L'aamiaisgate

Anonyymi

Huhtikuussa 2020 pääministerille toimitettiin pelkästään kylmiä aterioita 1341,40 euron edestä valtion laskuun, kertoo IL. Soppa sen kuin sakenee.

11

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kuitit edelleen lainvastaisesti piilossa. Mitä niistä paljastuisikaan..

    • Anonyymi

      Kyllä kuitit pitää saada nyt esiin!

    • Anonyymi

      Pelkästään ruokaa ei tuolla summalla kolmihenkinen perhe syö. Siinäpä yksi hyvä syy salata kuitit.

      • Anonyymi

        Marinin ainakin toinen äiti (hänellä on niitä kaksi) on ollut hoitamassa Sannan lasta.
        Ateriat kuuluvat myös hänelle.


      • Anonyymi

        Kevyesti syö. Kylmät ateriat on yllättävän kalliita.

        Jos siihen ottaa vielä shampanjaa pari pulloa niin eihän tuo ole kuin yhden viikon setti. Ovat olleet säästeliäitä jopa.


    • Anonyymi

      Sinkkuna pitkään olivat kuukauden ruokaostokset niin että 38 euroa plus mokkulalasku 13 euroa riittivät 50 euron S-bonusrajaan.
      Nyt olen lisännyt hedelmiä ja vihanneksia. Ruoka jopa 60e/kk

      1341,40 eurolla saisi muutaman vappueuron maksuun.

      1399 euron eläkkeeseen piti saada satanen lisää. Sai yhden euron lisää.
      11½ tuhatta eläkeläistä sai "vappusatasta" yhdestä viiteen euroon.

    • Anonyymi

      Opiskelijana olin onneksi alalla jolla kesätöitä oli. Senverran tiukille veti opintotuesta ja lainoista huolimatta että eka kesätyökuukasi tuli sotkettua aina seiskaksi mankelilla töihin kun ei ollut varaa liikennelaitoksen kk-kortiin. Piru että risoo nämä härskit välistävetäjät. Mitään häpyä ei ole eikä edes ymmärretä hävetä sitä miltä touhut näyttävät.

      • Anonyymi

        Surullista on tosiaan tuo, etteivät tajua hävetä toimiaan. Mitään sellaista ei ole ilmassa, ei SDP:n eikä itse pääministerin toimesta.

        Eihän tässä ole enää viikkoon ollut kyse siitä onko summa 350 vai 850 €, vaan siitä miten on iljetty kupata ruokarahaa valtiolta. Samalla nähden kuinka leipäjonot kasvaa ja tavallinen suomalainen on tosi tiukoilla. Marinille on maksapateet ja kaviaari maistunut, kuten aina ennenkin.


      • Anonyymi

        Kalliossa leipäjono kiertää jo korttelin. Ei ole sympatiat sannan puolella.


    • Anonyymi

      Mulla meni tuon verran 31.4 baariin.

    • Anonyymi

      Keskimäärin 350 € /kk.

      Marinilla oli kuukautiset ehkä huhtikuussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe