Räsäselle ja Pohjolalle puolustajia USA:sta

Anonyymi

Suomen valtakunnansyyttäjää vastaan vaaditaan toimia:

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikkopaunio/yhdysvalloissa-vaaditaan-pakotteita-valtionsyyttaja-raija-toiviaista-vastaan/

https://www.realclearpolitics.com/articles/2021/05/28/a_letter_to_the_us_commission_on_international_religious_freedom__145839.html

23

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jenkit sotkeutuu Itsenäisen maan asioihin. Trumpettii.

    • Toiviainen toimii maan lakien perusteella, jos tämä ei teille hihuille sovi, hankkikaa äänestysvoimaa lakien muuttamiseksi.

      Muulla tavalla vaikuttaminen on maanpetoksellista toimintaa.

      • Anonyymi

        Sinut voisi tuomita vihapuheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinut voisi tuomita vihapuheesta.

        Taikauskoisen harhojen oikaisu ei ole vihapuhetta vaan korjauspuhetta.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Taikauskoisen harhojen oikaisu ei ole vihapuhetta vaan korjauspuhetta.

        Voi taasko muistit ottaa kestosloganisi käyttöön?...onhan hyvä, ettei pääse unohtumaan, kun hokee edes joka toinen viikko.
        Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin möläytellä näitä viisauksiasi näillä palstoilla? Oikeaan keskusteluun et näytä pystyvän, et perustele kantojasi..


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Taikauskoisen harhojen oikaisu ei ole vihapuhetta vaan korjauspuhetta.

        Nyt annoit sen perusteen "vastapuolellesi", että jokainen voi sanoa tästä lähtien omaa puhettaan "korjauspuheeksi"; toivottavasti tajuat , mihin ajattelusi johtaa.

        Ja hyväksyt sen,,,eiku..?:P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt annoit sen perusteen "vastapuolellesi", että jokainen voi sanoa tästä lähtien omaa puhettaan "korjauspuheeksi"; toivottavasti tajuat , mihin ajattelusi johtaa.

        Ja hyväksyt sen,,,eiku..?:P

        Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.

        Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.

        Olen siis taas oikeassa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.

        Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.

        Olen siis taas oikeassa.

        Miksi sitten jatkat tuota taikauskon jauhamista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten jatkat tuota taikauskon jauhamista?

        Taikauskostahan uskonharhaisten uskossa on kyse, mitään todellisuuteen pohjaavaa ei jumalvalheesta löydy.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tosiasioihin perustuva puhe on korjauspuhetta, taikauskoon perustuva paskanjauhanta on tarpeetonta.

        Tässäkin tapauksessa faktojen perusteellla amerikan uskonharhaisilla ei ole mitään sanomista meidän lakien tulkinnassa.

        Olen siis taas oikeassa.

        Kyllä amerikkalaiset, vaikka olisivat uskonharhaisia kuten sinä, tai ei, saavat ihan vapaasti ottaa kantaa meidän lakien tulkintaan.

        Suomi on sitoutunut tiettyihin kansainvälisiin sopimuksiin. Suomen lakia ei tule tulkita tai käyttää näiden sopimusten vastaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä amerikkalaiset, vaikka olisivat uskonharhaisia kuten sinä, tai ei, saavat ihan vapaasti ottaa kantaa meidän lakien tulkintaan.

        Suomi on sitoutunut tiettyihin kansainvälisiin sopimuksiin. Suomen lakia ei tule tulkita tai käyttää näiden sopimusten vastaisesti.

        Logiikkasi ontuu vahvasti.

        Olen siis mielestäsi uskonharhainen koska en ole taikauskoinen?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Logiikkasi ontuu vahvasti.

        Olen siis mielestäsi uskonharhainen koska en ole taikauskoinen?

        Täytyy myöntää, että hymyilyttää aina kun joku käyttää "Olet siis sitä mieltä..." argumenttia ja puhuu logiikasta samassa viestissä.

        On hieman huvittavaa lukea näitä uskonharhaisia käsityksiäsi uskonnoista ja uskovista ja kuinka asetut heidän yläpuolelleen olematta yhtään sen loogisempi tai viisaampi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että hymyilyttää aina kun joku käyttää "Olet siis sitä mieltä..." argumenttia ja puhuu logiikasta samassa viestissä.

        On hieman huvittavaa lukea näitä uskonharhaisia käsityksiäsi uskonnoista ja uskovista ja kuinka asetut heidän yläpuolelleen olematta yhtään sen loogisempi tai viisaampi.

        Helppo on tuntea ylemmyyttä taikauskoisten mntaalijoogaa seuratessa.


        Lankea nyt polvillesi ja pyydä anteeksi pätemättömyyttäsi epäjumalaltasi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Helppo on tuntea ylemmyyttä taikauskoisten mntaalijoogaa seuratessa.


        Lankea nyt polvillesi ja pyydä anteeksi pätemättömyyttäsi epäjumalaltasi.

        Tuo on juuri sitä uskonharhaa jossa elät. Ehkä kuulut siihen joukkoon ihmisiä, joiden terveyttä ylemmyydentunto tukee. Kristityt ovat kohteena sinulle varmasti ihan vaaraton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juuri sitä uskonharhaa jossa elät. Ehkä kuulut siihen joukkoon ihmisiä, joiden terveyttä ylemmyydentunto tukee. Kristityt ovat kohteena sinulle varmasti ihan vaaraton.

        Olen kyllä partioinut afgaanien maillakin pitämässä taikauskoisia kurissa, joten sinuna menisin nyt kaapin perälle manaamaan esiin sitä taikamaailman epäjumalaasi.

        Olen tasapuolinen taikauskoisten halveksuja, halveksin tasan yhtä paljon muhammadin (lhsll), jeesuksen, jahven sekä muiden taikamaailman edustajien seuraajien taikauskoa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Olen kyllä partioinut afgaanien maillakin pitämässä taikauskoisia kurissa, joten sinuna menisin nyt kaapin perälle manaamaan esiin sitä taikamaailman epäjumalaasi.

        Olen tasapuolinen taikauskoisten halveksuja, halveksin tasan yhtä paljon muhammadin (lhsll), jeesuksen, jahven sekä muiden taikamaailman edustajien seuraajien taikauskoa.

        Juuri sinunlaistasi ihmistä tarkoitetaan uskonharhaisella ihmisellä.


    • Anonyymi

      ollaah on suuri

    • Anonyymi

      Joulupukki on pätevämpi tässä asiassa kuin kukaan jenkki.

      • Anonyymi

        Olet varmasti täysin vilpitön mielipiteessäsi, varsinkin kun et tiedä edes mikä se "tämä asia" on.


    • Anonyymi

      Real clear politics on kaukana keskitiestä.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta ja silti se on paljon lähempänä keskitietä kuin esim. CNN.


    • Anonyymi

      Suomi, maailman amerikkalaisin maa voisi tuoda usan oikeuskäytännöt suomeen.
      Esim. kuolemantuomiot siivoaisivat katuja, Räsänen voisi saada miljardin euron korvaukset henkisistä kivuista ja säryistä...

    • Anonyymi

      kas kun ei Irakista...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe