Suomen valtakunnansyyttäjää vastaan vaaditaan toimia:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikkopaunio/yhdysvalloissa-vaaditaan-pakotteita-valtionsyyttaja-raija-toiviaista-vastaan/
https://www.realclearpolitics.com/articles/2021/05/28/a_letter_to_the_us_commission_on_international_religious_freedom__145839.html
Räsäselle ja Pohjolalle puolustajia USA:sta
23
98
Vastaukset
- Anonyymi
Jenkit sotkeutuu Itsenäisen maan asioihin. Trumpettii.
Toiviainen toimii maan lakien perusteella, jos tämä ei teille hihuille sovi, hankkikaa äänestysvoimaa lakien muuttamiseksi.
Muulla tavalla vaikuttaminen on maanpetoksellista toimintaa.- Anonyymi
Sinut voisi tuomita vihapuheesta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinut voisi tuomita vihapuheesta.
Taikauskoisen harhojen oikaisu ei ole vihapuhetta vaan korjauspuhetta.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Voi taasko muistit ottaa kestosloganisi käyttöön?...onhan hyvä, ettei pääse unohtumaan, kun hokee edes joka toinen viikko.
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin möläytellä näitä viisauksiasi näillä palstoilla? Oikeaan keskusteluun et näytä pystyvän, et perustele kantojasi.. - Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Nyt annoit sen perusteen "vastapuolellesi", että jokainen voi sanoa tästä lähtien omaa puhettaan "korjauspuheeksi"; toivottavasti tajuat , mihin ajattelusi johtaa.
Ja hyväksyt sen,,,eiku..?:P Anonyymi kirjoitti:
Nyt annoit sen perusteen "vastapuolellesi", että jokainen voi sanoa tästä lähtien omaa puhettaan "korjauspuheeksi"; toivottavasti tajuat , mihin ajattelusi johtaa.
Ja hyväksyt sen,,,eiku..?:PTosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.
Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.
Olen siis taas oikeassa.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.
Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.
Olen siis taas oikeassa.Miksi sitten jatkat tuota taikauskon jauhamista?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten jatkat tuota taikauskon jauhamista?
Taikauskostahan uskonharhaisten uskossa on kyse, mitään todellisuuteen pohjaavaa ei jumalvalheesta löydy.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.
Olen siis taas oikeassa.Kyllä amerikkalaiset, vaikka olisivat uskonharhaisia kuten sinä, tai ei, saavat ihan vapaasti ottaa kantaa meidän lakien tulkintaan.
Suomi on sitoutunut tiettyihin kansainvälisiin sopimuksiin. Suomen lakia ei tule tulkita tai käyttää näiden sopimusten vastaisesti. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä amerikkalaiset, vaikka olisivat uskonharhaisia kuten sinä, tai ei, saavat ihan vapaasti ottaa kantaa meidän lakien tulkintaan.
Suomi on sitoutunut tiettyihin kansainvälisiin sopimuksiin. Suomen lakia ei tule tulkita tai käyttää näiden sopimusten vastaisesti.Logiikkasi ontuu vahvasti.
Olen siis mielestäsi uskonharhainen koska en ole taikauskoinen?- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Logiikkasi ontuu vahvasti.
Olen siis mielestäsi uskonharhainen koska en ole taikauskoinen?Täytyy myöntää, että hymyilyttää aina kun joku käyttää "Olet siis sitä mieltä..." argumenttia ja puhuu logiikasta samassa viestissä.
On hieman huvittavaa lukea näitä uskonharhaisia käsityksiäsi uskonnoista ja uskovista ja kuinka asetut heidän yläpuolelleen olematta yhtään sen loogisempi tai viisaampi. Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myöntää, että hymyilyttää aina kun joku käyttää "Olet siis sitä mieltä..." argumenttia ja puhuu logiikasta samassa viestissä.
On hieman huvittavaa lukea näitä uskonharhaisia käsityksiäsi uskonnoista ja uskovista ja kuinka asetut heidän yläpuolelleen olematta yhtään sen loogisempi tai viisaampi.Helppo on tuntea ylemmyyttä taikauskoisten mntaalijoogaa seuratessa.
Lankea nyt polvillesi ja pyydä anteeksi pätemättömyyttäsi epäjumalaltasi.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Helppo on tuntea ylemmyyttä taikauskoisten mntaalijoogaa seuratessa.
Lankea nyt polvillesi ja pyydä anteeksi pätemättömyyttäsi epäjumalaltasi.Tuo on juuri sitä uskonharhaa jossa elät. Ehkä kuulut siihen joukkoon ihmisiä, joiden terveyttä ylemmyydentunto tukee. Kristityt ovat kohteena sinulle varmasti ihan vaaraton.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on juuri sitä uskonharhaa jossa elät. Ehkä kuulut siihen joukkoon ihmisiä, joiden terveyttä ylemmyydentunto tukee. Kristityt ovat kohteena sinulle varmasti ihan vaaraton.
Olen kyllä partioinut afgaanien maillakin pitämässä taikauskoisia kurissa, joten sinuna menisin nyt kaapin perälle manaamaan esiin sitä taikamaailman epäjumalaasi.
Olen tasapuolinen taikauskoisten halveksuja, halveksin tasan yhtä paljon muhammadin (lhsll), jeesuksen, jahven sekä muiden taikamaailman edustajien seuraajien taikauskoa.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Olen kyllä partioinut afgaanien maillakin pitämässä taikauskoisia kurissa, joten sinuna menisin nyt kaapin perälle manaamaan esiin sitä taikamaailman epäjumalaasi.
Olen tasapuolinen taikauskoisten halveksuja, halveksin tasan yhtä paljon muhammadin (lhsll), jeesuksen, jahven sekä muiden taikamaailman edustajien seuraajien taikauskoa.Juuri sinunlaistasi ihmistä tarkoitetaan uskonharhaisella ihmisellä.
- Anonyymi
ollaah on suuri
- Anonyymi
Joulupukki on pätevämpi tässä asiassa kuin kukaan jenkki.
- Anonyymi
Olet varmasti täysin vilpitön mielipiteessäsi, varsinkin kun et tiedä edes mikä se "tämä asia" on.
- Anonyymi
Real clear politics on kaukana keskitiestä.
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta ja silti se on paljon lähempänä keskitietä kuin esim. CNN.
- Anonyymi
Suomi, maailman amerikkalaisin maa voisi tuoda usan oikeuskäytännöt suomeen.
Esim. kuolemantuomiot siivoaisivat katuja, Räsänen voisi saada miljardin euron korvaukset henkisistä kivuista ja säryistä... - Anonyymi
kas kun ei Irakista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973