Huhtikuussa 2020 pääministerille toimitettiin pelkästään kylmiä aterioita 1341,40 euron edestä valtion laskuun, kertoo IL. Soppa sen kuin sakenee.
L'aamiaisgate
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kuitit edelleen lainvastaisesti piilossa. Mitä niistä paljastuisikaan..
- Anonyymi
Kyllä kuitit pitää saada nyt esiin!
- Anonyymi
Pelkästään ruokaa ei tuolla summalla kolmihenkinen perhe syö. Siinäpä yksi hyvä syy salata kuitit.
- Anonyymi
Marinin ainakin toinen äiti (hänellä on niitä kaksi) on ollut hoitamassa Sannan lasta.
Ateriat kuuluvat myös hänelle. - Anonyymi
Kevyesti syö. Kylmät ateriat on yllättävän kalliita.
Jos siihen ottaa vielä shampanjaa pari pulloa niin eihän tuo ole kuin yhden viikon setti. Ovat olleet säästeliäitä jopa.
- Anonyymi
Sinkkuna pitkään olivat kuukauden ruokaostokset niin että 38 euroa plus mokkulalasku 13 euroa riittivät 50 euron S-bonusrajaan.
Nyt olen lisännyt hedelmiä ja vihanneksia. Ruoka jopa 60e/kk
1341,40 eurolla saisi muutaman vappueuron maksuun.
1399 euron eläkkeeseen piti saada satanen lisää. Sai yhden euron lisää.
11½ tuhatta eläkeläistä sai "vappusatasta" yhdestä viiteen euroon. - Anonyymi
Opiskelijana olin onneksi alalla jolla kesätöitä oli. Senverran tiukille veti opintotuesta ja lainoista huolimatta että eka kesätyökuukasi tuli sotkettua aina seiskaksi mankelilla töihin kun ei ollut varaa liikennelaitoksen kk-kortiin. Piru että risoo nämä härskit välistävetäjät. Mitään häpyä ei ole eikä edes ymmärretä hävetä sitä miltä touhut näyttävät.
- Anonyymi
Surullista on tosiaan tuo, etteivät tajua hävetä toimiaan. Mitään sellaista ei ole ilmassa, ei SDP:n eikä itse pääministerin toimesta.
Eihän tässä ole enää viikkoon ollut kyse siitä onko summa 350 vai 850 €, vaan siitä miten on iljetty kupata ruokarahaa valtiolta. Samalla nähden kuinka leipäjonot kasvaa ja tavallinen suomalainen on tosi tiukoilla. Marinille on maksapateet ja kaviaari maistunut, kuten aina ennenkin. - Anonyymi
Kalliossa leipäjono kiertää jo korttelin. Ei ole sympatiat sannan puolella.
- Anonyymi
Mulla meni tuon verran 31.4 baariin.
- Anonyymi
Keskimäärin 350 € /kk.
Marinilla oli kuukautiset ehkä huhtikuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102301Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from221855Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276441824- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571112- 1101006
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20853- 52824
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110807