Onnea Salatut elämät, 4000 jaksoa takana! Onnea Ismo 60-vuotta!

16

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran kymmenisen vuotta sitten katsoin uteliaisuuttani yhtä jaksoa noin kolme minuuttia.

• Anonyymi

Ismo osaa vääntää paukkuja.

• Anonyymi

Olen seurannut jo vuosia Ismon mahaa.
        Se suurenee välillä ja joskus pienenee.
        Nyt se taas kasvaa!

• Anonyymi

Alusta asti olen seurannut. Opiskeluaikoina 20 vuotta sitten jäi muutamia jaksoja katsomatta eri syistä. mm.Yhden kerran iltaharrastuksista matka opiskelija-asuntolaan myöhästyi. Kimppakämpästä kun on kyseessä, olin kerran käyttöohjeissa tapahtui seuraavaa. Kämppäkaveri sanoi kerran Salkkarit ei mene velvoitteiden ohi,mars mars tiskaamaan.

• Anonyymi

Käyttöohjeissa tarkoittaa keittiövuorossa. Ennustava tekstinsyöttö töppäilee.

• Anonyymi

Seurasin 2000-luvun vaihteessa, kun oli vielä Miiat ja Sakut sun muut kumppanit. Sen jälkeen ei ole tullut katsottua.

• Anonyymi

Ismo on ykkönen ja Kalle on kakkonen.

• Anonyymi

Ismo on aikamoinen gaggis.

• Anonyymi

Kerrankin kun Ismo väänsi ilmaa niin tuli ämpärillinen tuotetta?

• Anonyymi

Ismo osaa vääntää ämpärin täydeltä.
        Välillä tulee pelkkää metaanikaasua, välillä puolimärkää tuotosta ja aika usein koko lasti oikein raivokkaan räjähtävällä voimalla.

• Anonyymi

Tyhjänpäiväinen sarja, näyttelijät 2 luokkaa, käsikirjoitusta ei ole vaihdettu vuosiin.. Mustasukkaisuus, nussiminen oman ja vieraan kanssa, riitely ja rähinä kantavia voimia. Joutaisi lopettaa koko sarja jota harva jäisi kaipaamaan..

• Anonyymi

Katsoin hajanaisesti siihen asti, kun Helistä tuli lesbo.

• Anonyymi

Mikä helvetti siinä on että noista kaikista hahmoista on tehty kuin jotain Putouksen sketsihahmoja? Esimerkiksi Salla oli toki ennen ärsyttävä ja muiden asioihin nokkansa tunkeva nipottaja mutta silti uskottava vaikkakin äärimmäinen. Nykyisin taas se on ihan täysin uskomaton sarjakuvahahmo. Kakaroilleko tätä sarjaa nykyisin vain tehdään? Tai no selvästi ei kun jatkuvasti tulee jotain näyteltyjä panokohtauksia ja ryyppäämisiä.

• Anonyymi

Klassikko jaksossa Ismo izze ismukka issendaali syö perkeleellisen töötin.

• Anonyymi

Pistittekö merkille kun jaksossa 3226 Ismo hotki 5 kiloa suolapähkinöitä? Viikko siitä Ismo kaupitteli kioskissaan omavalmisteista pähkinäsuklaata!

• Anonyymi

Munnon saatava sitä heti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6370
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      905
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      874
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      785
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe