Vihervasemmisto on sokean raivon viharyhmä tyhmille junteille

Anonyymi

Nuoruuteen kuuluu halu apinanraivolla muuttaa mailmaa, kuitenkaan ymmärtämättä täysin niitä rakenteita mistä eri ongelmat kumpuavat. Katsotaan asioista hyvin pintapuolisesti. Vihervasemmisto houkuttelee juuri tällaisia nuoria. Perussuomalaiset on se puolue jonka ajatusprosessi on tästä nuoruuden sokeasta raivosta astetta pidemmällä.

19

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekkin oli Vihervasuri nuorena. Sitten aloin omaksumaan perinteisiä perhearvoja, ja minusta tuli Persu. Vihervasemmistolla on sinäänsä oikeita argumentteja ja hyvät aikeet, mutta heitä puuttuu kypsän ihmisen ymmärrys siitä että loppujen lopuksi lain kunnioittaminen ja perhearvot on ne avain asiat jotka pitävät yhteiskunnan koossa ja toimintakykyisenä.

      • Anonyymi

        Luontevaa keskustelua! Ei yhtään keinotekoista. Eikä yhtään epäilytä, että kannustus olisi aloittajan keskustelua itseksekseen. "Itsekkin olin Vihervasuri nuorena.."
        heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontevaa keskustelua! Ei yhtään keinotekoista. Eikä yhtään epäilytä, että kannustus olisi aloittajan keskustelua itseksekseen. "Itsekkin olin Vihervasuri nuorena.."
        heh!

        Kyllä se on minun eli aloittajan itseni tekemä rehellinen lisäkommentti anteeksi. Anteeks kauheesti sir. Ethän tee mitään meidän lapsille.


      • Anonyymi

        Minä taas olin juoppo renttu, käsilaukkuvaras, luottokorttihuijari, työkonevaras, rattijuoppo ja ah, mitä kaikkea teinkään! Sitten tulin uskoon ja löysin persuista Mestarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olin juoppo renttu, käsilaukkuvaras, luottokorttihuijari, työkonevaras, rattijuoppo ja ah, mitä kaikkea teinkään! Sitten tulin uskoon ja löysin persuista Mestarin.

        Hienoa veli. Me pidetään sulle peukkuja. Jumalan siunausta uudelle mahdollisuudellesi


    • Anonyymi

      Suomessa opposition vainoaminen Valko-Venäjän kaltainen ihmisoikeusrikos

    • Anonyymi

      Valko-Venäjän tyylistä opposition vainoa mista harrastavat. Ei mitään järkevää asiaa ikinä

    • Anonyymi

      Vihervassunuorethan ovat ymmärtäneet hyvin että työnteko on vain porvarien juoni.

      Siksi siihen ei pidä suostua.

      • Anonyymi

        Aika usein alemmissa palkkaluokissa se sitä onkin, eikä siihen pidäkään osallistua. Viron ikipersut voivat tuhota terveytensä suomalaisen riistopskan palveluksessa, siinä ei kukaan mitään menetä.


    • Anonyymi

      Harvoin mitään järkevää asiaa

    • Anonyymi

      ''... puolue jonka ajatusprosessi on tästä nuoruuden sokeasta raivosta astetta pidemmällä.''

      Jutuistä päätellen myöhäisessä teini-iässä.

    • Anonyymi

      Usein täysin ehdottomia omissa mielipiteissään eikä mitään keskustelutaitoa ja pelkkää idiotismia

    • Anonyymi

      Pois ihmisten ilmoilta tällaiset hullut

    • Anonyymi

      Riitelijä Viharyhmä

    • Anonyymi

      Vihervassuissa tuntuu olevan suurin osa tätä hehheh ja tilululii hiippakuntaa, ei huolia huomisesta ja iso pyörä vetää sutia.

    • Anonyymi

      Ovat itse fasisteja

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe