Joku ihme "kyläpäällikkö" ilmeisesti liikkeellä?
Samaan aikaan muut touhukkaat ajavat näköjään "eioota" illat pitkät
pitkin töölöa ym ja muuta kantakaupunkia ns "keikan" perässä edes takas
Ei muuten ole ikinä ennen ollut Porchea tunnetuilla välitysyhtiöillä kirjoissa, mutta kivahan se on jos kerran keikkaa riittää.... heh
Jango possu bongattu Stadissa
6
532
Vastaukset
- Anonyymi
3 euron kyytejä saa ajaa melko tiuhaan saadakseen edes Porchen huollot ja vakuutukset maksettua, mutta ...huvinsa kullakin.
Onhan se varmaan mukava yllättää perusjuoppo kurvaamalla kunnon menopelillä hakemaan. - Anonyymi
Olisiko kumminkin Yangon mainosstrategiaa? Jää mieleen paremmin kuin TH tarkun uusi sähkömersu jota varten piti persaukisilta taksareilta rokottaa vielä ylimääräinen toimintatonni.
- Anonyymi
Olin Helsingissä pitästä aikaa viikonlopun - aika paljon Yangon autoja näkyi kulkevan Kampin ja Bulevardin tienoilla. Paljon enemmän kuin esimerkiksi TH:n autoja. Ihan hyvin niillä näyttää menevän.
- Anonyymi
Oot sit varmaan asiantuntija joka osaa kertoa, kuinka monta ja minkä hintaista kyytiä niillä tunnissa on. Vai perustuiko havaintosi vain siihen että näit monta autoa?
- Anonyymi
Saitko munaa?
- Anonyymi
Varmaan sua harmittaa kun Yangokuskilla on massia päällä? Aina köyhät vinkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642