Onnea Salatut elämät, 4000 jaksoa takana! Onnea Ismo 60-vuotta!

16

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerran kymmenisen vuotta sitten katsoin uteliaisuuttani yhtä jaksoa noin kolme minuuttia.

• Anonyymi

Ismo osaa vääntää paukkuja.

• Anonyymi

Olen seurannut jo vuosia Ismon mahaa.
        Se suurenee välillä ja joskus pienenee.
        Nyt se taas kasvaa!

• Anonyymi

Alusta asti olen seurannut. Opiskeluaikoina 20 vuotta sitten jäi muutamia jaksoja katsomatta eri syistä. mm.Yhden kerran iltaharrastuksista matka opiskelija-asuntolaan myöhästyi. Kimppakämpästä kun on kyseessä, olin kerran käyttöohjeissa tapahtui seuraavaa. Kämppäkaveri sanoi kerran Salkkarit ei mene velvoitteiden ohi,mars mars tiskaamaan.

• Anonyymi

Käyttöohjeissa tarkoittaa keittiövuorossa. Ennustava tekstinsyöttö töppäilee.

• Anonyymi

Seurasin 2000-luvun vaihteessa, kun oli vielä Miiat ja Sakut sun muut kumppanit. Sen jälkeen ei ole tullut katsottua.

• Anonyymi

Ismo on ykkönen ja Kalle on kakkonen.

• Anonyymi

Ismo on aikamoinen gaggis.

• Anonyymi

Kerrankin kun Ismo väänsi ilmaa niin tuli ämpärillinen tuotetta?

• Anonyymi

Ismo osaa vääntää ämpärin täydeltä.
        Välillä tulee pelkkää metaanikaasua, välillä puolimärkää tuotosta ja aika usein koko lasti oikein raivokkaan räjähtävällä voimalla.

• Anonyymi

Tyhjänpäiväinen sarja, näyttelijät 2 luokkaa, käsikirjoitusta ei ole vaihdettu vuosiin.. Mustasukkaisuus, nussiminen oman ja vieraan kanssa, riitely ja rähinä kantavia voimia. Joutaisi lopettaa koko sarja jota harva jäisi kaipaamaan..

• Anonyymi

Katsoin hajanaisesti siihen asti, kun Helistä tuli lesbo.

• Anonyymi

Mikä helvetti siinä on että noista kaikista hahmoista on tehty kuin jotain Putouksen sketsihahmoja? Esimerkiksi Salla oli toki ennen ärsyttävä ja muiden asioihin nokkansa tunkeva nipottaja mutta silti uskottava vaikkakin äärimmäinen. Nykyisin taas se on ihan täysin uskomaton sarjakuvahahmo. Kakaroilleko tätä sarjaa nykyisin vain tehdään? Tai no selvästi ei kun jatkuvasti tulee jotain näyteltyjä panokohtauksia ja ryyppäämisiä.

• Anonyymi

Klassikko jaksossa Ismo izze ismukka issendaali syö perkeleellisen töötin.

• Anonyymi

Pistittekö merkille kun jaksossa 3226 Ismo hotki 5 kiloa suolapähkinöitä? Viikko siitä Ismo kaupitteli kioskissaan omavalmisteista pähkinäsuklaata!

• Anonyymi

Munnon saatava sitä heti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1473
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      697
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      662
    Aihe