Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) asiakkaan KARU kokemus

Anonyymi

Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) asiakkaan KARU kokemus


*****HYVÄ KELLO KAUAS KUULUU, PAHA KELLO VIELÄ KAUEMMAS*****

”Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas”, sanoo vanha sanonta. Asiakkaan kokemukseen ei ole varaa suhtautua välinpitämättömästi. Parhaimmassa tapauksessa tyytyväinen asiakas toimii kävelevänä käyntikorttina.
****************************************************************************************

Tämä on siis henkilökohtainen kokemukseni ja kadun, että olen koskaan ollut Tampereen Seudun Osuuspankin asiakas. Tämä asia kaduttaa eniten.

Saan rahani vielä takaisin, koska on olemassa oikeus ja kanavat siihen, muilla laillisilla ja virallisilla instansseilla.

Asia etenee....................... joten kuittailu rahan menetyksestä on nyt merkityksetöntä.

Asumme oikeusvaltiossa ja Tampereen Seudun Osuuspankki luuli heittävänsä asiakkaan kuin märän rätin seinään.

*****Luottamus Tampereen Osuuspankkiin (Tampere) meni nyt 100 %:sesti*****

Rahani ryöstettiin virtuaalivaluutta huijauksessa. Menetin 24 vuoden säästöni.

Finanssivalvonta sanoi minulle lohdutukseksi: Ajattele, se on vain rahaa.

Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) :

Tampereen Seudun Osuuspankki (Tampere) välitti varani Binancelle yhteensä 10 kertaa, mikä vastuu on Pankilla ?

Kovat oppirahat tuli maksettua ja suhtautuminen Tampereen Seudun Osuuspankkiin muuttui siis 100 prosenttisesti.

Osuuspankki ei varoita Binancesta millään lailla sivuillaan. Miksi ei varoita ????

Olen saanut rikoskomisariolta todisteen kirjallisena dokumenttina Binancesta:

- Binance on yhtiö, jolla ei virallisesti ole edes kotipaikkaa, eikä näin myöskään valtiota, jonka lainsäädännön alla se toimisi.

Tampereen Seudun Osuuspankin toimihenkilö on sanonut minulle puhelimessa lauseen: Se on Osuuspankin oma asia vastuullisuus ja riskienhallinta.

Siirtoja oli siis 10 kpl n. 1 kuukauden aikana ja Tampereen Seudun Osuuspankki ei kyseenalaistanut siirtoja kertaakaan ja soittanut minulle, olisin säästynyt huijatuksi tulemiselta näin kokonaan.

Kuitenkin Tampereen Seudun Osuuspankin virkailija soitti minulle muutama kuukausi sitten ja tivasi minulta tiukasti puhelimessa, 100 euron siirtoa NorthCrypto asiakastililleni, että mikä siirto tämä on.

NorthCrypto on finassivalvonnan alainen toimija.

Mikä on Northcrypto?

Northcrypto on turvallinen ja helppokäyttöinen kryptovaluuttojen kauppapaikka Suomesta. Olemme Finanssivalvontaan rekisteröitynyt reguloitu toimija.

https://www.northcrypto.com/fi

Voinko laittaa Tampereen Seudun Osuuspankin vielä vastuuseen lakiavun toimesta ? ( on kanavat )

Yhteenveto: Olkaa varovaisia Pankkien kanssa ja muistakaa, että pankinjohtajat ja muut pankeissa olevat toimihenkilöt eivät ole aina sitä miltä näyttävät. Heille on tärkeintä, että oma palkka juoksee ja naurattaakin välillä.

****************************************************************************************
*****HYVÄ KELLO KAUAS KUULUU, PAHA KELLO VIELÄ KAUEMMAS*****

”Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas”, sanoo vanha sanonta. Asiakkaan kokemukseen ei ole varaa suhtautua välinpitämättömästi. Parhaimmassa tapauksessa tyytyväinen asiakas toimii kävelevänä käyntikorttina.
****************************************************************************************

2

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄÄLIÖ********************************...............
      .

    • Anonyymi

      Kui Hesas ongelmas julkinen iha juorukello kauas kuuluu jokaisella omansa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe