ei vastuuta rakentamisesta ja tyehdoista

Anonyymi

eipä ollut ketään Varkautelaistavaaliehdokasta Rakennusliiton listalla ajamassa vastuullista rakentamista kunnassa.Nyt on nimittäin minä,Että eikun nauramaan vai mitä

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne onki kovia juomaan, sulaudut hyvin joukkoon.

• Anonyymi

Siinä listassa on ehdokkaita joka puolueesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä listassa on ehdokkaita joka puolueesta

Mm Turussa, Helsingissä jne
        Varkaudesta ei ole kuin minä eli Varkauden ehdokaat eivät kannalta vastuullisia rakentamista. Kilpailutetaan urakoitsijoilla useita aliurakoitjoita ketjussa.
        Poljetaan työehtoja tehdään talvella mm sairaala ja Andriz

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm Turussa, Helsingissä jne
        Varkaudesta ei ole kuin minä eli Varkauden ehdokaat eivät kannalta vastuullisia rakentamista. Kilpailutetaan urakoitsijoilla useita aliurakoitjoita ketjussa.
        Poljetaan työehtoja tehdään talvella mm sairaala ja Andriz

Tehdään halvalla ja ulkomaisilla työvoimalla. Ihmettelen ettei ammattiliiton ehdokkaita kiinnosta. Keskitytään Ikosen jahtiin

• Anonyymi

Kukas sinä olet? Ossaa äänestää.

• Anonyymi

Vasemmistoliitto nro 144..Vrkauteen rakennetaan. Paloasena, kouluja jne. Kilpailutetaan, sitten urakoitsijalla useita ketjuja alihankkijoita. Nuoret valmistuneet rakentajat ja ikääntyneet töihin ja Varkauden ja lähialueen amnattimiehet töihin ja tes palkka. Jos haluatte että rakennettan oikein ja taloudellisti. Myös kuka rakentaa ja onko alihankkijoita monta. Ja palkat kunnossa

• Anonyymi

Varkaudessa eiole kuin Persu ja Denarilaki. Minua ei se liikunta vittuakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliitto nro 144..Vrkauteen rakennetaan. Paloasena, kouluja jne. Kilpailutetaan, sitten urakoitsijalla useita ketjuja alihankkijoita. Nuoret valmistuneet rakentajat ja ikääntyneet töihin ja Varkauden ja lähialueen amnattimiehet töihin ja tes palkka. Jos haluatte että rakennettan oikein ja taloudellisti. Myös kuka rakentaa ja onko alihankkijoita monta. Ja palkat kunnossa

Ai sinä oot rakennusliitossa aikamiespoika? Puhelinmyyjänä vuoden olet ollut, muuten sossupummina, ei vittusaatana 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Lähdettäväkin tänään torille katsomaan kun rakennusliiton aikamiespojan läski tummuu ja nokka punertuu.

• Anonyymi

Ei tummunu. Tämäkin kirjoitusta lähtee maanantaina poliilaitokselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tummunu. Tämäkin kirjoitusta lähtee maanantaina poliilaitokselle

Ei näkyny rakennusliiton pösilöä torilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näkyny rakennusliiton pösilöä torilla.

Jotain tyyppejä oli jotka kyseli jotain persujen haukkujaa, ei olleet ihan kilteimmän näköstä porukkaa.

• Anonyymi

Raknnusliitto kuten muutkin liitot ova mädännäisyyden pesiä , johtohenkilöiden omaa bisnestä missä valtikassa roikkuu raksaduunari .

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1729
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1605
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1389
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1309
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe