Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Palstan aktiivisin kirjoittaja ja lukija

Nimimerkki Master-Henry on palstan aktiivisin kirjoittaja ja lukija. Hän on terrorisoinut palstaa jo vuosikausia eri nikkien kautta, joista tunnetuimmat ovat heh !, Heh hah, Kampelatutkija, Friendlyatheist ja Anonyymi (saunatonttuilija).

Ikitrolli, patologinen valehtelija, lapsellinen typerys ja "Ei saatana mikä idiootti!" argumentin keksijä.

Jep, juuri näin - juurikin näin.

Ilman tätä häirikköä palsta olisi kuollut ja eloton. Sille tuo väriä vain tällaiset uudet kirjoittajat, jotka ovat syntymästä asti ateisteja ja valitut levittämään ilosanomaa Lentävästä Spagettihirviöstä kaikille maailman humalaisille.

Pastasiivilä päähän ja menoksi. :)

30

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välistä tuntuu siltä, että palstalla olisi vain yksi lukija ja yksi kirjoittaja...

    • Anonyymi

      " Sille tuo väriä vain tällaiset uudet kirjoittajat, jotka ovat syntymästä asti ateisteja"

      Oi oi ...mikä tunnustus .

      • Anonyymi

        Olen ylpeä siitä, että en ole antanut koskaan kusettaa itseäni ja pitänyt totena Raamatun satuja. Tämä Master-Henry sen sijaan on entinen evankelinen sananjulistaja ja äärihihhuli uskova kristitty.

        Kaikenlaisia hörhöjä sitä täälläkin kirjoittaa (Master-Henry siis).

        Liekö se syy katkeraan vihanpitoon kristittyjä kohtaan, kun on itse tullut höplästä vedettyä?

        Mahtaa se nyt nolottaa niin paljon, että ei kehtaa enää tunnustaa sitä, vaikka aiemmin itkusilmässä kirjoitti tänne olevansa lestadiolaisen kodin uskonnon uhri ja itsekin vakaa kristitty aikoinaan (hellarejakin oli perheessä tuolloin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ylpeä siitä, että en ole antanut koskaan kusettaa itseäni ja pitänyt totena Raamatun satuja. Tämä Master-Henry sen sijaan on entinen evankelinen sananjulistaja ja äärihihhuli uskova kristitty.

        Kaikenlaisia hörhöjä sitä täälläkin kirjoittaa (Master-Henry siis).

        Liekö se syy katkeraan vihanpitoon kristittyjä kohtaan, kun on itse tullut höplästä vedettyä?

        Mahtaa se nyt nolottaa niin paljon, että ei kehtaa enää tunnustaa sitä, vaikka aiemmin itkusilmässä kirjoitti tänne olevansa lestadiolaisen kodin uskonnon uhri ja itsekin vakaa kristitty aikoinaan (hellarejakin oli perheessä tuolloin).

        "Olen ylpeä siitä, että en ole antanut koskaan kusettaa itseäni ja pitänyt totena Raamatun satuja."

        Sekö on pointtis olla täällä haukkumassa muita? On tiedossa, että S24:llä vaeltaa pakkomielteinen mies, jonka elämänkäsitys kulkee rataa ateismi-sota-kuolema-(henk)pahoinpitely.
        Miehen jutut viittaa samaan kuin Kazanin ampujalla, jonka päästä löydettiin kuulemma kasvain, ja luultavasti kyse on tässäkin tapauksessa samasta, loisesta päässä, joka aiheuttaa ihmisvihaa ja normeista poikkevaa puhetta, jonka alitajuisessa viestissä tulee esiin selvä avunpyyntö.
        Ukolla elämä ja tarve pärjätä ykkösenä näyttää menevän niin hemmetin lujaa, että ympäröivä maailma on "poikkeavine" arvoineen tukahdutettava ja totuus kiellettävä, ettei se uhkaisi omaa yli äyräiden menevää mielikuvitusmaailmankuvaa.
        Jos on sama tyyppi, joka viestii olleensa Laakoson sairaalassa hoidetavana, niin en ihmettele.

        Onko niin, että tyyppi uskonnon ja Jumalan kieltämällä pyrkii luomaan ympärilleen keinotekoisen maailman, joka varmistaa hänelle rajattoman vallan toteuttaa ajatuksiaan, pelkäämättä joutua siitä "eternaaliseen" vastuuseen, koska "Jumalan (joka kaltainen hän itse ikäänkuin on) ei tarvitse olla vastuussa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen ylpeä siitä, että en ole antanut koskaan kusettaa itseäni ja pitänyt totena Raamatun satuja."

        Sekö on pointtis olla täällä haukkumassa muita? On tiedossa, että S24:llä vaeltaa pakkomielteinen mies, jonka elämänkäsitys kulkee rataa ateismi-sota-kuolema-(henk)pahoinpitely.
        Miehen jutut viittaa samaan kuin Kazanin ampujalla, jonka päästä löydettiin kuulemma kasvain, ja luultavasti kyse on tässäkin tapauksessa samasta, loisesta päässä, joka aiheuttaa ihmisvihaa ja normeista poikkevaa puhetta, jonka alitajuisessa viestissä tulee esiin selvä avunpyyntö.
        Ukolla elämä ja tarve pärjätä ykkösenä näyttää menevän niin hemmetin lujaa, että ympäröivä maailma on "poikkeavine" arvoineen tukahdutettava ja totuus kiellettävä, ettei se uhkaisi omaa yli äyräiden menevää mielikuvitusmaailmankuvaa.
        Jos on sama tyyppi, joka viestii olleensa Laakoson sairaalassa hoidetavana, niin en ihmettele.

        Onko niin, että tyyppi uskonnon ja Jumalan kieltämällä pyrkii luomaan ympärilleen keinotekoisen maailman, joka varmistaa hänelle rajattoman vallan toteuttaa ajatuksiaan, pelkäämättä joutua siitä "eternaaliseen" vastuuseen, koska "Jumalan (joka kaltainen hän itse ikäänkuin on) ei tarvitse olla vastuussa"?

        "On tiedossa, että S24:llä vaeltaa pakkomielteinen mies, jonka elämänkäsitys kulkee rataa ateismi-sota-kuolema-(henk)pahoinpitely."

        Mistä tiedät, että kaveri on mies? Onko Saatanalla sukupuolta?

        "Onko niin, että tyyppi uskonnon ja Jumalan kieltämällä pyrkii luomaan ympärilleen keinotekoisen maailman, joka varmistaa hänelle rajattoman vallan toteuttaa ajatuksiaan, pelkäämättä joutua siitä "eternaaliseen" vastuuseen, koska "Jumalan (joka kaltainen hän itse ikäänkuin on) ei tarvitse olla vastuussa"?"

        Töllä kaverilla on jo rjaton valta täällä Suomi24:lla. Woody allenmaisella huumorilla ja älykkäillä kommenteillla hän kietoo kaikki pikkusormensa ympärille ja käännyttää uskovaiset ateimiin 180 henkilöä/vuorokausi nopeudella.


    • Hienot psykoosit Hessu jo heti aamusta? Mikä meni vikaan? Olit ihan hienosti pois palstalta pari kuukautta ja ilmeisesti enemmän tai vähemmän terve. Nyt pölähdit paikalle ja heti kättelyssä näin tukevat psykoosit. Olet taas herännyt aikaisin sunnuntaiaamuna ja näet minut kaikkialla mm. tämä pallihien nuuskija, joka minä en suinkaan ole.

      • Anonyymi

        Vaikka olis millainen pisshuvud tahansa, niin kunhan on valtaa ja asema
        Kuten sinulla arvon Miäkiä. Typerä Luterilainen paskaläjä


      • Anonyymi

        Montako kertaa näit Hessun tällä palstalla niiden parin kuukauden aikana, jolloin hän ei ole täällä nyt omien sanojesi mukaan ollutkaan?

        Itse silmäilin välillä palstaa ja aina välillä naureskelin partaani, kun kirjoittelit peppukipeänä Anoille ja kutsuit heitä "Hessuksi"...

        Ei saatana mikä idiootti! LOL

        Hanki elämä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa näit Hessun tällä palstalla niiden parin kuukauden aikana, jolloin hän ei ole täällä nyt omien sanojesi mukaan ollutkaan?

        Itse silmäilin välillä palstaa ja aina välillä naureskelin partaani, kun kirjoittelit peppukipeänä Anoille ja kutsuit heitä "Hessuksi"...

        Ei saatana mikä idiootti! LOL

        Hanki elämä. :)

        Ootko Hessu bannattu, kun et enää kirjoita omalla nikilläsi?


      • Meister-Heinrich kirjoitti:

        Ootko Hessu bannattu, kun et enää kirjoita omalla nikilläsi?

        Ei minulla ole omaa nikkiä. En tunne ketään Heinrich nimistä henkilöä, enkä Hessujakaan. Kirjoitan siis jonkun toisen nikillä. ;)

        Ja aina välillä unohdan koneen auki, kun olen kirjautunut sisään, ja joku mielenterveyskuntoutuja käy lähettämässä viestejä rekisteröidyn nikkini kautta. Selitäpä siinä sitten, että se en ollut minä. ;)

        On paljon fiksumpaa kirjoittaa Anona, mutta senhän sinä jo tiesitkin.

        Mistä muuten tiedät, että minä en ole sinä, ellet sinä ole minä? :)


      • Anonyymi
        Heinrich kirjoitti:

        Ei minulla ole omaa nikkiä. En tunne ketään Heinrich nimistä henkilöä, enkä Hessujakaan. Kirjoitan siis jonkun toisen nikillä. ;)

        Ja aina välillä unohdan koneen auki, kun olen kirjautunut sisään, ja joku mielenterveyskuntoutuja käy lähettämässä viestejä rekisteröidyn nikkini kautta. Selitäpä siinä sitten, että se en ollut minä. ;)

        On paljon fiksumpaa kirjoittaa Anona, mutta senhän sinä jo tiesitkin.

        Mistä muuten tiedät, että minä en ole sinä, ellet sinä ole minä? :)

        Samaa aivotonta öyhötystä, onpa aihe mikä tahansa.
        Kun ei ymmärretä asiasta mitään, käydään kiinni 'öä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olis millainen pisshuvud tahansa, niin kunhan on valtaa ja asema
        Kuten sinulla arvon Miäkiä. Typerä Luterilainen paskaläjä

        "Vaikka olis millainen pisshuvud tahansa, niin kunhan on valtaa ja asema"

        Eli kyseessä luultavasti sama tyyppi, joka julistautui profetiat palstalla profeetaksi ja alkoi uhota "yliluonnollisella iskulla" uskovia uhaten ilmiantajia "ateistisella hallintojärjestelmällä" ja sen lääkäreillä?
        Eli julistat, että sinulle on ihan sama miten mielisairas olet, kunhan saat nauttia rajattomasta vallasta? Mitenköhän kauan olet tietokoneen ääressä istunut, jos säteily vaikka on alkanut kasvattaa päähäsi kasvainta, joka nuo puheet aiheuttaa?
        Jos ei tuolla jotkut asiasta tietävät jo käyttäisi sitä hyväkseen rekrytoidakseen sinut tiettyä tointa varten, niin pitäisin jo melko ihmeenä. Niin kova on vauhti.

        Onko kyse todellakin vakavasta sairaudesta, joka saattaa loputa "räjähtää käsiin"?


    • Anonyymi

      Minulla oli koulussa luokallani Henry niminen, oli ihan retardi.

    • Anonyymi

      Papit ymv. sielun"hoitajat" ovat uskovaisten mastereita.
      😁

    • Anonyymi

      Uusi nikki mutta ei vieläkään mitään todisteita jumalasta.

    • Anonyymi

      pastasiivilä voittaa jumalan menen tullen .

    • Äläpäs panettele minua, vanha peppu-ystäväni! :)

      En minä sentään ihan niin paha ole kuin mitä olet argumentoinut tässä ketjussa. Olen palstan älykkäin kirjoittaja ja huumorin kuningas, muista se.

      Vedän kaltaisesi ripulivajakin alta kölin ja pistän kyykkyyn hetkessä. Taka-ajatuksena pyöritellä kakkakikkareita, joita sairaasta päästäsi ulos suollat, ja tehdä siitä taidetta.

      t. Strong-atheist

      • Anonyymi

        Näköjään sama tyyppi kun Natopalstalla. Fanaattinen vallan tarve. Uskotko vielä olevas se profeettakin, jonka "kollega Elia" lähetti karhuja lasten kimppuun"? Näyttää siltä, että päätät olla mitä hyänsä, kunhan vallanhimo tulee tyydytetyksi?

        Sun jutuissa ei ole kyse mistään muusta, kun toisten kyykyttämisestä ja tarpeesta olla humalassa vallasta.


      • Anonyymi

        Onko Ironmikess tuttu nikki? tai Div.44?
        Ensimmäinen oli "itsensä kuntosalilla bodannut, kamppailulajeja taitava rikas kartanon omistaja, "jolle kukaan ei voisi mitään, koska hän voittaisi kaikki".
        Toisella on sen sotajoukon tunnus nimenään, joka tuhottiin Raatteen tiellä. Historia näyttää olevan hallussa.
        Kaikessa paistaa pakkomielteenä "paha Venäjä" ja venäläiset". Mies kertoi isänsä olleen venäläinen ja kohdelleen häntä julmasti... onko kysymys jostain muusta?
        Ne "läpinäkyvä ankka" jutut on jo jääneet, ja jutut alkaneet keskittyä kuolemaan ja tuhoamiseen. Se on hänen mielestään "hauskaa". Niin oli Kazanin ampujanin mielestä.

        Miten pitkälle asia voi vielä mennä? Onko taustalla jotain muutakin?


      • Anonyymi

        Sinä et pysty matkimaan Stong-Atheistia, Friendlyatheistia tai Kampelatutkijaa. Jopa heidän nikeissään ja avatar -kuvissaan oli enemmän woodyallenmaista nokkeluutta kuin sinun pitkissä vuodatuksissa. Saati sitten heidän kommenttien hersyvässä huumorissa ja nokkeluudessaan. Piätisi oikeastaan syyttää Kampelatutkijaa kuolemantuottamuksesta, niin monta kertaa olen uhannut tukehtua ja kuolla siihen, että vedän aamukahvit henkeen kun uskovaisia tolloja vedetään kölin alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ironmikess tuttu nikki? tai Div.44?
        Ensimmäinen oli "itsensä kuntosalilla bodannut, kamppailulajeja taitava rikas kartanon omistaja, "jolle kukaan ei voisi mitään, koska hän voittaisi kaikki".
        Toisella on sen sotajoukon tunnus nimenään, joka tuhottiin Raatteen tiellä. Historia näyttää olevan hallussa.
        Kaikessa paistaa pakkomielteenä "paha Venäjä" ja venäläiset". Mies kertoi isänsä olleen venäläinen ja kohdelleen häntä julmasti... onko kysymys jostain muusta?
        Ne "läpinäkyvä ankka" jutut on jo jääneet, ja jutut alkaneet keskittyä kuolemaan ja tuhoamiseen. Se on hänen mielestään "hauskaa". Niin oli Kazanin ampujanin mielestä.

        Miten pitkälle asia voi vielä mennä? Onko taustalla jotain muutakin?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14881999/sodassa-ryssa-tuhottu-kokonaan-muutamassa-tunnissa

        Kuolemasta puhuminen on hänen mielestään positiivinen ja kiva juttu. Jutut viittaa vääristyneeseen maailmankatsomukseen, joka ei näytä kysyvän kysy muuta, kuin rajatonta vallan käytön tarvetta, olipa aihe mikä hyvänsä, kaikki käy, ja puheet venäläisistä ovat vain esiriippu sen edessä, että jutut kohdistuvat myös "väärägeenisiin" suomalaisiin. Afrikkalaisista tyyppi ei ole tiettävästi puhunut pahaa, päinvastoin.

        Näen siis "pommin", ja varoitan siitä. Kazanin "pommi" ehti jo räjähtää. Kysymyksessä oli vielä pidemmälle mennyt ongelma, joka tosin ei pitänyt sellaista meteliä mitä tämä täällä. Ehdotan, että tyyppi menee tutkituttamaan päänsä, vai täytyykö ensin tapahtua jotain, että voidaan sitten taas kiristää "ai hitsi kun ei ajateltu tuota" -aselakeja, kuten Kampin tapauksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Ironmikess tuttu nikki? tai Div.44?
        Ensimmäinen oli "itsensä kuntosalilla bodannut, kamppailulajeja taitava rikas kartanon omistaja, "jolle kukaan ei voisi mitään, koska hän voittaisi kaikki".
        Toisella on sen sotajoukon tunnus nimenään, joka tuhottiin Raatteen tiellä. Historia näyttää olevan hallussa.
        Kaikessa paistaa pakkomielteenä "paha Venäjä" ja venäläiset". Mies kertoi isänsä olleen venäläinen ja kohdelleen häntä julmasti... onko kysymys jostain muusta?
        Ne "läpinäkyvä ankka" jutut on jo jääneet, ja jutut alkaneet keskittyä kuolemaan ja tuhoamiseen. Se on hänen mielestään "hauskaa". Niin oli Kazanin ampujanin mielestä.

        Miten pitkälle asia voi vielä mennä? Onko taustalla jotain muutakin?

        Historia toistaa itseään!
        Ajatelkaapa Hitleriä, väitetään että toinen hänen isoisistään oli ankara Juutalainen.
        Juutalaista perimää hänessä kyllä oli jota yritti poistaa illimadoilla ruumistaan.
        😁

        "Historia näyttää olevan hallussa.
        Kaikessa paistaa pakkomielteenä "paha Venäjä" ja venäläiset". Mies kertoi isänsä olleen venäläinen ja kohdelleen häntä julmasti... onko kysymys jostain muusta?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et pysty matkimaan Stong-Atheistia, Friendlyatheistia tai Kampelatutkijaa. Jopa heidän nikeissään ja avatar -kuvissaan oli enemmän woodyallenmaista nokkeluutta kuin sinun pitkissä vuodatuksissa. Saati sitten heidän kommenttien hersyvässä huumorissa ja nokkeluudessaan. Piätisi oikeastaan syyttää Kampelatutkijaa kuolemantuottamuksesta, niin monta kertaa olen uhannut tukehtua ja kuolla siihen, että vedän aamukahvit henkeen kun uskovaisia tolloja vedetään kölin alta.

        Käytät itsestäsi sanaa "he". Et "sinä".
        Pystytkö tunnustamaan olevasi yksi persoona, vai onko niitä sinulla monta erilaista? Kai tajuat, että kehitys vaatii, että hylkäät vanhan, ja omaksut uuden? Kaikessa hoet vastapuolelle, että hän ei pysty, tai on ainakin huonompaa kuin sinä?
        Oletko ajatellut mitä tapahtuu, jos putoat jalustaltasi, tai joku kaataa sen? Sitä tässä voisi miettiä miten kohtelet ympäristöäsi siinä tapauksessa.

        Mieheni oli narsisti. Hän sattui kuulumaan metsästysseuraan, joka hänelle oli tärkeä asia. Häntä arvosteltiin siellä, joka oli ilmeisesti hänelle järkytys. Hän ei kyennyt alkukantaisuuttaan käsittelemään sitä, joten hyökkäsi kotona henkisesti lapsensa kimppuun huutaen hänet maan rakoon vain saadakseen itsensä takaisin jalustalleen lapsensa osoittamalla pelolla, lapsen kustannuksella!

        Paholaista tuskin kiinnostaa mikään muu kuin oma selviäminen, ja pilkka Jumalaa kohtaan. Jos se voisi kaikki poikkeavuudet, sairaudet ja geenivammat omaavan yhteiskunnallisesti jonkin värin perusteella suojeltavaksi vaaditun (puopli)ihmisen yhdistää rajattoman tuhovoiman omaavaan koneeseen, se varmaankin tekisi sen.
        Kyseessä olisi tällöin moninkertainen uhri (ja siis suojeltava kohde) - se, mitä paholainen on itse Jumalaa vastaan - kykenemätön vastaamaan tämän langettamaan tuomioon, jolla elämä pelastetaan.
        Ja tällöin mitä luonnonlakien vastainen aivoton ihmisväärennös saisi tuhokoneella aikaan, olisi anteeksiannettava, koska "uhri", tai mitä hyvänsä muita selityksiä. Kaltaisistaan ihminenkin saa ilonsa (joten jollette olisi tyhmiä, ette nauraisi tyhmille).

        En tiedä mitä tuolla henkimaailmassa on tapahtunut, mutta yksi wtc1 teroisku kuva on siivottu pois netistä. Siinä kuvassa oli ikäänkuin kaksipuolinen hahmo, oikealla kuin piru, vasemmalla kuin lohikäärme. En tiedä saattaisiko löytyä ehkä videomateriaaleista.
        Oikeanpuoleisen kuvan olen nähnyt piilotettuna erääseen tauluun. Kuinka moni muu on sen nähnyt, muttei ole uskaltanut kertoa siitä? Ja mikä oudointa - se kuva oli terveyskeskuksessa psykiatrian polin seinällä. Tiesikö taulusta sen asettajatkaan, tai sen tekijä?

        Missä ovat ne, jotka näistä asioista tietävät, jotka osaisivat asian selittää? Vaikenevatko he kaavamaisesti, koska ovat myyneet vapautensa ja sitoneet kätensä muiden osoittamiin oppeihin?
        Kuunnelkaa satanistin todistus helvetistä. Jos olette vakaumuksellisia, sen ei pitäisi kaataa maailmankuvaanne - eivät edes kertojan kyyneleet.. tai eleet, jotka viestivät tunnelatausta, koska he ovat kokeneet jotain mullistavaa, jonka perusteella he ovat valinneet puolen, joka julistaa uskollisuutta elämän jatkumiselle, ja terveelle järjen käytölle.
        Merkeistä päätellen, jos olen ne oikein tulkinnut, olen oikeilla jäljillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät itsestäsi sanaa "he". Et "sinä".
        Pystytkö tunnustamaan olevasi yksi persoona, vai onko niitä sinulla monta erilaista? Kai tajuat, että kehitys vaatii, että hylkäät vanhan, ja omaksut uuden? Kaikessa hoet vastapuolelle, että hän ei pysty, tai on ainakin huonompaa kuin sinä?
        Oletko ajatellut mitä tapahtuu, jos putoat jalustaltasi, tai joku kaataa sen? Sitä tässä voisi miettiä miten kohtelet ympäristöäsi siinä tapauksessa.

        Mieheni oli narsisti. Hän sattui kuulumaan metsästysseuraan, joka hänelle oli tärkeä asia. Häntä arvosteltiin siellä, joka oli ilmeisesti hänelle järkytys. Hän ei kyennyt alkukantaisuuttaan käsittelemään sitä, joten hyökkäsi kotona henkisesti lapsensa kimppuun huutaen hänet maan rakoon vain saadakseen itsensä takaisin jalustalleen lapsensa osoittamalla pelolla, lapsen kustannuksella!

        Paholaista tuskin kiinnostaa mikään muu kuin oma selviäminen, ja pilkka Jumalaa kohtaan. Jos se voisi kaikki poikkeavuudet, sairaudet ja geenivammat omaavan yhteiskunnallisesti jonkin värin perusteella suojeltavaksi vaaditun (puopli)ihmisen yhdistää rajattoman tuhovoiman omaavaan koneeseen, se varmaankin tekisi sen.
        Kyseessä olisi tällöin moninkertainen uhri (ja siis suojeltava kohde) - se, mitä paholainen on itse Jumalaa vastaan - kykenemätön vastaamaan tämän langettamaan tuomioon, jolla elämä pelastetaan.
        Ja tällöin mitä luonnonlakien vastainen aivoton ihmisväärennös saisi tuhokoneella aikaan, olisi anteeksiannettava, koska "uhri", tai mitä hyvänsä muita selityksiä. Kaltaisistaan ihminenkin saa ilonsa (joten jollette olisi tyhmiä, ette nauraisi tyhmille).

        En tiedä mitä tuolla henkimaailmassa on tapahtunut, mutta yksi wtc1 teroisku kuva on siivottu pois netistä. Siinä kuvassa oli ikäänkuin kaksipuolinen hahmo, oikealla kuin piru, vasemmalla kuin lohikäärme. En tiedä saattaisiko löytyä ehkä videomateriaaleista.
        Oikeanpuoleisen kuvan olen nähnyt piilotettuna erääseen tauluun. Kuinka moni muu on sen nähnyt, muttei ole uskaltanut kertoa siitä? Ja mikä oudointa - se kuva oli terveyskeskuksessa psykiatrian polin seinällä. Tiesikö taulusta sen asettajatkaan, tai sen tekijä?

        Missä ovat ne, jotka näistä asioista tietävät, jotka osaisivat asian selittää? Vaikenevatko he kaavamaisesti, koska ovat myyneet vapautensa ja sitoneet kätensä muiden osoittamiin oppeihin?
        Kuunnelkaa satanistin todistus helvetistä. Jos olette vakaumuksellisia, sen ei pitäisi kaataa maailmankuvaanne - eivät edes kertojan kyyneleet.. tai eleet, jotka viestivät tunnelatausta, koska he ovat kokeneet jotain mullistavaa, jonka perusteella he ovat valinneet puolen, joka julistaa uskollisuutta elämän jatkumiselle, ja terveelle järjen käytölle.
        Merkeistä päätellen, jos olen ne oikein tulkinnut, olen oikeilla jäljillä.

        Miksi kysyn näitä asioita täältä? Koska odotan jonkun ateistin kertovan sen, mikä on ateismin näkemys kaikesta, muutakin, kuin selityksellä "uskomukset", koska kokemuksesta ihmiset puhuvat ja tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historia toistaa itseään!
        Ajatelkaapa Hitleriä, väitetään että toinen hänen isoisistään oli ankara Juutalainen.
        Juutalaista perimää hänessä kyllä oli jota yritti poistaa illimadoilla ruumistaan.
        😁

        "Historia näyttää olevan hallussa.
        Kaikessa paistaa pakkomielteenä "paha Venäjä" ja venäläiset". Mies kertoi isänsä olleen venäläinen ja kohdelleen häntä julmasti... onko kysymys jostain muusta?"

        Minä olen nähnyt paholaisen tai pirunkaltaisen silmän umpikännisen narsistin katseessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät itsestäsi sanaa "he". Et "sinä".
        Pystytkö tunnustamaan olevasi yksi persoona, vai onko niitä sinulla monta erilaista? Kai tajuat, että kehitys vaatii, että hylkäät vanhan, ja omaksut uuden? Kaikessa hoet vastapuolelle, että hän ei pysty, tai on ainakin huonompaa kuin sinä?
        Oletko ajatellut mitä tapahtuu, jos putoat jalustaltasi, tai joku kaataa sen? Sitä tässä voisi miettiä miten kohtelet ympäristöäsi siinä tapauksessa.

        Mieheni oli narsisti. Hän sattui kuulumaan metsästysseuraan, joka hänelle oli tärkeä asia. Häntä arvosteltiin siellä, joka oli ilmeisesti hänelle järkytys. Hän ei kyennyt alkukantaisuuttaan käsittelemään sitä, joten hyökkäsi kotona henkisesti lapsensa kimppuun huutaen hänet maan rakoon vain saadakseen itsensä takaisin jalustalleen lapsensa osoittamalla pelolla, lapsen kustannuksella!

        Paholaista tuskin kiinnostaa mikään muu kuin oma selviäminen, ja pilkka Jumalaa kohtaan. Jos se voisi kaikki poikkeavuudet, sairaudet ja geenivammat omaavan yhteiskunnallisesti jonkin värin perusteella suojeltavaksi vaaditun (puopli)ihmisen yhdistää rajattoman tuhovoiman omaavaan koneeseen, se varmaankin tekisi sen.
        Kyseessä olisi tällöin moninkertainen uhri (ja siis suojeltava kohde) - se, mitä paholainen on itse Jumalaa vastaan - kykenemätön vastaamaan tämän langettamaan tuomioon, jolla elämä pelastetaan.
        Ja tällöin mitä luonnonlakien vastainen aivoton ihmisväärennös saisi tuhokoneella aikaan, olisi anteeksiannettava, koska "uhri", tai mitä hyvänsä muita selityksiä. Kaltaisistaan ihminenkin saa ilonsa (joten jollette olisi tyhmiä, ette nauraisi tyhmille).

        En tiedä mitä tuolla henkimaailmassa on tapahtunut, mutta yksi wtc1 teroisku kuva on siivottu pois netistä. Siinä kuvassa oli ikäänkuin kaksipuolinen hahmo, oikealla kuin piru, vasemmalla kuin lohikäärme. En tiedä saattaisiko löytyä ehkä videomateriaaleista.
        Oikeanpuoleisen kuvan olen nähnyt piilotettuna erääseen tauluun. Kuinka moni muu on sen nähnyt, muttei ole uskaltanut kertoa siitä? Ja mikä oudointa - se kuva oli terveyskeskuksessa psykiatrian polin seinällä. Tiesikö taulusta sen asettajatkaan, tai sen tekijä?

        Missä ovat ne, jotka näistä asioista tietävät, jotka osaisivat asian selittää? Vaikenevatko he kaavamaisesti, koska ovat myyneet vapautensa ja sitoneet kätensä muiden osoittamiin oppeihin?
        Kuunnelkaa satanistin todistus helvetistä. Jos olette vakaumuksellisia, sen ei pitäisi kaataa maailmankuvaanne - eivät edes kertojan kyyneleet.. tai eleet, jotka viestivät tunnelatausta, koska he ovat kokeneet jotain mullistavaa, jonka perusteella he ovat valinneet puolen, joka julistaa uskollisuutta elämän jatkumiselle, ja terveelle järjen käytölle.
        Merkeistä päätellen, jos olen ne oikein tulkinnut, olen oikeilla jäljillä.

        Käy terapiassa ja muista ottaa määrätyt lääkkeesi, yliluonnollista mielikuvat ovat sinussa kuten uskonnollisissa uskovaisissakin.
        😁


    • Anonyymi

      Tiedän samankaltaisen tapauksen kuin aloittaja. Hänellä oli sama ongelma. Hän lopulta itse tunnisti, että oli täysin ullakolla elämästä, ja ettei voinut jatkaa sillä tavalla, koska kaikki kaikkosivat pois hänen ympäriltään hänen itsensä ajamana, vaikka hän halusi vallan heidän ylitseen.
      "Kaikissa muissa oli vikaa", hänessä ei. Kaikki piti voittaa, ja hänen itsensä piti jäädä "voittajana taistelukentälle".
      Nainen lopetti ajoissa, tutki käsityksensä pakonomaisesta "taistelukentästä", huomasi olevansa itseasiassa se suurin häviäjä, ja tunnusti ongelman rehellisesti itselleen. Hän oli ollut itse itsensä pahin vihollinen, eivät muut.

      Niinpä hän lopulta "itse tarttui oven kahvaan, avasi oven, ja astui talostaan ulos reaaliseen totuuteen".
      Nyt hän pyrkii auttamaan muita, jotka ovat samassa tilassa, kuin hän aiemmin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe