Raskas suhde

Anonyymi

Parisuhde ei tunnu enää miltään. Muutin lasten kans puolison kotiin useamman vuoden seurustelun jälkeen ja toisesta kuoritui täys itsekäs huutava vieras ihminen jonka lapsia ei saanut komentaa siivoo omia jälkiään ja jotka on aina jotenkin etuoikeutetumpia tekemään ihan mitä vaan ja mun muksuille huudettu alusta asti et elivät vuoden sellasessa ahdistuksessa et yks on mieluummin isällään ja tulee käymään ku kumppani ei oo kotona, toinen lapsista antaa samalla mitalla takas nykyään, ennen itki yksin huoneessa ja viimeinen ei luota tippaakaan enää tähän ihmiseen . Mun omat menot loppu ku seinään ja toinen kontrolloi ja haukkuu useampana päivänä viikossa. Ei kestä yhtää kritiikkiä omaan suuntaa, kostaa kaiken. On pitänyt opetella elämään toisen elämää ja alkanut voida huonosti .. Nyt on tullut seinä vastaa ja todellakin teen omia juttuja vaikka huutoa ja erouhkauksia sataa ja niitähän on satanut koko suhteen ajan jos jokin asia ei ole häntä miellyttänyt..Miten joku ihminen voi saada aikaan sen et asia toisensa jälkee vaa jää ja yks kaks huomaa olevansa aika yksin eikä ketää kelle puhua. Jos näkee et oon hyvällä tuulella taatusti palauttaa maanpinnalle ja mieluiten alle. Lapsetkin sanoo et haluu et eroon.. Pää on sanonu pitkän aikaa et lähe vetää mut sit tulee joku ihme et jää.. Kattelin juomista aikani ja silloin yleensä tulee pahimmat riidat kun en osaa lukea toisen mielialoja ja käyttäydyn muka väärin ja nämä riidat voi oikeesti alkaa vaa siitä et oon esim kattomassa joku elokuva ku toinen tehnyt omia juttuja ja hän ei saa sitä tiettyä huomiota eli minä en jätä elokuvaa kesken silloin kun hän on valmis ja haluaa huomiota..tuntuu kuin olisi keskenkasvuisen teinin kanssa suhteessa. Mää en tiiä mitä tehdä enää lähteä vai jäädä kun ahdistus on nii valtava kotona. Haluun vaa suojata itteni ettei toinen pääse enää satuttaa.

2

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisiko lähteminen olla helpompaa jos ymmärrät ettei puolisosi ollutkaan vielä valmis uuteen liittoon? Kuulosti ihan siltä että saat niskaasi sellaisia käsittelemättömiä asioita joita hänellä on ollut edellisessä liitossaan.
      Eroaminen tuossa tilanteessa ei tunnu epäonnistumiselta vaan reiluudelta kun annat lähdölläsi toiselle tilaisuuden käydä edellisen suhteensa ongelmat läpi ja saa jäädä miettimään kuinka paljon traumoja hän niistä siirsi sinun syysi.

• Anonyymi

Aivan aluksi, jätä viina pois. Se ei ole koskaan auttanut ketävn.

Voisiko lapsenne isä ottaa kummatkin lapset luokseen siksi ajaksi kun sinä haet oman asunnon.
      Kuvailemasi elämä tulee vioittamaan lapsesi henkisesti niin pahasti että tuosta syntyneet traumat tulevat liian kalliksi maksaa sinulle, yhteiskunnalle - lapsille itselleen kaikista kalleimmaksi.
      Sinun on aivan pakko lopettaa tuollainen elämä.

Aiavn ensiksi ota yhteys sos toimistoon tai ensikotiin. Apua ON saatavissa, sinun vain itse täytyy ottaa ensiaskel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      148
      6851
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2518
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1740
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1411
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1285
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1107
    7. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1073
    8. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1059
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      976
    Aihe