Parkki kiekot

Anonyymi

Tää parkkikiekon käyttö on tarkoitettu kaupan asiakkaiden eduksi. Miten asia voi olla niin vaikeeta ymmärtää.

16

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen niin tärkeä ihminen että minun tekemisiin ei saa puuttua. Minä parkkeeraan sinne minne huvittaa. Ajan myös sitä nopeutta, jonka koen näin tärkeällä ihmiselle kuuluvan. Täältä tulen minä. Muut väistäköön.

• Anonyymi

Kerroppa tavispersulle että me ymmärrämme, miten se on eduksi minulla jos siitä joku parkkihenkilö kirjoittaa laskun ja ettei se ole sosialismiä tai kommunismiä.

• Anonyymi

Ei se kaupan parkkipaikka oo tarkotettu liitynnäispysäköintiin.Pitää opetella jo tulevaa Hämeenkyrön kaupunkimallia.Parkkipaikka on muutenkin ahdas,ja turvaa kaupassakäyvien asioinnit.

• Anonyymi

Näin juuri, eduksipa hyvinkin. Ei tarvitse toista kertaa Pate marketilla asioida. Salesta tulee ostettua paljon vähemmän kuin Pate Marketilta.

• Anonyymi

Samaa mieltä, ei mene ymmärrykseen, että olen 5 minuuttia kaupassa ja saan siitä 60 euron laskun! Täällä peräkylässä? Äänestän jaloillani ja siirryn käyttämään muita palveluita.

• Anonyymi

Aika pienet on murheet ja ympyrät,jos saadaan näin paljon negatiivista juttua yhdestä parkkikiekosta.

• Anonyymi

Ne on kalliita. Melkein viisi euroa saa maksaa kiekosta.

• Anonyymi

Ei se kiekko, mutta se sakko. Se on murhe.

• Anonyymi

Ongelma ratkeaa, kun uusi 3-tie valmistuu. Liityntäpysäköijät siirtyvät johonkin.

ps. metsän keskelle liityntäparkkiin ei tällaisina aikoina huvita autoaan jättää

• Anonyymi

Mieluummin metsään ei angtiset terrorisoivat nilkit sinne uskalla eikä varasoletettu

• Anonyymi

No niin, sakot tuli. Kävin nopeesti hakemassa pullon alkosta ja siemaisin sen nurkan takana. Tällä välin oli sakko rapsahtanut lasiin. Törkeää sanon!

• Anonyymi

Ipaa kantsii hakea sitten vaan

• Anonyymi

Suotta kitiset veliseni, kyllä 60ekee mielellään maksaa että pääsee essä marketin mukavia myyjä rouvia tervehtimään.

• Anonyymi

Ei riitä eläke kun joka päivä menee 60€ sakkoon 20€ alkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä eläke kun joka päivä menee 60€ sakkoon 20€ alkoon.

Sijoita 5 e parkkikiekkoon, niin jatkossa jää alkoon se 80 e.

• Anonyymi

No täytyy viedä tyhjät välillä ja mennä kävellen alkoon, matka ei arvatenkaan pitkä ja pyöräteitähän Hämeenkyrössä on yllinkyllin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5510
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      93
      3399
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3299
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2467
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      56
      2354
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1877
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1705
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1086
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      22
      1076
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      99
      936
    Aihe