Mikä biisi soi Kotkan ja Räskin kesässä

Anonyymi

9

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kelvannut joillekin omat kesäiset suosikkini Castran korsusta Jaakko Teppoa.

Pöytä täyteen koska Kaiken takana on nainen,

Hyvin meni meno maineen
      Kun sä tulit mun luo
      Hei kaikki nyt mä sanon sen
      Kaiken takana on nainen

• Anonyymi

Meillä mennään tällä;Uuno on numero yksi

Miten muuten menee Uuno Turhapuron tunnarin kertosäe? Tai lähinnä se toinen rivi "Uunoa ympäröi yksi" vai "Uunoa ympäröin yksin" vaiko jotain muuta. Siskon kanssa menee tämän asian takia ehkä jopa välit ihan poikki, jos emme saa tähän asiaan selvyyttä. Osaako kukaan auttaa? Onko sisko mustasukkainen miun Uunosta?

• Anonyymi

" Kun ryömin katuojaa pitkin ja löysin pullon särkyneen!

• Anonyymi

Kun suutelen tolppaa.

• Anonyymi

Harrikkamiehen ja tarakkaharakan Moottoritie on kuuma ja mikkeihin jodlataan

Aja hiljaa isi nyt vain
      Niin sitten illalla leikitään
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Lapsi sykolooppi Sinkkonen yhtyy fasen välityksellä : Niin mä kiltisti myös odottamaan jään

• Anonyymi

Terassilla kesällä paras kuulemani musa juttu naapuripöydässä, en kerro missä mutta kotkalaisessa urheiluravintolassa. Olen ihmetellyt jälkeenpäin , kun avomies oli pitkään sairastanut , bonusavokki pikku pikku Elmossa: karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme...

• Anonyymi

Tyttö katsoi sillalta kuinka kustaan.

• Anonyymi

Mun on ihan pakko sanoa, että löysin Arto Sotavalta - Seilaan biisin ja se on ehdottomasti kaikella tavalla minun kesäbiisini. Mä ite en seilaa mut oon Itäisen Suomenlahden rannalla usein..ja tuossa biisissä on vaan niin sitä tunnelmaa .

Se virvoittava merituuli ja suolainen vesi . Tuo muistoihin elämääni elämää Karibialla palmujen varjossa tequilalla.

• Anonyymi

HEI TYÄ IHANAT KEVÄÄN, KESÄN JA SYKSYN HÄÄPARIT❤️EI HÄÄ TAKUUTA🤬
      Jos teilt viäl puuttuu juhlistanne yks palane...valokuvaaja...pappi... baby....
      nii saapi aina kysyä tarjousta 🙂

Tuure Kilpeläinen Ja Kaihon Karavaani - Rakastan sua niin et se sattuu

No onhan siihen lääkkeet, Tobox Aloe Lips StEmo, Burana 11003 mg

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      7681
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      199
      6245
    3. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      3640
    4. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      3431
    5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      200
      2253
    Aihe