muuta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinänsä outoja kristityt,juhlitaan jeesuksen syntymää,kärsimystä,ylösnousemusta.

        Outoja ne on muittenkin uskontojen juhlat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ankea joulu - lapsoset eivät kirmaa kuusen ympärillä, vaan homehtuvat sellissä alibia tavaten....

        Vanhemmilla valtava häpeä, mitähän tuttavat miettivät..

        Nauravat myötähäpeastä ranta-ahoille!


    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Voi, voi........olihan rahaa muovikassit täynnä ei silloin ajatella että jää kiinni ja Sofia Belof ei tiennyt mitään vaikka sai rolexia ranteeseen.

      • Anonyymi

        Juu jos tää tilan luovuttanut sai 2,5v ja pölörv 1,8 v ehdollista, koska ei tiennyt mitään mistään jotenkin ei mee jakeluun , miten voi oikeesti leijua niin että aina matkustetaan on autoja ja rolexja ja kaikkihan on tietenkin laillista varmaan urheilulla ansaittua rahaa ... Voi hyvää päivää, sama pätee tähän dumariin joka päästi tän veijarin vapaaksi varmaan nyt eitee enään rikoksia ja on kunnolla huh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu jos tää tilan luovuttanut sai 2,5v ja pölörv 1,8 v ehdollista, koska ei tiennyt mitään mistään jotenkin ei mee jakeluun , miten voi oikeesti leijua niin että aina matkustetaan on autoja ja rolexja ja kaikkihan on tietenkin laillista varmaan urheilulla ansaittua rahaa ... Voi hyvää päivää, sama pätee tähän dumariin joka päästi tän veijarin vapaaksi varmaan nyt eitee enään rikoksia ja on kunnolla huh huh

        Sohvi on ollut alusta asti kärryillä, mistä raha tulee, mutta omaksunut roolin, ettei tiedä mistään mitään. Osannut olla niin, ettei työnnä käsiään toimintaan, kuten N:n sisko näyttää nyt tehneen.
        N saatettiin päästää myös tarkoituksella vapaalta vastaamaan, ns lutikka perseessä periaatteella, jos poliisilla oli viitteitä, että touhu jatkuu heti, kun saa tilaisuuden. Tarkoituksellisen vapaaksi päästämisen puolesta puhuisi se, ettei asetettu edes matkustuskieltoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi on ollut alusta asti kärryillä, mistä raha tulee, mutta omaksunut roolin, ettei tiedä mistään mitään. Osannut olla niin, ettei työnnä käsiään toimintaan, kuten N:n sisko näyttää nyt tehneen.
        N saatettiin päästää myös tarkoituksella vapaalta vastaamaan, ns lutikka perseessä periaatteella, jos poliisilla oli viitteitä, että touhu jatkuu heti, kun saa tilaisuuden. Tarkoituksellisen vapaaksi päästämisen puolesta puhuisi se, ettei asetettu edes matkustuskieltoon.

        Aivan varmasti päästetty tarkoituksella.Tuo täysin selvä melkein olisin voinut vetoa lyödä näin käy.Belorfia ei tutkita enemmän,tässä enemmän ihmettelyä koska hänellä ei ole pussissa puhtaa jauhot,vai onko


      • Anonyymi

        Vähän opettavainen elokuva YLE Areena kitaristi Jukka Tolonen sen elämästä dokumentti . Huumesekoilua varastelua ja puukotti tyttöystävänsä. Rankka tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi on ollut alusta asti kärryillä, mistä raha tulee, mutta omaksunut roolin, ettei tiedä mistään mitään. Osannut olla niin, ettei työnnä käsiään toimintaan, kuten N:n sisko näyttää nyt tehneen.
        N saatettiin päästää myös tarkoituksella vapaalta vastaamaan, ns lutikka perseessä periaatteella, jos poliisilla oli viitteitä, että touhu jatkuu heti, kun saa tilaisuuden. Tarkoituksellisen vapaaksi päästämisen puolesta puhuisi se, ettei asetettu edes matkustuskieltoon.

        Eiköhän tuolle touhulle ole jatkotoimintakin suunniteltu . Voi olla, että busines pyörii vaikka äijä lukee tiilenpäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti päästetty tarkoituksella.Tuo täysin selvä melkein olisin voinut vetoa lyödä näin käy.Belorfia ei tutkita enemmän,tässä enemmän ihmettelyä koska hänellä ei ole pussissa puhtaa jauhot,vai onko

        Mistä me tiedetään tutkitaanko niitä voi ne olla syynissä onhan toi niin iso keissi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti päästetty tarkoituksella.Tuo täysin selvä melkein olisin voinut vetoa lyödä näin käy.Belorfia ei tutkita enemmän,tässä enemmän ihmettelyä koska hänellä ei ole pussissa puhtaa jauhot,vai onko

        Nikohan ei ole käräyttänyt ketään. Kun tunnusti, sanoi, että haluaa suojella läheisiään. Että näin. Sofiastakin on vain kuuntelunauhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän opettavainen elokuva YLE Areena kitaristi Jukka Tolonen sen elämästä dokumentti . Huumesekoilua varastelua ja puukotti tyttöystävänsä. Rankka tarina.

        Kuitenkin j. Tolonen oli yks kaikkien aikojen parhaista suomalaisista kitaristeista, ellei peräti parhain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin j. Tolonen oli yks kaikkien aikojen parhaista suomalaisista kitaristeista, ellei peräti parhain...

        Mutta kun sormet jääty pitkällä tripillä


      • Anonyymi

        Vaikka äijä biletti päivät pitkät eikä ollut kiirettä aamukuudeksi sorvin ääreen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu jos tää tilan luovuttanut sai 2,5v ja pölörv 1,8 v ehdollista, koska ei tiennyt mitään mistään jotenkin ei mee jakeluun , miten voi oikeesti leijua niin että aina matkustetaan on autoja ja rolexja ja kaikkihan on tietenkin laillista varmaan urheilulla ansaittua rahaa ... Voi hyvää päivää, sama pätee tähän dumariin joka päästi tän veijarin vapaaksi varmaan nyt eitee enään rikoksia ja on kunnolla huh huh

        Se että päästettiin vapaaksi vaikka useiden vuosien 110% varma tuomio oli tulossa niin on järjetöntä. Ranta-Ahon paineli heti ulkomaille eikä huhun mukaan ollut aikeissa ilmoittautua vankilaan sen ajan koittaessa.
        Selitys että Sofia ei muka tajunnut että rahat millä hänen elämää ja lahjoja rahoitettiin on mahdollisesti rikoksista niin ei ole uskottavaa. Tiedossa oli että on yhteyksiä etsintäkuulutettuun rikolliseen ja sen olisi jo pitänyt riittää ymmärtämään mahdollisuus rikoksella hankittuun rahaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvi on ollut alusta asti kärryillä, mistä raha tulee, mutta omaksunut roolin, ettei tiedä mistään mitään. Osannut olla niin, ettei työnnä käsiään toimintaan, kuten N:n sisko näyttää nyt tehneen.
        N saatettiin päästää myös tarkoituksella vapaalta vastaamaan, ns lutikka perseessä periaatteella, jos poliisilla oli viitteitä, että touhu jatkuu heti, kun saa tilaisuuden. Tarkoituksellisen vapaaksi päästämisen puolesta puhuisi se, ettei asetettu edes matkustuskieltoon.

        Niin, poliisi päästi vapaaksi koska tiesi heti saavansa muita slurkkeja kiinni Rantiksen siivellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu jos tää tilan luovuttanut sai 2,5v ja pölörv 1,8 v ehdollista, koska ei tiennyt mitään mistään jotenkin ei mee jakeluun , miten voi oikeesti leijua niin että aina matkustetaan on autoja ja rolexja ja kaikkihan on tietenkin laillista varmaan urheilulla ansaittua rahaa ... Voi hyvää päivää, sama pätee tähän dumariin joka päästi tän veijarin vapaaksi varmaan nyt eitee enään rikoksia ja on kunnolla huh huh

        Kaverilla sama homma,matkustelee ja on autot,patek ranteessa. Ja on raha on peräisin todellakin urheilusta,pelaa Khl kiekkoa.

        Ja mitä tuohon vapauttamiseen tulee,ei ollut perusteita enää pitää tutkintavankeudessa kun juttu oli jo tutkittu.


      • Anonyymi

        Espanjan rolexit on väärennettyjä piraattia. Thainaiset varastelee niitä . Älä varasta lukee Mooseksen laissa.


    • Anonyymi

      Joo ei pääse lusimaan puolikkaalla musiikin pitkän kakun

    • Anonyymi

      Täysi kusipää, harmi kun täällä ei ole samat tuomiot kuin itänaapurista. Huumekauppiaat ovat alinta paskaa.

      • Anonyymi

        Mitkä on niitä ylimpiä paskoja?


      • Anonyymi

        Täysin keskenkasvuinen aivotoiminnaltaan .Ja kuinka monen
        nuoren elämän pilannut näillä toimillaan.Toivottavasti siellä
        kiven sisällä saa psykiatrista hoitoa ja kehitty aikuiseksi


      • Anonyymi

        Ei vaan kyllä ne on rikollisten arvoasteikolla ihan sieltä huipulta ovat, tai liikemiehiähän he periaatteessa
        vain on, kauppatavara vaan on laitonta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kyllä ne on rikollisten arvoasteikolla ihan sieltä huipulta ovat, tai liikemiehiähän he periaatteessa
        vain on, kauppatavara vaan on laitonta...

        Noin Ranta-ahokin ajatteli ja miten sitten kävikään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on niitä ylimpiä paskoja?

        Iso P on ylin paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin keskenkasvuinen aivotoiminnaltaan .Ja kuinka monen
        nuoren elämän pilannut näillä toimillaan.Toivottavasti siellä
        kiven sisällä saa psykiatrista hoitoa ja kehitty aikuiseksi

        Haha,oletko tosissasi että vankilassa kehittyisi aikuiseksi?


      • Anonyymi

        Venäjällä nukutaan 3 vuorossa on vankilat niin täynnä. Varkaita .


    • Anonyymi

      Hän on vapauden puolustaja ja yrittäjä. Sinun kaltasillasi kommunisteilla ei ole mitään oikeutta sanoa mitä aineita ihmiset saavat myydä tai tunkea omaan kehoonsa.

      Niko Ranta-aho teki yhtä paljon väärin kuin alkon kassatyöntekijä. Hän on sankari ja vapaustaistelija.

      • Anonyymi

        Höpö höpö noita juttuja, jaa että oikein vapaustaistelija? Huonosti on onnistunut vapauden puolesta "taistelu" kun tulee mätänemään vuosia vankilassa - heh heh!

        Että miten meni noin niin kuin omasta mielestä..?? (heh heh)
        Ja useimmat Alkon kassat eivät tietääkseni ole vankilassa.

        Onneksi sinunlaiset apinat ovat vähemmistössä hölmöine mielipiteineen :))))

        Hyvää kesää vain sinulle, jatka haaveilua :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö noita juttuja, jaa että oikein vapaustaistelija? Huonosti on onnistunut vapauden puolesta "taistelu" kun tulee mätänemään vuosia vankilassa - heh heh!

        Että miten meni noin niin kuin omasta mielestä..?? (heh heh)
        Ja useimmat Alkon kassat eivät tietääkseni ole vankilassa.

        Onneksi sinunlaiset apinat ovat vähemmistössä hölmöine mielipiteineen :))))

        Hyvää kesää vain sinulle, jatka haaveilua :))

        Tuo aikaisempi kommentoija oli täysin oikeassa.
        Niko on yrittäjä ja on toiminut ihmisten valinnanvapauden puolesta.
        Tässä paskassa kommunistipersereikämaassa tuonut iloa monille, muun muassa laajentamalla huumausainevalikoimaa. Nikolle pitäisi myöntää ritarikunnan risti työstä yheiskunnan hyväksi.
        Muuten, se Alkon kassa tappaa enemmän ihmisiä kuin Niko. Uhrit laskettavissa ehkä yhden käden sormilla.
        Ottivat tietoisen riskin ja ikävää että näin kävi, mutta se ei ole syy kieltää hauskanpitoa muilta!
        Se että Alkon kassa ei ole vankilassa, ei tarkoita että olisi vähemmän syyllinen.
        Niko on yksinkertaisesti antanut ihmisille enemmän varaa valita, millä mielensä ja kehonsa toimintoja muuntelee. Tämä oikeus sallittakoon kaikille, niinkuin alkoholisteillakin on oikeus ryypätä maksansa tärviölle.. hienoa! Kieltolaki ei ole ikinä toiminut.
        Huumeet lailliseksi, viina pysyköön laillisena ja ihmisillä vapaa tahto.


      • Anonyymi

        Hyvä trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö noita juttuja, jaa että oikein vapaustaistelija? Huonosti on onnistunut vapauden puolesta "taistelu" kun tulee mätänemään vuosia vankilassa - heh heh!

        Että miten meni noin niin kuin omasta mielestä..?? (heh heh)
        Ja useimmat Alkon kassat eivät tietääkseni ole vankilassa.

        Onneksi sinunlaiset apinat ovat vähemmistössä hölmöine mielipiteineen :))))

        Hyvää kesää vain sinulle, jatka haaveilua :))

        Alkon myyjät myy laillisia tarkastettu ja tuotteita joista maksetaan vero valtiolle. Veroja kuuluu maksaa jotta saadaan terveyden hoito ja sairaalat sekä maantiet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aikaisempi kommentoija oli täysin oikeassa.
        Niko on yrittäjä ja on toiminut ihmisten valinnanvapauden puolesta.
        Tässä paskassa kommunistipersereikämaassa tuonut iloa monille, muun muassa laajentamalla huumausainevalikoimaa. Nikolle pitäisi myöntää ritarikunnan risti työstä yheiskunnan hyväksi.
        Muuten, se Alkon kassa tappaa enemmän ihmisiä kuin Niko. Uhrit laskettavissa ehkä yhden käden sormilla.
        Ottivat tietoisen riskin ja ikävää että näin kävi, mutta se ei ole syy kieltää hauskanpitoa muilta!
        Se että Alkon kassa ei ole vankilassa, ei tarkoita että olisi vähemmän syyllinen.
        Niko on yksinkertaisesti antanut ihmisille enemmän varaa valita, millä mielensä ja kehonsa toimintoja muuntelee. Tämä oikeus sallittakoon kaikille, niinkuin alkoholisteillakin on oikeus ryypätä maksansa tärviölle.. hienoa! Kieltolaki ei ole ikinä toiminut.
        Huumeet lailliseksi, viina pysyköön laillisena ja ihmisillä vapaa tahto.

        Enimmäkseen maksa sairastuu terveilläkin huonosti käsitellyistä ruuista ja likaisista jääpaloista vesistä ja mausteista kuin viinoista. Huumeet taas aiheuttaa kuolemia likaisista neuloista ja kemikaaliseoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aikaisempi kommentoija oli täysin oikeassa.
        Niko on yrittäjä ja on toiminut ihmisten valinnanvapauden puolesta.
        Tässä paskassa kommunistipersereikämaassa tuonut iloa monille, muun muassa laajentamalla huumausainevalikoimaa. Nikolle pitäisi myöntää ritarikunnan risti työstä yheiskunnan hyväksi.
        Muuten, se Alkon kassa tappaa enemmän ihmisiä kuin Niko. Uhrit laskettavissa ehkä yhden käden sormilla.
        Ottivat tietoisen riskin ja ikävää että näin kävi, mutta se ei ole syy kieltää hauskanpitoa muilta!
        Se että Alkon kassa ei ole vankilassa, ei tarkoita että olisi vähemmän syyllinen.
        Niko on yksinkertaisesti antanut ihmisille enemmän varaa valita, millä mielensä ja kehonsa toimintoja muuntelee. Tämä oikeus sallittakoon kaikille, niinkuin alkoholisteillakin on oikeus ryypätä maksansa tärviölle.. hienoa! Kieltolaki ei ole ikinä toiminut.
        Huumeet lailliseksi, viina pysyköön laillisena ja ihmisillä vapaa tahto.

        Moniko Alkon myyjä pyörii koulujen lähellä teineille tuotteitaan tarjoten? Aivan, ei yksikään. Toisin on diilereiden laita. Huumeita tarjotaan alaikäisille jopa ilmaiseksi kokeiluun, että saadaan asiakkaita. Että se siitä jokaisen omasta asiasta ja vastuusta, kun kyse ei ole vain aikuisista ihmisistä, jotka haluavat itse ostaa huumeita. Nämä Alkoon vertaamiset on aina täysin naurettavia.


      • Anonyymi

        Bisnesmies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkon myyjät myy laillisia tarkastettu ja tuotteita joista maksetaan vero valtiolle. Veroja kuuluu maksaa jotta saadaan terveyden hoito ja sairaalat sekä maantiet.

        Kyllä ne tuotot menee mamujen hyysäämiseen tai esim vanhusten hoitoon.

        Teiden annetaan nykymenolla rapistua. Pitäis tulla esim tietullit, niin saatais ehkä tiet kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko Alkon myyjä pyörii koulujen lähellä teineille tuotteitaan tarjoten? Aivan, ei yksikään. Toisin on diilereiden laita. Huumeita tarjotaan alaikäisille jopa ilmaiseksi kokeiluun, että saadaan asiakkaita. Että se siitä jokaisen omasta asiasta ja vastuusta, kun kyse ei ole vain aikuisista ihmisistä, jotka haluavat itse ostaa huumeita. Nämä Alkoon vertaamiset on aina täysin naurettavia.

        Kun huumekauppiaat sitten maksavat tuloistaan kaikki ne valtavat kulut mitä tuosta touhusta aiheutuu yhteiskunnalle
        Kelan kaikki kulut, terveydenhuolto, vankilamenot. Ja narkin omaisille korvausta tuskasta, jota läheisen toiminta ja kuolemanpelko aiheuttaa.
        Taitaa mennä näiden jälkeen tappiolliseksi bisnekseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aikaisempi kommentoija oli täysin oikeassa.
        Niko on yrittäjä ja on toiminut ihmisten valinnanvapauden puolesta.
        Tässä paskassa kommunistipersereikämaassa tuonut iloa monille, muun muassa laajentamalla huumausainevalikoimaa. Nikolle pitäisi myöntää ritarikunnan risti työstä yheiskunnan hyväksi.
        Muuten, se Alkon kassa tappaa enemmän ihmisiä kuin Niko. Uhrit laskettavissa ehkä yhden käden sormilla.
        Ottivat tietoisen riskin ja ikävää että näin kävi, mutta se ei ole syy kieltää hauskanpitoa muilta!
        Se että Alkon kassa ei ole vankilassa, ei tarkoita että olisi vähemmän syyllinen.
        Niko on yksinkertaisesti antanut ihmisille enemmän varaa valita, millä mielensä ja kehonsa toimintoja muuntelee. Tämä oikeus sallittakoon kaikille, niinkuin alkoholisteillakin on oikeus ryypätä maksansa tärviölle.. hienoa! Kieltolaki ei ole ikinä toiminut.
        Huumeet lailliseksi, viina pysyköön laillisena ja ihmisillä vapaa tahto.

        Yhteiskunta se sitten viimekädessä joutuu korjaamaan näitä huumeitten ja viinan aiheuttamia tuhoja.

        En kyllä puolustaisi moista liikemiestä, joka aiheuttaa kaikille toimillaan hallaa. Siinä joudut sinä ja minä ja hentun Liisa maksamaan verorahoilla nämä käyttäjien hoidot yhteiskunnan vastuulla.


      • Anonyymi

        Ja paskan marjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aikaisempi kommentoija oli täysin oikeassa.
        Niko on yrittäjä ja on toiminut ihmisten valinnanvapauden puolesta.
        Tässä paskassa kommunistipersereikämaassa tuonut iloa monille, muun muassa laajentamalla huumausainevalikoimaa. Nikolle pitäisi myöntää ritarikunnan risti työstä yheiskunnan hyväksi.
        Muuten, se Alkon kassa tappaa enemmän ihmisiä kuin Niko. Uhrit laskettavissa ehkä yhden käden sormilla.
        Ottivat tietoisen riskin ja ikävää että näin kävi, mutta se ei ole syy kieltää hauskanpitoa muilta!
        Se että Alkon kassa ei ole vankilassa, ei tarkoita että olisi vähemmän syyllinen.
        Niko on yksinkertaisesti antanut ihmisille enemmän varaa valita, millä mielensä ja kehonsa toimintoja muuntelee. Tämä oikeus sallittakoon kaikille, niinkuin alkoholisteillakin on oikeus ryypätä maksansa tärviölle.. hienoa! Kieltolaki ei ole ikinä toiminut.
        Huumeet lailliseksi, viina pysyköön laillisena ja ihmisillä vapaa tahto.

        Juu kun katselee Hesan keskustassa pyöriviä laihoja likaisia ja täriseviä ihmisraunioita eli narkkareita. Oikein edustavia mainospläjäyksiä
        Nikon liiketoimintaan. Siinä varsinaista valinnanvapautta. Hyi helvetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkon myyjät myy laillisia tarkastettu ja tuotteita joista maksetaan vero valtiolle. Veroja kuuluu maksaa jotta saadaan terveyden hoito ja sairaalat sekä maantiet.

        Alko ja terveydenhuolto kulkee käsi kädessä.
        Valtio esittää tekopyhää,juot heidän tuotteita ja kun tulee haittavaikutuksia,niin sut yritetään hoitaa kuntoon että pääset juomaan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tuotot menee mamujen hyysäämiseen tai esim vanhusten hoitoon.

        Teiden annetaan nykymenolla rapistua. Pitäis tulla esim tietullit, niin saatais ehkä tiet kuntoon.

        Mitä se tietulli auttaisi asiaa? Tällä hetkelläkin autoilijoita verotetaan tärviölle,eikä silti näy tiestössä mitenkään.


      • Anonyymi

        Ai lypsää huumeilla rahat pois toisilta . Mikä siinä vapauttaa. Jeesus on todellinen vapauttaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö noita juttuja, jaa että oikein vapaustaistelija? Huonosti on onnistunut vapauden puolesta "taistelu" kun tulee mätänemään vuosia vankilassa - heh heh!

        Että miten meni noin niin kuin omasta mielestä..?? (heh heh)
        Ja useimmat Alkon kassat eivät tietääkseni ole vankilassa.

        Onneksi sinunlaiset apinat ovat vähemmistössä hölmöine mielipiteineen :))))

        Hyvää kesää vain sinulle, jatka haaveilua :))

        Aika monta myyjää on ollut vankilassa varastamisesta . Se on vuosien summat suuria .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko Alkon myyjä pyörii koulujen lähellä teineille tuotteitaan tarjoten? Aivan, ei yksikään. Toisin on diilereiden laita. Huumeita tarjotaan alaikäisille jopa ilmaiseksi kokeiluun, että saadaan asiakkaita. Että se siitä jokaisen omasta asiasta ja vastuusta, kun kyse ei ole vain aikuisista ihmisistä, jotka haluavat itse ostaa huumeita. Nämä Alkoon vertaamiset on aina täysin naurettavia.

        Tampereella aseman lähellä ulkomaalaiset myy huumepusseja päivällä ja väärennettyjä takseja puoleen hintaan muuta myös . SPR jakaa ruoka apua thait seksiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tuotot menee mamujen hyysäämiseen tai esim vanhusten hoitoon.

        Teiden annetaan nykymenolla rapistua. Pitäis tulla esim tietullit, niin saatais ehkä tiet kuntoon.

        Lisää vaa veroja ja maksuja, niin loppuu jossain kohtaa suomalaisilta autoilu tyystin. Mikäs sitten tuo verotuloja autoilun kautta? Täytyy kai määrätä leivälle korkeampi hinta plus alvi sekä pistää kengät verolle ja määrätä fillareihin pakolliset katsastukset yms. Kaikki semmonen verolle ja maksulliseksi, mikä nyt vielä on täysin ilmaista ja verovapaata.


    • Anonyymi

      Pakkohan ne velat on maksaa jollain tavoin kun näytti poliisille kätköt. Lähinnä itsestään selvyys,pakko mikä pakko.

      • Anonyymi

        Koiran voi opettaa haistamaan huumekätkön metsästä ja laukuista opettamalla leikin varjolla haistamaan siis etsimään. Myös eksyneet löytyy kenkä sukka vaate hajulla.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti jäänyt velkaa väärille ihmisille, ja hengen säilyttämisen takia joutunut tekemään uutta keikkaa. Vankilassa kun voi olla, ja todennäköisesti on, sakkia jotka tuntevat samoja ihmisiä ja ihan mielellään listivät rich boyn.


      • Anonyymi

        Tämä. Tuskinpa Ranta-aholla oli vaihtoehtoja, että jatkaako huumeiden myynnin parissa vai ei. Huumekätköt olivat jonkun omaisuutta, joka menetettiin. Noissa piireissä velkojat on aika leikitöntä sakkia. Ranta-ahon oli pakko jatkaa valitsemallaan tiellä. Ehkä halukin, mutta ainakin pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti jäänyt velkaa väärille ihmisille, ja hengen säilyttämisen takia joutunut tekemään uutta keikkaa. Vankilassa kun voi olla, ja todennäköisesti on, sakkia jotka tuntevat samoja ihmisiä ja ihan mielellään listivät rich boyn.

        Kyllä tuo tyyppi on vankilan kingi.


    • Anonyymi

      No tyhmähän tuo on kuin saapikas.

      • Anonyymi

        On ja pakko tuon on olla sen tyhmemmän,, vasemman,, jalan saapas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ja pakko tuon on olla sen tyhmemmän,, vasemman,, jalan saapas.

        Varmaan diagnosoimaton adhd kun piri maistuu. Suosittelisin Nikolle adhd-tutkimuksia.


    • Anonyymi

      Pojanrääpäle on osallistunut monen ihmisen elämän tuhoamiseen, kiinassa noilta sahataan kalashnikovilla puoli päätä pois

    • Anonyymi

      Huippuälykkäitä superrikollisia on elokuvissa.

      Tosiaelämässä nämä ovat tällaisia Ranta-aho-tampioita.

      • Anonyymi

        Näyttääkin ihan Vepsäläisen Jarnolta


    • Anonyymi

      Nauran kaikille huuuuuumekohuille. Katiskan tyypit on oikeasti ihan hyviksiä, ne on vaan liikemiehiä, jotka toimittaa asiakkaiden haluamia tuotteita. Mitä sitten jos jotkut käyttää huumeita? Ihan sama mitä täysi-ikäiset aikuiset tekevät omalle itselleen.

      Ainoa Katiskalaisten rike oli se, että he eivät maksaneet veroja voitoistaan. Muuten he eivät ole tehneet mitään väärää, Ketään ei ole petetty ja kaikki asiakkaat ovat saaneet haluamansa tuotteet.

      • Kokaiinin, opiumjohdannaisten jne ostaja on viimeinen lenkki arvoketjussa jonka alkupäässä on orjatyötä, lapsityövoimaa, murhia, viranomaisten korruptiota jne. Koko huumebisnes on eettisesti läpimätää liiketoimintaa. Ketjun loppupäässä ovat huoraamalla ja varastamalla addiktionsa rahoittava käyttäjä, jonka elinajanodote on vuosikymmeniä lyhyempi kuin ilman huumeita.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Kokaiinin, opiumjohdannaisten jne ostaja on viimeinen lenkki arvoketjussa jonka alkupäässä on orjatyötä, lapsityövoimaa, murhia, viranomaisten korruptiota jne. Koko huumebisnes on eettisesti läpimätää liiketoimintaa. Ketjun loppupäässä ovat huoraamalla ja varastamalla addiktionsa rahoittava käyttäjä, jonka elinajanodote on vuosikymmeniä lyhyempi kuin ilman huumeita.

        Fact. Moni ei tajua, että ne huumeet ei noin vaan ilmesty diilereille, ja jokaiseen vaiheeseen liittyy rikollista toimintaa jossa ihmishenki on halpa hinta.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Kokaiinin, opiumjohdannaisten jne ostaja on viimeinen lenkki arvoketjussa jonka alkupäässä on orjatyötä, lapsityövoimaa, murhia, viranomaisten korruptiota jne. Koko huumebisnes on eettisesti läpimätää liiketoimintaa. Ketjun loppupäässä ovat huoraamalla ja varastamalla addiktionsa rahoittava käyttäjä, jonka elinajanodote on vuosikymmeniä lyhyempi kuin ilman huumeita.

        Onhan niitä käyttäjiä myös ns paremmissakin piireissä..


      • Anonyymi

        Käy selittämässä tuo tuomareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy selittämässä tuo tuomareille.

        Oppii kivitalossa soittamaan nahkahuilua.


    • Anonyymi

      Harvinaisen tyhmä ihminen. Jätkällä olisi ollut kaikki osaset elämässä hyvin, niin ahneus, tyhmyys, huumeet sotkivat. kun vielä vapauduttuaan odottamaan tuomiota , aloitti uudelleen saman pelin. Suurta tyhmyyttä, voi jeesus! Todellinen älykääpiö koko tyyppi.

      • Anonyymi

        Ja pitkä raittiuskin taustalla, ratkesi Sohvan myötä käyttämään ja dokaamaan.


      • Anonyymi

        Piti maksaa huumevelat ja kääriä rahaa kokoon Etelä-Afrikan pakomatkaa varten.
        Kun ei ilmeisesti ole syyllistynyt henkirikoksiin, osa syytteistä olisi vanhentunut aikanaan. 11 vuoden vankilarangaistus olisi kuitenkin säilynyt ja etsintäkuulutus perään.


      • Anonyymi

        Kun lapsena saa kaiken ja ei mitään rajoja niin ne rajat haetaan vankilan muurien sisältä. Tämä on valitettavasti hyvin yleistä kun lapsena saa niin paljon maallista mammonaa niin mikään ei riitä. Onhan se järjen köyhyyttä, että rupeaa lääkäriä leikkimään ja näinollen tuhoaa monet ihmisen elämän, mutta hänhän sanookin olevansa vain bisnesmies, kyllä siinä on omakuva vääristynyt jo kauan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti maksaa huumevelat ja kääriä rahaa kokoon Etelä-Afrikan pakomatkaa varten.
        Kun ei ilmeisesti ole syyllistynyt henkirikoksiin, osa syytteistä olisi vanhentunut aikanaan. 11 vuoden vankilarangaistus olisi kuitenkin säilynyt ja etsintäkuulutus perään.

        Turkkiin se oli menossa,niinkun moni muukin sinne menny espanjasta ku alkanu nurkat kuumenemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkiin se oli menossa,niinkun moni muukin sinne menny espanjasta ku alkanu nurkat kuumenemaan.

        Turkki Intia Israel huumehörhölä. Israelissa narkkaajat sekoilee asemilla ja rannoilla puistoissa new age uskonnolla ihan sekaisin . Edelleen Jeesus on Messias . Ajatelkaa sieluja raiskauksia kuoleman jälkeen ei enää raiskata se on toive ajattelua harhaoppia .


    • Anonyymi

      Ehkei ollut itsestään kiinni vaan pakon edessä joutu ottamaan riskin. Määrät mistä tuomio tuli ei ole mitään ilmasia ja lisäksi ne mitkä paljasti poliiseille. Kierre valmis, velat vaan kasvaa ja kun pääsee vapaaksi niin uutta keräämään. Julmaa mut totta monenkin huumetuomioita "tehtailevan" kohdalla.

      • Anonyymi

        Näin se on.


    • Anonyymi

      20v ihan kohdallaan. istuu puolet eli 10v. 11v:stä istuu 4v ja taas bisnes pyörii. pitäis olla jenkkilän tuomiot niin alkais jengi funtsaan kannattaako.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä asian ajajien avustuksilla rahalla pääsee linnasta pois ennen aikojaan , tai ei joudukoskssn ees lusimaan, tai pääsee pakoon esim helikopterin avulla.

        Korruptio jyllää...


    • Anonyymi

      Kyllä isä ja äiti ylpeitä lapsistaan taas, kehtaako naamaansa missään näyttää

      • Anonyymi

        Katsotaan nyt, kun rikoshyötynä saatujen rahojen liikkeistä aletaan pääsemään perille, ettei joudu koko perhe lusimaan.


      • Anonyymi

        Onko tää ratsastajasiskokin mukana. On purjehtijaa, ratsastajaa... Rankkaa tuo rikkaiden urheilijoiden elämä..... Menisivät oikeisiin töihin🐴🐎⛵⚓🚧🎠🌄🏜️🏝️


      • Anonyymi

        Mitä uskontoa hän edustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää ratsastajasiskokin mukana. On purjehtijaa, ratsastajaa... Rankkaa tuo rikkaiden urheilijoiden elämä..... Menisivät oikeisiin töihin🐴🐎⛵⚓🚧🎠🌄🏜️🏝️

        Ei ole kyseinen sisko syytteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää ratsastajasiskokin mukana. On purjehtijaa, ratsastajaa... Rankkaa tuo rikkaiden urheilijoiden elämä..... Menisivät oikeisiin töihin🐴🐎⛵⚓🚧🎠🌄🏜️🏝️

        Älä kadehdi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt, kun rikoshyötynä saatujen rahojen liikkeistä aletaan pääsemään perille, ettei joudu koko perhe lusimaan.

        Juuri näin👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan nyt, kun rikoshyötynä saatujen rahojen liikkeistä aletaan pääsemään perille, ettei joudu koko perhe lusimaan.

        Isältä pojalle Mooses isältä pojalle .....kuningas Davidin poika kuoli ,sinä se olet . Isältä pojalle . Karman laki siinailta.


    • Anonyymi

      Harvinaisen viisas mies. Tuomio ei juurikaan muutu vaikka käry kävi myös kakkos-katiskasta. Kyllä se rikollinenkin osaa laskea yhteen yksi ynnä yksi, varsinkin kun on nimekkäät asianajajat tukena. Nähty on!

      • Anonyymi

        Money talks. Voihan v kun te kateelliset ette ymmärrä näistä hommista mitään....


    • Anonyymi

      Eikun piti painaa duunia.

    • Anonyymi

      Eipä taida saada enempää tuomiota kun rikokset tehdessään ei ollut saannut tuomiota katiska ykkösestä , näin sanoo asiantuntijat

    • Anonyymi

      Jätkä on kusessa. Kun virkavalta vie huumeet, on kaman menettänyt jollekin velkaa ja paljon.

      Henkensä hädässä on rötöstellyt lisää.

      En menis myymää henkivakuutusta.

      • Anonyymi

        Niinpä, ja ehkä pakotettu hengenlähdön uhalla ottamaan niskoilleen isompien poikien juttujakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja ehkä pakotettu hengenlähdön uhalla ottamaan niskoilleen isompien poikien juttujakin.

        Tulee mieleen just toi I’m back! Piti mennä hoitamaan hommat loppuun ja saiko edes? Siellä on henki halpaa


      • Anonyymi

        Eikä edes mennyt pelkkä kama vaan jakeluverkosto, joka on vaikea rakentaa. Siinä voi olla Tampioahon ja perheen henki aika löyhässä aika pitkään.


      • Anonyymi

        Kundille tuli ulosottovelkaa ja paljon. Olisko siinä syy tälläiseen typeryyteen.


    • Anonyymi

      Jos siihe maailmaan erehtyy menee missä Niko o ja haluaa pois... Niin alamaailma ei helpolla päästä lähtemään. Monet entiset rikolliset o sanoneet että vaan vankilan avulla pääsi siitä eroon...

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ja epäilen, että siellä on muiden rahoja palanut sen verran, että Nikolle on ilmoitettu heti vapauduttuaan tutkintavankeudesta toiminnan jatkumisesta.
        Se glamour on vaan pintaa, mikä päätyy instaan. Todellisuudessa voi olla sellaisessa kartellin kuristusotteessa, että haluaisi vaan itkeä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ja epäilen, että siellä on muiden rahoja palanut sen verran, että Nikolle on ilmoitettu heti vapauduttuaan tutkintavankeudesta toiminnan jatkumisesta.
        Se glamour on vaan pintaa, mikä päätyy instaan. Todellisuudessa voi olla sellaisessa kartellin kuristusotteessa, että haluaisi vaan itkeä koko ajan.

        ...se, että antoi poliisille kätköjään tutkintavankeuden aikana, sotii sitä ajatusta vastaan, että jatkoi toimintaa omasta tahdostaan tutkintavankeuden jälkeen. Piinkova diileri, olisi pitänyt jemmansa omana tietonaan kyllä loppuun asti, jos suunnitelmissa on jatkaa toimintaa heti tutkintavankeuden jälkeen.


    • Anonyymi

      Harvinaisen tyhmä jätkä, joka ihannoi rikollista elämäntapaa ja luulee olevansa isokin tekijä ja stara. Todellisuudessa suuremmat tekijät eivät instassa ja julkisuudessa paistattele. Pitävät matalaa profiilia eivätkä jää kiinni.

      • Anonyymi

        Nämä huumeiden orjat sitten varastelee kaupoista kodeista myös uskonnoissa saadakseen lisää huumeita kiitos näiden myyjien .


    • Anonyymi

      Ensimmäinen tuomio annettu. Siinä ensikertalaisena. Nyt tuleekin toinen tuomio...istuu pitkäön ja hyvä niin. Tollanen tyhjäntoimittaja ansaitsee Sörkka nimisen kivikartanon seuraavaksi 15-20 vuotta. Aarnio sai reippaat kymmenen pikku rötöksistä ja nyt vedetään isosti ohi.

      Varsinainen idiootti jota Nelonen palvoo...

    • Anonyymi

      Nikoa odotellaan jo suihkuhuoneessa.....vasikoista ei tykätä koskaan...

      • Anonyymi

        Täytyy ajatella asian positiivisia piirteitä. Ehkä suihkuhuoneessa olis mahdollisuus myös seksuaalisiin nautintoihin muiden miesten kanssa..


      • Anonyymi

        Jumala näkee ja tietää jokaisen synnit pahat teot ja muistakaa teidän synnit siirtyy teidän pojille . Mooseksen laki . Ei voi pelastua muuten kuin kääntymällä Jeesuksen puoleen . Anna anteeksi syntini rukous auttaa .


    • Anonyymi

      Raskaat linnavuodet edessä. V-asikan maineen kanssa ei ole helppo istua linnassa. Ehkä eristyksessä menee koko aika niinkuin seksuaalirikollisillakin, jotka tosin saavat huomattavasti lyhyempiä tuomioita.

      • Anonyymi

        ootko ollu linnas vai mihin perustat tietämyksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko ollu linnas vai mihin perustat tietämyksesi?

        Olin vankileirillä neuvostoliitossa.


    • Anonyymi

      Suomen oikeusjärjestelmässä saat rötöstellä saman tuomion piikkiin vaikka miten paljon. Joskus saat jopa alennusta.

    • Anonyymi

      Huumerikokset on helppo uusia, ehkä senkin takia tuomiot on pitkät. Jotkut rikolliset voi jopa haluta kiven sisään niin ihmeelliseltä kun se kuulostaakin. Myös ne tieteentekijät voi alkaa rikolliselle polulle jos sille päälle sattuu.

    • Anonyymi

      Tuon miehen ullakolla ei ole matot suorassa. 20 vuotta on liian vähän kun ei ekasta tuomiosta oppinut. Siskolle riittäisi 10 vuotta. Voi suku parka mikä häpeä.

      • Anonyymi

        Miten niille kenkätehtaan lapsille yhdelle vai kahdelle lankesi tuomioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niille kenkätehtaan lapsille yhdelle vai kahdelle lankesi tuomioita?

        9vee


      • Anonyymi

        Vielä mitä, mieshän on näyttänyt että hänessä on ainesta miljoona bisneksen pyörittämiseen.

        Älkää nyt kateelliset kitiskö. Vahingon ilonne on sairaalloista.


    • Anonyymi

      Kaikki tekee virheitä ja voi joutua niistä vastuuseen. Esim. vasemmistolaisten suuri virhe on taipua vasemmistolaisuuteen ja maksavat virheestään koko elämällänsä. He eivät vain ymmärrä tekevänsä virheitä ja siksi ihmettelevät kovan räksytyksen kera, miksi he joutuvat kärsimään. Eivät he muiden vuoksi kärsi, vaan itsensä vuoksi.

    • Anonyymi

      Näillä palstoilla on paljon kaljaa kittaavia urpolapsia 😂 luulikohan aiempi viestittäjä että nämä kaikki kirjoittaa vain yksi henkilö? Häh? Menee jo yli.

      • Anonyymi

        Tuleeko JWG tyypeille tässä samalla tuomio.
        Ovat esillä huumeista.

        Jos Nikolle yli 20 v tuomio, niin JWG tuomio yli 10v huumeista?


    • Anonyymi

      Juu.

      Normaalia tyhmemmät rikolliset istuu lusimassa, ja normaalia fiksummat taas istuu eduskunnassa! 👍🏾

      • Anonyymi

        "Normaalia tyhmemmät rikolliset istuu lusimassa, ja normaalia fiksummat taas istuu eduskunnassa! 👍🏾" Siis tarkoititko eduskunnan osalta narsisti psykopaattisia henkilöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normaalia tyhmemmät rikolliset istuu lusimassa, ja normaalia fiksummat taas istuu eduskunnassa! 👍🏾" Siis tarkoititko eduskunnan osalta narsisti psykopaattisia henkilöitä?

        Joo, siellä on terveitäkin onneksi mukana.


    • Anonyymi

      20 vuotta ,olisi hyvä ,ja se olisi oltava koko aika vankilassa ,ja sitten vasta alettava miettiä josko voisi vapautua vankilasta

      • Anonyymi

        Kärsiiköhän miehen erektio kyky, jos hän olis 20 v vankilassa...🤔


    • Anonyymi

      Jos kerkisi tienata niinpaljon että vuosipalkka on hyvä?

    • Anonyymi

      Oikeuslaitos päästi Nikon hakemaan lisäpenalttia Espanjasta :)

      • Anonyymi

        Hyvä että päästi. Ensimmäinen tuomio puoliksi ensikertalaisuudella ja toivon mukaan toinen tuomio päivästä päivään.


    • Anonyymi

      Tämmönenkö roska ihmisiä kiinnostaa?? Joku huumeveikko ja sen tuomiot.. Ei vois itsellä vähempää kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Eihän se kiinnosta, ainoastaan harmittaa kun Suomessa noita saastoja ei teloiteta


      • Anonyymi

        Kuitenkin tulet lukemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin tulet lukemaan?

        Oli sivuston pääotsikoissa. Siksi heitin kommentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se kiinnosta, ainoastaan harmittaa kun Suomessa noita saastoja ei teloiteta

        Lepomäki Jenna murhattiin Espanjassa koska ei halunnut huumeita . Ei halunnut kuljettaa. Näitä pahoja tekoja te teette ettekä ymmärrä katua . Sielunne on menossa tuliseen paikkaan kuoleman jälkeen ei enää voi pelastua .


    • Anonyymi

      Tietääkö Sofia yhtään missä on rahakätköt? Mitä Sofia näki luksusvillassa Espanjassa? MIkä on sofian ja javierin (nacci) välinen todellinen yhteydenpito? Mitä mieltä sofia on nacista oikeasti?

      • Anonyymi

        Onko pampi koulutettu löytämään kätköt


    • Anonyymi

      Yleisenä suuntauksena voi todeta, että suomalaisten tekemissä huumausainerikoksissa saavat syytteen kaikki vähänkin asiaan jotenkin liittyvät. Huomio ja vertailu kiinnittyy ulkolaisten tekemiin väkivaltarikoksiin, esim. kaivopuiston tappo, missä n. 15 kpl ulkomaalaistaustaista sumputti ja pahoinpiteli suomalaisia, mikä johti yhden pojan kuolemaan. Muu ulkomaalais porukka esti avun . Tässä tapauksessa pitäisi koko tämä sakki saada oikeuteen taposta, mutta joutuuko kukaan?

    • Anonyymi

      Rantista ei kiinnosta. Hän on meidän pahaisten kuolevaisten yläpuolella leijuva Jumalan lähettiläs.

    • Anonyymi

      Osoitus myös Suomen Oikeuslaitoksen nykyisestä tilasta. Miten on mahdollista, että jo pitkän tuomion varmoilla näytöillä saanut päästetään vapaaksi jatkamaan rikollista toimintaansa. Siinäpä olisi tutkittavaa, mutta onko tarpeeksi "seksikästä".

    • Anonyymi

      Eihän Ranta-aho voi olla tyhmä, kun hän on järjestänyt itselleen ilmaisen aamupalan useiksi vuosiksi, ihan niinkuin Sanna Marin.

    • Anonyymi

      Täytyy vissiin siirtyä kofeiinittomaan kahviin kun kofeiinin hankkimisesta saa syytteen.

    • Anonyymi

      Kyllä, harvinaisen tyhmä ja lisäksi ällö, siis tosiaan haiseva, limainen, ruma murhaaja. Menisi vaan hirteen, niin päästäisiin paskasta eroon. samoin ne muut saastat, jotka pilaavat ihmisten elämän ja aiheuttavat kuolemia, tuskaisia sellaisia. Mitään muuta en toivo kun nämä haisevat, rumat saastat tappaisivat itsensä samoilla huumeilla jota he myyvät heikoille ja murhaavat nuoria tyhmiä huumausaineiden käyttäjiä. HIRTEEN JA PIIIIITKÄ PUDOTUS.

      • Anonyymi

        Puhut asiaa


      • Anonyymi

        Meidän maan oikeuden käytäntö ei tunne hirttotuomiota. Suomi on ns sivistysvaltio.


        Muuta esim turkkiin tai thaimaahan, siellä niitä on.


      • Anonyymi

        No sehän on vaan bisnestä !
        Tuskin nuorten käyttäjien kuolemat liikuttavat huumeiden myyjiä.


    • Anonyymi

      Mut eikö noista saa paljousalennusta, ainakin jos olisi suojaväri niin useammasta rötöksestä vaan aika tippuu..

      • Anonyymi

        Ja varsinkin silloin, jos on vielä maassakin laittomasti, ilman oleskelu lupaa.


    • Anonyymi

      Niko on pikkutekijä. Huumebisnestä hallitsee ja tooosi suuret voitot menee mafialle, joilla on eri nimiä. Italiassa on meneillään suuret oikeudenkäynnit ja tuomioita tulee mutta homma jatkuu. Maksaja ja kärsijä tässäkin pelissä on surkea nisti, joka jäänyt koukkuun ja monet menettäneet hengensä. Siksi kuolemankauppiaat ovat alhaisinta roskasakkia.

      • Anonyymi

        Maksaja on suomalainen kauppias ensin, ja varastetut ulosmitataan hinnoissa tavalliselta palkansaajalta.
        Nisti ei mitään pysty koskaan maksamaan, nisti varastaa hynät tähän surkeaan harrastukseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaja on suomalainen kauppias ensin, ja varastetut ulosmitataan hinnoissa tavalliselta palkansaajalta.
        Nisti ei mitään pysty koskaan maksamaan, nisti varastaa hynät tähän surkeaan harrastukseensa.

        25 doupannu ja kyllä voin kertoo että ihan omalla ammattitaidolla hoitanut rahat siihen, verot kiltisti maksaen. Alkuaikoihin kaikki 'nisti' ystäväni kävi palkkatyössä tehden pidempää päivää kuin kukaan tavis, ei kaukopartiokaan olisi rintamalla jaksanu ilman pervitiiniä ja hotaa....kukaan tai mikään ei ole yhtä tehokas työntekijä kuin amfea aamukahviin sekoittava tapanisti vaikka laitonta onkin, toki kun viikon hitsaa nukkumatta alkaa silmiä pikkusen kirveltään, tunnin unet ja takasin tigin kahvaan. Ja aina puhutaan että cannabis on mieto huume, mut kyllä sen psykoosin silläkin helposti saa itelleen aiheutettua eikä älyämpäri oo mikään viisauden tuoja, yleensä sinne se loppukin jää jos on mitä jäädä. Jokainen käyttäjä on itse tiensä valinnut, turha syyttää myyjiä tai muitakaan, pahan henkisen olon helpoin poistaja valitettavasti vaan löytyy kadulta.... Lekurit tyrkyttää vaan ssri lääkkeitä joista ei Ainakaan helposti irti pääse.


        HUUMEIDEN KÄYTTÖ DEKRIMINALISOITAVA NII KAIKKI HYÖTYY.


    • Anonyymi

      Montakohan ihmistä kuollut, tämän huumegangsterin huumepiireissä? Täys kusettaja tämä mies, viittaan mtv haastatteluun. Todella osaa uskottavasti suoltaa suustaan juttuja.

    • Miksi ihmeessä Niko laskettiin vapaalle, vaikka hyvin oli tiedossa, että mahdollinen tuomio on jopa yli 10 vuotta. Ennen pidettiin kiinni tai vangittiin suoraan, jos mahdollinen tuleva tuomio oli yli kaksi vuotta vankeutta.

      • Anonyymi

        Jäi velkaa miljoonan pari ja oli pakko jatkaa tai pahat pojat olis hoitaneet pois. Nyt kävi sitten vielä huonommin.


      • Anonyymi

        Jos iskä on verkostoitunut, niin normaaleilla oikeuskäytännöillä ei ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi velkaa miljoonan pari ja oli pakko jatkaa tai pahat pojat olis hoitaneet pois. Nyt kävi sitten vielä huonommin.

        Toisaalta vankila lienee turvallisin paikka, toistaiseksi. Vapautumisen jälkeen saattaa olla elämä melko vaarallista.


      • Anonyymi

        Hyvä on, että laskettiin, saatiin taas uudelle tuomiolle tuo typerys. Ja varmasti poliisi seurasi roiston toimia koko ajan.


      • Anonyymi

        Money talks...
        Rahalla saa, ja hevosella pääsee...


    • Anonyymi

      miljoonat odottaa vakuuskuorissa kuten "kaltaisellaan" sipilällä

    • Anonyymi

      Kohta vapautetaan saa mitalin

    • Anonyymi

      Kaverini, joka on KRPssä totesi, että rikolliset ovat suurimmaksi osaksi säälittäviä luusereita, useat ovat addikteja ja/ tai mielenterveydeltään heikkoja.

      Ties mitä siellä Ranta-ahojen kotona on heidän lapsuudessaan tapahtunut kun verhot menneet kiinni ja valot sammuneet.

      • Anonyymi

        Ihan samaa, kuin muissakin perheissä.

        Ihmiset on menneet nukkumaan.


      • Anonyymi

        Ei taida kaverisi enää olla Krp:ssa,kun muut krp:ssa ei aliarvioi "vastustajia",ja sanovat että ovat toisinaan fiksumpia mitä poliisit. Toki eivät pärjää yksistään 20 tutkijalle.


    • Anonyymi

      Herralla meni kusipäähän. Luulee olevansa kuolematon joka voi tehdä mitä vaan. Kultalusikka suussa syntyneillä näyttää onnellisuus olevan hakusessa.

    • Anonyymi

      Suuruudenhulluus joka suhteessa. Ihailun saamisen halu näitä ohjaa.
      Kukaan normaalijärkinen ei ajele Ferrarilla, vaikka olisi satoja miljoonia tilillä.

      • Anonyymi

        Minäpäs ajelen, ihan vaan sun ja muiden kateellisten kiusaksi....

        Kivaa olla miljonääri.


      • Anonyymi

        No miksi ei ajelis.... Toisilla on taskussa sen verran rahaa, että Ferrarin ostaminen on sama asia kun sä ostat tikkarin kiskalta. Niin ei sillä sitten väliä ole kun on joka viikonpäivälle eri auto.


    • Anonyymi

      Istuu aikansa täysihoitolassa ja sitten rahojen turvin eläkkeelle. Ihan älykkäältä kuulostaa.

      • Anonyymi

        Ei taida olla ihan noin helppo tulevaisuus. Huumevelat ei unohdu ja velkojat on työssään tehokkaita. Kyllä kyseisen henkilön elämä on pilalla lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ihan noin helppo tulevaisuus. Huumevelat ei unohdu ja velkojat on työssään tehokkaita. Kyllä kyseisen henkilön elämä on pilalla lopullisesti.

        Verovelkojahan ne pääosin ovat...mitä ihmeen huumevelkoja olisi miehellä joka nimen omaan huumekaupalla on tehnyt rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verovelkojahan ne pääosin ovat...mitä ihmeen huumevelkoja olisi miehellä joka nimen omaan huumekaupalla on tehnyt rahaa?

        No ainakin olivat rahoittajan rahoilla hankkimassa rekkakuljetusta yhdelle lastille.
        Miksi piti löytyä rahoittaja jakamaan mahdollista pottia, jos sitä paalua on itsellä jemmassa?
        Luulen, että Niko on pystyssä kovan luokan tukkureille ja siksi paluu sorvin ääreen oli pakollinen heti tutkintavankeudesta vapautumisen jälkeen.
        Ne henkilöt lahtaa vaikka koko perheen, jos tarve vaatii.


      • Anonyymi

        Niin, voi vetäytyä esim 4- tai 5- kymppisenä espanjan aurinkoon eläkeläiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin olivat rahoittajan rahoilla hankkimassa rekkakuljetusta yhdelle lastille.
        Miksi piti löytyä rahoittaja jakamaan mahdollista pottia, jos sitä paalua on itsellä jemmassa?
        Luulen, että Niko on pystyssä kovan luokan tukkureille ja siksi paluu sorvin ääreen oli pakollinen heti tutkintavankeudesta vapautumisen jälkeen.
        Ne henkilöt lahtaa vaikka koko perheen, jos tarve vaatii.

        Niko on ollut rahoittajana,hän etsi kylläkin sijoittajaa rekka-autoihin.


    • Anonyymi

      Tekeehän jotkut lapsiakin, vaikka jo yhdestä nasahtaa 18v tuomio.

    • Anonyymi

      Varmaan persu.

    • Anonyymi

      Kuka tosi-tv-tähti ja tusina-julkkis täysillä käy?

    • Anonyymi

      Älkääs ny, Niko-poika on aika fiksu. Se on nimittäin perehtynyt huolellisesti Suomen tuomioistuinmatematiikkaan. Kas näin se käy: Eka tuomio on 11 vuotta vankeutta. Toinen tuomio on 13 vuotta vankeutta. Tuomioita ei voi laittaa peräkkäin, joten ne yhdistetään seuraavalla tuomioistuinten käyttämällä laskukaavalla: 11 13/4 = 6 vuotta vankeutta. Tosta vähennetään tutkintavankeudessa istuttu aika kaksinkertaisena. Eli 6-2*2= 2 vuotta vankeutta. Sitku ensikertalaiset istuu vaan 1/3-osan niin jää 7 kuukautta. No sehän tuomitaan pääsääntöisesti ehdollisena, niin Niko on ulkona juhannukseen mennessä. Sit se taas briljeeraa somessa ku vähä-älynen mafia-pomojen kanssa. Poliisikin kyllästyy jahtaamaan sitä ja Niko jatkaa liikemiehen uraansa, kunnes joku petetty mafioso laittaa torpeedon asialle.

      • Anonyymi

        ei hitto mä repesin tolle laskukaavajutulle. Tän takii mä näitä luenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei hitto mä repesin tolle laskukaavajutulle. Tän takii mä näitä luenkin.

        Lopuksi saa lukea lehdestä että poika on naarattu satama-altaasta ja patologi löysi kilon ahvenen sekä naisten korkokengän peräsuolesta, jotka tosin olivat olleet siellä jo ennen kuin päätyi veteen.


    • Anonyymi

      Merkillistä kyllä on, että käytännöissä samoista rikoksista saa uudestaan ja uudestaan rangaistuksen, toinen toisensa lisäksi. Ei tämä meidän normaalin oikeuskäytännön mukaista oo. Samaan malliin kun mennään, niin tuomio on kohta yhteensä vaikka 100 v.

      Mutta miksi esim Oulun hyväksi käyttäjä mamut/ Se kuuluisa eno sai vain muutaman vuoden tuomion, vaikka uhreja oli kymmeniä.

      Samalla logiikalla niiden olis pitäny saada tuomioita esim tyyliin 4v 4v ..


      En minä kenenkään rikoksia vähättele, mutta laki on laki, ja sen pitäis olla sama kaikille.

      • Anonyymi

        Maksimi vuosituomio on 15v. Elinkautinen on sitten erikseen ja sen saa vain murhasta.

        Vaikka nulikka saisi sen 15v, istuu ensikertalaisena puolet ja 1,5 v ennen puolikkaan loppumista pääsee ehdolliseen koevapauteen äidin luo asumaan nilkkapannan kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksimi vuosituomio on 15v. Elinkautinen on sitten erikseen ja sen saa vain murhasta.

        Vaikka nulikka saisi sen 15v, istuu ensikertalaisena puolet ja 1,5 v ennen puolikkaan loppumista pääsee ehdolliseen koevapauteen äidin luo asumaan nilkkapannan kera.

        Elinkautisen voi saada murhan lisäksi myös maan petoksesta, ei toki liity tähän asiaan.

        Nikolla on jo alla 11v tuomio. Siihen lisää uusi 15v tuomio niin se tekeekin jo 26v. lusii siitä puolet eli 13v.


    • Anonyymi

      Noooo , et taida arvata että muutama vuosi ja kakku on ohi hyvällä käytöksellä .Bisneksiä voi hoitaa lomaillessaan valtion hotellista .

      • Anonyymi

        Käytös ei suomessa vaikuta tuomion pituuteen. Ainoastaan se, oletko ensikertalainen vai et.


    • Anonyymi

      Uusi mahtava EU mielinen hallintotapa, valtiopetokset ja muut Peccailut,

      miten Nikon elämäntapa eroaa ministereiden touhuista?

      Sauli puhalsi koko Suomen itsenäisyyden eikä tunnu missään.

      Miksi lakeja on edes olemassa?


      Joo, kukaan ei halua diileriä eikä köyttäjä
      naapuriinsa - mut EU on luotu huumekaupalle.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti, aika harvaa uhkaa tuommoinen vankeus.

    • Anonyymi

      Elvytyspakettiin verrattuna, Nico teki ” vaan ” huumekauppaa.

      Aika hiuksen hieno ero, kumpi on laitonta ja kummasta tuomitaan.

      Ovatko tytit syyttömiä?
      Suomen perustuslain ja päätösvallan luovuttaminen
      ulkopuolisille?

      Vaan huumekauppa. Jos tuomari on asiakas, tuleeko tuomiota?

      Mamujen suorittamat raiskaukset eivät päässeet tuomioiden top 10 iin.
      Tuomareilla oli jotain muita motiiveja.

      Eikä koronarokote ole edes vielä rokote. Sehän on testivaiheessa.
      HUS vetää kovana tilastoja PCR testillä.

      .

    • Anonyymi

      Moni rikollienn on tyhmä. En ota tässä kantaa yksittäistapaukseen.

      • Anonyymi

        Monella rikollisella adhd ja epävakaa lapsuus josta puuttui perusturvallisuuden tunne ja sai monenlaisia ajatusvinoumia päähänsä asioista. Lapsi kokee kaiken hirmu voimakkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monella rikollisella adhd ja epävakaa lapsuus josta puuttui perusturvallisuuden tunne ja sai monenlaisia ajatusvinoumia päähänsä asioista. Lapsi kokee kaiken hirmu voimakkaasti.

        Sanoo nojatuoli-psykiatri...


    • Anonyymi

      Jos ollaan tarkkoja,
      miten Kela, vakuutuslääkärit, HUS, sairaalalääkäreiden ketjun teot
      eroavat Nikon tiimin toimista?

      Nico ei pääse vielä satuilemaan Kantaan ja Apottiin vieraille ihmisille
      💩merkkejä, mutta kuinka kaukana ollaan?
      HUSlaiset tekee sen vartissa, eikä asiakas mahda niille mitään.

      Miettikää kummat tekee pahempaa jälkeä?
      Pidemmällä perspektiivillä?

    • Anonyymi

      Bilettävälle nuorisolle luvassa kuivemmat ajat, kun hyödykkeen tarjoaja poistuu markkinoilta. Onneksi maahanmuuttajat paikkaavat alati kasvavaa bisnestä.

    • Anonyymi

      Älkääs ny! Joudutte vielä syytteeseen kunnianloukkauksesta!

      • Anonyymi

        Kunnian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnian?

        ...joku vertasi persuihin.


    • Anonyymi

      Jmai. Mii.aivan ihana kakku on tapahtunut mitään muuta kuin mitä itse ikinä firmassa ja sen myötä myös se tosiasia kuitenkin on ollut vuoden ilman minkäänlaista kiinnostusta ja sen jälkeen on huono oma koti kullan kallis on ollut vuoden ilman minkäänlaista kiinnostusta ja sen jälkeen kun on ollut vuoden ilman minkäänlaista kiinnostusta ja sen jälkeen on tapahtunut mitään ei ole valmis maksamaan enemmän kuin mitä itse olen huomannut pientä muutosta on ollut vuoden ilman minkäänlaista kiinnostusta ja sen jälkeen on

    • Anonyymi

      Ko. henkilö kuuluu selkeästi niihin, joilla ei edes ole järkeä. - Nm. Aivot alakerrassa

    • Anonyymi

      viimeisen laulun valmiiksi sain,siihen mä syksyn säveletet sainC-C

    • Anonyymi

      Ensimmäinen sukupolvi ansaitsee rahat ja toinen kuluttaa ne.

      Tässä oli kyseessä maailman historian yksi tyhmimmistä toisen polven jätkistä. Vankilaa 20v ei ole poissa ainakaan suomalaisen hyvinvoinnin rakentamisesta.

      Sääli, että isäpappa teki niin paljon duunia, ettei ehtinyt estää pojan kasvua lurjukseksi. Kova oli hinta perheelle.

    • Anonyymi

      Eipä tuo ole perussuomalaista tyhmempi.

      • Anonyymi

        Mitä sinä tatulointipoika tiedät?


    • Anonyymi

      Iltalehden toimittaja se vetää vielä pahemmat pohjat mitä tyhmyyteen tulee

    • Anonyymi

      Nythän sillä on aikaa sitten jatkaa peruskoulua pitemmälle opiskeluaan.

      Kymmenessä vuodessa voi valmistua, vaikka lekuriksi, asianajajaksi tmv.

      • Anonyymi

        Poika valmistuu korkeintaan pysäköintimittariksi pikku pussi kolaa kolikkoaukossa.


    • Anonyymi

      Tyhmyys on luonnollinen luonteenpiirre. Onhan vasemmistolaiset ja persuvihaajatkin normaalia tyhmempiä. Normaalin älyn ja luonteen omaava ihminen ei vihaa, eikä liity vasemmistolaisiin vihapiireihin.

    • Anonyymi

      Tais tykätä 😂

    • Anonyymi

      Onhan sillä hyvät hampaat ainakin hahahahah

      • Anonyymi

        Jos on enää? Vankilassa tuollaiset tyypit menettää leegonsa aika nopeasti kun joku kovempi jätkä tulee käytävällä vastaan.


    • Anonyymi

      Alkaa niko-boyllä hymy vihdoin hyytyä.
      Vankilat pitäis antaa pyöritettäväksi sille firmalle joka halvimmalla lupaa hoitaa,
      pietarilaiset on kuulemma kovin kiinnostuneita tästä bisnesideasta, vai oliko se kiinnostus suomalaisiin vankeihin.
      Tallinna olis kan kiva paikka, ei olisi hotellis montaa tähteä, eikä luomuruokaa.

      Vrt. vanhustenhoito

      • Anonyymi

        Minä olen ymmärtänyt, että vankilassa tarjotaan vain vettä ja leipää.


      • Anonyymi

        Suomalainen joka tekee Suomessa rikoksia ei missään tapauksessa joudu Venäjälle tai Viroon tuomiotaan ludimaan, Suomen vankilalaitos pitää kyllä omistaan huolen. Jos se olisi yksityisten firmojen mahdollista hoitaa, Ranta-aho luultavasti saisi paljon helpommat oltavat kuin normivangit, rahalla saa


    • Anonyymi

      On se, hyvä huomio.

    • Anonyymi

      Rikoksillaan tullut julkkikseksi, eikä edes häpeä sitä. Melko tyhmältähän tuo vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Ranta-aho istuu häkissä ja kauan.Sellanen ihminen on tyhmä ku saapas.

    • Anonyymi

      Kuinkahan monen ihmisen kuolemaan hän on ollut vaikuttamassa välittämine huumeineen? Myrkkyruiskeen tuo saasta olisi ansainnut! 💉

      • Anonyymi

        Hitaan myrkytyksen ansaitsisi. Vähän kerralla annosta suurentaen, että ehtisi tulla riippuvaiseksi tiopentaalista niin että oikein kerjäisi viimeistä piikkiä.


    • Anonyymi

      Se kärsii häkissä.Ja kauan.Miettikää ite että ootte elelly ja mukavasti vaikka missä mutta NYT SE LOJUU HÄKISSÄ KYMMENEN VUOTTA,ylikin...Ja se on oikein .

    • Anonyymi

      JUU,,jokainen täyspäinen ymmärtää..tyhmyydestä saa maksaa kovan hinnan
      tää äitiä ikävöivä nahjus tulee kasvamaan ihmiseksi kun on kaltereiden takana
      n 20v..äiti käy katsomassa..nyyyh..miksi ..apina vastaa helpon elämän vuoksi
      ilman työtä....kuin italialaiset apinat..100 miljardia eu-tukia..kahvia leipää aurinkoa
      aamusta ,illasta ,syntiä viinaa,,ja toinen päivä sama juttu..tätä elämää tää pelle
      yritti ja nainen vielä tyhmempi ,antaa torttua ja nauttii ,,voi voi huh sääliksi käy
      mielummin järven rannassa teltassa ja nuotio makkaraa kuin tuota paskaa
      LUONTO KORJAA PAHAT

    • Anonyymi

      Ei käy kateeksi Nikoa.

      Eräskin aikansa haki huomiota ja elvisteli, kun sitten rautaiset ovet selän takana sulkeutuivat, niin sellin hämyssä päätti päivänsä oman käden kautta.

      • Anonyymi

        Isi hoitaa homman kotiin. Tuomio suoritetaan jollain tapaa "etänä"..
        Se on varmaa, ettei rivivangin rooliin joudu ikinä. Siviilissä tottunut siihen, että luottokortteja vilauttamalla hommat hoituu. Niin se on vankilamaailmassakin. Suojelua siellä voi ostaa rahalla.Ja luulen, että suojelun hankinta on tarpeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isi hoitaa homman kotiin. Tuomio suoritetaan jollain tapaa "etänä"..
        Se on varmaa, ettei rivivangin rooliin joudu ikinä. Siviilissä tottunut siihen, että luottokortteja vilauttamalla hommat hoituu. Niin se on vankilamaailmassakin. Suojelua siellä voi ostaa rahalla.Ja luulen, että suojelun hankinta on tarpeen..

        Laattahammas hymyilee taas kohta jokaisen aikakauslehden kannessa ja toteaa, että tämä oli elämänkokemuksena ihan hyvä. Enää ei (ehkä) tarvitse hakea jännitystä elämäänsä tuollaisilla keinoilla. Tehty mikä tehty ja uudet elämänarvot käyttöön ja kuntoilua, tervettä elämää ja siitä nauttimista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isi hoitaa homman kotiin. Tuomio suoritetaan jollain tapaa "etänä"..
        Se on varmaa, ettei rivivangin rooliin joudu ikinä. Siviilissä tottunut siihen, että luottokortteja vilauttamalla hommat hoituu. Niin se on vankilamaailmassakin. Suojelua siellä voi ostaa rahalla.Ja luulen, että suojelun hankinta on tarpeen..

        Puhutaanko tässä huume-Nikosta vai murhaaja-tohtorista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laattahammas hymyilee taas kohta jokaisen aikakauslehden kannessa ja toteaa, että tämä oli elämänkokemuksena ihan hyvä. Enää ei (ehkä) tarvitse hakea jännitystä elämäänsä tuollaisilla keinoilla. Tehty mikä tehty ja uudet elämänarvot käyttöön ja kuntoilua, tervettä elämää ja siitä nauttimista!

        Tästä se ei enää kastumatta selviä. Neiti lähtee vähintään viideksitoista vuodeksi porattavaksi. Varmaan saa kulkea vaipoissa jo ensimmäisen vuoden jälkeen.


    • HA HA! 🤣 🤣

    • Anonyymi

      Niko tekee silmukan lakanaan ja kokeilee voiko siinä kiikkua jos pään työntää läpi. Joku isommista kihoista käskee niin tekemään koska se on niin jännää.

      • Anonyymi

        "Kaveri" roikkuu vielä jaloissa ja kertoo yrittäneensä auttaa.


    • Anonyymi

      Ranta-aho varmaan laskeskeli, että kun hänen vapautumisestaan tehtiin iso juttu ja pääsi siinä samalla ikään kuin uhriutumaan, ei kukaan kiinnitä huomiota seuraavaan peliliikkeeseen. Yrittänyttähän ei laiteta ja tästä uudesta keissistä saa taas lisää julkisuutta. Plus himpan verran lisää kakkua ja taitaapa siskoparkakin joutua kaltereiden taakse. Isipappa on varmaan ylpeä jälkikasvustansa.

    • Anonyymi

      Tyhmäksi voi luokitella tässä tapauksessa Ranta-Ahon tavallaan olisi hyvä että saisi 20v olisi esimerkkinä sekä kaikki ohjelmat joissa häntä yritetään ymmärtää voi jättää tekemättä mies jolla on elämässä hyvin asiat lähtee leikkimään gansteria ei tarvitse hehkuttaa millään tavalla

    • Anonyymi

      Vankilasta käsin on turvallista hoidella bisnestä. On muurit ja vartijat ja palvelijoita, jotka pitävät ikävät tyypit kaukana ja järjestävät muutakin viihdykettä.

      • Anonyymi

        Jotenkin miusta tuntuu että Ranta-aho tekee vankilassa oman ratkaisunsa eli "narut"
        on sen verran AD/HD tyyppi että ei pysty järjissään lusimaan vuottakaan. Ison tuomion ansaitsee ja tulee saamaankin. Jo vuosi vankilassa omassa sellissä tai vaikka avolla on se vaan niin henkisesti kovaa touhua että ei ymmärrä ihminen joka ei ole itse sitä kokenut.
        Rahat on isäpapan huomassa jemmassa, ihan vaan vinkkinä poliiseille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin miusta tuntuu että Ranta-aho tekee vankilassa oman ratkaisunsa eli "narut"
        on sen verran AD/HD tyyppi että ei pysty järjissään lusimaan vuottakaan. Ison tuomion ansaitsee ja tulee saamaankin. Jo vuosi vankilassa omassa sellissä tai vaikka avolla on se vaan niin henkisesti kovaa touhua että ei ymmärrä ihminen joka ei ole itse sitä kokenut.
        Rahat on isäpapan huomassa jemmassa, ihan vaan vinkkinä poliiseille.

        Sehän oli vuoden eristettynä,ei oikein lujaa oo ottanu kun on jatkanut bisneksiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli vuoden eristettynä,ei oikein lujaa oo ottanu kun on jatkanut bisneksiään.

        Luulen että Niko ei ole vielä täysin sisäistänyt kaikkea. Mitä on tullut tehtyä, mitä on pelko, velat ja eristetty elämä. Pikkuhiljaa alkaa hänelle totuus valjeta kunhan lopullinen vuosituomio määrä annostellaan. Tutkintavankina helpompaa koska silloin on se mahdollisuus päästä edes vähäksi aikaa pois vankilasta. Kyllä homman koko kuva alkaa hänelle hahmottumaan kun eka joulun viettää jousilla.


    • Anonyymi

      Hyvin oikeuslaitos vedätti kuolemankauppiasta kun päästivät sen vapaalle hankkimaan lisätuomiota ja paljastamaan muita huumekauppiaita.

      ihmetyttää vaan että tuohon huumekauppiaaseen oltiin vielä yhteydessä ja tehtiin huumekauppoja sen kanssa ?

      • Anonyymi

        Taisi olla nuppi kovilla jo tutkintavankeudessa miten mahtaa käydä jos laitetaan vankilassa pitkään eristykseen?

        Jos saa vasikan leiman ja vaarantunut isompien toimijoiden kauppoja niin voi tulla kosto muille perheenjäsenille toivottavasti heppa-tytön polle ei menetä päätänsä.


    • Anonyymi

      Erikoinen on kuvio.onko tämä sitten sitä kun syntyy kultalusikka suussa meininkiä.

    • Anonyymi

      Eikös tolla oo kaks siskoo vai onko se ns.velallinen sosiaalitoimisto Ranta-aho sit äiti vai mikä kun esiintyi niin rikkaana siinä venäläisnaisissa.

    • Anonyymi

      Luottaa ilmeisesti Suomen järjettömään tapaan antaa reilu alennus tuomioista jos vaan jatkaa rikosten tekemistä riittävän nopealla tahdilla. Muualla toistuvat rikokset johtaa tuomion kovenemisee ja tuomiot lasketaan yhteen ja linnassa voi istua vaikka 100 vuotta.

      • Anonyymi

        Aivan. Välillisesti tappanut satoja. Amerikan meininki olisi aivan oikein vankilatuomioissa näille Suomen hemmotelluille kakaroille. Noissa tapauksissa voisi äippä ja iskä katsella vähän peiliin useammin. Ku. Kakarat saa kaiken valmiina isältä tässä tapauksessa.... Pää pehmenee..... Todellisuus liian rankkaa 🙋‍♀️🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Välillisesti tappanut satoja. Amerikan meininki olisi aivan oikein vankilatuomioissa näille Suomen hemmotelluille kakaroille. Noissa tapauksissa voisi äippä ja iskä katsella vähän peiliin useammin. Ku. Kakarat saa kaiken valmiina isältä tässä tapauksessa.... Pää pehmenee..... Todellisuus liian rankkaa 🙋‍♀️🇫🇮

        Joukkotuhonnastahan huumekauppiaat pitäisi tuomita, Kiinassa laittavat muuria vasten ja se on oikein


    • Anonyymi

      Tänään taas käräjillä Helsingissä.

      • Anonyymi

        Syyttäjä vaatii siskolle 9v


    • Anonyymi

      Nuori ihminen pilasi elämänsä.

    • Anonyymi

      Luuletko että velat kuitataan istumalla?

    • Anonyymi

      Rikollinen uskoo selviävänsä mitä tekee ja noita uskovaisia on vankilat täynnä suomessa.mutta sitä saa mitä tilaa ! Huumeet tuhoaa siihen liittyvät henkilöt. Turhaa Marista kun paskoo omiin housuihin. Vastatkoot tekemisistään eristyksellä vapaasta yhteiskunnasta ! Se on oikea paikka heille.

    • Anonyymi

      Aivan varmasti Nikolle ilmoitettiin heti vapauduttuaan tutkintavankeudesta, että peli jatkuu. Jos hänellä olisi pakka lyönnissä, niin mitkään rahoittajat eivät maksaisi lasteja Suomeen, kuten julkaistussa puhelutallenteessa mainittiin.
      Veikkaan, että Niko ja kumppanit on jonkun satkun velkaa Espanjan tukkurille, jolta kamansa on hankkinut ja ne hakee vaikka Etelänavalta, jos ei rahoja tule ja kieltäytyy jatkamasta toimintaa.

    • Anonyymi

      Tyyppi laski, ettei rangaistus enää entisestä tuomiosta kovene. Voi hyvinkin koveta max 2 vuotta, ja myös ehdonalaiseen pääsy voidaan kieltää.

      • Anonyymi

        Voi mennä myös yhdistelmärangaistus vaatimus läpi.
        Voi tulla kymmenen vuotta lusittavaa.


    • Anonyymi

      Asianajat tässäkin voittavat mehän maksamme prl.

    • Anonyymi

      Ja kuinkahan moni näistä kirjoittajista kertoisi kasvotusten samat asiat. Ei yksikään.
      Tämä palsta on oikea leijonatarha. Työttömiä sosiaalituella eläjiä.

      • Anonyymi

        Vankila saa täydennystä morsianosastolle pitkäksi aikaa


      • Anonyymi

        Niin, Nikohan on hurja äijjä, jengipäällikkö ja muskelimies :D

        Mutta itse asiaan: Ilman taustajoukkojaan mano a mano, kevyensarjan amatöörinyrkkeilijä pudottaa pojun alta kolmen sekunnin.


    • Anonyymi

      Komea habitukseltaan mutta tyhmä kun alkoi rahanahneeksi huumeilla. Nuoren ihmisen elämä meni piloille.

    • Anonyymi

      Eukko sano hampaattomalla suullaan,vielä oot nuori ja kommee ja minulle et anna? Anna sitten komeille,sinne joutunet kun tunnut vähän raameja tarviivasi.

    • Anonyymi

      Joku lapsensa menettänyt huume nikon huumeisiin, voi hyvinkin tehdä jotein peruuttamatonta.

    • Anonyymi

      Siinä on koko perhe toiminu tietosesti, kaikki vaan lukkojen taakse. Hörhöjä kaikki. Koko omaisuus takavarikkoon. Ja vielä rotta Aho mutta kaikki rahat/omaisuus. Pois sen isä varmaan koko pääjohtaja koko huumeiden kauppaamisen huhuhuhu koko kassa vankilaan heti myös sen sisko joka on olut tietonne mitä teke. Ei voi rotta Aho otta omille niskoille näitä ei toimi kuten Amerikassa esim eli koko Aho porkka vankilaan ja omaisuus pois että ei pääse jatkamaan tätä hommaa huhuhuhu j

    • Anonyymi

      Ei tarvita kuin läjä hyväuskoisia kavereita

    • Anonyymi

      Todennäköisesti 5x älykkäämpi kuin sinä. Noita hulluuksia ei kuka tahansa pyörittele.
      On vaan niin maailmassaan ettei sieltä ihan heti takaisin tulla. Jos koskaan.

      • Anonyymi

        Joo-o, ei se narsismi älykkyysosamäärää katso, onhan niitä järvisimpukasta neroon.


    • Anonyymi

      On kyllä mielenkiintoista, että huumeiden salakuljettajalle haetaan tuollaista kun kolmoismurhaajat ja muut tappajat pääsevät tuosta puolella. Raiskaajat ja muut törkeät väkivaltarikolliset murto-osalla noista luvuista.

      Prioriteetit ovat sekaisin kuin jossain jenkkilässä.

      • Anonyymi

        Kovien huumeiden maahantuoja tappaa välillisesti paljon enemmän ihmisiä ja aiheuttaa ylisukupolvisia ongelmia jotka saattavat tosiaan jatkua monien sukupolvien ajan.

        Ehkä tuota ei pitäisi kuitata vankeustuomiolla, vaan ensin kidutettaisiin julkisesti ja lopuksi teloitettaisiin ihan vanhaan tyyliin kirveellä pölkyn päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovien huumeiden maahantuoja tappaa välillisesti paljon enemmän ihmisiä ja aiheuttaa ylisukupolvisia ongelmia jotka saattavat tosiaan jatkua monien sukupolvien ajan.

        Ehkä tuota ei pitäisi kuitata vankeustuomiolla, vaan ensin kidutettaisiin julkisesti ja lopuksi teloitettaisiin ihan vanhaan tyyliin kirveellä pölkyn päällä.

        Huumausainerikollinen on alinta kastia, jopa lapsenraiskaajaa kunnioitan enemmän.


    • Anonyymi

      No yleensäkin, että jos ihminen lähtee mukaan huumeisiin, niin eipä se silloin ole kovin fiksu ollut. Syitä siihen on monia, esim. lähdetään mukaan kavereiden juttuihin, kuunnellaan liikaa kavereiden juttuja. Miksi pitää mennä kavereiden juttujen mukaan, miksei voi itse ajatella ja kieltäytyä huumeista? Pelätään jotain vässykän mainetta, jos ei lähetä kavereiden kanssa huumeita käyttää. Samahan se on ollut monilla alkoholin kanssa, että pitää lähteä juominkeihin mukaan, ettei saa jotain erikoistyypin mainetta.
      Voi voi. Moni on niillä huumeilla ja alkoholilla hankkinut itselleen tosi huonon maineen. Selvinpäin on näkymätön hissukka ja humalassa muuttuu omituiseksi höpöttäjäksi, jolle kaikki nauraa.

      • Anonyymi

        Niko halusi huomiota, olla kovien tyyppien kanssa samaa porukkaa.


      • Anonyymi

        Sinäpä sen kerroit, asian ydintä edes hoksaamatta! Ihmiset ovat erilaisia, jotkut ovat niitä hissukoita, jotkut heistä suorastaan ujoja. Älykkyyttä heillä saattaa olla ja usein onkin keskivertotallaajaa enemmän, mutta se syntymässä saatu ujous...ottamatta nyt kantaa tällä sivulla esillä olevaan henkilöön, en häntä tunne., ilmeisesti hän on kuitenkin väitetyssä tyhmyydessäänkin kyennyt järjestelemään vuosikausia huumeiden maahantuontia ja mitä lie, useimmat tavistallaajat eivät siihen kykenisi vaikka haluaisivatkin...
        Voi voi, moni ihan onnistunutkin avio- ja avoliitto on saanut alkunsa tanssipaikoilla, ravintaloissa tms. juuri silloin kun hiljainen ja ujo ihminen on pikkuisen ottanut rohkaisua. Jos sinulla on tapan nauraa hohottaa kaikille esim. vähänkään alkoholia nauttineille, halvathan ovat huvisi mutta junttiutesihan sinä siinä samalla paljastat!

        Suurta neroutta ei sen sijaan mielestäni osoita virkavalta paljastaessaan mm. miten on saanut jostakin paperista näkyviin tekstejä "salapoliisimenetelmillä". No, osaavatpa muut tekijät ja nämäkin sitten jatkossa hävittää paperit paremmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä sen kerroit, asian ydintä edes hoksaamatta! Ihmiset ovat erilaisia, jotkut ovat niitä hissukoita, jotkut heistä suorastaan ujoja. Älykkyyttä heillä saattaa olla ja usein onkin keskivertotallaajaa enemmän, mutta se syntymässä saatu ujous...ottamatta nyt kantaa tällä sivulla esillä olevaan henkilöön, en häntä tunne., ilmeisesti hän on kuitenkin väitetyssä tyhmyydessäänkin kyennyt järjestelemään vuosikausia huumeiden maahantuontia ja mitä lie, useimmat tavistallaajat eivät siihen kykenisi vaikka haluaisivatkin...
        Voi voi, moni ihan onnistunutkin avio- ja avoliitto on saanut alkunsa tanssipaikoilla, ravintaloissa tms. juuri silloin kun hiljainen ja ujo ihminen on pikkuisen ottanut rohkaisua. Jos sinulla on tapan nauraa hohottaa kaikille esim. vähänkään alkoholia nauttineille, halvathan ovat huvisi mutta junttiutesihan sinä siinä samalla paljastat!

        Suurta neroutta ei sen sijaan mielestäni osoita virkavalta paljastaessaan mm. miten on saanut jostakin paperista näkyviin tekstejä "salapoliisimenetelmillä". No, osaavatpa muut tekijät ja nämäkin sitten jatkossa hävittää paperit paremmin...

        Nii no tapauskohtaisesti. Ei kaikkien elämä mee just sen jonkun tietyn reitin mukaan. Jotkut ovat onnistuneet löytämään onnistuneen avo- tai avioliiton tanssipaikoilta. Toiset taas eivät ole, eivät tanssilavoilta, eikä muualtakaan. Jotain seurusteluntynkää saattanut olla useemman kanssa pitkin elonraittia, muttei mitään kestävää suhdetta. Miten kelläkin elämässä asiat menee.
        Onneksi mun ei tartte nauraa hohottaa alkoholia nauttineille. Ikävää, jos jonkun tai joidenkin tarvitsee. Mitä ihmeen hauskaa ihmisten alkoholinkäytössä on, että siitä pitäisi jotain sirkusta repiä?


    • Anonyymi

      Rotalla on rotan kohtalo.

    • Anonyymi

      taidat olla itse vähä naivi kun et tajua että noissa piireissä on joskus
      vaan pakko tehdä rikoksia tai saa napin ohtaansa.. luuletko että tuommoset
      määrät aineita on ihan ilmasia..

      • Anonyymi

        No minkäs pirun tähden sitä välttämättä täytyy sekaantua tommosiin rikollisporukoihin, joissa saa kuulan kalloonsa, jos ei suostu olee jonkun maroinettinukke? Fiksu kiertää kaukaa, eikä lähde ollenkaan mukaan. Jännityksen hakeminen elämään on huono selitys sille, miksi sekaannutaan huumeisiin ja rikoksiin.
        Vähän epäilen, että kaikki tietää, ettei ne huumeet mitään ilmaisia ole. Ihme, että jonkun täytyy kuvitella jostain löytyvän henkilö, joka kuvittelee niiden (huumeiden) olevan jotenkin ilmaisia.


    • Anonyymi

      Pitikö hommata edes sitä ensimmäistä tuomiota? Miksi mies, jolla ei ollut pula rahasta, alkoi leikkimään pahaa poikaa? Mieshän on aivan täysi idiootti! Sitä saa mitä tilaa eli tervemenoa elämä vessasta alas!

      • Anonyymi

        No. Nykyään riittää näitä kaikenlaisia pölhämeitä, joille ei mikään riitä. Huumekuvioista ja rikoksista haetaan jännitystä elämään, kun ei mitään fiksumpaa vaihtoehtoa keksitä.


      • Anonyymi

        >Miksi mies, jolla ei ollut pula rahasta, alkoi leikkimään pahaa poikaa?

        Kuka tietää? Mutta todennäköisesti Mustalla kobralla on pian ruskeat pythonit housussa kunhan saa Suomen rikoshistorian pisimmän huumetuomion.


    • Anonyymi

      Tämä Ranta-ahohan pullisteli, että harvalla kestää pää tehdä rikoksia. Kyllä minullakin ala-asteella olisi kestänyt, mutta olen kasvanut sen jälkeen. Lapsetkin ovat hyviä pahantekemisessä, se on ihmiselle luontaista ja ei vaadi mitään ja on helppoa, mutta että otat toiset huomioon ja pyrit tekemään hyvää, se vaatii kasvua.

    • Anonyymi

      Ehkä anaboliset steroidit pehmentäneet pään ?

      Käyttikö ex. morsmaikku (oliko se joku soffa) myös niitä anabolisia steroideja kun siitä kehittyi niin nopeasti ' fitness-mestari ' ?

      • Anonyymi

        >Ehkä anaboliset steroidit pehmentäneet pään ?

        Oli miten oli, mutta Mustalla kobralla on pian ruskeat pythonit housussa kunhan saa Suomen rikoshistorian pisimmän huumetuomion.


    • Anonyymi

      Toinen isosiskoista on myös näyttänyt kyntensä ja seurustelee Nacci trambergin kanssa, ehkä tälläisistä asioista voimme hieman päätellä minkälaista arvomaailmaa ja ajatusta heidän perheessään jaetaan! LOL :D

    • Anonyymi

      Ehkä samaa kuin peliriippuvuudessa. Odittaa/ uskoo/ toivoo, että seuraavaksi osuu kohalle se Jättipotti🤑🥳🤪

    • Anonyymi

      Komea se on, siittä on turha väitellä🧐

    • Anonyymi

      Huumejengi vaati tekemään huumemyyntiä, josta tuli Katiska 2. Vaikea on päästä tällaisesta jengistä pois., seuraavat kuin hai laivaa.

    • Anonyymi

      Eiköhän nikopoitsua odota liiga mailojen kanssa kun jätkä vapautuu...jäi sen verran varmaan velkaa....

    • Anonyymi

      Miikka Lintunen aka pulu istuu murhamiesten kanssa pitkää kakkua huumerikoksista.

    • Anonyymi

      Niko ei ole tyhmä, nyt toukokuussa -23 on suorittanut kiitettävästi merkonomitutkinnon ja on hyväsytty jatkamaan ammattikorkeakouluun, joska valmistuu tradenomiksi.

      • Anonyymi

        Että ihan Merkonomi-Niko!!!


    • Anonyymi

      Noiden ihmisten silmistä näkee että ei ole yhtään rehellistä ajatusta päässä.

    • Anonyymi

      Nyt sitten kirja. En todellakaan lue näiden paskarikollisten, joita tässä maassa kyllä riittää kirjoja, aivan uskomatonta kuinka monta kuolemaa on tämänkin jätkän myymät paskajauheet aiheuttaneet. No..... onhan kirjan tekijänkin maksettava hulppea Epsanjan kämppä. Näillä melkein voi sanoa tappajien elämänkerroilla hankkii.

    • Anonyymi

      Tää jauhomyyjä aikoo jatkaa bisneksiään vapauduttuaan edelleenkin Espanjassa. Hän, rikkaan perheen lapsukainen tietää kyllä helpon rahsn saannin, tietenkin iskä + kamut avittaa ja tekevät kunnon pohjaduunin mahtavalle poitsulle. 💪😎🇫🇮👍🏻🤣💪🇫🇮💃🏻🇫🇮🙋🏻‍♀️

    • Anonyymi

      Vielä yksi kymysys maksaako esimerkiksi tuon nilkin Balmainin paidan?

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe