Ei ole Jumalaa tai Jeesusta näkynyt. Pyhä henkikin on ollut aivan hiljaa. Ei ole kuulunut äänen pihaustakaan ja näkyjä en ole nähnyt: en ole tosin miestä väkevämpää nauttinut hyvin pitkään aikaan. Siitäkö tämä ilmestysten puuttuminen nyt johtuu? Vai olenko vain mieleltäni terve ihminen? Ateisti äitini kohdusta saakka. :)
Jumalasta ei ole tehty yhtään havaintoa. Jos on, niin antaa palaa. Missä? Miten todistat sen, että kyse ei ole vain pääsi harhoista tai luonnollisesta ilmiöstä?
Niin - et pysty esittämään yhtä ainoaa todistetta "Jumalasta" tai edes "luomisesta". Pään sisäiset harhat, mielikuvitus, luulottelu, uskottelu ja unet, näyt tai ilmestykset eivät kelpaa "todisteeksi". Satunnaisuuden ja luonnonlakien mukaiset tapahtumat eivät kelpaa osoituksesi yliluonnollisesta. Kaikki tapahtuu, on tapahtunut ja on tapahtuva ihan ilman jumalia tai mitään muutakaan yliluonnollista (henkeä, henkiä tms. ei ole todistettu olevan olemassa).
Jos sinulla ei ole objektiivisia todisteita Jumalasta tai luomisesta, niin turha on tulla tänne inisemään ja "sisäpiiriä" käännyttämään. Satunnaiset lukijatkin ovat sen verran järkeviä, että et saa niitä käännytetyksi hihhuliuskoosi ja hörhöilemään, vaikka mitä tekisit. Valheet eivät auta ja se, mitä et voi todistaa, on pelkkää uskoa vailla järjellisiä perusteita... se on turhaa, typerää ja johtaa vain riitoihin, syrjintään, sortoon, väkivaltaan ja tappamiseen. On nähty historiassa ja vielä tänä päivänä.
heh !
Hessu tässä moi!
15
58
Vastaukset
Nyt oli Hessu kyllä painava paketti asiaa 👍
Mistä päättelit että olen Hessu?
Näet edelleen mörköjä siellä, missä niitä ei ole: Hessu siellä ja Hessu täällä.
Oletko mielisairaillut paljonkin poissa ollessani? Nähnyt näkyjä ja luulotellut minun piileksivän Anonyymin kirjoittajan takana?Heinrich kirjoitti:
Mistä päättelit että olen Hessu?
Näet edelleen mörköjä siellä, missä niitä ei ole: Hessu siellä ja Hessu täällä.
Oletko mielisairaillut paljonkin poissa ollessani? Nähnyt näkyjä ja luulotellut minun piileksivän Anonyymin kirjoittajan takana?"Mistä päättelit että olen Hessu?"
Ihan vaan otsikosta "Hessu tässä moi!"
"Oletko mielisairaillut paljonkin poissa ollessani?"
Olen uskovainen skitsofreenikko. En tiedä missä olet ollut tai mitä olet aikaisemmin tehnyt. Tulin juuri eilen uutena henkilönä palstalle. Tarkoitukseni on käännyttää ateistit uskovaisiksi.Naakkamiihumi kirjoitti:
"Mistä päättelit että olen Hessu?"
Olen uskovainen skitsofreenikko. En tiedä missä olet ollut tai mitä olet aikaisemmin tehnyt. Tulin juuri eilen uutena henkilönä palstalle. Tarkoitukseni on käännyttää ateistit uskovaisiksi.Otsikossa lukee "Hessu tässä moi!"
Mistä tiedät, että kirjoittaja on se Hessu, jota olet peppukipeillyt, tai että hän ylipäätään on joku Hessu?
Et sinä yritä ketään ateistia käännyttää uskovaiseksi kristityksi. Teet sen sijaan parhaasi, että yksikään tosi uskovainen kristitty ei hylkäisi uskoaan, koska pelkäät niiden käyvän vähiin, joita saat kyykyttää ja vetää alta kölin.
Ilman hulluja loppuu hauskan pito palstalla.
Sitä paitsi vittuilu on toinen äidinkieleni.Naakkamiihumi kirjoitti:
"Mistä päättelit että olen Hessu?"
Olen uskovainen skitsofreenikko. En tiedä missä olet ollut tai mitä olet aikaisemmin tehnyt. Tulin juuri eilen uutena henkilönä palstalle. Tarkoitukseni on käännyttää ateistit uskovaisiksi.Mistä tiedät, että olen avausviestin kirjoittaja?
Et voi tietää sitä, ellet ole minä.
Jäit taas kiinni siitä, että olet kehittänyt itsellesi uuden sivupersoonan, joka kirjoittaa itselleen.
Puhut itsesi kanssa: sivupersoonasi keskustelevat toistensa kanssa.
Ikään kuin muut lukijat eivät tätä huomaisi. Kyllä he tietävät, että olet jakomielitautinen trolli, psykopaattinen palstahäirikkö, joka ei lähde täältä pois kulumallakaan.
Onko ollut tylsää, kun ei ole ollut "palstan älykkäintä" kirjoittajaa paikalla?
Sinähän se tunnetusti et ole... :) LOL- Anonyymi
Heinrich kirjoitti:
Otsikossa lukee "Hessu tässä moi!"
Mistä tiedät, että kirjoittaja on se Hessu, jota olet peppukipeillyt, tai että hän ylipäätään on joku Hessu?
Et sinä yritä ketään ateistia käännyttää uskovaiseksi kristityksi. Teet sen sijaan parhaasi, että yksikään tosi uskovainen kristitty ei hylkäisi uskoaan, koska pelkäät niiden käyvän vähiin, joita saat kyykyttää ja vetää alta kölin.
Ilman hulluja loppuu hauskan pito palstalla.
Sitä paitsi vittuilu on toinen äidinkieleni.”Sitä paitsi vittuilu on toinen äidinkieleni.”
Haaaahhhh haaaahhh hah hah, phyyiit...kahvit näppäimistöllä. Mistä sää Hessu näitä vedät? Ei kyllä uskoisi, että olet vittuilija kun on seurannut miten Heh hah vetää sinut aina kyykkyyn ja vittuilee nokkelasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sitä paitsi vittuilu on toinen äidinkieleni.”
Haaaahhhh haaaahhh hah hah, phyyiit...kahvit näppäimistöllä. Mistä sää Hessu näitä vedät? Ei kyllä uskoisi, että olet vittuilija kun on seurannut miten Heh hah vetää sinut aina kyykkyyn ja vittuilee nokkelasti.Nyt kyllä kuulostaa ihan nimimerkiltä "heh !": on meinaan niin huonoa ja tylsää luettavaa, josta on huumori yhtä kaukana kuin Jumala universumista...
Luulee olevansa palstan älykkäin ihminen ja paras vitsiniekka - huumorimies - vaikka sen jutut on parhaimmillaankin vaan jotakin typerää juutalaisparodiaa. Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä kuulostaa ihan nimimerkiltä "heh !": on meinaan niin huonoa ja tylsää luettavaa, josta on huumori yhtä kaukana kuin Jumala universumista...
Luulee olevansa palstan älykkäin ihminen ja paras vitsiniekka - huumorimies - vaikka sen jutut on parhaimmillaankin vaan jotakin typerää juutalaisparodiaa.Eikös tuo nimimerkki "heh !" ole juuri se sika, joka ajoi aikoinaan mukavimmat agnostikot pois tältä foorumilta?
Meinaan sitä, kun hyökkäsi raivon vimmalla nimimerkin Moloch_Horridus kimppuun ja väitteli taidottomasti Agnoskepon kanssa, niin että kumpikin otti hatkat, ja niin tämä ripulivajakki ikitrolli "Master-Henry" multinikki jäi tänne "tunkion kuninkaaksi" tuodessaan julki häpeällistä ylivertaisuusvinoumaansa...
T. Agnostikko itsekin: ateistien kermaa.
- Anonyymi
Master-Henry (alias Friendlyatheist ja Kampelatutkija) näkee Hessun siellä ja Hessun täällä, vaikka Hessua ei ole näkynyt aikoihin tällä palstalla.
Aina välillä se kirjoittaa jollekin Anolle ja sanoo tätä Hessuksi, kun peppukipeydessään toivoo leikkikaveria hiekkalaatikolleen, josta on tehnyt tunkion suoltamalla palstalle rivitolkulla sulamatonta ripulipaskaa humalahoureisista aivoistaan runkatessaan itseään ylivertaisuusvinouman kiimassa Dunning-Kruger vaikutuksen alaisena.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ylivertaisuusvinouma
Tämä multinikki trolli ja häirikkö terrorisoi palstaa 24/7 ja on tehnyt sitä vuosikausia: pyrkii hallitsemaan ja käy taisteluja voittaakseen väittelyjä sen sijaan, että yrittäisi keskustella asiallisesti muiden kirjoittajien kanssa. Tuollainen ei ansaitse mitään muuta kuin lokaa silmilleen ja ankaraa vittuilua. :)
On lapsellisen typerä inttäessään ja verratessaan deistis-tyylistä luomiskäsitystä Näkymättömään vaaleanpunaiseen yksisarviseen ja muihin absurdeihin satuolentoihin kuten Saunatonttuun, Lentävään Spagettihirviöön, Russelin teekannuun ja milloin mihinkin, ikään kuin nämä painisivat samassa sarjassa. Muistaa aina mainita tunnetut jumaltarut, joiden jumalista tiedetään, että ne eivät ole todellisia, mutta tuollainen on typerää, koska tuntemattomasta voimasta tai voimista, joka on mahdollisesti luonut maailman, ei ole ikinä tehty yhtä ainoaa jumaltarua... eikä sitä ole keksitty parodiaksi Raamatun Jumalasta niin kuin nämä muut.
Lapsellisen typerä idiootti ei ole tietävinään sitä, miten naurettavaa tuollaisten vertausten tekeminen on, ja kuvastaa kirjoittajan vähäistä älykkyyttä verrattuna vastaväittelijän keskivertoa suurempaan älykkyyteen, sillä onhan hänellä kuitenkin ylempi korkeakoulututkinto ja menestynyt vuosikymmeniä kestänyt ura yliopistomaailmassa, kun tämä toinen on pelkkä tyhjän paskan jauhaja diletantti, jossa oppi menee hukkaan, kun ei sitä ymmärrä tai tulkitsee jatkuvasti tahallaan virheellisesti kaiken lukemansa ja kuulemansa.
Vääristelee asioita, johtaa harhaan ja valehtelee patologisesti.
Niin - ja on luulosairas, skitso positiivinen ateisti, joka uskoo, että luomista ei ole tapahtunut, sillä se on hänen mielestään mahdotonta. Sulkee pois järkevän vaihtoehdon, koska oma luja usko ja maailmankuva estävät pitämästä mahdollisena luomista, vaikka kukaan ei voi tietää sitä, onko sitä tapahtunut vai ei. Korvaa tiedon aukot tällä uskolla ja on varma, että ei ole voinut erehtyä. On jopa pahempi uskovaisena kuin teistit kuten miikanaahum, jonka nikkiä plagioi milloin mitenkin (samoin Raamattu-on-totuus nikkejä ja monien "vastustajiensa" nikkejä).
Näkee Hessu-mörön sängyn alla, kun valot ovat sammutetut (Hessu ei ole paikalla) ja peppukipeänä kaipailee sitä tällä pastalla, koska aika käy sillä pitkäksi idioottien kanssa väitellessä, mutta tyytyy paremman puutteessa siihen. Nauttii, kun saa kyykyttää ja vetää alta kölin surkeita ääliöitä, joista tämä miikanaahum on esimerkkinä tällä palstalla. Ei kestä sitä, kun häntä älykkäämpi kurmottaa häntä ja osoittaa hänen itsensä olevan naurettava pelle, jota kukaan ei ole ottanut vakavasti enää vuosikausiin.
On karkoittanut palstalta aggressiivisella ja ala-arvoisella käytöksellään hyvin käyttäytyviä agnostikkoja kuten Agnoskepo ja Moloch_Horridus. Ei kestänyt sitä, kun jälkimmäinen kävi arvostelemaan häntä, joten veti "henkisesti turpiin" ja karkoitti palstalta. Ilkeä piru, vittumainen ja ärsyttävä, mutta ei kai tuollaiselle voi muuta kuin tuntea myötäsääliä ja nauraa sen idiotismille? Diletantti pilkunviilaaja paskaläjä.- Anonyymi
Aika pitkä vuodatus pelkälle palstatrollille, Hessu. Miten olet voinut kehittää tuollaisen peppukivun Master-Henrystä, jos omin sanoin ilmestyit palstalle vasta 29.5.2021? Sinulla itsellä meni kuppi nurin ennen kuin Mestari oli millään tavalla vittuillut sinulle. Taidat itse olla pahin palstatrolli.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti juttelen Herran kanssa päivittäin. Hän päästää satunnaisesti hauskoja kommentteja ilmeisesti arameaksi ja hänen henkensä haisee tosi pahalle. Vaimonikin huutaa nykyään vastaukseksi aina narinan kuuluessa, että nii-i. Hänkin siis jo osaa keskustella Herran kanssa. On tämä ihme, halleluja!!!
- Anonyymi
> Jumalasta ei ole tehty yhtään havaintoa.
Ehkä auttaisi, jos tuntisit Jumalan? On vaikea nähdä, jos ei tiedä mitä katsoo.
"Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
1 Joh. 4:8
"Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
1 Joh. 4:16”On vaikea nähdä, jos ei tiedä mitä katsoo.”
Juuri näin - juurikin näin!
Siksi niitä Jeesuksia löytyy paahtoleivistä ja koiran takapuolista.
- Anonyymi
Saatanan työtä tekevät pilkkaajat. Uskova ei etsi todisteita, eikä tarjoile todisteita, he etsivät johdatusta. Ateistiparoille tämä on vain niin epätietoista ja hämmentävää, niin kuin lapselle, joka on eksynyt. Vihassa te olette siitettyjä, perkeiletä manaten, lihaa himoiten, ja pieniä sarvipäitä siitä syntyi, meitä uskovia vihallaan vahingoittamaan.
- Anonyymi
Lisään vielä,että onneksi,meillä on ainainen suoja,Saatanan villitsemiä atesiteja vasten,nimittäin PH:n pisara pikkirillissä,on mahtavampi kuin kaikki maaliman ateistit,Saatanassa!PH:n pyyhkäisten nenänpieleen,sen voimalla käyden,Taivastielle!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973