Nyt persuvastaista agendaansa ajavat valiokuntaryhmäläiset on tutkiskelleet perussuomalaisten ohjelmia, miten niitä voidaan hyväksikäyttää. He huomasivat, että samoja perussuomalaisia, jotka on sote-ryhmässä, on muissakin valiokunnissa ja nyt sote-uudistuksen käsittelyn aikatauluja yritetään siirrellä juuri sellaisiin ajankohtiin, jolloin ryhmän persut olisivatkin toisen valiokunnan istunnoissa. Näin voidaan ajaa sellaista sotea, mikä on jotakuinkin susi, jossa suuremmilta alueilta viedään rahat ja pienemmiltä alueilta päätöstävalta ja joka heijastuu palvelun tasoon. Työläisten ja suomalaisten puolueena persut ei tule moista perseilyä hyväksymään.
Muista äänestää persuja, jos et hyväksy tällaista suomalaisia maakuntia ja sote-alan ihmisiä kyykyttävää politiikkaa.
Persuvastaiset taas temppuilemassa.
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutku porvarit tekee taitavasti kaikkee porvarijuttuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714