Maa tarvitsisi rehellisen ja osaavan pääministerin.
Tämä rapauttaa koko verojärjestelmän. Elantomenoja ei ole koko järjestelmän aikana hyväksyä vähennyksiin. Logiikka = ihminen maksaa itse sapuskansa.
Kuinka laajaa ollut demareilla tällainenkin maksu ? Tuohon huono sanoa että saavutettua etua ei saa poistaa. Tulee mieleen lakkoilevien veturimiestenkin saunalisä. Halosen presidentin eläke joka junailtiin 20400 suuremmaksi kuin kuuluisi vuodessa. Halonen sanoi että valtiovarainministeri Urpilainen saa sen hoitaa.
Halonen eläkkeestä: "Menee siinä samassa"
Eduskunnan päätettäväksi jää, laskevatko myös presidenttien eläkkeet. Ne on sidottu istuvan tasavallan presidentin palkkioon, eläke on 60 prosenttia palkkiosta.
Halosen mielestä on selvä, että eläkekin laskee.
- Se on sitte... Menee siinä samassa.
- Mielestäni on loogista, että se vaikuttaisi myös eläkkeeseen. Olen puhunut Urpilaisen kanssa siitä, että ne ovat aika loogisessa yhteydessä, mutta kirjallisesti en ole sanonut mitään.
https://yle.fi/uutiset/3-6471415
Elämme epärehellisyyden aikaa demarein myötä.
SDP korruption kasvattaja myös tullut pääministeri tasolle presidentiltä
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911