Suomikoti Ruotsi

Anonyymi

Elikkäs kysymys kuuluu minkälainen työpaikka tämä Suomikoti oikein on?
Töihin olisi tarkoitus lähteä Ruotsiin syksyllä ja Suomikoti käynyt yhtenä vaihtoehtona Suomalaisista vanhainkodeista mielessä. Mitkä ovat paikan risut ja ruusut?
hoitajana kokemusta 20 vuotta alalta.

4

2788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi todellakaan suositella!!!!! Täysin ala arvoinen paikka!
      Nykyinen pomo on kaiken huippu.
      samoin Enhetschef.
      Mistä ovatkaan löytäneet nykisen pomon ja enhetschefin???

• Anonyymi

olin töissä siellä tässä vielä viimme vuonna. maksavat tosi huonoa palkkaa siellä. Henkilöstön edut ovat aivan surkeat ei ole juuri mitään etuja kun vertaa muihin suomalaisiin ja ruotsalaisiin paikkoihin. Paikan taso on muutenkin aika alhainen. ja juuri tuo viimmeinen kommentti on varmasti myöskin iso syy että huono johtaminen on osasyynä miksi en itse enää ole siellä töissä ja moni muukin on juuri lopettanut huonon johtamisen seurauksena.

• Anonyymi

Menen kesällä töihin, ei kai se niin kauhea paikka ole hyvän palkan sain sovittua

• Anonyymi00004

Olin töissä vuoden verran 2023-2024. Suomikodissa oli paljon ongelmia ja ammattiliittokin puuttui niihin, mutta johtoporras ei välittänyt. Hoitajan näkökulmasta ongelmia oli seuraavissa asioissa: jatkuva vajaamiehitys vuoroissa, kesken vuoron siirreltiin muille osastoille, yhden esimiehen jatkuva häirintä aamuraportilla eli hoitajien keskenään sopima työnjako meni uusiksi, yhden sairaanhoitajan henkilökohtainen ongelma eli huono itsetunto ja epävarmuus omasta osaamisesta, jota yritti pönkittää syyllistämällä jotakuta lähihoitajaa perusteetta, jatkuva juoruaminen selän takana toisista hoitajista mikä kertoo enemmän juoruajasta kuin juorun kohteesta - heikko itsetunto ja negativismi, lisääntyvät työt ja mahdottomuus arjessa tehdä niitä eli töitä jäi tekemättä ja siitä seurasi riittämättömyyden tunne. Lopuksi haluan mainita, että lähin esimies oli kiero ja salasi todelliset syyt ihmisten irtisanomiselle. Hänen käytöksensä oli yksi pahimmista ongelmista ja erityisesti hän ei puuttunut yleiseen työpaikkakiusaamiseen. Suomikodissa on kaikki suomalaisen työelämän patologiat - mene ruotsalaiseen työpaikkaan!! ... tai et nauti työstäsi ja ongelmia riittää joka työpäivä. Palkkakaan ei ollut työn raskautta vastaava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2956
    2. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1007
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    4. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      739
    8. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      625
    10. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe