Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jenkit sotkeutuu Itsenäisen maan asioihin. Trumpettii.

• Toiviainen toimii maan lakien perusteella, jos tämä ei teille hihuille sovi, hankkikaa äänestysvoimaa lakien muuttamiseksi.

Muulla tavalla vaikuttaminen on maanpetoksellista toimintaa.

• Anonyymi

Sinut voisi tuomita vihapuheesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinut voisi tuomita vihapuheesta.

Taikauskoisen harhojen oikaisu ei ole vihapuhetta vaan korjauspuhetta.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Voi taasko muistit ottaa kestosloganisi käyttöön?...onhan hyvä, ettei pääse unohtumaan, kun hokee edes joka toinen viikko.
        Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin möläytellä näitä viisauksiasi näillä palstoilla? Oikeaan keskusteluun et näytä pystyvän, et perustele kantojasi..

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Nyt annoit sen perusteen "vastapuolellesi", että jokainen voi sanoa tästä lähtien omaa puhettaan "korjauspuheeksi"; toivottavasti tajuat , mihin ajattelusi johtaa.

Ja hyväksyt sen,,,eiku..?:P

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt annoit sen perusteen "vastapuolellesi", että jokainen voi sanoa tästä lähtien omaa puhettaan "korjauspuheeksi"; toivottavasti tajuat , mihin ajattelusi johtaa.

Ja hyväksyt sen,,,eiku..?:P

Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.

Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.

Olen siis taas oikeassa.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.

Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.

Olen siis taas oikeassa.

Miksi sitten jatkat tuota taikauskon jauhamista?

• he-ma
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten jatkat tuota taikauskon jauhamista?

Taikauskostahan uskonharhaisten uskossa on kyse, mitään todellisuuteen pohjaavaa ei jumalvalheesta löydy.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Olen siis taas oikeassa.

Kyllä amerikkalaiset, vaikka olisivat uskonharhaisia kuten sinä, tai ei, saavat ihan vapaasti ottaa kantaa meidän lakien tulkintaan.

Suomi on sitoutunut tiettyihin kansainvälisiin sopimuksiin. Suomen lakia ei tule tulkita tai käyttää näiden sopimusten vastaisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä amerikkalaiset, vaikka olisivat uskonharhaisia kuten sinä, tai ei, saavat ihan vapaasti ottaa kantaa meidän lakien tulkintaan.

Suomi on sitoutunut tiettyihin kansainvälisiin sopimuksiin. Suomen lakia ei tule tulkita tai käyttää näiden sopimusten vastaisesti.

Logiikkasi ontuu vahvasti.

Olen siis mielestäsi uskonharhainen koska en ole taikauskoinen?

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Logiikkasi ontuu vahvasti.

Olen siis mielestäsi uskonharhainen koska en ole taikauskoinen?

Täytyy myöntää, että hymyilyttää aina kun joku käyttää "Olet siis sitä mieltä..." argumenttia ja puhuu logiikasta samassa viestissä.

On hieman huvittavaa lukea näitä uskonharhaisia käsityksiäsi uskonnoista ja uskovista ja kuinka asetut heidän yläpuolelleen olematta yhtään sen loogisempi tai viisaampi.

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy myöntää, että hymyilyttää aina kun joku käyttää "Olet siis sitä mieltä..." argumenttia ja puhuu logiikasta samassa viestissä.

On hieman huvittavaa lukea näitä uskonharhaisia käsityksiäsi uskonnoista ja uskovista ja kuinka asetut heidän yläpuolelleen olematta yhtään sen loogisempi tai viisaampi.

Helppo on tuntea ylemmyyttä taikauskoisten mntaalijoogaa seuratessa.

Lankea nyt polvillesi ja pyydä anteeksi pätemättömyyttäsi epäjumalaltasi.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Helppo on tuntea ylemmyyttä taikauskoisten mntaalijoogaa seuratessa.

Lankea nyt polvillesi ja pyydä anteeksi pätemättömyyttäsi epäjumalaltasi.

Tuo on juuri sitä uskonharhaa jossa elät. Ehkä kuulut siihen joukkoon ihmisiä, joiden terveyttä ylemmyydentunto tukee. Kristityt ovat kohteena sinulle varmasti ihan vaaraton.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on juuri sitä uskonharhaa jossa elät. Ehkä kuulut siihen joukkoon ihmisiä, joiden terveyttä ylemmyydentunto tukee. Kristityt ovat kohteena sinulle varmasti ihan vaaraton.

Olen kyllä partioinut afgaanien maillakin pitämässä taikauskoisia kurissa, joten sinuna menisin nyt kaapin perälle manaamaan esiin sitä taikamaailman epäjumalaasi.

Olen tasapuolinen taikauskoisten halveksuja, halveksin tasan yhtä paljon muhammadin (lhsll), jeesuksen, jahven sekä muiden taikamaailman edustajien seuraajien taikauskoa.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Olen kyllä partioinut afgaanien maillakin pitämässä taikauskoisia kurissa, joten sinuna menisin nyt kaapin perälle manaamaan esiin sitä taikamaailman epäjumalaasi.

Olen tasapuolinen taikauskoisten halveksuja, halveksin tasan yhtä paljon muhammadin (lhsll), jeesuksen, jahven sekä muiden taikamaailman edustajien seuraajien taikauskoa.

Juuri sinunlaistasi ihmistä tarkoitetaan uskonharhaisella ihmisellä.

• Anonyymi

ollaah on suuri

• Anonyymi

Joulupukki on pätevämpi tässä asiassa kuin kukaan jenkki.

• Anonyymi

Olet varmasti täysin vilpitön mielipiteessäsi, varsinkin kun et tiedä edes mikä se "tämä asia" on.

• Anonyymi

Real clear politics on kaukana keskitiestä.

• Anonyymi

Tuo on kyllä totta ja silti se on paljon lähempänä keskitietä kuin esim. CNN.

• Anonyymi

Suomi, maailman amerikkalaisin maa voisi tuoda usan oikeuskäytännöt suomeen.
      Esim. kuolemantuomiot siivoaisivat katuja, Räsänen voisi saada miljardin euron korvaukset henkisistä kivuista ja säryistä...

• Anonyymi

kas kun ei Irakista...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      77
      1806
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1182
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      869
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    6. 77
      692
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      664
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      50
      593
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      63
      561
    11. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      33
      551
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. 36
      504
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      442
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      408
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      398
    Aihe