Onko perussuomalaisuus nykyään jo jonkinlainen uskonto täällä Suomessa?
Kovinkin hartaita uskovaisia kaikki perussuomalaiset kumminkin näyttää nyt kyllä olevan.
Uskontoko muka?
15
102
Vastaukset
- Anonyymi
On se poliittinen uskonto.
- Anonyymi
Olen eri mielt kyseisen asian suhteen.
Pelkällä uskonnolla ei koskaan minkään maan asioita ratkaista yhtään mitenkään.
Katsokaa vaikkapa Jerusalemiin tai Syyriaan. Noissa valtioisshan yritetään ratkoa asiat uskonnon voimin, ja silloin ihmisiä menehtyy ihan päivittäin.
- Anonyymi
olen ateisti ja uskon vain DNA testin voimaan.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan persut ovat vanhoillisempia kuin kristillisdemokraatit.
Eli etsi se kaikkein tiukkapipoisin kristitty ja kiristä lisää hänen pipoaan, niin saat persun. - Anonyymi
Tosiasiassa persut ovat lahkolaisia, eivät siis oikeita uskovaisia. Nämä lahkothan muuten ovat kaikkein huonomaineisimpia sortokoneistoja kautta maailman.
- Anonyymi
Perussuomalaisuus on mitä tahansa mitä ikinä äärivasemmistolainen parkuja mielessään keksii. Mitä mielivaltaisempi ja typerämpi idea, sen kiihottavampi sillä on mässäillä. Näin vasemmistoleirissä. En itse kutsuisi vasemmistolaisuutta uskonnoksi, vaan lahkoksi... jotenkin tulee mielen Jonestown.
- Anonyymi
Minkä merkkistä liukkaria sinä nykyään käytät siinä omassa strap-onissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummelia tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät puhuvan kokemuksen syvällä anusäänellä liukkarista ja strap-onista. Miten sulla muuten menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät puhuvan kokemuksen syvällä anusäänellä liukkarista ja strap-onista. Miten sulla muuten menee?
Hyvin mulla menee kun en koskaan todellakaan tule äänestämään missään vaaleissa mitään äärioikeistolaisia nats.... eiku persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mulla menee kun en koskaan todellakaan tule äänestämään missään vaaleissa mitään äärioikeistolaisia nats.... eiku persuja.
Ovatko persut nyt muka jotain äärioikeistolaisia natseja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko persut nyt muka jotain äärioikeistolaisia natseja?
Kyllä todellakin ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä todellakin ovat.
eeeeeeeiiiiiiii.............
- Anonyymi
Uskonnonvapaus!
- Anonyymi
Ovat edelleen katkeria kun Lalli yritti puolustaa suomalaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk635464Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6123549SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842929Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872759"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851434Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241391Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141341Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183948