Vihreät, Etelä-Suomessa ei mahdu rakentamaan asuntoja jos moottoriteitä ei poisteta.

Anonyymi

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tosi outoa porukkaa.
      Ei voi enää muuta sanoa.

• Anonyymi

Näinpä, olisi kiva nähdä tälläiselle perusteluita enemmän.
        Voin mä mennä nukkumaan autoon matinkylän kohdalle aamuruuhkaan jos se nyt antaa
        tilaa sitten asuntorakentamille.

Ok, en ole niin nuija että en näkisi tässä jotain visiotakin mutta miksi sitä ei kerrota.
        Miksi tampereentie hki puolella pitäisi bulevardisoida, eihän tuolla ole kuin rämeikköä tieden varsilla monissa paikoissa, tilaa on nyt tehdä taloa vaikka kuinka monta, antaa palaa vaan..
        Pk-seudulla ihan keskeisillä alueilla on tilaa taloille miljoonia neliöitä eikä tee edes tiukkaa vielä. Mikä tässä on taas vihreiden ideana..

Kyllä mä voin matkustaa ilman että itse pitää ajaa, näkisi vaan sen kun se toteutuu.
        Taas alkaa ihan väärästä päästä tämä vihreä ideologia, en poistetaan tie ja sitten annetaan jotain, mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      6878
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2290
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1756
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      74
      1372
    5. 42
      1265
    Aihe