Joko Päivi Lipponen tai VNK kanslia valehtelee. Asia selvitettävä.

Anonyymi

Valtioneuvoston kanslian ja pääministerein ja ex-pääministerin puolisoiden antamjissa lausunnoissa on paljon ristiriitaisuuksia. Kaikki sanotut eivät voi olla totta, joku valehtelee, ja olisi hyvä selvittää kuka sitä muunneltua totuutat kertoo.

Päivi Lipponen väittää, että kaudella 1995...2003 Kesärantaan ei tuotu minkäänlaisia Valtion kustantamia elintarvikkeita.

"JÄRKYTTÄVÄÄ! Miksi PM:n kanslia kaataa sotkun meidän niskaamme.
Minä maksoin perheemme ruuat. Ei olisi pieneen mieleenkään tullut
maksattaa omia safkoja valtiolla. Siivosin, kokkasin ja pyykkäsin - ihan
itse. Maksoimme jopa vuokraa asunnosta, jota ei ole kukaan jälkeemme
tehnyt. Oikaisu olisi nyt kanslialta paikallaan,"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/29a1a153-2e22-41f0-a0aa-7570c2741c37

Etenkin tuossa Päivin purkauksessa pistää silmään hänen väittämänsä vuokranmaksu. Lähettikö Lipposen lapsiperhe kuukausittain jonkin vuokrarahasumman Valtiokonttorille? Vaikka tällaista ei olisi virka-asunnon käytöstä tietenkään tarvinnut maksaa.

Minä en tuota omaehtoisen vuokranmaksamisen asiaa nyt vaain Päivi Lippiosen selostuksessa usko. Päivin muisti pätkii, tai aika kultaa muistot. Mutta mitään säännöllistä, Kesärannan tilojen käytöstä maksettavaa vuokranmaksua ei kyllä ole maksettu.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä Lipposen päättömät ja perättömät kohkaamiset eivät ole mitään uutta ja tuntematonta juttua.

"- Haluaisin olla järjestämässä kunnon mielenosoitusta tai marssia
      rasismia vastaan, jossa ilmenisi joukkovoiman vahvuus. Nyt on
      osoitettava solidaarisuutta maahanmuuttajia kohtaan, Lipponen
      vaatii.
      - Minä vetoan ihmisiin, että me maltilliset suomalaiset sanoudumme
      irti tällaisesta sairaasta väkivallasta ja rasismista, Lipponen sanoi
      tänään julkistamassaan tiedotteessa."
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000356458.html

Kyseessähän oli tapaus, jossa tamperelainen maahanmuuttaja poltti kilpailevan maahanmuuttajan pizzerian. Lipposka oli vaatimassa marsseja kadulle, että kantasuomalaiset rasistit saisivat kansan oikeudenmukaisen tuomion marssijoilta.

• Anonyymi

Kumpikaan ei valehtele. Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäistä. Kuitenkin molemmat tarkoittavat samaa asiaa.

• Anonyymi

Aika selvästi Valtioneuvostyon kanslia sanoo, että ilmaisten elintarvikkeiden jakeleminen aloitettiin Paavo Lipposen asuessa Kesärannassa.

Vastaavasti Päivi Lipponen vakuuttaa, että mitään elintarvikkeita ei ole heille Kesärantaan tuotu. Hän on itse ostanut kaikki syömiset, pariskunnan omilla rahoilla.

Ihan samasta, eli ilmaisten ruokatarvikkeiden asiasta nuo tässä kyllä puhuvat. Jompi kumpi ei puhu totta, joko Lipposta tai VNK kanslia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika selvästi Valtioneuvostyon kanslia sanoo, että ilmaisten elintarvikkeiden jakeleminen aloitettiin Paavo Lipposen asuessa Kesärannassa.

Vastaavasti Päivi Lipponen vakuuttaa, että mitään elintarvikkeita ei ole heille Kesärantaan tuotu. Hän on itse ostanut kaikki syömiset, pariskunnan omilla rahoilla.

Ihan samasta, eli ilmaisten ruokatarvikkeiden asiasta nuo tässä kyllä puhuvat. Jompi kumpi ei puhu totta, joko Lipposta tai VNK kanslia.

Moosekselle on viety runsaat saunajuomat, mutta hän ei ole kertonut Päiville mitään asiasta.

• Anonyymi

Miksi se Mooses itse ei kommentoi? Onko pantu puoliso asialle tarkoituksella? Eli josko Mooses Lipponen kuitenkin sai ilmaisia aamupaloja itse, vaikka eukko jäi mopen osille?

• Anonyymi

Jotkut repii irti kaiken mitä hyvinvointivaltiosta irti lähtee, vaikkei edes itse tarvitsisi.

Pääministerittärellä olisi hyvin rahaa maksaa perheensä aamiaiset mutta ahneus...

Tuollaisten ihmisten takia hyvinvointivaltio rappeutuu.

• Anonyymi

Jos Sanna Marinilla olisi oikeata sosialidemokraattista sydäntä, niin hän olisi lahjoittanut nuo saamansa 300 € arvoiset ilmaiset ruuat vaikka Pelastusarmeijalle tai Hurstin leipäjonoille.

Nyt ökyilevä tamperelaispariskunta lappoii aamuherkut vain omaan suuhunsa.

Pääministerivaimo tienaa 17.000 €/kk, ja mies tienaa erilaisissa hämärähommissaan yli 20.000€/kk. Silti mikään ei riitä, vaan itselle revitään kaikki.

• Anonyymi

No, kyllä Suomen pääministerin palkka on heikko! Tuostakin summasta maksetaan veroa varmaan puolet. Sen sijaan esimerkiksi Postin pääjohtajan palkka on 37 500/kk ja bonukset päälle.

• Anonyymi

Demari valehtelee aina, siitähän on lädettävä.

• Anonyymi

Kannuksen Kennedykin ilakoi pääministeri aikanaan siitä kuinka hän saa aamiaisen valtion laskuun. Minulla on Suomen kuvalehdet tallessa siitä ajalta.

• Anonyymi

Taitaa olla rikosoikeudellisesti vanhentunut juttu. Sen aikainen Verottaja on lukenut ihan samat lehdet, eikä ole kiinnostunut asiasta.

Nyt kun Sanna Marin pitää kaiken kovaa verottamista jatkuvasti esillä, niin verotoimistokin joutuu reagoimaan kaikkiin Iltaldehden julkaisemiin verovilpin uutisiinkin. Verot on maksettava, myös pääministeri Marinin.

• Anonyymi

Ei tuohon naiseen voi luottaa. Järjesteli tuki marssia pizerian polttajillekin.

• Anonyymi

Päivillä lienee tuskin mitään syytä valehdella eikä hänellä ole tuossa mitään hävittävää. Kanslia sensijaan yrittää pestä käsiään kuten Marinkin.

Totuus on että sekä kanslialla että sannalla on paskat housussa! Taitaa lähteä PM palli alta samalla kun äijä on kussut firmansa konkkaan!

• Anonyymi

Lipposen täytyy valehdella sillä kuka uskoo, että päämiisteri tai hänen kansliansa valehtelisi virkavastuulla.

• Anonyymi

Kaltainen kertoi, että hänen aikanaan tarjottiin myös päivällinen. Olen sitä mieltä, että kaikki pääministerit ovat/noudattaneet Valtioneuvoston kanslian ohjeita ja toimineet niiden mukaan. Ja virkamiehet toimineet lain sallimissa puitteissa.
      Typerää öyhötystä ja nykyisen pääministerin mustamaalausta vaalien lähestyessä.
      On niin raukkamaista öyhötystä, että olen päättänyt/äänestää demareita.
      Kiitos Liski ja muut valehtelijat!
      Samoin meidän huusholliin ei enää paskaa kanneta eli ei osteta=enää Iltalehtiä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5197
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3372
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      89
      3182
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      39
      2739
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1837
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1570
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1545
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1406
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      121
      1189
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1139
    Aihe