L'aamiaisgate

Anonyymi

Huhtikuussa 2020 pääministerille toimitettiin pelkästään kylmiä aterioita 1341,40 euron edestä valtion laskuun, kertoo IL. Soppa sen kuin sakenee.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kuitit edelleen lainvastaisesti piilossa. Mitä niistä paljastuisikaan..

    • Anonyymi

      Kyllä kuitit pitää saada nyt esiin!

    • Anonyymi

      Pelkästään ruokaa ei tuolla summalla kolmihenkinen perhe syö. Siinäpä yksi hyvä syy salata kuitit.

      • Anonyymi

        Marinin ainakin toinen äiti (hänellä on niitä kaksi) on ollut hoitamassa Sannan lasta.
        Ateriat kuuluvat myös hänelle.


      • Anonyymi

        Kevyesti syö. Kylmät ateriat on yllättävän kalliita.

        Jos siihen ottaa vielä shampanjaa pari pulloa niin eihän tuo ole kuin yhden viikon setti. Ovat olleet säästeliäitä jopa.


    • Anonyymi

      Sinkkuna pitkään olivat kuukauden ruokaostokset niin että 38 euroa plus mokkulalasku 13 euroa riittivät 50 euron S-bonusrajaan.
      Nyt olen lisännyt hedelmiä ja vihanneksia. Ruoka jopa 60e/kk

      1341,40 eurolla saisi muutaman vappueuron maksuun.

      1399 euron eläkkeeseen piti saada satanen lisää. Sai yhden euron lisää.
      11½ tuhatta eläkeläistä sai "vappusatasta" yhdestä viiteen euroon.

    • Anonyymi

      Opiskelijana olin onneksi alalla jolla kesätöitä oli. Senverran tiukille veti opintotuesta ja lainoista huolimatta että eka kesätyökuukasi tuli sotkettua aina seiskaksi mankelilla töihin kun ei ollut varaa liikennelaitoksen kk-kortiin. Piru että risoo nämä härskit välistävetäjät. Mitään häpyä ei ole eikä edes ymmärretä hävetä sitä miltä touhut näyttävät.

      • Anonyymi

        Surullista on tosiaan tuo, etteivät tajua hävetä toimiaan. Mitään sellaista ei ole ilmassa, ei SDP:n eikä itse pääministerin toimesta.

        Eihän tässä ole enää viikkoon ollut kyse siitä onko summa 350 vai 850 €, vaan siitä miten on iljetty kupata ruokarahaa valtiolta. Samalla nähden kuinka leipäjonot kasvaa ja tavallinen suomalainen on tosi tiukoilla. Marinille on maksapateet ja kaviaari maistunut, kuten aina ennenkin.


      • Anonyymi

        Kalliossa leipäjono kiertää jo korttelin. Ei ole sympatiat sannan puolella.


    • Anonyymi

      Mulla meni tuon verran 31.4 baariin.

    • Anonyymi

      Keskimäärin 350 € /kk.

      Marinilla oli kuukautiset ehkä huhtikuussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe