Onko perussuomalaisuus nykyään jo jonkinlainen uskonto täällä Suomessa?
Kovinkin hartaita uskovaisia kaikki perussuomalaiset kumminkin näyttää nyt kyllä olevan.
Uskontoko muka?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On se poliittinen uskonto.
- Anonyymi
Olen eri mielt kyseisen asian suhteen.
Pelkällä uskonnolla ei koskaan minkään maan asioita ratkaista yhtään mitenkään.
Katsokaa vaikkapa Jerusalemiin tai Syyriaan. Noissa valtioisshan yritetään ratkoa asiat uskonnon voimin, ja silloin ihmisiä menehtyy ihan päivittäin.
- Anonyymi
olen ateisti ja uskon vain DNA testin voimaan.
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan persut ovat vanhoillisempia kuin kristillisdemokraatit.
Eli etsi se kaikkein tiukkapipoisin kristitty ja kiristä lisää hänen pipoaan, niin saat persun. - Anonyymi
Tosiasiassa persut ovat lahkolaisia, eivät siis oikeita uskovaisia. Nämä lahkothan muuten ovat kaikkein huonomaineisimpia sortokoneistoja kautta maailman.
- Anonyymi
Perussuomalaisuus on mitä tahansa mitä ikinä äärivasemmistolainen parkuja mielessään keksii. Mitä mielivaltaisempi ja typerämpi idea, sen kiihottavampi sillä on mässäillä. Näin vasemmistoleirissä. En itse kutsuisi vasemmistolaisuutta uskonnoksi, vaan lahkoksi... jotenkin tulee mielen Jonestown.
- Anonyymi
Minkä merkkistä liukkaria sinä nykyään käytät siinä omassa strap-onissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummelia tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät puhuvan kokemuksen syvällä anusäänellä liukkarista ja strap-onista. Miten sulla muuten menee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät puhuvan kokemuksen syvällä anusäänellä liukkarista ja strap-onista. Miten sulla muuten menee?
Hyvin mulla menee kun en koskaan todellakaan tule äänestämään missään vaaleissa mitään äärioikeistolaisia nats.... eiku persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin mulla menee kun en koskaan todellakaan tule äänestämään missään vaaleissa mitään äärioikeistolaisia nats.... eiku persuja.
Ovatko persut nyt muka jotain äärioikeistolaisia natseja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko persut nyt muka jotain äärioikeistolaisia natseja?
Kyllä todellakin ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä todellakin ovat.
eeeeeeeiiiiiiii.............
- Anonyymi
Uskonnonvapaus!
- Anonyymi
Ovat edelleen katkeria kun Lalli yritti puolustaa suomalaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984