Uskontoko muka?

Anonyymi

Onko perussuomalaisuus nykyään jo jonkinlainen uskonto täällä Suomessa?

Kovinkin hartaita uskovaisia kaikki perussuomalaiset kumminkin näyttää nyt kyllä olevan.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se poliittinen uskonto.

• Anonyymi

Olen eri mielt kyseisen asian suhteen.

Pelkällä uskonnolla ei koskaan minkään maan asioita ratkaista yhtään mitenkään.
        Katsokaa vaikkapa Jerusalemiin tai Syyriaan. Noissa valtioisshan yritetään ratkoa asiat uskonnon voimin, ja silloin ihmisiä menehtyy ihan päivittäin.

• Anonyymi

olen ateisti ja uskon vain DNA testin voimaan.

• Anonyymi

Tutkimusten mukaan persut ovat vanhoillisempia kuin kristillisdemokraatit.

Eli etsi se kaikkein tiukkapipoisin kristitty ja kiristä lisää hänen pipoaan, niin saat persun.

• Anonyymi

Tosiasiassa persut ovat lahkolaisia, eivät siis oikeita uskovaisia. Nämä lahkothan muuten ovat kaikkein huonomaineisimpia sortokoneistoja kautta maailman.

• Anonyymi

Perussuomalaisuus on mitä tahansa mitä ikinä äärivasemmistolainen parkuja mielessään keksii. Mitä mielivaltaisempi ja typerämpi idea, sen kiihottavampi sillä on mässäillä. Näin vasemmistoleirissä. En itse kutsuisi vasemmistolaisuutta uskonnoksi, vaan lahkoksi... jotenkin tulee mielen Jonestown.

• Anonyymi

Minkä merkkistä liukkaria sinä nykyään käytät siinä omassa strap-onissasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummelia tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytät puhuvan kokemuksen syvällä anusäänellä liukkarista ja strap-onista. Miten sulla muuten menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytät puhuvan kokemuksen syvällä anusäänellä liukkarista ja strap-onista. Miten sulla muuten menee?

Hyvin mulla menee kun en koskaan todellakaan tule äänestämään missään vaaleissa mitään äärioikeistolaisia nats.... eiku persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin mulla menee kun en koskaan todellakaan tule äänestämään missään vaaleissa mitään äärioikeistolaisia nats.... eiku persuja.

Ovatko persut nyt muka jotain äärioikeistolaisia natseja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko persut nyt muka jotain äärioikeistolaisia natseja?

Kyllä todellakin ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä todellakin ovat.

eeeeeeeiiiiiiii.............

• Anonyymi

Uskonnonvapaus!

• Anonyymi

Ovat edelleen katkeria kun Lalli yritti puolustaa suomalaisuutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      34
      1138
    2. Huh huh hellettä!

Ja järvisydän tarjoili puitteet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1051
    3. Mikä kaivatussasi on

Parasta? Entä huonointa? Asiallista keskustelua kiitos. 💚
      Ihastuminen
      66
      1004
    4. Steppulin mummun synttärit

Eikös mummin 90 v synttäreille mennytkään? Koko muu lähisuku juhlii . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      985
    5. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      745
    Aihe