Kuulin huhun, että Antti Kurvinen on muuttamassa Pohjois-Savoon vaimonsa luokse. Pitääkö tieto paikkansa?
Pitääkö paikkansa, että Kurvinen on muuttamassa Pohjois-Savoon vaimonsa luokse?
15
473
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Persut laittaa kaikenlaisia huhuja liikkeelle, kin niitä otta niin pattiinKurvisen ja keskustan menestys.
- Anonyymi
Kurvista ja kepua kukaan ei kadehti. Ei ole mitään kadehtimista.
- Anonyymi
muuttaa ylihärmään järven alueelle poliisit tutkii turva järjestelyjä ministeri kun on
- Anonyymi
Toivottavasti
- Anonyymi
Ei, vaan Hakkaraiselta ja Vähämäeltä vapautuneeseen saunaan. Halpa ja lämmin asunto.
- Anonyymi
ketä ottaa pattiin keskustan menestys, mikä menestys eihä vihervasemmistokepulla oo mitää menestystä ainoastaan vihervasemmisto menestyy vihervasemmistokepun myötä vaikutuksella Apupuolue siis vihervasemmiston.
- Anonyymi
Kepulla ei tosiaankaan ole menestystä. Kepu tulee päinvastoin kärsimään suuren tappion vaaleissa.
- Anonyymi
Olen sanonut jo monta kertaa että kepu tulee tyrmäämään persut tylysti tulevissa kuntavaaleissa.
Osa kiitoksesta kuuluu tällä palstalla öyhöttäjille.- Anonyymi
Persut saavat valtakunnallisella tasolla tuplaten ääniä kepun äänimäärään verrattuna, persut yli 20 %, kepu vähän yli 10 %.
- Anonyymi
Suattaapa se nii ollaki, vuan suattaapi ettei se nii okka
- Anonyymi
Moni on ihmetellyt, miksi Kurvinen nai savolaisen naisen. Eikö Pohjanmaalla ollut sopivia naisia?
- Anonyymi
Kansatieteilijät ovat arvioineet Kurvisen itsekin olevat savolaista sukujuurta.
- Anonyymi
Pohjanmaalla oli sopivia naisia, mutta ehkä Kurvinen ei ollut sopiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaalla oli sopivia naisia, mutta ehkä Kurvinen ei ollut sopiva.
Pohjanmaan naisille ei kuka tahansa kelpaa.
- Anonyymi
Kommentoi pesunkestävä poikamies,jo kolmannessa polvessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739