Paastosin ja rukoilin tänään 6-tuntia

Kysyin Jumalalta rukouksessa mitä suomelle tapahtuu lähiaikoina.

Näin näyssä suuren sienen suomen yläpuolella. Kuulin äänen: "Venäläiset pelkäävät teitä ja ovat rukoilleet. Minä tuhoan suomen kansan häiritsemästä Venäjän pyhää rukoilevaa ortodoksista kansaa."

Näky päättyi sanoihin, suomelle tulee käymään kuin sodomalle ja gomoralle.

Tervesin Profeetta Pasanen.

13

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi te "profeetat" "näette" ainoastaan ikäviä asioita? Kertoo aika paljon millaisia ikäviä ihmisiä olette.

      • Anonyymi

        > Miksi te "profeetat" "näette" ainoastaan ikäviä asioita? Kertoo aika paljon millaisia ikäviä ihmisiä olette.

        No, minkäs sille voi, ikävä asiat johtaa ikäviin asioihin. Ei se siitä miksikään muutu, vaikka etsisit itseä mielyttäviä ääniä.

        Tulee mieleen vähän Taru Sormusten Herrasta, jossa Gandalfille valitetaan samalla tavalla. :D

        Tosin, TSH:n tuo on ehkä kopioitu vanhasta Testamentista, jossa myös valitettiin kun tuotiin ikäviä uutisia.


    • Anonyymi

      Saako rahat takaisin kolminkertaisena, jollei tämäkään profetia jo aiempien sinun solkkaamiesi lailla toteudu?

      • Anonyymi

        Et. Sinulla on vain maksajan osa.


    • Anonyymi

      "Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin kristus meitä kuljettaa annamme Isän käsiin elämämme hän itse meille rauhan valmistaa"

      Jesaja 23
      1 "Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.
      2 Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra.
      3 Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät.
      4 Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra.
      5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
      6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

    • Anonyymi

      Mitenkähän tuo mahtaa olla jos et olisikaan tuo Tukholma profetian profeetta joka väität olevasi ?

      Eikö se ole kuitenkin vakava asia että itsensä korottaa siihen asemaan ?

      Tälläistä mietin vaan

    • Anonyymi

      Tuo aloittaja trolli, älkää nyt kaikkea uskoko mitä täällä kirjoitetaan.
      Tunsin heti hengessä että tuo aloitus ei ole Jumalasta ja kirjoittaja ole mikään profeetta.

      • Anonyymi

        Näin on!

        Ainut oikea tukholman profeetta on nykyinen ateisti Jarmo!


    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa tuomasta julki vanhurskauden tekoja ihmisten katseltavaksi, sillä sellaiset ovat tekopyhiä (Matt 6).

    • Anonyymi

      Tiiäkkö minkälaiset on oikeet pastot ja mistä paastosta on kysymys? En usko että tiedät. Nimittäin paaston merkitys on mielen nöyryyden tavoittelussa. Kun ravintosi on niin matalalla tasolla, niin elämäsi alkaa herpaantua ja mielesti alkaa luovuttaa. Siinä on kyse ihan siis muusta, mistä olet ajatellut. Oikeat profeetat vaipuvat syvälle mietteisiin ja puhuttelutilaan siksi, koska heissä ei ole voimaa tämän maailman tasolle.

    • Anonyymi

      Jesaja opettaa: 58:6- Eikö tämä ole paasto, jonka minä hyväksyn: että avaatte vääryyden kahleet, irrotatte ikeen nuorat, päästätte pahoinpidellyt vapaiksi ja särjette kaikki ikeet?
      Eikö tämä ole oikea paasto, että taitat leivästäsi nälkäiselle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi ja että nähdessäsi alastoman vaatetat hänet jne..

    • Anonyymi

      Varoituksen sanat: Voi teitä valheprofeettoja, jotka korotatte itsenne.
      Osa teistä on kuin tuhlaajapoikia, jotka luulevat saaneen uuden perinnön jo tuhlatun perinnön tilalle. Ei tuhlaajapoika ole hurskasta veljeä korkeampi vaan hänen palvelija.
      Toki tuhlaajapoika on Isälle rakas, mutta ei enää suuri profeetta. Tuhlaajapoikaa ei enää laiteta paljon vartiaksi eli heidän profetiat ovat vain valheprofetioita, joskus suoraan demoneilta ja joskus oman mielikuvituksen tuotteita.

      Mistä tunnet väärän profeetan?

      1. Hän on haureellinen eli on avionrikkoja tai hengessä haureellinen.
      - Tuhlaajapoika on tehnyt parannuksen eli ei enää ole haureellinen
      - Kadotuksen lapsi on yhä haurellinen, pervo sekä ylentää itsensä.

      2. Vähättelee etenkin naisia, koska hänellä on yhä Aadamin henki eli syyttää muita omasta synnistään.
      - Alistaa naisia, jotta voisi helpommin ja näkyvämmin ylentää itsensä.
      - Huutaa, että koska Eeva petettiin, kaikki on hänen syytä. Totuus on se, että Eeva petettiin JA Aadam teki tietoisen synnin ja siksi Jumala antoi Aadamille kuolemantuomion ja Eevalle armon.

      3. Ylentää itsensä, ja väittää pieleen menneiden profetioiden olevan vain koettelemus.
      - Toistavasti huutaa, en ole väärämielinen vaan Jumalan esikoinen, Morsian, Ylähäinen vrt. Ilm. 18:7.
      - Julkisesti herjaa nimellä muita valheprofeettoja.

      Nyt alkaa lopun merkit täyttyä:
      Iranin sotalalus on uponnut eilen illalla vrt. Sak. 12.
      https://abcnews.go.com/International/wireStory/fire-strikes-largest-iranian-navy-ship-forcing-evacuation-78034043

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo eevakin joutunut synnin alle siinä missä aadamikin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe