Kongressin uforaportti:Uusi päivämääeä 29.6.2021

Kongressin uforaportin päivämääräksi on aikaisemmin mainittu 25.6.2021 jolloin on kulunut 180 päivää siitä kun Trump allekirjoitti kyseisen lain.
Juuri saadun tiedon mukaan nuo 180 päivää lasketaankin päivämäärästä 1.1.2021 jolloin laki astui voimaan ja silloin 180 päivää johtaa päivämäärään 29.6.2021.

14

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Trump johtaa valkohattuja!

      • Anonyymi

        Niin tekee, veli hyvä, Ku Klux Klania.


    • Anonyymi

      Ja kohta tulee joku toinen syy pidentää päivämäärää...

      • Anonyymi

        On varsin selvää että raportin otsikko ei ole että "ALIENIT OVAT TÄÄLLÄ", koska tiettävästi aluksia ei ole saatu kiinni ja miehistöä haastateltavaksi. Todennäköistä on että raportissa sanotaan että tunnistamattomat ilmiöt ovat todellisia ja niille ei ole keksitty selitystä mutta ne eivät vaikuttaisi vaarantavan kansallista turvallisuutta. Noin ne pääpiirteittäin sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varsin selvää että raportin otsikko ei ole että "ALIENIT OVAT TÄÄLLÄ", koska tiettävästi aluksia ei ole saatu kiinni ja miehistöä haastateltavaksi. Todennäköistä on että raportissa sanotaan että tunnistamattomat ilmiöt ovat todellisia ja niille ei ole keksitty selitystä mutta ne eivät vaikuttaisi vaarantavan kansallista turvallisuutta. Noin ne pääpiirteittäin sanoo.

        Ilmiöt todetaan toistaiseksi selittämättömiksi mutta eivät maan ulkopuolisiksi eikä edes fysiikan lakien vastaisiksi. Tutkimuksia päätettiin jatkaa asian selvittämiseksi ja lupaavia teorioita on tiedepiireissä jo tuotu esiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiöt todetaan toistaiseksi selittämättömiksi mutta eivät maan ulkopuolisiksi eikä edes fysiikan lakien vastaisiksi. Tutkimuksia päätettiin jatkaa asian selvittämiseksi ja lupaavia teorioita on tiedepiireissä jo tuotu esiin.

        Fysiikan lakien vastaisuus ei ole sama asia kuin fysiikan lakien uhmaaminen. Meidän tuntemamme tekniikan fysiikan vastaisia kyllä ja paljon sitä edellä.

        Mitkään "tiedepiirit" eivät voi ratkaista tuntemattoman saloja niin kauan kuin ne ovat tuntemattomia ja tunnistamattomia.

        On varsin todennäköistä että tältä pohjalta asiaa ei voida ratkaista ja tässä ei pääse kumpikaan huutamaan jippiitä, ei kieltäjät eikä tervetuloa aliens -ihmiset.

        USA:n on perusteltava tämä esiintulo / vuoto jollakin tavalla ja veikkaan ettei siinä ole mitään mullistavaa. Kuten jotkut sotilasviranomaiset ovat sanoneet niin he olisivat mielissään jos kyseessä olisi maan ulkopuolinen taho eikä esim kiinalaiset ja venäläiset, joita he pitävät suurempana uhkana.

        Vain aika näyttää onko tämä hyvä vai huono juttu. Toivotaan parasta.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Fysiikan lakien vastaisuus ei ole sama asia kuin fysiikan lakien uhmaaminen. Meidän tuntemamme tekniikan fysiikan vastaisia kyllä ja paljon sitä edellä.

        Mitkään "tiedepiirit" eivät voi ratkaista tuntemattoman saloja niin kauan kuin ne ovat tuntemattomia ja tunnistamattomia.

        On varsin todennäköistä että tältä pohjalta asiaa ei voida ratkaista ja tässä ei pääse kumpikaan huutamaan jippiitä, ei kieltäjät eikä tervetuloa aliens -ihmiset.

        USA:n on perusteltava tämä esiintulo / vuoto jollakin tavalla ja veikkaan ettei siinä ole mitään mullistavaa. Kuten jotkut sotilasviranomaiset ovat sanoneet niin he olisivat mielissään jos kyseessä olisi maan ulkopuolinen taho eikä esim kiinalaiset ja venäläiset, joita he pitävät suurempana uhkana.

        Vain aika näyttää onko tämä hyvä vai huono juttu. Toivotaan parasta.

        Ufotutkijan itsevalittu titteli tuskin vakuuttaa ketään uskomasta tutkijan ymmärrykseen fysiikasta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufotutkijan itsevalittu titteli tuskin vakuuttaa ketään uskomasta tutkijan ymmärrykseen fysiikasta yhtään mitään.

        Kun et kykene puhumaan itse asiasta niin jankutat tuubaa keskustelijoista. Toimintasi on vastenmielistä.

        Ehkä toimit samalla tavoin muidenkin ihmisten suhteen. Siinä tapauksessa sinua pidettäisiin yleisesti jokseenkin vastenmielisenä tyyppinä. Oletko huomannut sellaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ufotutkijan itsevalittu titteli tuskin vakuuttaa ketään uskomasta tutkijan ymmärrykseen fysiikasta yhtään mitään.

        Ei tarvitse itse ymmärtää fysiikasta mitään, kun lukee kuuntelee katselee asiantuntijoiden ja fyysikkojen lausuntoja käsiteltävästä aiheesta.

        Epäilen vahvasti ettet sinäkään ole tieteen kärkinimiä, professori etkä teoreettinen fyysikko. En minäkään, enkä ole koskaan sellaista väittänytkään.

        Kiitos Anonyymi 20:03, veit sanat suustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun et kykene puhumaan itse asiasta niin jankutat tuubaa keskustelijoista. Toimintasi on vastenmielistä.

        Ehkä toimit samalla tavoin muidenkin ihmisten suhteen. Siinä tapauksessa sinua pidettäisiin yleisesti jokseenkin vastenmielisenä tyyppinä. Oletko huomannut sellaista?

        En ole edellinen kirjoittaja, mutta toteaisin että hyvin järkevä kommentti joltain koskien itsevalittuja arvonimiä. Varsinkin kun itselläni on valtaa ja asiantuntemusta fysiikan alalta sekä huomattavia näyttöjä sanoa näin.
        Itse olen hyvinkin kiinnostunut ufoilmiöstä ja odotan kiinnostuksella luvattua paljastusraporttia. En kuitenkaan kiihkoile sen puolesta suuntaan tai toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole edellinen kirjoittaja, mutta toteaisin että hyvin järkevä kommentti joltain koskien itsevalittuja arvonimiä. Varsinkin kun itselläni on valtaa ja asiantuntemusta fysiikan alalta sekä huomattavia näyttöjä sanoa näin.
        Itse olen hyvinkin kiinnostunut ufoilmiöstä ja odotan kiinnostuksella luvattua paljastusraporttia. En kuitenkaan kiihkoile sen puolesta suuntaan tai toiseen.

        Kyseisen kommentin kehuja ei voi olla kukaan muu kuin kyseisen kommentin esittäjä ja koska itse kommentista että tästä jälkikehustasi paistaa ennakkoasenteellisuus, mahtailu, valhe ja ylimielisyys, niin tieteellisyys on sinusta yhtä kaukana kuin Ikaros eli MACS J1149 2223 Lensed Star 1. on Maasta.

        "Valtaa, asiantuntemusta ja huomattavia näyttöjä" Yes Sir, varmasti on. Yllättävän monella on parin mukillisen jälkeen. Minun veljeni voittaa karhun painissa, mutta minä voitan veljeni 8)


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Kyseisen kommentin kehuja ei voi olla kukaan muu kuin kyseisen kommentin esittäjä ja koska itse kommentista että tästä jälkikehustasi paistaa ennakkoasenteellisuus, mahtailu, valhe ja ylimielisyys, niin tieteellisyys on sinusta yhtä kaukana kuin Ikaros eli MACS J1149 2223 Lensed Star 1. on Maasta.

        "Valtaa, asiantuntemusta ja huomattavia näyttöjä" Yes Sir, varmasti on. Yllättävän monella on parin mukillisen jälkeen. Minun veljeni voittaa karhun painissa, mutta minä voitan veljeni 8)

        Sinullahan näyttää olevan paitsi ufotietäjän mestaripätevyys myös melkoisia selvänäkijän kykyjä.
        Kainuun nälkämaasta on ponnistettu maailmaan oikea monilahjakkuus, vai liekö juuri pettuleivän ansiosta ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varsin selvää että raportin otsikko ei ole että "ALIENIT OVAT TÄÄLLÄ", koska tiettävästi aluksia ei ole saatu kiinni ja miehistöä haastateltavaksi. Todennäköistä on että raportissa sanotaan että tunnistamattomat ilmiöt ovat todellisia ja niille ei ole keksitty selitystä mutta ne eivät vaikuttaisi vaarantavan kansallista turvallisuutta. Noin ne pääpiirteittäin sanoo.

        "Todennäköistä on että raportissa sanotaan että tunnistamattomat ilmiöt ovat todellisia ja niille ei ole keksitty selitystä mutta ne eivät vaikuttaisi vaarantavan kansallista turvallisuutta. Noin ne pääpiirteittäin sanoo."

        Hyvin todennäköisesti vakuutetaan ainakin sivulauseessa, etteivät ne näytä vaarantavan kansallista turvallisuutta, kun todellisuudessa juuri se, että mikä tahansa taho, joka tulee aina niin tahtoessaan suurvallan ilma-, maa- ja meritilaan, ilman että sitä voidaan mitenkään estää, tarkoittaa kroonista hälytystilaa tuon penetroidun valtion turvallisuudesta vastaavissa elimissä, ja väistämättömän kysymyksen siitä: entäpä jos tuo taho liittoutuu, tai on jo sen tehnyt, maallisen vastapuoltemme kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan näyttää olevan paitsi ufotietäjän mestaripätevyys myös melkoisia selvänäkijän kykyjä.
        Kainuun nälkämaasta on ponnistettu maailmaan oikea monilahjakkuus, vai liekö juuri pettuleivän ansiosta ; )

        Kiitän kiinnostuksesta vaatimatonta persoonaani kohtaan, että muistat jopa juureni. Tänään en selvää näe itsekään, mutta ei minusta vieläkään tule professoria eikä ufotutkijaa, vaikka vodkapullo hupenee.

        Siteeraan vain uutisia ja koetan keksiä niihin jotakin järkeä havukka-ahon ajattelijan maalaisjärjellä. Ei sen kummempaa. Kyselen enemmän kuin tiedän.

        PS: Ufotutkijoita on samalla tavalla hyviä ja huonoja, kuten on vaikkapa lääkäreitä. Kaikilla ei ole tatsia eikä intohimoa lajiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe