L'aamiaisgate

Anonyymi

Huhtikuussa 2020 pääministerille toimitettiin pelkästään kylmiä aterioita 1341,40 euron edestä valtion laskuun, kertoo IL. Soppa sen kuin sakenee.

11

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kuitit edelleen lainvastaisesti piilossa. Mitä niistä paljastuisikaan..

    • Anonyymi

      Kyllä kuitit pitää saada nyt esiin!

    • Anonyymi

      Pelkästään ruokaa ei tuolla summalla kolmihenkinen perhe syö. Siinäpä yksi hyvä syy salata kuitit.

      • Anonyymi

        Marinin ainakin toinen äiti (hänellä on niitä kaksi) on ollut hoitamassa Sannan lasta.
        Ateriat kuuluvat myös hänelle.


      • Anonyymi

        Kevyesti syö. Kylmät ateriat on yllättävän kalliita.

        Jos siihen ottaa vielä shampanjaa pari pulloa niin eihän tuo ole kuin yhden viikon setti. Ovat olleet säästeliäitä jopa.


    • Anonyymi

      Sinkkuna pitkään olivat kuukauden ruokaostokset niin että 38 euroa plus mokkulalasku 13 euroa riittivät 50 euron S-bonusrajaan.
      Nyt olen lisännyt hedelmiä ja vihanneksia. Ruoka jopa 60e/kk

      1341,40 eurolla saisi muutaman vappueuron maksuun.

      1399 euron eläkkeeseen piti saada satanen lisää. Sai yhden euron lisää.
      11½ tuhatta eläkeläistä sai "vappusatasta" yhdestä viiteen euroon.

    • Anonyymi

      Opiskelijana olin onneksi alalla jolla kesätöitä oli. Senverran tiukille veti opintotuesta ja lainoista huolimatta että eka kesätyökuukasi tuli sotkettua aina seiskaksi mankelilla töihin kun ei ollut varaa liikennelaitoksen kk-kortiin. Piru että risoo nämä härskit välistävetäjät. Mitään häpyä ei ole eikä edes ymmärretä hävetä sitä miltä touhut näyttävät.

      • Anonyymi

        Surullista on tosiaan tuo, etteivät tajua hävetä toimiaan. Mitään sellaista ei ole ilmassa, ei SDP:n eikä itse pääministerin toimesta.

        Eihän tässä ole enää viikkoon ollut kyse siitä onko summa 350 vai 850 €, vaan siitä miten on iljetty kupata ruokarahaa valtiolta. Samalla nähden kuinka leipäjonot kasvaa ja tavallinen suomalainen on tosi tiukoilla. Marinille on maksapateet ja kaviaari maistunut, kuten aina ennenkin.


      • Anonyymi

        Kalliossa leipäjono kiertää jo korttelin. Ei ole sympatiat sannan puolella.


    • Anonyymi

      Mulla meni tuon verran 31.4 baariin.

    • Anonyymi

      Keskimäärin 350 € /kk.

      Marinilla oli kuukautiset ehkä huhtikuussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe