Antoiko Sanna Marin kasvot

Anonyymi

Ihmisen ahneudelle.

221

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mutta esim Jani Toivola ja Tytti Yli-Viikari ovat antaneet.

      • Anonyymi

        "Pääministeri Marin voisi hyvin ostaa itse aamiaistarpeet perheelleen. Pääministerin palkka on noin 17 000 euroa kuukaudessa."

        IL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pääministeri Marin voisi hyvin ostaa itse aamiaistarpeet perheelleen. Pääministerin palkka on noin 17 000 euroa kuukaudessa."

        IL.

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pääministeri Marin voisi hyvin ostaa itse aamiaistarpeet perheelleen. Pääministerin palkka on noin 17 000 euroa kuukaudessa."

        IL.

        Vaikka tuosta 17 tonnista menee puolet veroja jäljelle jää niin paljon että voi itse ostaa aamupalansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tuosta 17 tonnista menee puolet veroja jäljelle jää niin paljon että voi itse ostaa aamupalansa.

        Pääministeri menee kahden turvamiehen kanssa kauppaan muutaman kerran viikossa, niinkö? Ei maksa mitään eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Taas tahallaan asian viereen. Kukaan ei ole vaatimassa arvon pääministerittären ITSE kaupassa käymistä, palveluskuntaa on yllin kyllin mutta hänen kuuluu MAKSAA elintarvikkeensa kuten presidentti ja muut kansalaiset tekevät. Onko vaikeeta ymmärtää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Palkatkoon Ahne Minä, minä Marin avustajan hakemaan ruokitaan jos ei itse ehdi kuvaksistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Niinpä! Henkilökuntahan käy ne aamiaistarpeet ostamassa ja kun kerran ne tarjotaan valtion piikkiin, niin miksi ostaisi itse. Nyt katsotaan kuka on ne kauppalaskut hyväksynyt ilman asianmukaista päätöstä. Kyseinen virkamies saa huomautuksen ja jatkossa ostokset vähennetään pääministerin palkkiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tuosta 17 tonnista menee puolet veroja jäljelle jää niin paljon että voi itse ostaa aamupalansa.

        Ja jatkossa ostaakin (tai maksaa henkilökunnan kauppalaskun). Antaa lausunnon lehdille ettei tiennyt ja korjaa asian sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri menee kahden turvamiehen kanssa kauppaan muutaman kerran viikossa, niinkö? Ei maksa mitään eihän?

        Menköön vaikka Kaartin jääkärirykmentin kunniakomppanian kanssa ellei saa osoitettua kauppareissuja palveluskunnalle, jonka veronmaksajat myös tietenkin maksavat. Kunhan kassalla vilahtaa oma eikä valtion maksukortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tahallaan asian viereen. Kukaan ei ole vaatimassa arvon pääministerittären ITSE kaupassa käymistä, palveluskuntaa on yllin kyllin mutta hänen kuuluu MAKSAA elintarvikkeensa kuten presidentti ja muut kansalaiset tekevät. Onko vaikeeta ymmärtää?

        Miksi hänen pitäisi maksaa jos hänen työnantaja tarjoaa tämän työetuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi maksaa jos hänen työnantaja tarjoaa tämän työetuna?

        Kun ei tarjoa. Tuntemattoman Mäkilä totesi että armeijas ylimääräästä muonaa voi olla vaan varkahil.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei tarjoa. Tuntemattoman Mäkilä totesi että armeijas ylimääräästä muonaa voi olla vaan varkahil.

        Tarjoaahan. Etkö ole lukenut uutisia aiheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Marin antoi kasvot ahneudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Kaikilla tärkeillä voisi tai pitäisi olla kanyyli , mistä annostellaan kaikki tarvittava, jottei tarvitse käyttää aikaa syömiseen ja juomiseen. Elintoimintojen ylläpitoreppu vaan selkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tahallaan asian viereen. Kukaan ei ole vaatimassa arvon pääministerittären ITSE kaupassa käymistä, palveluskuntaa on yllin kyllin mutta hänen kuuluu MAKSAA elintarvikkeensa kuten presidentti ja muut kansalaiset tekevät. Onko vaikeeta ymmärtää?

        Työllistävä juttu, kun palkkaa jonkun kotiavuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Sanna Marinilla on vaikka kuinka monta avustajaa, yksi varmasti ehtii täyttää pääministerin jääkaapin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri menee kahden turvamiehen kanssa kauppaan muutaman kerran viikossa, niinkö? Ei maksa mitään eihän?

        Missä ne kuitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkatkoon Ahne Minä, minä Marin avustajan hakemaan ruokitaan jos ei itse ehdi kuvaksistaan!

        Sanna on nopsajalkainen, kerkeää tv-pippaloihin ja kaikkiin missä tv kamerat on lähellä, tyrkyttää oikein itseään.
        Ei Sanna voi elää normaalia elämää kun on vauhtiin päässyt. Kakkosmies seurana.
        Minkä sille tosiasialle voi kun on itse itsensä tuohon soppaan sotkenut.
        Ei kukaan "maalia" vaan sitä saa mitä tilaa, eiks niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pääministeri Marin voisi hyvin ostaa itse aamiaistarpeet perheelleen. Pääministerin palkka on noin 17 000 euroa kuukaudessa."

        IL.

        "No ministerin palkkaus tosin nykyään on niukkoo...mitenkä hyö tulloo toimeen, kun mullai on näin tiukkoo...."
        - Jaakko Teppo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei tarjoa. Tuntemattoman Mäkilä totesi että armeijas ylimääräästä muonaa voi olla vaan varkahil.

        Mäkilä , MollberginTuntematon : RIP Jaakko Kuusisaari, 1961-2007.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tahallaan asian viereen. Kukaan ei ole vaatimassa arvon pääministerittären ITSE kaupassa käymistä, palveluskuntaa on yllin kyllin mutta hänen kuuluu MAKSAA elintarvikkeensa kuten presidentti ja muut kansalaiset tekevät. Onko vaikeeta ymmärtää?

        Edustaja Leena Merikin lähetti avustajansa ( miehen) ostamaan itselleen sukkahousuja kaupasta. Kyllä niillä avustajia , joka lähtöön . Muistelen , että avustaja menetti terveytensä , kun joutui vieraan sukupuolen sukkahousuja kantelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Nyt on LAMA niin syvä, että oikeisto-medioilta on mopo karannut käsistä. Eihän tämä vain ole juuri sitä oikeistomedioiden itse mollaamaansa POPULISMIA. Kyllä, se on juuri sitä, natsit tarvitsevat nyt itse populismia, passssskahousuja ohjaillessaan ...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16215816/tiesitko-etta-b--wahlroos-ei-ole-ainoa-rahansa-suomesta----

        Kyllä, ahneudella on kasvot, sielä vaan liikkuu vähän suurempi raha kuin vaivaiset 300 e kuussa.. !!!!

        Terveisiä sopuleille, mokuille, passsskahousuille, t. haans.sea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Marinilla on helvetin iso avustajakaarti, eiköhän sieltä joku nuori mies tai nainen ehdi käydä Marinille safkat ostamassa. Aivan naurattavaa vedota siihen ettei pääministerillä ole aikaa käydä kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustaja Leena Merikin lähetti avustajansa ( miehen) ostamaan itselleen sukkahousuja kaupasta. Kyllä niillä avustajia , joka lähtöön . Muistelen , että avustaja menetti terveytensä , kun joutui vieraan sukupuolen sukkahousuja kantelemaan.

        Marinilla on mies, kai hän ehtii kaupassa käydä vai onko niin avuton ettei osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkilä , MollberginTuntematon : RIP Jaakko Kuusisaari, 1961-2007.

        Paras Mäkilä on Mollbergin Mäkilä.


      • Anonyymi

        Kyllä vain. Sanna on äärimmäisen itsekäs ja ahne valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Henkilökuntahan käy ne aamiaistarpeet ostamassa ja kun kerran ne tarjotaan valtion piikkiin, niin miksi ostaisi itse. Nyt katsotaan kuka on ne kauppalaskut hyväksynyt ilman asianmukaista päätöstä. Kyseinen virkamies saa huomautuksen ja jatkossa ostokset vähennetään pääministerin palkkiosta.

        Rouva sukkahousuministeri on syyllistynyt veron kiertoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Tekee vähemmän haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marinilla on vaikka kuinka monta avustajaa, yksi varmasti ehtii täyttää pääministerin jääkaapin.

        Ja toinen tyhjentää sen. Eläköön SDP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marinilla on vaikka kuinka monta avustajaa, yksi varmasti ehtii täyttää pääministerin jääkaapin.

        Onhan sillä mies. Konkurssin tehnyt koronatukilainen. Joutaa hoitaa kauppa-asiat, moinen vätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Onko pääministerin järkeä vältellä veroja, kun se vaan sattuu olemaan kätevää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri menee kahden turvamiehen kanssa kauppaan muutaman kerran viikossa, niinkö? Ei maksa mitään eihän?

        Ei mene.

        Koska Kesärannan (ilmainen, ainakin Marinille siis, luonnollisesti) henkilökunta käy sen puolesta ostoksilla, ja kokkaakin! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi maksaa jos hänen työnantaja tarjoaa tämän työetuna?

        uli-uli 🤡

        Tuo valheesi ei muutu todeksi vaikka spämmäät sitä tänne tuhat kertaa päivässä! :) 👍🏾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustaja Leena Merikin lähetti avustajansa ( miehen) ostamaan itselleen sukkahousuja kaupasta. Kyllä niillä avustajia , joka lähtöön . Muistelen , että avustaja menetti terveytensä , kun joutui vieraan sukupuolen sukkahousuja kantelemaan.

        ... veronmaksajien rahalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on LAMA niin syvä, että oikeisto-medioilta on mopo karannut käsistä. Eihän tämä vain ole juuri sitä oikeistomedioiden itse mollaamaansa POPULISMIA. Kyllä, se on juuri sitä, natsit tarvitsevat nyt itse populismia, passssskahousuja ohjaillessaan ...

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16215816/tiesitko-etta-b--wahlroos-ei-ole-ainoa-rahansa-suomesta----

        Kyllä, ahneudella on kasvot, sielä vaan liikkuu vähän suurempi raha kuin vaivaiset 300 e kuussa.. !!!!

        Terveisiä sopuleille, mokuille, passsskahousuille, t. haans.sea

        Niin. Toinen ahne kommari joka on tehnyt omaisuutensa veronmaksajien rahoilla todistaa ... MITÄ!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinilla on helvetin iso avustajakaarti, eiköhän sieltä joku nuori mies tai nainen ehdi käydä Marinille safkat ostamassa. Aivan naurattavaa vedota siihen ettei pääministerillä ole aikaa käydä kaupassa.

        Ei sen avustajiaan tartte Mäntyniemessä mihinkään nakittaa, koska Mäntyniemen koko oma henkilökunta kuuluu (tässä tapauksessa jopa ihan laillisesti!) Pääministerin ilmaisiin luontaisetuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri menee kahden turvamiehen kanssa kauppaan muutaman kerran viikossa, niinkö? Ei maksa mitään eihän?

        Koko kansan pääministeri ei tarvitse turvamiehiä.
        Käyhän ex pveffa tavja kavefeitenfa kefkuudeffa lähikaupaffa hefan kallioffa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menköön vaikka Kaartin jääkärirykmentin kunniakomppanian kanssa ellei saa osoitettua kauppareissuja palveluskunnalle, jonka veronmaksajat myös tietenkin maksavat. Kunhan kassalla vilahtaa oma eikä valtion maksukortti.

        Mitä eroa? Veronmaksajat maksaa palkkansa rahojemme lapioimisesta Italiaan. Kai nyt selkeästi anarektikkosuku nyt pitää suomalaisten veronmaksajien kiitokseksi elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllistävä juttu, kun palkkaa jonkun kotiavuksi.

        Lisää avustajia! Kun itse ei osaa edes normaali-ihmisen (=palkkansamaksaja) perustoimintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna on nopsajalkainen, kerkeää tv-pippaloihin ja kaikkiin missä tv kamerat on lähellä, tyrkyttää oikein itseään.
        Ei Sanna voi elää normaalia elämää kun on vauhtiin päässyt. Kakkosmies seurana.
        Minkä sille tosiasialle voi kun on itse itsensä tuohon soppaan sotkenut.
        Ei kukaan "maalia" vaan sitä saa mitä tilaa, eiks niin!

        Eduskunnan kyselytunneille aina löytyy "omaehtoiset" karanteenit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri menee kahden turvamiehen kanssa kauppaan muutaman kerran viikossa, niinkö? Ei maksa mitään eihän?

        Ei ole ensimmäinen kerta kun sossun käsi on valtion kassalla, ja tietysti omaan käyttöön. Mörkö-paavohan pääministeri aikanaan tämänkin sosialisoinnin. Keksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marinilla on vaikka kuinka monta avustajaa, yksi varmasti ehtii täyttää pääministerin jääkaapin.

        Voisi tehdä voileipiä valmiiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        On ne haettava sieltä kaupasta oli sitten maksaja kuka tahansa tässä on nyt kyse siitä että se nahka maksattaa perheensä aamiaiset veronmaksajilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi maksaa jos hänen työnantaja tarjoaa tämän työetuna?

        Onhan kansanedustajilla kaikilla myös kokoom u kaen edustajilla taksi matkat ilmiset ilman mitään omavastuuta joka pientäisi tuthaa käyttöä

        Asiantun t ija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pääministerin järkevää käyttää aikansa kaupassa käyntiin 300 euron takia?

        Eikö tavallisen duunariperheellisen ja pääministerin aika ja elämä olekaan yhtä arvokasta?

        Valintakysymys mihin työhön ryhtyy, viisautta on olla astumatta liian suuriin saappaisiin.


    • Anonyymi

      Pääministerin toiminta varmasti lämmittää Suomalaisten vähävaraisten mieltä.

      • Anonyymi

        Suomalaisella vähävaraisella ei ole varaa ostaa 300 eurolla kuussa ruokaa, pääministerillä menee pelkästään aamupaloihin tuo summa. Eikä tuota itse tahdo maksaa vaan maksattaa sen veronmaksajilla, eikö Marinia yhtään hävetä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisella vähävaraisella ei ole varaa ostaa 300 eurolla kuussa ruokaa, pääministerillä menee pelkästään aamupaloihin tuo summa. Eikä tuota itse tahdo maksaa vaan maksattaa sen veronmaksajilla, eikö Marinia yhtään hävetä?!

        Kenen vika se on, että ihminen on köyhä? Aina yhteiskunnanko vai joskus myös ihmisen itsensä?


      • Anonyymi

        Tuollaiset 300 euron kuukausittaiset menot on ihan pikkujuttu siihen verrattuna mitä suhmuroidaan monessa muussa tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset 300 euron kuukausittaiset menot on ihan pikkujuttu siihen verrattuna mitä suhmuroidaan monessa muussa tapauksessa.

        Silti euro lisää kympin tuntipalkkaan on liikaa, vaikka kympin tuntipalkkalaiset 9 euron orjien kanssa pitävät Suomen pyörimässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset 300 euron kuukausittaiset menot on ihan pikkujuttu siihen verrattuna mitä suhmuroidaan monessa muussa tapauksessa.

        Kyse on periaatteesta. Marin saa erittäin hyvää palkkaa ja hänellä on avustajia vaikka muille jakaa. Marinilla on varaa omilla rahoillaan ostaa aamupalansa ja avustaja voi ne hänelle käydä ostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on periaatteesta. Marin saa erittäin hyvää palkkaa ja hänellä on avustajia vaikka muille jakaa. Marinilla on varaa omilla rahoillaan ostaa aamupalansa ja avustaja voi ne hänelle käydä ostamassa.

        Johtajan esimerkki on paras esimerkki. Kyllä Marin möhläs oikein kunnolla ja verotkin maksamatta ko rahoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajan esimerkki on paras esimerkki. Kyllä Marin möhläs oikein kunnolla ja verotkin maksamatta ko rahoista.

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen vika se on, että ihminen on köyhä? Aina yhteiskunnanko vai joskus myös ihmisen itsensä?

        Nyt sosialistit syyttävät vähävaraisia, oma vika kun on köyhä, sosialistien röyhkeydellä ja ylimielisyydellä ei ole äärtä eikä rajaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sosialistit syyttävät vähävaraisia, oma vika kun on köyhä, sosialistien röyhkeydellä ja ylimielisyydellä ei ole äärtä eikä rajaa!

        Sekin vielä, että takerrutaan johonkin aamupalaan joka on kuluista pienimmästä päästä kun otetaan huomioon esim. turvamiehet ja muut jutut jotka nyt vaan kuuluu Pääministerille, oli hän MISTÄ PUOLUEESTA TAHANSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Trololoo 🤡 tuliko jo tuhannes spämmi täyteen tota samaa valettasi?.:)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sosialistit ovat aina muiden kukkarolla!


    • Anonyymi

      Pääministeri saa erittäin hyvää palkkaa ja sillä on kyllä varaa ostaa aamupalat mutta se ei Marinille riitä, hän maksattaa veronmaksajilla aampulansa. Marinilla on vaikka millä mitalla avustajia, yksi heistä kyllä ehtii käydä kaupassa täyttämässä pääministerin jääkaapin. Pääministeri maksaa avustajalle omista rahoistaan.

      • Anonyymi

        "...hän maksattaa veronmaksajilla aampulansa."

        Ei maksata. Vaan valtio tarjoaa tämän työetuna ja maksaa sen omasta pussista. Yhtään senttiäkään veronmaksajien rahoja ei tähän ole käytetty.

        Ihme itkua jostain työpaikka edusta. Itse asiassa itselläni on parempi, koska aamupalan lisäksi työnantajani tarjoaa myös ilmaisen lounaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...hän maksattaa veronmaksajilla aampulansa."

        Ei maksata. Vaan valtio tarjoaa tämän työetuna ja maksaa sen omasta pussista. Yhtään senttiäkään veronmaksajien rahoja ei tähän ole käytetty.

        Ihme itkua jostain työpaikka edusta. Itse asiassa itselläni on parempi, koska aamupalan lisäksi työnantajani tarjoaa myös ilmaisen lounaan.

        Veronmaksajien rahaa ei käytetä valtion kuluihin ... Just just. Verot valtion maksettavaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajien rahaa ei käytetä valtion kuluihin ... Just just. Verot valtion maksettavaksi!

        "Veronmaksajien rahaa ei käytetä valtion kuluihin"

        Ei käytetä. Kun verot kilahtavat valtion tilille, ovat ne valtion rahoja, eikä sinulla ole enää mitään oikeuksia niihin. Kuinka vaikea näin yksinkertainen asia on ymmärtää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Veronmaksajien rahaa ei käytetä valtion kuluihin"

        Ei käytetä. Kun verot kilahtavat valtion tilille, ovat ne valtion rahoja, eikä sinulla ole enää mitään oikeuksia niihin. Kuinka vaikea näin yksinkertainen asia on ymmärtää?

        Eikä Sannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajien rahaa ei käytetä valtion kuluihin ... Just just. Verot valtion maksettavaksi!

        Hyvä idea.

        Minäkin asun sen takia taloyhtiössä, että taloyhtiö maksaa kaikki rempat ja muut. Hoitaa pihan ja siivoaa roskat. Ja muuta sen sellasta. Eikä minun tarvitse maksaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronmaksajien rahaa ei käytetä valtion kuluihin ... Just just. Verot valtion maksettavaksi!

        Sosialistien mukaan raha valtiolle tipahtaa taivaasta, siksi Marin saa syödä valtion piikkiin.


    • Anonyymi

      Jollekin valtion firman pomolle annetaan ansiotta miljoonabonus ja sitä pidetään kohtuullisena eikä siitä nosteta haloota, kun tiedossa ei ole poliittisia irtopisteitä eikä lööppejä.

      • Anonyymi

        Firma voi tehdä tappiota eikä se estä bonuksia.


      • Anonyymi

        Ei pidä sotkea asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sotkea asioita.

        Missä ja milloin sinulla meni pieleen, kun 300 euroa on noin iso raha?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sotkea asioita.

        Sanna Marinin hallitus toimii myös tasa-arvoisuuden lisäämisen puolesta.

        Esim. Sannan tuki ja turva Krista Kiuru ilmoitti STM:ssä etsittävän keinoja miten saadaan pienennettyä apteekkarien ansiotasoa apteekkarin omasta apteekista.

        Tämä on jo niin ansiokasta toimintaa, että oikeastaan Krista Kiurullekin kuuluisi ilmainen aamiainen 24/7 koko loppuiäksi.

        Vaikka STM ei olisikaan jättänyt Suomea pois ainoana EU-maana EU:n yhteisestä kaupallisten maskien hankinnasta, STM olisi ansainnut olemassaolonsa, kansliapäälikkönsä, ylijohtajansa jne. jo pelkästään tällä ansiokkaalla apteekkarien ansiotason laskemisen suunnittelulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin sinulla meni pieleen, kun 300 euroa on noin iso raha?

        300 eurolla saa yli 300 kiloa kaurahiutaleita.

        Kukaan ei pysty syömään kaurapuuroa kuukaudessa noin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        300 eurolla saa yli 300 kiloa kaurahiutaleita.

        Kukaan ei pysty syömään kaurapuuroa kuukaudessa noin paljon.

        Ei kelpaa Sannalle kaurapuuro, pitää olla kunnon herkut, ei se sosialistinkaan suu tuohesta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa Sannalle kaurapuuro, pitää olla kunnon herkut, ei se sosialistinkaan suu tuohesta ole.

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Ei kelpaa sosialisti-aatelille kaurapuuro, pitää olla kaviaaria ja hanhenmaksaa, kyllä valtio maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin sinulla meni pieleen, kun 300 euroa on noin iso raha?

        Niin että vähän saa varastaa? Eikä 300 euroa ole vähän rahaa köyhälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ja milloin sinulla meni pieleen, kun 300 euroa on noin iso raha?

        Mikäs rahasumma sit siellä teidän pikku-kakkosen suurkuluttajien keskuudessa sitten on se summa ettei varkaus lakien mukaan enää olekaan laiton? :)

        Hiekkis? 🍼


    • Anonyymi

      Todennäköisesti kyseessä on vain jäävuoren huippu, on tutkittava perinpohjin mitä kaikkea Marin maksattaa veronmaksajien piikkiin!

      • Anonyymi

        Ei ole, joten voit rauhoittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, joten voit rauhoittua.

        Sittenhän Marinia ei haittaa että kaikki hänen saamansa edut tutkitaan perusteellisesti. Ei rehellisellä ihmisellä ole mitään salattavaa.


    • Anonyymi

      Marinin pitää pyytää anteeksi Suomen kansalta!

      • Anonyymi

        Ja mitä hänen pitäisi pyytää anteeksi? Sitä että jotkut idiootit, kuten sinä, eivät vieläkään ole tajunneet että hän ei ole tehnyt mitään väärää?


      • Anonyymi

        Sanna ei tunne sanaa Anteeksi, mutta erottaa sen voi jos on halua. Huom! Jos on halua.
        Nyt vain pitäisi tutkia kaikki kuitit kun asia on tuoreesta pm. Muutenhan asia vanhenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna ei tunne sanaa Anteeksi, mutta erottaa sen voi jos on halua. Huom! Jos on halua.
        Nyt vain pitäisi tutkia kaikki kuitit kun asia on tuoreesta pm. Muutenhan asia vanhenee.

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi

        Ennen maa repeää kuin sosialisti häpeää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Kulmuni sai potkut kun valtiovarainministerinä otti rahat valtion kassasta terapiaa. Varten. On kohtuullista marinillekin vastaavanlaisesta varkaudesta antaa potkut


    • Anonyymi

      Marin on hyvä esimerkki kaksinasmoralismista, puhutaan ihan toista kuin mitä itse tehdään.

    • Anonyymi

      Äidit on antaneet hyvät opit kotoa.

    • Anonyymi

      Paremminkin tyhmyydelle kasvot.

    • Anonyymi

      Marin on Minä, Minä, Minä Ahne toisista piittaamaton ja toisia syyllistävät "pääministeri"

      • Anonyymi

        Onneksi viimeistään kahden vuoden kuluttua Marin ei enää ole pääministeri kun maahan saadaan porvarihallitus ja vihervasemmisto on siellä missä sen kuuluukin olla eli katsomossa huutelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi viimeistään kahden vuoden kuluttua Marin ei enää ole pääministeri kun maahan saadaan porvarihallitus ja vihervasemmisto on siellä missä sen kuuluukin olla eli katsomossa huutelemassa.

        Jos niin kävisi, niin lopettaisin työnteon samantien ja hankkiutuisin työkyvyttömyys eläkkeelle suojaan kaikilta porvareiden kepityksiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin kävisi, niin lopettaisin työnteon samantien ja hankkiutuisin työkyvyttömyys eläkkeelle suojaan kaikilta porvareiden kepityksiltä.

        Elämäntapatyötön uhkaa lopettaa työnteon, yritätkö tappaa minut naurulla?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin kävisi, niin lopettaisin työnteon samantien ja hankkiutuisin työkyvyttömyys eläkkeelle suojaan kaikilta porvareiden kepityksiltä.

        Toiveestasi toteutuu vain saamasi porvarien kepitys, voitele jo itsesi


    • Anonyymi

      Edelleenkin surkeaa panettelua.
      Aika moni muukin, persujakin syö veronmaksajien rahoilla ja sillä selvä. 🙂

      • Anonyymi

        Marin on röyhkeä oman etunsa tavoitteli ja!!
        ( t: kokoomukselainen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on röyhkeä oman etunsa tavoitteli ja!!
        ( t: kokoomukselainen)

        Jos sinulla on työpaikka, niin jätä ne ilmaiset kahvit juomatta mitä työnantajasi tarjoaa. Onhan tuo nyt röyhkeää, että on työpaikka, eikä voi edes omia kahveja ostaa!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on työpaikka, niin jätä ne ilmaiset kahvit juomatta mitä työnantajasi tarjoaa. Onhan tuo nyt röyhkeää, että on työpaikka, eikä voi edes omia kahveja ostaa!!!!!!!!!!!

        Sori.... Meillä on kahvi kassa mihin työntekijät laittavat kolikoita sen mukaan mitä kuluttavat kahvia kuukaudessa!
        Niin ja kaikki tuovat omat ruokansa.... omilla rahoilla ostetut!
        (t:kokoomukselainen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on työpaikka, niin jätä ne ilmaiset kahvit juomatta mitä työnantajasi tarjoaa. Onhan tuo nyt röyhkeää, että on työpaikka, eikä voi edes omia kahveja ostaa!!!!!!!!!!!

        Kyllä kuule ihan itse maksetaan kahvit ja ruuat toisin kuin Marin joka syöttää ja juottaa perheensä veronmaksajien piikkiin. Härski akka!


    • Anonyymi

      Mua voi sit vituttaa toi marin, täällä joutuu jokainen ostaa ruokansa sillä vähällä mitä monilla on.

      • Anonyymi

        Hajoa sitten siihen. Hän on kuitenkin Pääministeri ja te ette ole, ettekä tule koskaan olemaankaan. 🙂


      • Anonyymi

        Minä ostan voita ja sokeria, koska se on energiatehokasta ravintoa. Hinta kaloriatarvesuhde toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajoa sitten siihen. Hän on kuitenkin Pääministeri ja te ette ole, ettekä tule koskaan olemaankaan. 🙂

        Ja harvasta meistä tulee koskaan rikollistakaan, kuten Marinista! 🙃


    • Anonyymi

      Jos jokainen suomalainen ( 5 537 116) saisi 300 euroa kuukaudessa kaurapuurorahaa, tekisi se vuodessa 19 933 617 600 euroa.
      🥣💰🥣

      • Anonyymi

        Onko silkkaa sattumaa, että toi summa on lähes sama mitä tyttöbändi otti uutta lainaa viime vuonna? Ehkä heillä olikin aikomuksenaan palkita koko kansa "ilmaisilla" aamiaisilla, mutta koronan ryökäle tuli ja sekoitti suunnitelmat? :P :D


    • Anonyymi

      On jäänyt hieman hämäräksi tuleeko tuo summa 300e automaattisesti kaikille pääministereille? Ellei erikseen kieltäydy? Lipposelle kuulemma tuli mutta Päivi sanoi että ei ja osti itse ruuat.

      • Anonyymi

        Miksi sdp syö veronmaksajien rahoilla,, en voi ymmärtää,,voisiko jo ku kertoa?,,minun pitää köyhänä etsiä ruokani kaupan parasta ennen koreista ja roskiksista,, ja demareille kustannetaan kaikki herkut veronmaksajien rahoista,,!?


      • Anonyymi

        Ehkä rahat tuli paavolle ja Päivi hoiti kauppahommat omistaan.

        Näin se monesti menee. Naisen rahat häviää ei mihinkään eli kodin hoitoon, ruokaan,.. Miehen rahoilla ostetaan oikeita juttuja. Miehelle jää jotain omaisuutta. Naisen rahat on syöty ja siivottu pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sdp syö veronmaksajien rahoilla,, en voi ymmärtää,,voisiko jo ku kertoa?,,minun pitää köyhänä etsiä ruokani kaupan parasta ennen koreista ja roskiksista,, ja demareille kustannetaan kaikki herkut veronmaksajien rahoista,,!?

        "...syö veronmaksajien rahoilla"

        No paljonkos sinun rahojasi he ovat käyttäneet. Pitäisi olla helppo tarkistaa pankkitililtäsi, kerta väität että he käyttävät sinun rahojasi.

        Mutta oikeasti tämän maksaa valtio omista rahoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...syö veronmaksajien rahoilla"

        No paljonkos sinun rahojasi he ovat käyttäneet. Pitäisi olla helppo tarkistaa pankkitililtäsi, kerta väität että he käyttävät sinun rahojasi.

        Mutta oikeasti tämän maksaa valtio omista rahoistaan.

        Melkein puolet ansioista viedään joka tilissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...syö veronmaksajien rahoilla"

        No paljonkos sinun rahojasi he ovat käyttäneet. Pitäisi olla helppo tarkistaa pankkitililtäsi, kerta väität että he käyttävät sinun rahojasi.

        Mutta oikeasti tämän maksaa valtio omista rahoistaan.

        Valtion rahat ovat veronmaksajilta veroina kerättyjä. Tämän pitäisi olla selvää demarien puoluetoimistossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sdp syö veronmaksajien rahoilla,, en voi ymmärtää,,voisiko jo ku kertoa?,,minun pitää köyhänä etsiä ruokani kaupan parasta ennen koreista ja roskiksista,, ja demareille kustannetaan kaikki herkut veronmaksajien rahoista,,!?

        Suomalaiset köyhät joutuvat jonottamaan ilmaisruokaa, Marin syö ilmaiseksi veronmaksajien piikkiin vaikka olisi varaa ostaa omat ruokansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä rahat tuli paavolle ja Päivi hoiti kauppahommat omistaan.

        Näin se monesti menee. Naisen rahat häviää ei mihinkään eli kodin hoitoon, ruokaan,.. Miehen rahoilla ostetaan oikeita juttuja. Miehelle jää jotain omaisuutta. Naisen rahat on syöty ja siivottu pois.

        Varmaankin noin että rahat menneet Paavon tilille .


    • Anonyymi

      Kun muistetaan pääministerin kopeus niin tällainen kompurointi muroihin on tietysti lohdullista, miss Täydellisyyden sijaan on vain inhimillistä että hänkin on vain tavallinen pieni ihminen, Mysli-Marin ja Siideri-Sanna.

      • Anonyymi

        Ei kelpaa Marinille murot vaan herkkuja pitää hänelle olla aamupalana. Koska me maksamme on kansalla oikeus tietää mitä herkkuja aamupalaksi syödään, kuitit esille!


    • Anonyymi

      Marin on häikäilemätön omien etujensa ajaja.

      • Anonyymi

        Aika moni muukin, persujakin syö veronmaksajien rahoilla ja sillä selvä. 🙂


    • Anonyymi

      Pääministeri kuin Pääminesteri, puoluetaustasta riippumatta.

    • Anonyymi

      Marin lopetti porsastelunsa veronmaksajien rahoilla vasta kun asia tuli ilmi , sitä ennen asia salattiin kuitteja myöten ja sitä ennen se oli hänelle ok , nyt hän sitten syyttää virkamiehiä .
      Eli Marin oli käskenyt peitellä asian ja valehdella lehdistölle , toivottavasti Marin joutuu eroamaan .

      • Anonyymi

        Juuri näin, jos Iltalehti ei olisi asiaa paljastanut akka olisi jatkanut härskiä toimintaansa.


    • Anonyymi

      Marin välittää vain itsestään ei kenestäkään muusta!
      Eihän Marin piitannut Isästäänkään yhtään mitään!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Politiikassa on vanha hyvä sanonta, "niin on miltä näyttää" ja tämä alkaa näyttämään Marinin kannalta päivä päivältä pahemmalta. Asia on selvitettävä juurta jaksaen, onneksi poliisi on jo aloittanut asian selvittämisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikassa on vanha hyvä sanonta, "niin on miltä näyttää" ja tämä alkaa näyttämään Marinin kannalta päivä päivältä pahemmalta. Asia on selvitettävä juurta jaksaen, onneksi poliisi on jo aloittanut asian selvittämisen.

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Marinin on parasta ilmaisista ruuista täysin siemauksin nauttia sillä kahden vuoden kuluttua hän ei enää ole pääministeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin on parasta ilmaisista ruuista täysin siemauksin nauttia sillä kahden vuoden kuluttua hän ei enää ole pääministeri.

        Räksyttää asioista ymmärtämätön idioottipersu.


    • Anonyymi

      Minulle kaikki edut viis muista

    • Anonyymi

      Tämä on ollut päätös, joka on jo tehty ennen Marinia.

      Antti Rinne fb, (Iltalehdestä lainaus) :

      Sannalle on kerrottu ottaessaan pääministerin tehtävät vastaan, että ”kun asuu Kesärannassa, palveluihin kuuluu aamiainen”. Tämä ilmoitus on tehty valtioneuvoston kanslian virkamiesten toimesta ja on perustunut heidän tulkintaansa, Rinne kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Kavaltaja- ja sateenkaarilippua homomarssin keulalla heilutelleen Rinteen uskottavuus on NOLLA !


      • Anonyymi

        Rinteen juttuja ei kannata uskoa. Katsotaan mitä poliisi saa selville, poliisi asiaa tutkii, onneksi ei toverit tovereita tutki.


    • Anonyymi

      Menkää Itä-Helsinkiin valittamaan verovarojen väärinkäyttäjille, ettei niin saa tehdä.

      • Anonyymi

        Älä yhtän arvostele itä-Helsinkiä!Täälä asuu enemistö töissä käyviä.Opiskelioita,jotka opiskelun lisäksi tekee töitä!.Omistusasunon omistajia kun aso -asunon omistajia.Meiliä on merta mielin määrin.Hyvät kulku yhteydet.Emme tarvitse autoa ja emme saastuta ilmastoa omistus autolla.Vain lyhyt nokainen,joka ei tiedä elämästä mitään ja elää vanhempien rahoilla.Katkerana heitä esim.Kaupunki alue.ymm.Marin oli oikeus ja on käytää 300e kk.aamiasraha.Hanki itse työ,jossa saat vastaavat edut.Niin ei tarvitse kadehtia muita!


    • Anonyymi

      Turha vollottaa. Sanna on aamupalansa ansainnut.

      • Anonyymi

        Pitäähän iltapäivälehtien juoppojen toimittajien jostakin kirjoittaa palkkansa eteen.


      • Anonyymi

        Ellei peräti jo tukehtunutkin, poliittisesti..


    • Anonyymi

      Sosialisti ei voi luonnolleen mitään, kuten seeprakaan raidoilleen.

    • Anonyymi

      Vihervassut Kepu ja kokkarit ovat antaneet kasvot ahneudelle aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Tässä maassa on niin ahne hyväveli-verkosto että heikompaa hirvittää. Kuntapolitikka, se vasta mätää on. Junes Lokka tietää asiasta jotain. Hän on päässyt näkemään sen valtavan kähminnän mitä siellä harrastetaan.


    • Anonyymi

      Tälläisiä uutisia saamme lukea kun isänä on toiminut lesbo....

      • Anonyymi

        Jonninjoutavaa persupanettelua, tiedät sen itsekin. 🙂


      • Anonyymi

        Marinilla on kaksi äitiä, omaa isäänsä ei tahtonut tavata, ei mennyt edes isänsä hautajaisiin. Kylmä nainen, sellaisia ne sosialistit ovat.


    • Anonyymi

      Jokainen käytää annetut tilaisuudet!Miksei käytäisi jos hyötyy?Hänenhän puoliso on firma tehnyt konkursin.vai firma jossa osakas? työntekijä? Kaksi äitiä elätettävänä,on siis menoja ja jos puoliso työtön nyt?

      • Anonyymi

        Kaksi äitiä voi antaa "tuomion" vävylleen , joka on tehnyt konkurssin. Pitäisi varoa, että ei tule appiukon kohtaloa.


    • Anonyymi

      Oma etu. Paras etu.

      • Anonyymi

        Uli uli, kusiko joku aamiaismuroihisi? 🤣


    • Anonyymi

      Nyt viekas vilppi täällä
      on noussut kunniaan,
      on valhe vallan päällä
      ja vääryys voimissaan.
      Ei kuulla kurjan ääntä
      ja köyhää sorretaan,
      ja lainkin rikkaat vääntää
      vääryyttä puoltamaan.

      Kas, köyhän leivän syövät
      nuo jumalattomat.
      He viatonta lyövät
      ja häntä vainoovat.
      He kurjaa ahdistaapi
      kuin käärme kiukussa,
      korvansa tukkeaapi
      tuon raukan huudoilta.

      • Anonyymi

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulle kaikki heti muista niin väliä ole

      • Anonyymi

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


    • Anonyymi

      Olemme tukenasi, syömme aamiasenkin puolestasi.
      SDP

      • Anonyymi

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi

        Minä syön, sinä maksat, SDP


    • Anonyymi

      Kun Marin hyökkää eduskunnassa opposition kimppuun hän näyttää nuorelta, kalpealta kuoleman jumalattarelta! Kalsea nainen, hänessä ei ole tippaakaan inhimillisyyttä.

      • Anonyymi

        Marinin isä sairasti pitkään ja olisi tahtonut nähdä tyttärensä mutta Marin ei kuolemansairaalle isälleen viimeistä tapaamista suonut. Millainen nainen hylkää oman isänsä?!


    • Anonyymi

      Sanna Marin on rehellinen ja suoraselkäinen pääministeri.
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/677c2a63-fa3d-47e6-becd-7451abc461a4

      "En ole pääministerinä pyytänyt ateriaetua tai osallistunut asiasta päättämiseen. Kun olen aloittanut tehtävässä, minulle on kerrottu, että tämä sisältyy Kesärannassa asumiseen ja yöpymiseen, ja että näin on toimittu myös aiempien pääministerien osalta."

      Ja oikein vielä 3,33 euron etu/henkilö ...

      • Anonyymi

        Sanna Marin on rehellinen..
        Minulle kerrottiin, niin Antti kertoi ja minä jatkoin siitä minkä Antti ja kumppanit keksi.
        Paljonko Antti käytti aamupala tms. Rahaa ollessaan hetken pm. Kannattaa tutkia.
        Edut vain vaihtaa nimiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on rehellinen..
        Minulle kerrottiin, niin Antti kertoi ja minä jatkoin siitä minkä Antti ja kumppanit keksi.
        Paljonko Antti käytti aamupala tms. Rahaa ollessaan hetken pm. Kannattaa tutkia.
        Edut vain vaihtaa nimiä!

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin on rehellinen..
        Minulle kerrottiin, niin Antti kertoi ja minä jatkoin siitä minkä Antti ja kumppanit keksi.
        Paljonko Antti käytti aamupala tms. Rahaa ollessaan hetken pm. Kannattaa tutkia.
        Edut vain vaihtaa nimiä!

        Toveri Rinne on toveri Marinin kanssa sopinut että valtio sitten maksaa aamupalat. Sellaista se on toverien kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Uli uli = sanna marin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Aamupala voi tietyissä tilanteissa kuulu pääministerille.

        Aamupala ei kuitenkaan kuulu pääministerin perheelle.

        Pääministerin asuntoetu ei lain mukaan sisällä ateriaetua.


    • Anonyymi

      Tämäkin täysin tehty kohu ja pääministeri Marinin mustamaalaus saa minut äänestämään demareita kuntavaaleissakin-

      • Anonyymi

        En ole koskaan sosialisteja äänestänyt ja Marin on vienyt SDP:tä entistä enemmän vasemmalle, täysin mahdoton ajatus että äänestäisin demareita.


      • Anonyymi

        En äänestä enää rosvoja. Saan sitten minäkin ampua parisataakiloisen hirven jonka lihan arvo on noin 3000e, elikkä noin 300 per kk vuoden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En äänestä enää rosvoja. Saan sitten minäkin ampua parisataakiloisen hirven jonka lihan arvo on noin 3000e, elikkä noin 300 per kk vuoden ajan.

        No mikset ammu? Hirviähän saa ampua tiettynä aikana vuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En äänestä enää rosvoja. Saan sitten minäkin ampua parisataakiloisen hirven jonka lihan arvo on noin 3000e, elikkä noin 300 per kk vuoden ajan.

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset ammu? Hirviähän saa ampua tiettynä aikana vuodesta.

        Peura pienempi.... helpompi tuoda metsästä pois... Joutuu vain useammin käydä ottamassa.


    • Anonyymi

      Kyllä,täysi huijari

      • Anonyymi

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uli uli. Pienimmistä eduista aamupalatkin kuuluu kaikille Pääministereille puoluetaustasta riippumatta.
        Teikäläisestä ei todennäköisesti koskaan tule Pääministeriä. 🙂

        Miksi se piti hädissään keskeyrttää jos se kerran selkeästi kuuluu? Miksi pollari tutkii? Miksi verottaja antaa aivan omanlaisensa tulkinnan? Miksi Kanslia kaatuilee omiin muuttuviin selityksiinsä?
        Nyt ei kaikki ole kohdallaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      29.05.2021 14:21 Hyvä kommentti.

      ÄÄNESTÄN DEMARIA KUNTAVAALISSA - ennakkoon!

    • Anonyymi

      Maksaakohan Hjallis Harkimo veroa vaalimainosedustaan? Koko etusivun ilmoitus tämän päivän Hesarissa. Tuskin on omista rahoistaan maksanut!


      Taloudellinen etuhan on huomattava. Ehkä 100- kertainen Marinin aamiaisetuun verrattuna.

      • Anonyymi

        Syytä olisi maksaa.
        Mutta poliitikot eivät halua tuota.
        Ammattiyhdistykset maksaa vaalimainoksia monille demareille.
        Demari ei halua maksaa lisää veroja, vaikka demarin mielestä muiden pitää maksaa lisää veroja.


    • Anonyymi

      Psykokatse ministeri muroilla vai ilman?

    • Anonyymi

      Demarin ahneudelle ja kaksinaamaisuudelle.

      • Anonyymi

        Persun tyhjää panettelua jolla ei ole mitään perää.


    • Anonyymi

      Korruptio-Marin halusi salata verottomat etuutensa avoimuuden nimissä.

    • Anonyymi

      Joku aikaisemmin väitti, että tulisi kalliiksi, jos Sanna Marin menisi itse kauppaan ja pari vartijaa seuraisi muka.

      Miksi tulisi kalliimmksi?
      Vartijat saavat kk.palkkaa olivatpa he kaupassa tai Kesärannassa, mutta kauppa tuodessaan ruuat Kesärantaan perii kauppias erikseen tuontimaksun ( ainakin tavalliselta työläiseltä). Jos poikkeuksellisesti ei Marinilta uskalla periä, niin siitäkin muodostuu verotettavaa tuloa jollekin.

      Miksi yleensäkään Sanna Marinilla pitää olla vartijoita kaksin kappalein ?
      -Pitääkö Sannan niin kovasti pelätä tavallisia suomalaisia työläisiä ?
      -Onko Suomeen tuotu sellaista villiä porukkaa, että niitä nuori nainen joutuu aidosti pelkäämään ?

      • Anonyymi

        Asia on niin, että tietyt asiat vain sattuvat kuulumaan Pääministerille oli hän sitten nimeltään kuka tahansa ja puolueesta mistä tahansa.


    • Anonyymi

      Jokohan se ukolla on konkkaan menneen firman tilalle perustettu uus ettei valtion maksamaat yritystuet katkea?

    • Anonyymi

      JO ON PERKELE ETTEI POLIITIKKOA PUOTI PIIKAA SAAHA POIS VIRASTA YLIMIELINEN KOPPAVA KANA VERONMAKSAJIEN LASKUUN ROSVO ELÄÄ. YKSITYISELTÄ OIS LENTÄNY PIHALLE JO AIKAA SITTEN.

      • Anonyymi

        Kuulehan nyt sinäkin, että on sitten Pääministerinä kuka tahansa, sille tulee tietyt asiat turvamiehistä lähtien ja nämä aamupalat ovat kuluista sieltä pienimmästä päästä.


      • Anonyymi

        Älä huuda porvari koska muut palstan keskustelijat eivät ole kuuroja. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan nyt sinäkin, että on sitten Pääministerinä kuka tahansa, sille tulee tietyt asiat turvamiehistä lähtien ja nämä aamupalat ovat kuluista sieltä pienimmästä päästä.

        Näinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan nyt sinäkin, että on sitten Pääministerinä kuka tahansa, sille tulee tietyt asiat turvamiehistä lähtien ja nämä aamupalat ovat kuluista sieltä pienimmästä päästä.

        Aamiaiset pääministerille tietyissä tilanteissa on varmasti syytä kustantaa.

        Sen sijaan aamiaiset pääministerin perheelle veronmaksajien piikkiin on korruptiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamiaiset pääministerille tietyissä tilanteissa on varmasti syytä kustantaa.

        Sen sijaan aamiaiset pääministerin perheelle veronmaksajien piikkiin on korruptiota.

        Marin ei ole aamupaloista ilmoittanut verottajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin ei ole aamupaloista ilmoittanut verottajalle.

        Kyse on veronkierrosta joka on laitonta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos varmastikin ajoi Sannan tällaiseen toimintaan.

    • Anonyymi

      Leipäjonot lisääntyy toinen nauttii

    • Anonyymi

      Jos minulta kysyt niin kyllä antoi. Surullista todeta että oli siellä laarin pohjalla miten pientä vaan johon yltää niin kyllä se kelpaa. Vanha sananlasku pitää täysin paikkansa että tilanne tekee... No, tiedätte kyllä.

    • Anonyymi

      Narsismiahan se on, ahneus tulee kuvaan luontevana osana.

    • Anonyymi

      Sanna Marin ateriaedun epäselvyyksistä: "Maksan tähän liittyvät kustannukset itse"

      Loistavaa, Sannalta löytyi selkärankaa, tollaseen ei kaikki pysty.

      • Anonyymi

        Kun jäi kiinni rysän päältä niin vasta silloin maksaa takaisin, jos ei olisi kärähtänyt jatkaisi herkutteluaan yhteiskunnan piikkii vieläkin. Kuitit esiin, kansalla on oikeus tietää mitä herkkuja on syöty, onko miehen aamuoluetkin maksettu?!


    • Anonyymi

      Niin se vaan on SDP Antti Rinne ja Sanna Marin/Räikkönen ovat antaneet ahneudelle kasvot. Niitä muita unohtamatta, vanha sanalasku ei pidä paikkaansa että ahneudella olisi kakkanen loppu. Päin vastoin naamat vaan entistä enemmän esillä ja vähän muukin kohta voidaan lukea ja nähdä Sanna suihkussa Voguen kannessa.

    • Anonyymi

      Milloin DEPULILESBOJA ja MIESFEMINISTIHOMOJA on alettu kutsumaan "ihmisiksi"?

    • Anonyymi

      Se on se femakkojen moraalittomuus mikä tulee esille.

    • Anonyymi

      Leipäjonot ovat kasvaneet runsaasti

      • Anonyymi

        Sipilän hallituksen aikana Sipilän hallituksen toimien jälkeen lähti leipäjonot valtavaan kasvuum kuten uutisoitu.


    • Anonyymi

      Ei suinkaan! En tiedä ketä tänne kirjoittelevat ovat, siis suurin osa. Jos he kuuluvat perussuomalaisiin, niin he eivät anna hyvää kuvaa perussuomalaisista. Toivotaan, että tuollaisilla mielipieillä varustautuneet ihmiset eivät koskaan Suomessa pääse merkittäiin asemiin. Se olisi Suomen tuho. Se malli muistuttaa erehdyttävästi Saksan tilannetta 1930 luvulla. Seuraamukset olivat järkyttävät. Historia kertoo. Ihmetyttää, miten ihmiset lähtivät silloin siihen politiikkaan, joka silloin pääsi siellä valta-asemaan. Vaikea uskoa sitä edes todeksi. Se on kuitenkin totta. Siitä ei hyvää seuraa.

    • Anonyymi

      Miten kävikään Katri Kulmunille?

      • Anonyymi

        Odottakaas kun Sanna seuraavan kerran pitää tiedotustilaisuuden, niin kädet on vatsanpäällä yhdessä tiukasti.

        Sitten puheen jatkuessa, alkaa huitominen kuten Yli-Vainiolla aikoinaan.
        Saamme sellaisen saarnan, että oksat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottakaas kun Sanna seuraavan kerran pitää tiedotustilaisuuden, niin kädet on vatsanpäällä yhdessä tiukasti.

        Sitten puheen jatkuessa, alkaa huitominen kuten Yli-Vainiolla aikoinaan.
        Saamme sellaisen saarnan, että oksat pois.

        Ja konemainen pään liike eteenpäin myötäilee falsettiin nousevaa tavujen painotusta.


    • Anonyymi

      Surullista sanoa että kyllä.

    • Anonyymi

      Sanna jatkossa keskittyy koko tarmollaan koronsepidemian hoitoon.
      Sanna hovijoukkoineen keroo STM: n kansliapäällikön kanssa kuinka tärkeää on yskiä omaan hihaan ja välttää kasvojen sivelyä.

    • Anonyymi

      Nyt täytyy enää erota. Ei muu auta.

    • Anonyymi

      Kauneudelle

    • Anonyymi

      Vuoden pummi palkinto

    • Anonyymi

      Näin se Mafia toimii

    • Anonyymi

      Marin on härski oman etunsa tavoittelija!

      • Anonyymi

        Hän sanoi jatkossa maksavansa. Hänen ahneutensa olisi tullut sanoa maksavansa myös maksetut .


    • Anonyymi

      Sanna on populismin ja sosialismin kulttikasvo. Sitä palvotaan kuin jumalaa ja unohdetaan kaikki järjellinen ajattelu.

    • Anonyymi

      Meidän äiti syö teidän äidin kustantamat safkat. Vai mitensenytmeni..?

    • Anonyymi

      Jos mitään häpyä olisi niin nyt pitäisi jo ymmärtää lähteä.

    • Anonyymi

      Ihminen on ahne.

      Yli 14'000 euroa ei ole enää edes mikään varsin pieni kupru.

      Mutta tapauksen rahallista merkitystä suurempi on nimenomaan se kuva minkä se antaa Marinin toimintatavasta. Salataan, sumutetaan, peitellään.. Myönnetään vain sen verran kuin on kiistämättömästi toteennäytetty. Ja sitten kun toteennäytetään lisää, niin pitkin hampain myönnetään sekin mutta kompensoidaan selitellen ja vastuuta muille vieritellen. Jopa perättömin "mutku toikin" väittämin. uhriudutaan ja ulistaan mediapelistä ja populismista. Omat mokat ovatkin jonkun toisen syytä. Aina.

      Sitten kun tietää, että tämän saman.. ihmisen, vallassa on ollut päättää myös miljardeista suomalaista verorahaa. Ja mitä näille miljardeille tapahtuu? Ne lentävät hurlumhei maailmalle. Suomea rikkaampien maiden tukemiseen. Suomalaista verotasoa pienempien veroasteiden pienentämiseen entisestään. Jopa 4-päiväisen työviikon rahoittamiseen. Vannotaan että tämä suomalaisen verorahan joukkotuhonta on tarkkarajainen ja ainutkertainen, mutta euroopasta kuuluu jo kumua ettei riitä vielä mihinkään. Lisää himottaa saada ilmaista rahaa.

      Ja tämä sama.. ihminen. Pumppaa verot ylös, polttoaineiden hinnat ylös, ja työllisyys ja yrittäminen sen sijaan saavat monin tavoin sulaa lyijyä niskaansa. Syksyn budjettiriihessä on jo luvassa rikinkatkuinen vääntö, kun suomen talous väännetään entistä pahemmin eurosocialistiselle rinkelille.

      Sanon Sanna Marinia ihmiseksi. Ja tarkoitan sitä pahalla.

    • Anonyymi

      kar

    • Anonyymi

      Tekopyhille arvoille ainakin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe