Marinin facepostauksista tykkäävät tuhannet intialaiset. Muuta selitystä ei ole, kuin että siitä on maksettu jollekin tykkäyksiä myyvälle firmalle.
Onko tämä fiksua? Ei minusta.
Katsokaa itse ketkä hänelle laittavat noita sydämiä.
https://www.facebook.com/MarinSanna/posts/4340816019313861
Onko Marinin nettisuosio ostettu veronmaksajien rahoilla?
6
208
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä touhu prinsessaimagon ylläpitäminen on pelkkää harhautusta.
Eikö todellakaan demareissa ole ainoatakaan rehellistä henkilöä, vanhoja ay-jääriä ja näitä suvaisemattomia kyvyttömiä naikkosia, osa kieroja pelureita. - Anonyymi
Se on vaan hyväksyny kaverikseen noita ja sitten niiltä alkaa tulvimaan lahjoituksia ja rakkaudentunnustuksia. Normaali ilmiö.
- Anonyymi
Suvakeilla. Uutisissa sanottiin juuri totus, että Suomen väkiluku lisääntyy enää vain ja ainoastaan vieraskielisten ansiosta, joten hyvää yötä Suomineito! Viimeinen sammuttaa valot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakeilla. Uutisissa sanottiin juuri totus, että Suomen väkiluku lisääntyy enää vain ja ainoastaan vieraskielisten ansiosta, joten hyvää yötä Suomineito! Viimeinen sammuttaa valot.
Onko nämä Sannan tykkääjät sitten jo Suomessa?
Mahfuj A
Edward Anael R
Mominul H
Tusar S
Riikka A
Fede W
Butonkee R
Ajay S
Barış A
R Gaggl
Said S
Cankirili H
Sasha P
Mohamed R
Yiannis A
Chinmoy R
செயற்கை வானம் செ
Rakibul Islam R
Luiz C
Birute D
GJayawickrama
Anneli M
Shenal F
jne. jne.
- Anonyymi
Persut on sairas typerysten puolue
- Anonyymi
Sdp aloitti sisällissodan, eli on isänmaanpetturien puolue.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929