Pitäisiköhän kokeilla

😷🦈☀️ kun tutkitusti liiallinen netin käyttö köyhdyttää tunne-elämää. Joskus tuntuu, että niitä tunteita on ihan liikaa pienelle ihmiselle.🤔

Netin käytössä tarvitsee olla mukana harkintakykyä siinä mihin uskoo ja mihin ei. Yksipuolisiin lähteisiin tiedonhaussa ei kannata uskoa. Paljon disinformaatiota on liikkeellä. Osa tahallista ja osa tietämättömyydestä johtuvaa. Uutisissakin kerrottiin youtuben hakualgoritmien tuottavan valheellista tietoa.

Onneksi kotieläimiin voi tuhlata liikoja tunteita. Tällä videon miehellä on oikein kolme uskollista ihailijaa:
https://youtu.be/pPkfGkOEj_A

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se totta on kun se mieleen vaikuttaa.

• Tätä tunteiden laimenemista on havaittu ainakin Ameriikassa.

• Anonyymi

Eli enemmän nettiä, niin tämä ikävä loppuu. 🤔 Noh, toivottavasti toimii paremmin kuin alkoholi, kun siitä ei ole ollut mitään hyötyä.

• Niin jos haluaa ikävän loppuvan. Minulle riittäisi jos vähän vähenisi!

• Anonyymi

Ihana video ja porukka. 😊
      Itse kyllä oon varovainen koirien lähellä.
      Arkuutta kun on ikäviä kokemuksia. 😔

• Dna tv:n nettipuolen youtube ehdotuksena on mulla tuon miehen seefferin toilailut. Ei kai se helposti vaihdu muuhun kun katson niitä ennen areenan tai mtvn puolelle siirtymistä. Ikävöin edellistä koiraani ja nuo koiravideot lievittävät ikävää.

Koirat on eläimiä, joten on hyvä ollakin vähän varovainen vieraiden koirien kanssa. En itsekään silittele vieraita koiria ennenkuin ne tulevat sitä itse haluamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      7532
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2461
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1823
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      76
      1475
    5. 42
      1319
    Aihe