Hyvinkäällä rikotaan THL:n ohjeita törkeästi!

Anonyymi

THL on ohjeistanut, että Astra Zenecan rokotetta saa antaa VAIN 65 vuotta täyttäneille. Minä olen alle 65 ja minut suorastaan KIRISTETTIIN ottamaan Astra Zeneca sillä, että jos valitsen Pfizerin, rokotusaikani siirtyy tulevaisuuteen. Tämä tapahtui paljon sen jälkeen, kun ohje VAIN YLI 65 vuotiaille antamisesta tuli, tietämättömyydestä ei voinut olla kyse.

RIKOLLISTA TOIMINTAA!

21

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskallan väittää että puhut potaskaa.

    • Anonyymi

      Älähän puhu potaskaa.

    • Anonyymi

      Mitä rikollista siinä mahtaa olla, kun annetaan sitä mitä nyt on antaa. Astraa löytyy varastosta, mutta Pfizerin rokotetta voi joutua odottelemaan, koska siitä on pulaa.

      • Anonyymi

        Se on vastoin THL:n ohjeistusta. Jos joka hoitsu alkaisi tekemään oman mielensä mukaan, mitä siitä tulisi? Pian Astraa jaettaisiin luvatta 6 vuotiaille.


    • Anonyymi

      Jos juttusi pitää paikkansa, jota hiukan epäilen, niin miksi suostuit rokotukseen.

    • Anonyymi

      Kyllä aloitus on täyttä totta ja aion ottaa yhteyttäTHL:n, teen virallisen kantelun asiasta.
      Joku kysyi, miksi suostuin ottamaan Astraa. Siksi, koska en ollut ensinnäkään täysin varma ja minulle vakuuteltiin kysyessäni, että koska täytän 65 tänä vuonna, asia olisi OK. Toiseksi, koska minua kiristettiin sillä, että jos vaadin Pfizeriä, rokotusaikani siirtyisi ainakin kuukaudella. Siinä hötäkässä, koska minulle vakuuteltiin, että kaikki on OK, tulin suostuneeksi. Vasta kotona luin THL:n ohjeen uudestaan ja siinä on yksiselitteisesti, että 65 v TÄYTTÄNEILLE. Eikä täyttäville.

      • Anonyymi

        höpön pöpön sun kiristykset. Ei ole mitään kiristämistä, ainoastaan ilmoitus siitä tilanteesta mikä on tällä hetkellä, kun rokotteita ei ole riittävästi käytössä.


      • Anonyymi

        Oikein toimittu. Ei mitään vääryyttä tapahtunut.
        Älä kuormita itseäsi ja yhteiskuntaa. Vaarana valkotakit !

        t. tifi


      • Anonyymi

        Kun jo rokotusaikaa varatessa ilmottaa ettei Astra käy ja rokotustilanteessa sen varmistaa niin mitään ongelmaa ei ollut. Mitään ei kysytty ja homma toimi rivakasti. Päättäväisyys ja asian esille kertominen riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jo rokotusaikaa varatessa ilmottaa ettei Astra käy ja rokotustilanteessa sen varmistaa niin mitään ongelmaa ei ollut. Mitään ei kysytty ja homma toimi rivakasti. Päättäväisyys ja asian esille kertominen riittää.

        Millä helvetillä netissä kerrot sen? Sitä paitsi aikaa varatessa OLI JO TIEDOSSA se ikäraja. Joten ilman muuta oletin sitä noudatettavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä helvetillä netissä kerrot sen? Sitä paitsi aikaa varatessa OLI JO TIEDOSSA se ikäraja. Joten ilman muuta oletin sitä noudatettavan.

        Puh.numeroon soitin ja kaiken sai sovittua alle minuutissa rokotusajankohtaa myöten. Mitä ihmeellistä tuossa on? Noin on toimittu jo vuosikymmeniä työelämässäkin työsuhdeterveydenhoidossa. Ikärajoituksista ei keskusteltu lainkaan, pelkkä sotu-tunnus oli ainoa mitä kysyttiin ja lopun näkivät osoitetta myöten omilta näytöiltään. Noissa nykyisissä terveysasioissa Keusotea myöten ei kannata olettaa mitään, vaan kysyä ja kertoa vain faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puh.numeroon soitin ja kaiken sai sovittua alle minuutissa rokotusajankohtaa myöten. Mitä ihmeellistä tuossa on? Noin on toimittu jo vuosikymmeniä työelämässäkin työsuhdeterveydenhoidossa. Ikärajoituksista ei keskusteltu lainkaan, pelkkä sotu-tunnus oli ainoa mitä kysyttiin ja lopun näkivät osoitetta myöten omilta näytöiltään. Noissa nykyisissä terveysasioissa Keusotea myöten ei kannata olettaa mitään, vaan kysyä ja kertoa vain faktat.

        Nykyään käytetään nettiä, tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään käytetään nettiä, tollo.

        Typerälle tollottelijalle tiedoksi, että kuka vaan voi käyttää mitä vaihtoehtoa haluaa kussakin tilanteessa. Jos jollakin menetelmällä saa kerralla sovittua ajan niin kenelläkään ei ole siihen mitään kuittaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerälle tollottelijalle tiedoksi, että kuka vaan voi käyttää mitä vaihtoehtoa haluaa kussakin tilanteessa. Jos jollakin menetelmällä saa kerralla sovittua ajan niin kenelläkään ei ole siihen mitään kuittaamista.

        Niin ja toinen vaihtoehto olisi tiennyt rokotuksen siirtymistä vähintään kuukaudella. Antaahan se mafiakin vaihtoehdon, joko maksat suojelurahaa, tai et. Mutta jos et, sillä on seurauksia. Samoin kävi tässäkin, jos ei olisi ottanut Astraa, rokotus olisi siirtynyt ja siinä välillä olisi voinut vaikka kuolla koronaan. Riski olisi kasvanut huomattavasti.


    • Anonyymi

      Ohjeita vai määräyksiä. Siinä on tietty ero.

    • Anonyymi

      Toinen rokote saisi olla valopetroolia niin voisi yläkerrassakin olla hiukan valoa. Ja turha on valittaa. On toimittu täysin oikein.

      • Anonyymi

        Mitä jos itse olisit saanut ihan eri rokotetta kuin piti? Olisi ollut ihan oikein sinulle? Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos itse olisit saanut ihan eri rokotetta kuin piti? Olisi ollut ihan oikein sinulle? Tuskin.

        Mitä pullamössollä syötetty kansa ruikuttaa? Älkää aina valittako. Ei liene "Hyvinkään" vika, jos jotkut rokotteet ovat vaikeasti saatavissa. Älkää menkö rokotettavaksi jos rokote ei ole trendin mukaista. That's it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pullamössollä syötetty kansa ruikuttaa? Älkää aina valittako. Ei liene "Hyvinkään" vika, jos jotkut rokotteet ovat vaikeasti saatavissa. Älkää menkö rokotettavaksi jos rokote ei ole trendin mukaista. That's it.

        Aina pitää itse tietää ja kysyä mitä rokotetta tai lääkettä on saamassa. Tietysti jos on jo kestomääräys niin apteekin porukka näkee koneeltaan kaiken, vain määriä voivat kysellä. Siellä homma pelaa keskitetynsähköisen lääkemäärayksen mukaisesti ja nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pullamössollä syötetty kansa ruikuttaa? Älkää aina valittako. Ei liene "Hyvinkään" vika, jos jotkut rokotteet ovat vaikeasti saatavissa. Älkää menkö rokotettavaksi jos rokote ei ole trendin mukaista. That's it.

        Kysymys ei ole trendistä pölvästi, vaan esim. rokotteen tehokkuudesta ja ylemmän viranomaisen ohjeiden noudattamisesta. Kyllä ohjeita pitää noudattaa, eikä säveltää niitä hoitsuna itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pullamössollä syötetty kansa ruikuttaa? Älkää aina valittako. Ei liene "Hyvinkään" vika, jos jotkut rokotteet ovat vaikeasti saatavissa. Älkää menkö rokotettavaksi jos rokote ei ole trendin mukaista. That's it.

        Ei rokotevaihtoehdoissa ole trendeistä kysymys, vaan veritulppariskistä. Kannattaa otta faktoista selvää eikä vinkua typeryyksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe