😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa pienelle ihmiselle.🤔
Netin käytössä tarvitsee olla mukana harkintakykyä siinä mihin uskoo ja mihin ei. Yksipuolisiin lähteisiin tiedonhaussa ei kannata uskoa. Paljon disinformaatiota on liikkeellä. Osa tahallista ja osa tietämättömyydestä johtuvaa. Uutisissakin kerrottiin youtuben hakualgoritmien tuottavan valheellista tietoa.
Onneksi kotieläimiin voi tuhlata liikoja tunteita. Tällä videon miehellä on oikein kolme uskollista ihailijaa:
https://youtu.be/pPkfGkOEj_A
Pitäisiköhän kokeilla
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se totta on kun se mieleen vaikuttaa.
- Anonyymi
Eli enemmän nettiä, niin tämä ikävä loppuu. 🤔 Noh, toivottavasti toimii paremmin kuin alkoholi, kun siitä ei ole ollut mitään hyötyä.
- Anonyymi
Ihana video ja porukka. 😊
Itse kyllä oon varovainen koirien lähellä.
Arkuutta kun on ikäviä kokemuksia. 😔Dna tv:n nettipuolen youtube ehdotuksena on mulla tuon miehen seefferin toilailut. Ei kai se helposti vaihdu muuhun kun katson niitä ennen areenan tai mtvn puolelle siirtymistä. Ikävöin edellistä koiraani ja nuo koiravideot lievittävät ikävää.
Koirat on eläimiä, joten on hyvä ollakin vähän varovainen vieraiden koirien kanssa. En itsekään silittele vieraita koiria ennenkuin ne tulevat sitä itse haluamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873765
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693196On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
- 421881
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708