Tein Marinit

Anonyymi

Lopetin työt, enää en työskentele , tilaan ruokani aina kotiin aamupaloja myöten. Makselen kuluni yhteiskunnan varoista, tt tuella ja kelan etuuksilla. Ai että on kivaa. En jaksa sitten enää keskustella, on tärekempiäkin asioita kun selvitellä päivätolkulla mun tätä oloneuvoksen asiaa. Hyviä olo päiviä kaikille.

14

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä mitään tehnyt, sillä pääministeri tekee töitä ja sinä et tee töitä. Marin on saanut ateriaetunsa valtioneuvoston kanslian määrittelemänä, eikä ole itse siihen vaikuttanut. Joten ihan turhaa trollaamista taasen palstan vakihörhöllä!

    • Anonyymi

      Eli rupesit laiskaksi loiseksi.

      • Anonyymi

        K niinkuin KYLLÄ!!! Mie ryhdyin vihdoinkin iloiseksi.


    • Anonyymi

      Nooh siinähän tilaat mutta eipä taida ruokiin jäädä sulla kun kittaat kaljaa ja kiskot tupakkia. Yhteiskunnan loiset jotka eivät tee mitään.

      • Anonyymi

        Nyt tuotan sulle hirrrrveen pettymyksen. Arvaist väärin. kaljaa en juo enkä tupbakkia polta, harmittaako????

        ON IHANAA OLLA VAAN.... EIKÄ TEHDÄ MITÄÄN!!!

        Huutele vaan, se vaan inspiroi enepi olemaan vaan ja hakemaan etuuksia.... jipiii!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuotan sulle hirrrrveen pettymyksen. Arvaist väärin. kaljaa en juo enkä tupbakkia polta, harmittaako????

        ON IHANAA OLLA VAAN.... EIKÄ TEHDÄ MITÄÄN!!!

        Huutele vaan, se vaan inspiroi enepi olemaan vaan ja hakemaan etuuksia.... jipiii!!!

        Älä valehtele vaan kerro rehellisesti montako purkkia on tänään juotu jo olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele vaan kerro rehellisesti montako purkkia on tänään juotu jo olutta.

        En kerro!!!! Siulhan on tapana arvailla ihmisten tekemisiä ja olemisia.


    • Anonyymi

      Kela ottanut uuden käytännön ja maksaa kaikille tukitalouksille 1000 euroa extraa kuukausittain aamiais- ja ruokarahaa.

      • Anonyymi

        Yes. Tilaan heti uuden keittiön pöydän ja jääkaapin! Mahtuu enempi tavaraa.


      • Anonyymi

        Tuollahan ostaakin jo olutta ja tupakkia. Kebab ja pitsatilauksia unohtamatta. Kyllä nyt työttömän kelpaa!


    • Anonyymi

      Jaa että työttömyysrahalla tilaat ruokasi kotiin. Se on 20 euroa per ateria sitten koska siinä kotiin kuljetus maksaa joten tuskinpa sun työttömyysrahasi riittävät.

      • Anonyymi

        Mie sanon etten tiennyt siitä ja näin on toimittu aina! On mulla muutakin tekemistä kun miettiä kuka maksaa ja mitä maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe