Pääministeri ja miehensä näyttävät esimerkkiä miten käyttää systeemiä häikäilemättömästi hyväksi. Maassa on paljon ihmisiä joille on tärkeätä selviytyäkseen saada vapaaehtoisjärjestöjen ruoka-apua ja Marinille ei riitä 16 000€ kuukaudessa oman aamiaisen maksamiseen, veroilmoituksen jättäminen jäänyt hoitamatta kun on niin kiire.miehen firma meni heti konkurssiin kun valtion jakama start up tuki loppui, miten voidaan olettaa että Marin osaisi hoitaa valtion taloutta kun ei edes oman perheen asiat ole kunnossa.
Maalle tuli rutosti tappiota Marinin valinnan jälkeen.
Ei syystä olle päämisteristä huolissaan
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Marin tienaa 17 000 euroa/kk, joutaa maksamaan ruokansa itse.
- Anonyymi
Etuutta ovat käyttäneet myös entiset pääministerit, mm. Katainen, Lipponen jne. Varmaan myös Stubb ja Sipilä. Turhaa on vouhkata asiasta, josta ovat vastuussa virkamiehet, ei pääministeri.
Aiemmista pääministereistä vain Lipponen on asunut Kesärannassa vakituisestin, mutta aamiaisetu ei tainnut hänen aikanaan olla vielä voimassa. Lipposen ja Marinin välissä olleet pääministerit ovat yöpyneet Kesärannassa vain satunnaisesti. Mihinkään muuhun asuntoon aamiaiskassia ei ole toimitettu.
- Anonyymi
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Aiemmista pääministereistä vain Lipponen on asunut Kesärannassa vakituisestin, mutta aamiaisetu ei tainnut hänen aikanaan olla vielä voimassa. Lipposen ja Marinin välissä olleet pääministerit ovat yöpyneet Kesärannassa vain satunnaisesti. Mihinkään muuhun asuntoon aamiaiskassia ei ole toimitettu.
Näitten Marinia puoluestelevien mukaan oli voimassa jo, mutteivat sitä käyttäneet.
- Anonyymi
Lipposet maksoi vuokraakin asumisestaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284