Onko Sannan nälkä.

Anonyymi

Sain tänään eläkkeen. 800e. Mutta voisin piffata Sannalle parikymppiä ettei hänen tarvitse nähdä nälkää nyt kun lopettaa ilmaisen veronmaksajien piikkiin syömisen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin sain n 850e eläkkeen josta maksan vuokran sähkön ja puhelinlaskut. Valitettavasti minulta ei liikene edes kahtakymppiä marinille.

      • Anonyymi

        Marinille riittää juuri ja juuri ruokaan tuo summa. On siinä kyllä kallis syöttiläs.


    • Anonyymi

      Paljon menee nyt sitten veroa. Tietääkö kukaan? Hirvittää, kun hänellä iso asuntolaina ja mies konkurssissa.

    • Anonyymi

      Sannan hallitus iski jo kyntenstä ikääntyneiden työttömien jääkaappiin. Milloin on eläkeläisten vuoro? Kaikki alle 80-vuotiaat peruspäivärahalle?

    • Anonyymi

      Mitä hänen aamiaispöydästään löytyy? Hanhenmaksan makuisia vegepyöryköitä? Kaviaarin kaltaisia lanttumuhennosta?

      On se kumma! 945 euroa keskimäärin aamiaiseen yhdelle kasvissyöjälle, yhdelle entiselle urheilijalle ja pienelle tytölle. Ainakaan Sannalla ei näytä kasvavan tissit, maha eikä älli! Huono sijoitus! Toisaalta hän on erikoistunut rahan tuhlaamiseen.

    • Anonyymi

      No ei hän ole yhdenkään veronmaksajan rahoja tähän käyttänyt, vaan valtio on käyttänyt omia rahojaan.

    • Anonyymi

      Jos sinä saat vain 800 euroa kuukaudessa eläkettä, niin veronmaksajien piikkiinhän sinä syöt itsekin etkä ole tehnyt eläkkeesi eteen koskaa edes verollista työtä.

      Ero sinun ja Sanna välillä on vain se, että Sanna lopettaa veronmaksajien piikkiin syömisen, mutta sinä et.

      • Anonyymi

        Minäkin olen pientä eläkettä saava ja ihmettelen tuota valitusta,miksi joùtenolosta pitäisi luksusta tulla.


    • Anonyymi

      Eipä kannata äänestää sos. demokraatteja eikä liiemmin vasemmistokaan. Köyhän ääni kelpaa heille herroiksi pääsemiseksi. Muuten köyhä heille on vain kuluerä, jonka tukia pitää leikata ja vähentää kuten ovat nyt tehneet.
      Marinn hallitus sipilöi.

      • Anonyymi

        Todella paljon meni rahaa ruokaan Marinilla kun kansa maksoi. Mitenkähän nyt, on ruokalasku pienentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella paljon meni rahaa ruokaan Marinilla kun kansa maksoi. Mitenkähän nyt, on ruokalasku pienentynyt.

        Nyt järkkää tilaisuuksia kesärantaan, saa valtion piikkiin tuoda samals kuukauden juomat ja ruuat. Näin Sanna sutjakasti kiertäää ruokalaskuja itselleen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe