Vihervasemmisto on sokean raivon viharyhmä tyhmille junteille

Anonyymi

Nuoruuteen kuuluu halu apinanraivolla muuttaa mailmaa, kuitenkaan ymmärtämättä täysin niitä rakenteita mistä eri ongelmat kumpuavat. Katsotaan asioista hyvin pintapuolisesti. Vihervasemmisto houkuttelee juuri tällaisia nuoria. Perussuomalaiset on se puolue jonka ajatusprosessi on tästä nuoruuden sokeasta raivosta astetta pidemmällä.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

Esko Nurmijärveltä

• Anonyymi

Koita tsempata kaveri. Me pidetään sulle peukkuja

• Anonyymi

Näin vihevasurit älämölää vaan kun eivät osaa mitään

• Anonyymi

Esko tiivisti vihervasureiden tason, vai mitä, tilulii.

• Anonyymi

Itsekkin oli Vihervasuri nuorena. Sitten aloin omaksumaan perinteisiä perhearvoja, ja minusta tuli Persu. Vihervasemmistolla on sinäänsä oikeita argumentteja ja hyvät aikeet, mutta heitä puuttuu kypsän ihmisen ymmärrys siitä että loppujen lopuksi lain kunnioittaminen ja perhearvot on ne avain asiat jotka pitävät yhteiskunnan koossa ja toimintakykyisenä.

• Anonyymi

Luontevaa keskustelua! Ei yhtään keinotekoista. Eikä yhtään epäilytä, että kannustus olisi aloittajan keskustelua itseksekseen. "Itsekkin olin Vihervasuri nuorena.."
        heh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luontevaa keskustelua! Ei yhtään keinotekoista. Eikä yhtään epäilytä, että kannustus olisi aloittajan keskustelua itseksekseen. "Itsekkin olin Vihervasuri nuorena.."
        heh!

Kyllä se on minun eli aloittajan itseni tekemä rehellinen lisäkommentti anteeksi. Anteeks kauheesti sir. Ethän tee mitään meidän lapsille.

• Anonyymi

Minä taas olin juoppo renttu, käsilaukkuvaras, luottokorttihuijari, työkonevaras, rattijuoppo ja ah, mitä kaikkea teinkään! Sitten tulin uskoon ja löysin persuista Mestarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas olin juoppo renttu, käsilaukkuvaras, luottokorttihuijari, työkonevaras, rattijuoppo ja ah, mitä kaikkea teinkään! Sitten tulin uskoon ja löysin persuista Mestarin.

Hienoa veli. Me pidetään sulle peukkuja. Jumalan siunausta uudelle mahdollisuudellesi

• Anonyymi

Suomessa opposition vainoaminen Valko-Venäjän kaltainen ihmisoikeusrikos

• Anonyymi

Valko-Venäjän tyylistä opposition vainoa mista harrastavat. Ei mitään järkevää asiaa ikinä

• Anonyymi

Vihervassunuorethan ovat ymmärtäneet hyvin että työnteko on vain porvarien juoni.

Siksi siihen ei pidä suostua.

• Anonyymi

Aika usein alemmissa palkkaluokissa se sitä onkin, eikä siihen pidäkään osallistua. Viron ikipersut voivat tuhota terveytensä suomalaisen riistopskan palveluksessa, siinä ei kukaan mitään menetä.

• Anonyymi

Harvoin mitään järkevää asiaa

• Anonyymi

''... puolue jonka ajatusprosessi on tästä nuoruuden sokeasta raivosta astetta pidemmällä.''

Jutuistä päätellen myöhäisessä teini-iässä.

• Anonyymi

Usein täysin ehdottomia omissa mielipiteissään eikä mitään keskustelutaitoa ja pelkkää idiotismia

• Anonyymi

Pois ihmisten ilmoilta tällaiset hullut

• Anonyymi

Riitelijä Viharyhmä

• Anonyymi

Vihervassuissa tuntuu olevan suurin osa tätä hehheh ja tilululii hiippakuntaa, ei huolia huomisesta ja iso pyörä vetää sutia.

• Anonyymi

Ovat itse fasisteja

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      112
      4123
    2. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      3562
    3. Rekkakolari

Yksi ihminen on kuollut henkilöauton ja säiliörekan nokkakolarissa Pohjois-Pohjanmaan eteläosassa Pyhäjärvellä. Molemmat ajoneuvot syttyivät palamaan
      Pyhäjärvi
      67
      2872
    4. Hannu Pikkaraisen työ

Mitä hän nykyään tekee? Vaiko mitään?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      2285
    5. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      2197
    Aihe