Mikä biisi soi Kotkan ja Räskin kesässä

Anonyymi

78

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kelvannut joillekin omat kesäiset suosikkini Castran korsusta Jaakko Teppoa.

      Pöytä täyteen koska Kaiken takana on nainen,

      Hyvin meni meno maineen
      Kun sä tulit mun luo
      Hei kaikki nyt mä sanon sen
      Kaiken takana on nainen

      • Anonyymi

        Meillä mennään tällä;Uuno on numero yksi

        Miten muuten menee Uuno Turhapuron tunnarin kertosäe? Tai lähinnä se toinen rivi "Uunoa ympäröi yksi" vai "Uunoa ympäröin yksin" vaiko jotain muuta. Siskon kanssa menee tämän asian takia ehkä jopa välit ihan poikki, jos emme saa tähän asiaan selvyyttä. Osaako kukaan auttaa? Onko sisko mustasukkainen miun Uunosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä mennään tällä;Uuno on numero yksi

        Miten muuten menee Uuno Turhapuron tunnarin kertosäe? Tai lähinnä se toinen rivi "Uunoa ympäröi yksi" vai "Uunoa ympäröin yksin" vaiko jotain muuta. Siskon kanssa menee tämän asian takia ehkä jopa välit ihan poikki, jos emme saa tähän asiaan selvyyttä. Osaako kukaan auttaa? Onko sisko mustasukkainen miun Uunosta?

        Uuno tarvitsee hovin, ehkä siksi raksun sisko tahtoo jäädä. Sisko soittaa kesällä Pelle Miljoonaa , Moottoritie on kuuma


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      " Kun ryömin katuojaa pitkin ja löysin pullon särkyneen!

    • Anonyymi

      Kun suutelen tolppaa.

    • Anonyymi

      Harrikkamiehen ja tarakkaharakan Moottoritie on kuuma ja mikkeihin jodlataan

      Aja hiljaa isi nyt vain
      Niin sitten illalla leikitään
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Lapsi sykolooppi Sinkkonen yhtyy fasen välityksellä : Niin mä kiltisti myös odottamaan jään

    • Anonyymi

      Terassilla kesällä paras kuulemani musa juttu naapuripöydässä, en kerro missä mutta kotkalaisessa urheiluravintolassa. Olen ihmetellyt jälkeenpäin , kun avomies oli pitkään sairastanut , bonusavokki pikku pikku Elmossa: karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme...

      • Anonyymi

        Tyttö katsoi sillalta kuinka kustaan.


    • Anonyymi

      Mun on ihan pakko sanoa, että löysin Arto Sotavalta - Seilaan biisin ja se on ehdottomasti kaikella tavalla minun kesäbiisini. Mä ite en seilaa mut oon Itäisen Suomenlahden rannalla usein..ja tuossa biisissä on vaan niin sitä tunnelmaa .

      Se virvoittava merituuli ja suolainen vesi . Tuo muistoihin elämääni elämää Karibialla palmujen varjossa tequilalla.

      • Anonyymi

        Nyt se paikallislehti julkaisi suosikit. Lukijoiden ehdottamien kappaleiden joukossa on Pyhtää osio, josta poiminta

        Juha Vainion Mä en muista mitään -kappale vie kuulijansa vuosientakaisiin hyvin riehakkaisiin tunnelmiin Pyhtään huudeilla. Kertosäe uudistettuna Kotipaikka Pyhtää eikä harmita yhtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se paikallislehti julkaisi suosikit. Lukijoiden ehdottamien kappaleiden joukossa on Pyhtää osio, josta poiminta

        Juha Vainion Mä en muista mitään -kappale vie kuulijansa vuosientakaisiin hyvin riehakkaisiin tunnelmiin Pyhtään huudeilla. Kertosäe uudistettuna Kotipaikka Pyhtää eikä harmita yhtää.

        Venäläinen diskomusiikki raikui Pyhtään yössä
        14.1.2008

        PYHTÄÄ. Keskelle Pyhtään kirkonkylää on ilmestynyt jotain erilaista. Turkkilaissyntyinen Mehmet Arikan on perustanut raitin varteen enimmäkseen venäläisille suunnatun ravintola-yökerhon. Yrittäjä houkuttelee lauantaisin läheisellä seiskatiellä kulkevaa asiakaskuntaa russian discoon.


    • Anonyymi

      HEI TYÄ IHANAT KEVÄÄN, KESÄN JA SYKSYN HÄÄPARIT❤️EI HÄÄ TAKUUTA🤬
      Jos teilt viäl puuttuu juhlistanne yks palane...valokuvaaja...pappi... baby....
      nii saapi aina kysyä tarjousta 🙂


      Tuure Kilpeläinen Ja Kaihon Karavaani - Rakastan sua niin et se sattuu

      No onhan siihen lääkkeet, Tobox Aloe Lips StEmo, Burana 11003 mg

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juha Vainio - Kaunissaari. Valinnanvapaus Pyhtää, Helsinki

      Juha Vainio - Paljaana. Pyhtäällä sanoittajan unelma

    • Anonyymi

      Ti-Ti Nalle ja Lypsylaulu
      https://www.youtube.com/watch?v=Yo0dPrEY6Ko

      Aikuiseen makuun. Lehmäleirillä kohtaavat eläinrakkaat aikuiset, jotka haluavat lypsää – nyt myös lypsettävät miehet ovat löytäneet erilaisen kesäloman lehmäleiristä ja jatkavat ympärivuotisena.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan parasta eneen pikku ja perjantaita on ja on ollut pitkään. Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa

      Eniten vituttaa kaikki kun ei kauppa käy edes Torilla.

      Se on niin kaunista katseltavaa kun kunnolla vituttaa ja kohtaa toisen samanmoisen
      ja vittu kun vituttaa, sanoisi MLL Jari Sinkkonen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pirkka-Pekka Petelius - Saharan lilja.flv
      Komea biisi..Parempi kuin alkuperäinen,missä hitaampi tempo..

      Pirkka Olut 3,5 %
      Hienoista humalan tunnetta ja kevyttä makeaa maltaisuutta. Tuoksussa ei pahvisuutta, mikä tuossa vahvemmassa oli vahvasti esillä. Tuoksultaan parempi, vaikkei mitenkään erityisen miellyttävä.

      Hyvää olutta, humalaa voisi olla enemmänkin , euroja menee enemmän kun joutuu lisäämään humalahakuisuutta.

    • Anonyymi

      Mattia ja Teppoa se olla pitää, on mistä valita Kalsarikaljalla pieruverkkareissa

      Kaiken takana on nainen > Kaapin takana on Uuno

      Pöytä täyteen! > Perjantaina Pirkkaa

      Anna mulle aikaa. > Ja mulle euroja, timantteja ja mersuja.

      Tää me osataan > ja tää , ja tää, ja tää me ostettiin ......................................


      YÖLINTU VASTAA HAASTEESEEN MATILLE JA TEPOLLE.

      Sitä saa mitä tilaa> Mahdunko maailmaas

      SUGAR DADDYJEN MAKUUN
      Ronny & The Loafers - Se Jokin Sinulla On

      • Anonyymi

        Televisiojuontajan kuulutus vuosikymmeniä sitten " seuraavaksi esiintyy LAHTELAINEN Ronny & Loafers "


    • Anonyymi

      " Kun ryömin katuojaa pitkin ja löysin pullon särkyneen".

    • Anonyymi

      Minä olin lenntäjän koira,
      lähes sankkari siis itsekkin !

    • Anonyymi

      Käärijän euroviisurönkytys varmaan oletettavasti soi. Saas nähä tuliiko tusinajyystö Portion Boyssilta jotain renkutusta kans.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Prisman ja Alkon rammarissa suosikkibiisi Itäisen Suomenlahden rantaan paskarinkiin

      Rainbow Vadelma carambola light siideri ja se soi ja se soi .....................lauantai aamuun.
      Tää biisi jää soimaan sun vartaloon.

    • Anonyymi

      Siellä soi tietenkin Teuvo Lomanin Helsinki City Boy.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      13.60 laitoin toivomuksen Paska Radio Räski Ruonalaan , Kartanossa soi

      Merja Rantamäki ~ Kun Paljon Antaa
      https://www.youtube.com/watch?v=uyZlBCY9CnY

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää piisi jää soimaan sun päähän eikä lähde sieltä buranalla pois.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Musaa pitää olla vaikka syksy saa, kuka saa kuka ei ja mitä.............................

      Nyt soi Ruonalan uimarannan altaalla vedessä juosten Hässisen Kone,
      on mistä valita

      - Rappiolla
      -Levottomat jalat
      Ihan parasta syksyyn, Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa
      https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Selvä Päivä siellä soi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tätäkään postausta näkynyt silloin kun minä katsoin listausta viimeksi. HHAHAHHAHH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tätäkään postausta näkynyt silloin kun minä katsoin listausta viimeksi. HHAHAHHAHH

        Tässä nyt vähän vaikuttamista: ÄLÄÖLÄÖKLÄÖLÖLJKXDKLÖJSWDKLÖHJASIOÄÖ. OK?


    • Anonyymi

      Tipi-tii siellä peräkylällä soi.

    • Anonyymi

      6.62 JUHANNUS OOT MUN VALON JA VIININ TUOJA ,TOISTA AUTTAA VAIN PERJANTAINEN HUMALA JA TOISTA SUGAR DADDYN

      Tiiliruuhkan muotoisen pilven alla Urheilubaari Marlonin hämärässä lonkero pullolla.

      https://www.youtube.com/watch?v=a22mUEFz5JU

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      7.01 Konjakkikujalla soitetaan autossa. Huonon Mersu Äidin suosikki. baila baila
      Tätä biisiä ymmärtää niin paljon paremmin jos tapaa munattoman

      Mercedes Bentso – Munaton Mies
      https://www.youtube.com/watch?v=IVfEUT4fNCk

      @uuno
      1 kk sitten
      Sehän puhuu meikäläisestä!
      Isommankin autolainan kun saa suhteellisen helposti jopa normi työssäkäyvät aikuiset saati lapset 😂😂😂

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      774 MHz #ottopäivää Perjantaibiisi💯 | Viikon paras päivä❤️ Mikä on sun ...

      Juodaan viinaa tullaan viisaammiksi näin
      Juodaan viinaa viikonloput
      On todellisuus piinaa hetkittäin selvinpäin

      https://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI

    • Anonyymi

      8.07 monday morning. Navigaattori latinkiin . Seksi vie ja Taksi tuo, sun seurastasi humaltuu…

      Nylon Beat : Seksi vie ja taksi tuo

      https://www.youtube.com/watch?v=acdkmEdv_q4

      Tule ikävä 90lukua ja Kissfm 101.4mhz kun kuuntelee tätä.

    • Anonyymi

      08.39 PANKKIPÄIVÄ OTTO

      Lauantaina saunota kun paikassa Pyhtään Kulttuuritalo on Ismo Alanko yksin

      Tämä Ismon biisi on omistettu Pyhtäältä Kotkaan siirtyneille ongelma jätteille Karkkarin huvipuistoon

      https://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saukonkallion 2024
        Kesätanssit 🌞
        Heinäkuun
        Ma 8.7.2024
        Kuningas 😍 saapuu lavalle
        Kari Hirvonen & Onnentähti
        20 € | 19 – 23.30
        Täällä kesän kuumat 🔥 karkelot
        nyt viihteelle 👞👠👞
        Kahviosta illan herkut 😋
        💑
        https://youtu.be/0oQZm1qVdUg?si=BSjBJXYGidWJaKc1
        Löhde Lavalle 😄


    • Anonyymi

      08.76 Tää biisi jää soimaan sun päähän

      Pyrkimyksenä normaali elämä
      "Muutoin olen ihan tavallinen
      ihminen"
      sanat: Nina Reimari, Muistilangat -lauluryhmä,
      Päijät-Hämeen Muistiyhdistys ry

      Mitä on mielenterveys?
      WHO 2013:
      Mielenterveys on hyvinvoinnin tila, jossa ihminen pystyy
      näkemään omat kykynsä sekä kohtaamaan ja selviytymään
      elämään kuuluvien normaalien haasteiden kanssa sekä
      kykenee työskentelemään ja ottamaan osaa yhteisönsä
      toimintaan.

    • Anonyymi

      09.04 Nousevan auringon talossa soi nenänvalkaisupäivänä sunnuntaina.

      Lasse Mårtenson: Limon limonero On pohjanpoikakin täällä,,,,,,,,,,,,,,,,,ei rannalla rauhaa saa

      https://www.youtube.com/watch?v=GjG8Pj6PDY8

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Soi mikä soi, ihan soiva kello. Häsläätkö sinäkin päivittäin, no älä no more. Osta ja anna lahjaksi Sannalle, riisipiirakan soutua Konnevedellä ei katsella kuin Pyhtäällä.

    • Anonyymi

      09.72 MHz nyt soi palmurannassa, Bewerly Hells , just joo, rockabilli

      Kotkalaisen kansanedustajan esittämänä; "Susinarttu, punahuora, sua etsin............ja löydän" Pyh täältä.

      https://www.youtube.com/watch?v=1g3R-mZWtoQ

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7591
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4516
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      66
      3113
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1419
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe