Anne Marian uni uskovien seulonnasta

Anne Marian v. 2001 näkemä uni seurakunnan seulonnasta

Eräänä yönä tapahtui erikoinen asia. Koin, että Herra puhui sekä valveilla että unessa samasta asiasta.

En tiedä, tarkoittiko tämä jotakin erityistä uskovien ryhmää vai yleisesti seulontaa uskovien keskuudessa, Herra yksin tietää.

Ollessani sinä yön tunteina jostain syystä hereillä, kuulin hengen korvillani selvästi sanat ”olkaa raittiit” kolme eri kertaa.

Ensiksi tuli: ”Olkaa raittiit ja olkoon pukunanne uskon ja rakkauden haarniska...”

Hetken päästä tuli toistamiseen: ”Olkaa raittiit, valvokaa, teidän vastustajanne perkele käy ympäri niin kuin kiljuva jalopeura etsien, kenet hän saisi niellä.”

Sekä vielä myöhemmin kolmannen kerran tuli sanat ”Olkaa raittiit”, sen jälkeen sanottiin myös jotakin, mikä ei jäänyt mieleeni.

Sen jälkeen olin nukahtanut ja uni, jonka näin, puhuu juuri tuosta samasta asiasta kuin nuo yllä olevat Raamatun kehotukset ja varoitukset.

Unessa olin jossakin paikassa, missä oli jokin ryhmä ihmisiä (ehkä noin 14-15 henkilöä). Siinä oli sielunvihollinen, jolla oli kalju pää ja sarvet. Hänelle oli annettu valtuudet koota itsellensä ihmisiä siitä ryhmästä jonkinlaiseen lauttaan tai pieneen laivaan, joka hänellä oli siellä rannassa. Ymmärsin, että hän oli luvan kanssa liikkeellä, eli hänelle oli annettu nimenomaan lupa viedä siitä porukkaa mukaansa, kenet hän pystyi viemään.

Kun sielunvihollinen tuli minun kohdalle, niin hänellä ei ollut valtaa minuun mitenkään, joten hän meni ohitse (kuulun Jeesukselle), mutta vierestä hän sai vietyä monia. Ne, jotka hän sai vietyä, eivät ilmiselvästi nähneet mitään vaaraa siinä, että he lähtivät hänen mukaansa. Totesin, että he olivat päinvastoin erittäin tyytyväisen ja huolettoman näköisiä, aivan kuin olisivat lähteneet jonnekin huvittelemaan, esim. rannalle tms. Hän keräsi niitä itselleen sinne lautalle vietäväksi jonnekin.

Meitä, jotka jäimme siihen, emmekä lähteneet hänen mukaansa, oli loppujen lopuksi ehkä jotain neljä ihmistä vain enää jäljellä, eli noin 2/3 (kaksi kolmasosaa) oli mennyt.

Siinä sitten, kun olimme jäännöksenä siitä joukosta, niin otimme erään naisen kanssa toisiamme kädestä kiinni, kuin turvaa hakeaksemme, koska tunnelma siinä tilanteessa oli aika pelottava, kunnes kätemme alkoivat kiusallisesti hiota ja irrotimme ne.

P.S. Kun etsin aamulla Raamatusta ko. Sanan kohtia, totesin, että ne löytyvät seuraavasti:
1. Tess. 5:8 ja 1. Piet. 5:8, jolloin ihmeekseni huomasin, että edellä olevat jakeet ovat numeroiltaan samat, mitä en aikaisemmin ollut koskaan huomannut.

Jouko Pihon kommentti:

Anne Marian unen mukaan enemmistö (2/3) uskovista luopuu lopunaikana uskosta ja on helposti Paholaisen narutettavissa ja pois vietävissä. Vain pienempi jäännös (1/3) pysyy uskollisena Jumalalle ja Jeesukselle.

5

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on, seurakuntaan kuuluminen ei pelasta.
      Jumalalla on "hiontakivet" joita hän käyttää ensinnä kestämään iskuja käyttöön ottoa varten ja muita kestämään kielen synneistä joka tahraa koko ruumiin.

      • Anonyymi

        Näitä profetioita luin paljon tuolloin J Pihon Profetiat-sivulta. Näin on 12 vuotta kulunut. Nyt on jo kiire - kouluista poistetaan kristinuskoa ja Raamatun tekstiä siteeraavia rangaistaan.

        11.6.2009

        Erään perheenäidin näky 3.6.2009
        Jaan kanssasi minulle tuntemani keski-ikäisen perheenäidin näkemän näyn.
        Kyseinen henkilö on hiljattain uudistunut uskossaan eläen jälleen
        "ensirakkauttaan".
        Yhdyn tähän, että Jumala haluaa lähettää lapsensa sinne missä ihmiset
        ovat, kertomaan Jeesuksesta, eikä vain odotella että he osaisivat tulla
        kokouksiin, missä uskovat kokoontuvat.
        --------------------------
        Keskiviikkona 3.6.2009 kotona Lempäälässä
        Istuin nuorimmaisen huoneessa sängyn vieressä. Hänen jalkojaan särki ja
        hieroin niitä, mitään ei puhuttu kun ajattelin hänen nukahtavan siihen
        samalla. Siinä tytön jalkoja hieroessa mietin niitä näitä, kun yhtäkkiä
        näin itseni nousemassa puhujapönttöön. Olin epäröivä ja vähän
        kauhuissani. Tila jonka näin, oli suuri sali täynnä ihmisiä. Ymmärsin
        että se oli seurakuntasali, ei kirkko ja ihmiset olivat uskovia
        seurakuntalaisia. Siinä epäröidessäni tunsin kuinka joku valtava voima
        täytti minut kokonaan. Se oli monin verroin enemmän kuin rukouksessa
        saatu rauha. Samassa näin itseni pöntössä ja kuulin kuinka suustani tuli
        ääni. Se oli miehekäs ja äärettömän voimakas. Tajusin että se on Jumalan
        ääni. Se jylisi ja täytti koko salin. Se oli ankara ja jopa kiivas.
        Ääni sanoi "Menkää pois! Menkää pois täältä! Menkää ulos! Menkää
        kaduille! Menkää kaduille ja aitovierille julistamaan evankeliumia ja
        pelastusta!"
        Tämä toistui pari kertaa, jonka jälkeen ääni muuttui lempeäksi ja
        lohdulliseksi ja sanoi: "Te tiedätte. Te pelastutte. Kertokaa heille
        jotka eivät vielä tiedä. Minä tulen pian."
        Sitten, ikään kuin tyhjenevä ilmapallo, hiivuin lattialle ja aloin hiljaa
        itkeä. Ääneni oli pienen pieni ja mietin ettei tätä kuule kukaan, kun
        sanoin sieltä lattialta "kuulkaa mitä Jumala sanoi".

        Havahduin, että istuin edelleen nojatuolissa hieroen tyttöni jalkoja,
        joka oli jo nukahtanut. Hämmentyneenä menin itsekin nukkumaan, mutta
        vasta eilen sen oikein ymmärsin, että näky oli Herralta ja on annettu
        jaettavaksi. Iloitaan Herrassa, saamme olla turvallisella mielellä,
        työtä on tehtävä silti vielä


    • Anonyymi

      ”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
      Mark 13:37

    • Anonyymi

      1. Pietarin kirje 5

      1 Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä:
      2 kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta,
      3 ei herroina halliten niitä, jotka ovat teidän osallenne tulleet, vaan ollen laumalle esikuvina,
      4 niin te, ylipaimenen ilmestyessä, saatte kirkkauden kuihtumattoman seppeleen.
      5 Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
      6 Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi,
      7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".
      8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
      9 Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää.
      10 Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.
      11 Hänen olkoon valta aina ja iankaikkisesti! Amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe