KESKUSTA OTTI MUNAT AVUKSI VAALITAISTOON

Anonyymi

" Mun kepulla aurinkoinen puoli ylöspäin" tyyliin etc. Pilvistä on päinvastoin pukannut vaalitappion jälkeen hallitukseen rinta rottingilla menosta lähtien. Kannatus laahaa maata viistäen. Saarikon mielestä se johtuu "meidän jouduttua tekemään vaativia päätöksiä."Tule ja purista , jos kädet ympäri yltäävät! Kepun aurinko on laskenut punavihreään taivaanrantaan. Tukipakettikin saatiin läpi tavalla, joka osoittaa todellisen osaamisen tason. Siitä huolimatta palkka juoksee. Toistaiseksi.

9

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepulla ollu viimeiset 10 vuotta niin munatonta touhua että heillä ei munaa löydy enää muualta kuin kaupan paketista!

    • Anonyymi

      Sydänvikainen laitetaan mainostamaan kanamunan keskustaa. Siitä saa kolesteroolia. Näin ihmisiä harhautetaan epäterveisiin kuivioihin , kuten kolesterooliin ja Kepuun. Kyllä tähän pitäisi puuttua, onhan tupakkamainontakin kielletty.

      • Anonyymi

        Mainitse nimeltä joku ihminen joka on onnistunut tekemään itsemurhan syömällä liikaa kananmunan keltuaisia?

        NIIMPÄ! ;)


      • Anonyymi

        Heh...keltuainen on se ravintorikkain osa kananmunasta . Muistan kun tätini kauhisteli serkkupojan ruoanlaittoa hänen luonaan; kova bodybuilderi oli nakannut keltuaiset likasankoon ja väittänyt, että "niissä on vain pelkkää rasvaa".....-ei tällainen haaskaus sovi!:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse nimeltä joku ihminen joka on onnistunut tekemään itsemurhan syömällä liikaa kananmunan keltuaisia?

        NIIMPÄ! ;)

        Matti Vanhanen on saanut sydänvian kaniksista.


    • Anonyymi

      RKP munat voivat maistua silakka rehulle, tarkkana suopi olla!

    • Anonyymi

      Ihme ettei kukaan äärifeministi tai rynnäkkörekkalesbo ole vetänyt tuosta vielä hiekkaläjää genitaaleihinsa ja vaatinut kepua tasa-arvoisesti paistamaan myös parit *itutkin!?

      • Anonyymi

        Mikseivät kepulistit kelpuuttaneet Kulmunia keittiöön?


      • Anonyymi

        Mahtava kommentti, repesin nauruun. Suurkiitos ihanasta huumorista, jatka samalla tavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe