tulee ja sisältyy.Siinä on yksinkertaisesti kaikki
Se rakastaa mutta ei tee kompromisseja
Se näyttää kauneuttaan mutta ei koskaan päästä lähelle .Se näyttää rakkauttaan mutta silti jäät yksin.Sen kauniit ruusut ja muodot mutta silti et tule koskaan niitä tavoittamaan
Sen historia on niin suuri että sinun käteesi ja paperiisi ei jää yhtään mustetta eikä kyyneltä
Sen Voima on niin suuri että olet rannalla kuin muut merimiehet ja luet rukouksen
Voit olla vahva mies tai nainen ja kuinka rikas ja kuuluisa niin lopulta yksi kaunis katolinen ihminen vaikka hän on köyhä hän pelastuu mutta sinä et.On kukka on puu jolla syvät juuret On Jeesus Kristus Meidän Pelastus
Niin ja meidän Kirkko.Se on Ikuinen ja Iankaikkisesti.Aamen
Terveisin Seppo
Haluan kertoa tärkeän asian mitä katolisuuteen
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Me olemme ahkeria ja annamme kirkolle Rakkautta ja rahaa.Huomenna taas annan kirkollemme rahaa ja elämä on ihanaa
Terveisin Seppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752