Mariin ehtii siivota Kesärannassa, mutta ei ehdi käydä kaupassa?

Anonyymi

Marin kertoo välillä siivoavansa myös Helsingin Meilahdessa sijaitsevassa pääministerin virka-asunnossa Kesärannassa, vaikka siellä käykin siivooja. Marin kuvailee, että siivotessa voi parhaimmillaan päästä samanlaiseen flow-tilaan kuin lapsena maalatessa.

– Se on minulle sellaista rauhoittumista. Siinä voi keskittyä täysin yhteen konkreettiseen asiaan, ja työn jäljen näkee heti. Se on minulle mielenrauhan hakemista ja muiden asioiden poissulkemista, sanoo pääministeri.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006561732.html

Miten Marinilla on aikaa siivota mutta ei ehdi muka käydä muutaman sadan metrin päässä olevissa kaupoissa (Alepa, S-Market tai K-Market). Siis miksi hänen pitää siivota kun kerta veronmaksajien laskuun käy siivooja...miksi hän ei käy mieluimmin kaupassa kuin turhanpäiväisesti siivoaa?

10

88

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä kaupasta Halla-aho käy tekemässä perheensä ruokaostokset?

• Anonyymi

veronmaksajien piikkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

veronmaksajien piikkiin

Suomalaisten etua ajavalle suo mielellään tuon edun.

• Anonyymi

Vuonna 2019 Seiskan selvityksen mukaan Sanna Marin, 34, kipaisi asuntokaupoilla Helsingissä. Tuore pääministeri osti Etu-Töölöstä 69 neliön huoneiston, kivenheiton päässä Eduskuntatalosta. Kahden huoneen ja keittiön kokonaisuus maksoi 530 000 euroa. Kyse on todellisesta arvoasunnosta, sillä kodin neliöhinta on yli 7 600 euroa.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuvat-Seiskassa-Tamperelainen-paaministeri-Sanna-Marin-osti-asunnon-Helsingista-530-000

Nyt herää kysymys, että asuuko Marin laisinkaan Kesärannassa kun kerta verottajakaan ei ole osannut lähettää täytettyä veroilmoitusta oikeaan osoitteeseen. Itse asiassa lain mukaan jos ostamassaan asunnossaan on itse kirjoilla ja on asunut siinä yli 2 vuotta niin myyntivoitosta ei mene myyntivoittoveroa kun myy myöhemmin asuntonsa. Miksi muka Marin ei ole kirjoilla ökytalossaan? Onko Marin huijannut valtiolta Kesärannan aamiaistarvikerahat jos hän ei ole virallisesti asunutkaan siellä?

• Anonyymi

No samahan se Marinin mielestä on syökö nuo aamupalat Kesärannassa vai Etu-Töölössä. Marin olis kuitenkin voinut olla yötä kummassa vaan, joten on hyvä varautua siihen että olis ollut Kesärannassa.

Vappuaamun brunssi taisi olla kallein aamiainen, mahtoikan Marin viettää Vappua missä?

• Anonyymi

Vielä viime elokuun SDP-puoluekokouksessa Sanna Marin hehkutti, kuinka pääministerikin käy mielellään ihan tavis-ihmisten kanssa samassa ruokakaupassa.
      https://imgur.com/a/88tPjTY

Iltalehden vaalitentissä pari päivää sitten Sanna valitti, että kun kansalaiset vaativat häntä, Suomen pääministeriä menemään Prisman kassajonoon jonottamaan.

On aika lailla tytön puheet muuttunut elokuulta.

• Anonyymi

Joutuu tyttöraukka alistumaan tavisten joukkoon kaupassa käydessään.

Mietin missä on lähin Prisma Kesärannasta?

• Anonyymi00008

• Anonyymi00009

Jauhot pitää siivota piiloon ja foliot.

• Anonyymi00010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe