Tanska edellä Suomi perässä. Ruotsin malli ei pure pakolaisongelmaan mutta
Tanskan malli ratkaisee sen.
Usein yksinkertainen on toimivin ratkaisu. Ilmasto on näille Aftikassa kotoisa
eikä tarvi kärsiä Pohjoismaisista pernanenistä.
Tanska tahtoo lennättää turvapaikanhakijat Euroopan ulkopuolelle odottamaan hakemusten käsittelyä
12
265
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoltahan Perussuomalaiset jo ehdotti mutta ei populistiporukalle sopinut!
- Anonyymi
Niinpä! Tuo Tanskan ja perussuomalaisten esitys on ainoa ratkaisu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Tuo Tanskan ja perussuomalaisten esitys on ainoa ratkaisu!
Pitää katsoa kartasta missä heidän maansa sijaitsee miten suuri se on mitä kieltä siellä puhutaan ja uskonto alueet sitten laittaa ne takaisin jotka järjellistä on laittaa ja ne rikolliset joiden kuuluu olla siellä . Sitten jaetaan maa muutamaan osaan riitapuolten kesken .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää katsoa kartasta missä heidän maansa sijaitsee miten suuri se on mitä kieltä siellä puhutaan ja uskonto alueet sitten laittaa ne takaisin jotka järjellistä on laittaa ja ne rikolliset joiden kuuluu olla siellä . Sitten jaetaan maa muutamaan osaan riitapuolten kesken .
Irakin armejasta paenneet heti takaisin sinne!
- Anonyymi
Rasismia, ihan hirveää rasismia, Pekka ja Maria, heti hoitamaan asiaa, ettei me vaan menetetä moniosaajia, sitä suomen talous ei kestä.
- Anonyymi
Persut täyttämään pakolaisten jääkaappia
- Anonyymi
Ja suvaitsevat naiset antamaan persettä halukkaille, näin vältytään edes osasta raiskauksista.
- Anonyymi
Suomessa ei ole semmosta käytäntöä, kun kaikki halukkaat otetaan vastaan avosylin rajalla!
- Anonyymi
Suomi rikastuu. Verorahoilla passataan ja syötetään ja vielä viikkorahaa WUlla lähetettäväksi äidille. Eikö kukaan tajua että meidän rahat lähetetään WUlla pois maasta.
- Anonyymi
Kyllä jotain tarttis tehdä ei se pakolaispolitiika oo kyllä kenenkään näpeissä.
Eikä tää oo edes rasismia vaan ihan kylmä totuus.
Vois antaa Suomen tunkeutujille ja Suomalaiset lähtis Afrikaan.
Kohta tää olis uus somalia eli kehitysmaa. Afrikassa menis taas hyvin. - Anonyymi
Miksei tästä keskustella vaihtoehtona myös Suomessa.
Sehän on Irakilaisten omakin etu olis nuoret kotona odottamassa turvapaikkaa
Suomesta ja saisivat sinne tuet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772