Onko Vuores asuinalueena nykyään minkälainen? Ja pääseekö kuinka hyvin liikumaan keskustaan iltaan asti ja vielä takaisin päin? Onko rauhallinen seutu ja löytyykö vielä metsää puilta? Onko palveluita? Muuttaisitko vai muuttaisitko johonkin muualle- mihin ja miksi?
Vuores kokemuksia
9
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Onko jätteenkeruu toiminut kuten piti?
- Anonyymi
Teinien alue koska halvat vuokrat.
- Anonyymi
Eikös se ole jokin veronkiertäjien alue?
- Anonyymi
En muuttaisi Ruskontiellä jatkuvasti riehuvien kuminpolttomotoristien takia. Ei sitä vingutusta vaan jaksa kuunnella.
- Anonyymi
Noita mopohomoja tuninghörhöjä on nykyään joka puolella. Laskee asumisviihtyvyyttä.
- Anonyymi
No en kyllä muuttaisi mihinkään Vuoreksen perseeseen.
- Anonyymi
Busseilla pääsee hyvin nimenomaan iltaisin. Arkisin ns. ruuhka-aikoina parempi kulkea taksilla, koska bussit on ääriään myöten täynnä jo ennen kuin pääsevät päätepysäkiltä liikkeelle. Palveluitahan tuolla ei ole eikä tule, koska alueella asuu paljon omalla autolla kulkevia, jotka pääsee helposti Ideaparkiin ja Koivistonkylän prismaan.
- Anonyymi
Ostin kattohuoneiston, olen tyytyväinen. Ps. köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Minäkin asun kattohuoneistossa (luhtitalon 2. kerros).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749