sdpn ruokasotkut julki.

Anonyymi

on hieno asia että,sdpn ruokasotkut selvitetään,oiein eduskunta puuttuu ilmaisiin sdpn aamupaloihin.on hölmöläisten hommaa piilotetaan kuitit.joku oli kirjoittanut uutisiin että pisseä keppanaa,kirkasta.toivottavasti sdp oppii oikeille tavoille.nyt suomen kansa maksanut sdpn ruuat.ei kansalta ole kysytty mitään.sdp petti äänestäjät.antti rinteen vappusatanen.muuttuikin polttoaineen hinnankorotukseen.98 senttiä litra vuositakaperin meillä on kuitit,hintaa nostettiin 1.54 euroon.meillä on kuitit mitkä marin ja antti voi tulla tarkastamaan,näytämme kuitit mielellään ei tarvitse piilotella on julkista tietoa.nyt marin lupasi vappupuheessa,vähävaraisille rahaa samoin pieneläkeläisille vähävaraisille.mutta taitaa olla niitä antin vaalilupauksen jälki hörähtelyä.terveisin sdp kansanedustaja.helsinki.

16

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on erikoinen selitys, en usko!

PUOLITOISTA viikkoa vellonut keskustelu pääministerin aamiaisesta jatkui torstaina eduskunnan kyselytunnilla. Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio kysyi pääministeri Sanna Marilta (sd), miksei hän ole jättänyt veroilmoitusta määräpäivänä, ilmoittanut aamiaisedusta verottajalle eikä julkaissut asiaa koskevia kuitteja.

Marin kertoi saaneensa esitäytetyn veroilmoituksen myöhässä, koska se oli lähetetty Kesärannan sijaan hänen Tampereen-kotiinsa. Marin on pyytänyt verottajaa pitämään hänen verovuotensa auki, jotta tarpeelliset korjaukset voidaan tehdä.

• Anonyymi

Eikös nuo tiedot ole nykyään kaikki netissäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös nuo tiedot ole nykyään kaikki netissäkin?

PM kyllä varmasti tietää että toukokuussa veroilmoitukset palautetaan ja onnistuu ihan vero.fi sivuilla. Jos ei ole korjattavaa niin silloin ei tarvitse tehdä mitään. Nyt verottajalle on ilmoitettu että ilmoitus on vielä kesken. Lähteekö verottaja hyppimään PM pillin mukaan saas nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PM kyllä varmasti tietää että toukokuussa veroilmoitukset palautetaan ja onnistuu ihan vero.fi sivuilla. Jos ei ole korjattavaa niin silloin ei tarvitse tehdä mitään. Nyt verottajalle on ilmoitettu että ilmoitus on vielä kesken. Lähteekö verottaja hyppimään PM pillin mukaan saas nähdä.

Ja vaikka olisi korjattavaa veroilmoituksessa,, voi korjaukset tehdä oma vero.fi ssä . Näinhän kansalaiset tekevät ja oikeaan aikaan tekevät, muutenhan tulee lisäveroa, ellei jätä ajoissa veroilmoitusta. Kovasti rouva mainosti vuosi sitten, että on hallintotieteitä lukenut ja jämtti ihminen. Eikö opit ole menneet perille, kun noin mokailee. Ja tommoinen on pääministerinä, ei edes osaa omia pikkuasioita hoitaa, saati sitten koko valtion asioita...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Myöhästymismaksu ja veronkorotus henkilöasiakkaan tuloverotuksessa

Voit joutua maksamaan myöhästymismaksua tai veronkorotusta, jos

ilmoitat tuloja myöhässä
      annat veroilmoituksen myöhässä
      jätät veroilmoituksen antamatta
      et korjaa virheitä veroilmoituksessasi
      jätät ilmoittamatta veronalaisen tulon
      ilmoitat vähennyksenä kulun, joka on verotuksessa vähennyskelvoton.
      Huomaa, että sähköisen veroilmoituksen tai paperilomakkeiden täytyy olla perillä Verohallinnossa viimeistään veroilmoituksen määräpäivänä!

• Anonyymi

Minua ei kiinnosta, syökö Sanna Marin edamia vai emmentalia.
      Minua kiinnostaa, maksaako hän veronsa.
      Sen verran demareiden syömisestä opimme, että Antti Rinne söi sanansa ja nielaisi vappusatasensa.

• Anonyymi

Minuakaan ei murojen merkki kiinnosta vaan se, että onko alkoholeja ostettu valtion piikkiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakaan ei murojen merkki kiinnosta vaan se, että onko alkoholeja ostettu valtion piikkiin?

Onkohan anoppikin ottanut saunakalhat?

• Anonyymi

Saako aloittaja suolasäkki orgasmeja näistä kymmenistä valituksista? Jossa vääristelet sekä valehtelet. Missä välissä kerkeät täyttämään niitä satoja säylykketä jota olet täyttänyt?

• Anonyymi

Oletko Marinin avustaja pösilö?

• Anonyymi

Marin erotkoon!

• Anonyymi

Muutaman lautasellisen kaurapuuroa.

• Anonyymi

64 kpl F-35 häivekoneita

• Anonyymi

Söin aapulaksi tönäön kylmän aterian. Eilistä puuroa. Ihan ite täytin lautasen. Ei täytetty vaikka söin tyhjäksi.

Muistakaahan ilmottaa löytämänne pullopantit verottajalle. Muuten tulee rangaistus ja mätkyt.

• Anonyymi

Sitkeesti Mariini roikkuu, vastuullinen olis jo eronnut, mutta ei tömä pyrkyri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      140
      2610
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1677
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1523
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe