Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Katolinen Suomi on pähkinänkuoressa

Anonyymi

tässä.Olemme katolisia,olemme suomalaisia, olemme puolustusvoimia tukevia mutta myös hyväksymme ei-väkivaltaisen muodon mitä asevelvollisuuteen tulee.Kannatamme yrittäjyyttä, kannatamme palkkatyötä kunhan palkat ovat hyvät kuten Ruotsissa ja muissa Pohjoismaissa.Hyväksymme perhearvot mitä Idässä Puolassa tai Venäjällä ja Usa:ssa kuten kaikissa perheiden oikeuksia ja vastustamme abortteja koska lapset ovat meidän Rakkaita ja Rakkaus on ja pyrimme auttamaan köyhiä kaikin tavoin.Tuemme luonnonsuojelua,luonnon hyvinvointia mutta emme ole sellaisia liberaaleja jotka hyökkäävät kuin vallankumoukselliset anarkistit rakennettuja instituutioita vastaan mutta hyväksymme kriittisen etulyönnin kaikkea sellaista ja sellaisia voimia vastaan jotka ovat Kristinuskoa vastaan.Meitä ei murreta koskaan ja meidän houkutteleminen väittelyyn joka perustuu anonyymeihin ja muutenkin ala-arvoisiin tahi vihapuheisiin ei tule onnistumaan.Aika käy aina Katolisen kirkon puolesta ja he jotka tukevat meitä katolisia Suomen Tasavallassa ovat aina tervetulleita meidän Katoliseen Perheeseen koska meidän arvot pohjautuvat aina ja ikuisesti Jumalaan ja Elävään Jeesuksen Kristuksen TS

7

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tosi että Katolista elävää elämää ei kukaan pysty murtamaan tahi maalittamaan kukaan vihaa täynnä okeva onneton ihminen tai yhteisö ja koska Katolinen Yhteisö on meidän planeetassa voimakkain Arvoyhteisö jota suojelee Jumala ja Elävä Jeesus Kristus.Terveisin Seppo Suomi

      • Anonyymi

        Synagogalla taas vihapuhe päivä.


    • Anonyymi

      Aloittajalle kiitokset hyvästä kirjoituksesta.
      Lisäisin tuohon mitä armeijaan tulee niin kun itse menin asepalvelukseen niin mietin kerran aseetonta tai siviilipalvelus vaihtoehtoa.
      Olin nuori alle parikymppinen ja tyttöystäväni sanoi silloin että haluaa aviomieheksi miehen joka on valmis suojelemaan naistaan, perhettään ja Suomea.Hänessä oli enemmän miestä kuin oli minussa silloin.Olemme olleet liitossa armeijan jälkeen ja vielä nykyisinkin.
      Hän on uskomattoman upea nainen

    • Anonyymi

      Sota,väkivalta,kuoleman pelko tykistötulen alla niin ne kaikki ovat negatiivisia sanoja tai sanontoja jotka lopulta ovat oikein sanottuina ” Voimaa” ” Energiaa. Myös raha on energiaa ja kaikki elävä on Energiaa ja Voimaa mutta se ainoa oikea Voima on Jumala, Elävä Jeesus Kristus ja se voima on rakentavaa ja positiivista ihmisille jotka avaavat itsensä Jumalalle ja niille jotka luulevat olevansa itse jumalia ja itseriittoisia he kuolevat ja hajoavat kuin tomu tai tuhka käteen kuolevaan ja heidän huulillaan on vain negatiivisia sanoja ja sanontoja ja kirosanoja koska he itse tuntevat häviön ja kuoleman.He itse tiedostavat että peli on pelattu
      He itse tuntevat tuskan koska lopulta he heräävät siihen totuuteen että he lyövät kämmentä rintaan ja sanovat Kyllä, Se on ja oli minun syytäni ja vain minun syytäni joka johtiaa elämäni kuolemaan
      Mutta on vielä aikaa katua ja löytää Rakkaus TS

    • Anonyymi

      Siis hetkinen eli on negatiivisia sanoja kuten sota, viha, hyökkäys, kuristaminen, itkeminen, suru ja sitten on näille vastineet jotka ovat ”Voima” itsensä hyväksyminen, käsien voima eli positiivinen Voima näiden rinnalla.Uskomattoman hieno juttu Kiitos !!!! Ja Usko Jumalaan
      On kaksi puolta ymmärtää sanoja ja sanontoja
      Kiitos !

    • Anonyymi

      Joku voi nähdä kaukaa että joku kuristaa toista kurkusta ja tuntuu että kamppailu herättää ympärillä olevat ihmiset ja lopulta kuristettu ihminen syleilee kuristajaa ja ihmetys on suuri ihmisjoukon keskellä ja syy oli iloon ja riemuun oli se koska kurkkuun tarttunut kananluu irtosi ja
      kaikki loppui onnellisesti

    • Anonyymi

      Venäläiset varasti Viipurin kun ei ollut aseita .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe