Sanna Mariinin aamiaiskohu saa julkisuutta ulkomaita myöden

Anonyymi

eräs intialainen lehti on oikein antanut hänelle nimen "MUNAROSVO " mielestäni osuva nimi meidän pääministerille .

67

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitin Muro-Rosvo.

      • Anonyymi

        "Isänmaalliset" persut iloitsevat suuresti saatuaan tuhrittua Suomi-kuvaa maailmalla, varsinkin koronan erinomaisesti hoitanutta pääministeriä.

        Persujen isänmaa onkin r*ssänmaa ja Itä-Viro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Isänmaalliset" persut iloitsevat suuresti saatuaan tuhrittua Suomi-kuvaa maailmalla, varsinkin koronan erinomaisesti hoitanutta pääministeriä.

        Persujen isänmaa onkin r*ssänmaa ja Itä-Viro.

        Kuinka isänmaallinen itse olet, kun pitää tähän persuista nillittää. Eiköhän pääministerimme voi asioissa katsoa ihan vain peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Isänmaalliset" persut iloitsevat suuresti saatuaan tuhrittua Suomi-kuvaa maailmalla, varsinkin koronan erinomaisesti hoitanutta pääministeriä.

        Persujen isänmaa onkin r*ssänmaa ja Itä-Viro.

        Mafia on itävirosta.


      • Anonyymi

        'Muro-rosvo' hahhahhahhah. Antipersu repii hiuksiaan, hah haha .


    • Anonyymi

      Kiitos Sanna kun teet näin loistavaa vaalityötä Persujen eteen .

    • Osaat siis hindiä? Kuka vielä väittää, etteivät persut olisi koulutettuja!

      • Anonyymi

        Muna rosvo on varmasti oikea termi paikallisesti. Painaa vain sen käännös napin niin saa vaikka jeesuksen perse kielellä käännökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muna rosvo on varmasti oikea termi paikallisesti. Painaa vain sen käännös napin niin saa vaikka jeesuksen perse kielellä käännökset.

        Juu, sieltä tulee tosiaan samanlaista kieltä kuin persuilta yleensä. Käännöksetkin ovat yhtä luotettavia.


      • Anonyymi

        Osaahan repe hokea persua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaahan repe hokea persua!

        Niin, tämä on persupalsta, joten pitääkin.


    • Anonyymi

      Täällä arvostellaan kuinka kehitysmaiden johtajat ajelevat ökyautoillaan ja elävät yltäkylläisesti.

      Tämä on sama asia mutta kukaan ei sano ääneen. Rikkaat syö muiden piikkiin, kansa kituuttaa.

      • Anonyymi

        Tuloerot ovat täällä paljon pienemmät kuin Intiassa ja monessa kehitysmaassa. Mikäli persut pääsevät valtaa, sen jälkeen tuloerot ovat täälläkin yhtä suuret.


      • Anonyymi

        Avustusrahan onkin aina puhallus huijaus . Kulut päältä tarkoittaa kaikki kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuloerot ovat täällä paljon pienemmät kuin Intiassa ja monessa kehitysmaassa. Mikäli persut pääsevät valtaa, sen jälkeen tuloerot ovat täälläkin yhtä suuret.

        No mutta Intiassa on haaremeita ja bordelleja sekä 15 lasta samassa savimajassa tosin ruoka on ilmaista kalaa tulee ja vuohia on. TV on yhteinen naiset siivoaa savimajat miehet on työssä Dubaissa. Naiset ompelee itse lasten vaatteet. Läheltä nähtyä. Tuloeroista riippuu montako lasta .


    • Anonyymi

      Ja kun te persut ette ole sitä kuitenkaan itse tajunneet, niin tiedoksi, että teille nauraa koko maailma.

      • Anonyymi

        En tiedä, kansallismielisyys on nosteessa joka maassa ?


      • Anonyymi

        Demukki on sokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kansallismielisyys on nosteessa joka maassa ?

        Siinä tapauksessa tulossa on Helvetin isot rähinät kuten viimeksi kävi kun kansallismielisyys tappiinsa nousi. Let's stay tuned. 💣


      • Anonyymi

        Se olisi lyhyt rähinä persujen kannalta. Eihän teitä kannata läheskään suurin osa suomalaisista. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kansallismielisyys on nosteessa joka maassa ?

        Mitä kansallismielistä rikollisia riveihinsä kahmivissa persuissa muka on? Nautitte kun Suomea pilkataan maailmalla.


      • Anonyymi

        Niille kuolleista herättämisille nauraa taivaskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kansallismielisyys on nosteessa joka maassa ?

        Vasemmisto öyhöttää joka paikassa solidaarisuudesta kun kuluttaa verorahojamme muiden maiden kuluihin, joten ei noi kommarit tajua mitä on kansallismielisyy. Hehän myyvät Suomea ja kenelle vain.


    • Anonyymi

      Tasapuolisuuden vuoksi lounassetelitkin verottomiksi.

      • Anonyymi

        Miksi? Ei Suomi ole mikään kommunistinen maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Ei Suomi ole mikään kommunistinen maa.

        Demarit yrittää elää kommunismissa väkisten yleisön pyynnöistä huolimatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Ei Suomi ole mikään kommunistinen maa.

        Miten luonassetelien verottomuus olisi kommunismia? Suurimman osan lounasseteleistä jakavat yksityiset työnantajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit yrittää elää kommunismissa väkisten yleisön pyynnöistä huolimatta

        Vihreitä ja vasemmistoliittoa korpeaa kun Sanna on astunut heidän tontilleen.

        Duunareitahan Demarit eivät enää edusta.


    • Anonyymi

      Ranskassa taas asiaa pidetään myrskynä vesilasissa, mikä on oikein osuva kuvaus persujen toiminnalle. Nostetaan myrskyjä vesilasissa kun ei oikein muusta ymmärretä. Jos elää vesilasissa niin kai tuohon vouhotukseen sitten lähtee mukaan, mutta näin ulkopuolelta katsottuna näyttää lähinnä hölmöläisten hommalta.

      • Ranskassa varmaakaan ei ole kerrottu, että PM syö yhteiskunnan piikkiin ja vaatimassa verojen korotuksia muille verovelvollisille.


      • Anonyymi

        Persuille kyllä lasi jossa on pelkkää lienee aika tuntematon asia. Sen lasi, jossa on kirkasta nestettä taas on monelle persulle jokapäivänen tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuille kyllä lasi jossa on pelkkää lienee aika tuntematon asia. Sen lasi, jossa on kirkasta nestettä taas on monelle persulle jokapäivänen tuttu.

        voi hellanlettas pikku lasta ;)

        Aikuistu jo!


    • Anonyymi

      Minä olen syönyt ylen lounasseteleillä pienenä 🤣

    • Anonyymi

      Ulkomaita myöten nauretaan persujen ajojahtia mokomasta asiasta.

      • Anonyymi

        Ulkomaita myöten nauretaan Demarien typeryydelle muro-asiasta.


    • Anonyymi

      Nimi on jo varattu Paavo Väyryselle. EU-parlamentissa hänen kutsumanimensä oli Muna-Paavo ( engl. Paavo the Egg, saks. Eier-Paavo). Parlamentin ravintolassa salaatti oli ilmaista, mutta munat maksoivat 50 senttiä/kpl. Paavolla oli tapana kätkeä muna salaatin alle.
      Todettakoon, että Eier tarkoittaa saksassa muutakin munaa kuin kanan tekemää.

    • Anonyymi

      "Demari vie tuhkatkin pesästä?"

      • Anonyymi

        Persu purkaa koko uunin kuin Linnan kirjassa häätääkseen köyhän talvipakkaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu purkaa koko uunin kuin Linnan kirjassa häätääkseen köyhän talvipakkaseen.

        vasuri ruikuttaa persua pysyäkseen lämpimänä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu purkaa koko uunin kuin Linnan kirjassa häätääkseen köyhän talvipakkaseen.

        Niin venäläiset on tehnyt Suomea kohtaan monet kerrat. Heidän syntinsä .


    • Anonyymi

      Persut jorisevat joutavia, kun eivät ymmärrä mistään mitään.

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista nähdä joskus persun aivokäyrä. Siitä voisi ehkä päätellä onko se jatkuva öyhöttäminen vaistonvaraista vai ajattelun tuotosta.

      • Anonyymi

        Ovatko Persut tähän jotenkin syyllisiä?,syyttäkää mediaa ja vetäkäämtämä oikeuteen jos väittämä on perätön .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko Persut tähän jotenkin syyllisiä?,syyttäkää mediaa ja vetäkäämtämä oikeuteen jos väittämä on perätön .

        Onko tämä ihan oikein,Sanna Mariini tilaa lounastarpeita neljätoistatuhannella eurolla,eikö kellot ole kilkattaneet Sannan päässä ,vai onko vauhtisokeus iskenyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko Persut tähän jotenkin syyllisiä?,syyttäkää mediaa ja vetäkäämtämä oikeuteen jos väittämä on perätön .

        Uutisointi oli siinä ja rajoilla, ettei syyllistytty jopa kunnianloukkauksiin. Huonoon lehtimiestapaan aivan varmasti, harhaanjohtavia otsikoita, vihjailuja ilman todisteita ja myös aivan tietoisia vääriä väittämiä, eli valheita.

        Ehdottomasti JSN:oon, että nähdään missä rajat näissä puhtaasti poliittisesti motivoiduissa ja pimeästi ostetuissa mustamaalauskampanjoissa oikein kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisointi oli siinä ja rajoilla, ettei syyllistytty jopa kunnianloukkauksiin. Huonoon lehtimiestapaan aivan varmasti, harhaanjohtavia otsikoita, vihjailuja ilman todisteita ja myös aivan tietoisia vääriä väittämiä, eli valheita.

        Ehdottomasti JSN:oon, että nähdään missä rajat näissä puhtaasti poliittisesti motivoiduissa ja pimeästi ostetuissa mustamaalauskampanjoissa oikein kulkee.

        Ai niin, että demarien mielestä kaikki muut ovat syyllisiä, just joo....


    • Anonyymi

      Tyhmä, tyhmempi, persu. Sellaista rautalankaa ei ole vielä keksittykään, että persukin ymmärtäisi. Kokeilkaa yskiä oikein kovasti niin ehkä ne aamuaismurot irtoavat sieltä kurkusta. Te tukehdutte pian niihin.

      • Anonyymi

        Eiköhän Sanna ole tukehtunut näihin muroihin aivan itse,miksin ihmeessä hän roikkuu vielä pääministerinä.monessa muussa valtiossa olisi päämisteri olisi jättänyt tehvänsä välittömästi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän Sanna ole tukehtunut näihin muroihin aivan itse,miksin ihmeessä hän roikkuu vielä pääministerinä.monessa muussa valtiossa olisi päämisteri olisi jättänyt tehvänsä välittömästi..

        Kuten jo todettu. Mikään määrä rautalankaa... Ei persut tyhmiä ole. He ovat vain hidasälyisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo todettu. Mikään määrä rautalankaa... Ei persut tyhmiä ole. He ovat vain hidasälyisiä.

        nopeampiälyisiä kuin sinä siis ;D


    • Anonyymi

      Ulkomaita myöten nauretaan koko jutulle. Suomi mainittu, torilla tavataan.

      • Anonyymi

        Mutta vielä enemmän ulkomailla naurettiin Paavo Arhinmäelle kun kohelsi ja örvelsi kiekkohuhlissa Venäjän maalla.


      • Anonyymi

        Totta! Marinin örvellykselle todella nauraa koko maailma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vielä enemmän ulkomailla naurettiin Paavo Arhinmäelle kun kohelsi ja örvelsi kiekkohuhlissa Venäjän maalla.

        ja Liin Sörnäisten konttailua.....


    • Anonyymi

      Sanna pudotti murokupin demulien varpaille ja voi tätä demulien tuskaista parkua nyyh nyyh !!!!

    • Anonyymi

      Persut hei, ei maailma naura teidän kanssanne vaan teille! 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Sanna voisi myös esittää julkisen anteeksipyyntönsä sille ylen toimittajalle joka otti sitä vastaan ylen toimitiloissa ei kenenkään kuulu sietää moista pissis-käyttäytymistä se oli todella TÖRKEÄÄÄ

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kuten Presidentti Niinistö on sanonut:

      "Demari ottaa sen, mikä on huonosti kiinni"

      • Anonyymi

        Kuten persujen vaalilupaukset?


      • Anonyymi

        Lakia paukutetaan tehdään rikoksia kielletään risti ja poika.


    • Anonyymi

      Sanna "progressiivinen kunnallisvero" Marin on osoittautunut katastrofiksi demareille.

    • Anonyymi

      Persuissa tyhmyys tiivistyy.

    • Anonyymi

      Kun pääministerimme jää kiinni arveluttavasta tai ainakin erittäin huonoa tilannetajua osoittavasta toiminnasta aletaan täällä huutaa persu-persu-persu... mikä ihme teitä oikein vaivaa. Ei ole persujen vika, jos pääministerimme haluaa syödä pikkaisen enemmän ja parempaa.

      • Anonyymi

        Pikkasen härän pihviä aamumuroissa viinillä. Kaikkea voi ostaa omalla palkalla. Varastelu on köyhyyden aiheuttaja ja Mooseksen uskoisten pahat teot kostetaan niiden pojille . Mooseksen Siinai Siion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkasen härän pihviä aamumuroissa viinillä. Kaikkea voi ostaa omalla palkalla. Varastelu on köyhyyden aiheuttaja ja Mooseksen uskoisten pahat teot kostetaan niiden pojille . Mooseksen Siinai Siion.

        Tämän kohun jälkeen Sanna on luvannut ostaa muronsa itse,ei taida satasta enenpää mennä safkoihin kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kohun jälkeen Sanna on luvannut ostaa muronsa itse,ei taida satasta enenpää mennä safkoihin kuukaudessa.

        Sanna putosi tavallisten kansalaisten joukkoon, miten niin kävi. Demarit puivat tuota traumaa vuosikausia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe