En ole ihminen

Anonyymi

En ole oikeasti ihminen, mutta olen siis syntynyt ihmiseksi. En ymmärrä ihmisiä, enkä heidän tarkoitusperiään. Ihmisten ihmissuhteet tuntuvat perustuvan ainoastaan omaan hyötymiseen. Ihmiset on pienisieluisia, suurin osa siis, mutta ei kuitenkaan kaikki. Seuraan sivusta naureskellen tätä hulluutta.

17

751

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kuitenkin sisäistänyt ihmisyytesi ja naureskelet maailman hulluudelle ja se on paljon se.
      Voimme toki pohtia kuinka ihminen on saanut alkunsa. siinä on vain 2 vaihtoehtoa; joko usko kehitysoppiin tai älykkääseen luomiseen. Muita vaihtoehtoja ei ole.

      Koska varmuutta tähän emme koskaan elinaikanamme tule saamaan sitä on siis turhaa pohtia. Jos omaat näistä ajatuksista toisen niin tulee muistaa että voitkin olla väärässä?!
      Tärkeintä on oman itsensä hyvinvointi ja parhaansa mukaan auttaa lähipiiriään kykyjensä mukaan. Näin voi saavuttaa sen onnen mitä saavutettavissa on.

      Kun meistä aika jättää niin meistä ei jää jäljelle mitään muuta kuin se mitä olemme nettiin kirjoittaneet......

      On aivan toissijaista pohtia

      • Anonyymi

        Muistihan siinä meni kun syntyi, mutta tiedostan että maailmankuva monella rajoittuu vain tähän "todellisuuteen". Ihminen on luotu tavalla tai toisella. Siihen en ota kantaa että miten ja kuka loi ensimmäisen ihmisen - se ei kuitenkaan ole evoluution tulosta. Sielu on se juttu. Jokaisella elävällä on sielu. Pidän mahdollisena että elämme "tietokoneen" kovalevyllä. Että DNA:mme on koodattu numerosarjana kovalevylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistihan siinä meni kun syntyi, mutta tiedostan että maailmankuva monella rajoittuu vain tähän "todellisuuteen". Ihminen on luotu tavalla tai toisella. Siihen en ota kantaa että miten ja kuka loi ensimmäisen ihmisen - se ei kuitenkaan ole evoluution tulosta. Sielu on se juttu. Jokaisella elävällä on sielu. Pidän mahdollisena että elämme "tietokoneen" kovalevyllä. Että DNA:mme on koodattu numerosarjana kovalevylle.

        Ja lisään vielä, että syy tähän on selkeä: Meidän maailma on tuhoutunut ajat sitten sodassa. Olemme ns."selviytyjiä universumissa". Meidän DNA: tallennettiin hypertietokoneen muistiin, jotta kestämme hengissä, kunnes seuraava asumiskelpoinen planeetta löytyy. Sitten meitä kehittyneemmät avaruusolennot siirtää DNA:n, jota ehkä muokataan sopivaksi bioteknisesti luotuihin uusiin kehoihin. Tarkoituksena asuttaa maailma uudestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että syy tähän on selkeä: Meidän maailma on tuhoutunut ajat sitten sodassa. Olemme ns."selviytyjiä universumissa". Meidän DNA: tallennettiin hypertietokoneen muistiin, jotta kestämme hengissä, kunnes seuraava asumiskelpoinen planeetta löytyy. Sitten meitä kehittyneemmät avaruusolennot siirtää DNA:n, jota ehkä muokataan sopivaksi bioteknisesti luotuihin uusiin kehoihin. Tarkoituksena asuttaa maailma uudestaan.

        Hauskoja ajatelmia joista kiitokset.

        On täysin varmaa että ennen meidän populaatiotamme on ollut yksi tai useampia meitä kehittyneempiä kulttuureita.
        Sitä on mielenkiintoista pohtia että miksi ne ovat tuhoutuneet tai tuhottu?
        Olivatko he liian tyhmiä etc ja heidät haluttiin korvata tyyliin 2.0 -tai 3.0 jotain?

        Pienen otannan puitteissa voitte arvella ovatko nämä megaliitit yms. meidän populaatiomme jälkeemme jättämiä? Vaikeaa kuvitella että kivikirveillä tällaisia teoksia tehtäisiin:
        https://www.youtube.com/watch?v=22dEGLBPOQ

        Nykyiset arkeologimme tyytyvät kaivelemaan kaljapullojen korkkeja ja pitävät turpansa visusti rullalla vuosituhansia vanhoista muinaisista jäänteistä. Niitä pyritään jopa salaamaan mutta koska ne ovat kaikkien nähtävillä niin niistä vaietaan.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Hauskoja ajatelmia joista kiitokset.

        On täysin varmaa että ennen meidän populaatiotamme on ollut yksi tai useampia meitä kehittyneempiä kulttuureita.
        Sitä on mielenkiintoista pohtia että miksi ne ovat tuhoutuneet tai tuhottu?
        Olivatko he liian tyhmiä etc ja heidät haluttiin korvata tyyliin 2.0 -tai 3.0 jotain?

        Pienen otannan puitteissa voitte arvella ovatko nämä megaliitit yms. meidän populaatiomme jälkeemme jättämiä? Vaikeaa kuvitella että kivikirveillä tällaisia teoksia tehtäisiin:
        https://www.youtube.com/watch?v=22dEGLBPOQ

        Nykyiset arkeologimme tyytyvät kaivelemaan kaljapullojen korkkeja ja pitävät turpansa visusti rullalla vuosituhansia vanhoista muinaisista jäänteistä. Niitä pyritään jopa salaamaan mutta koska ne ovat kaikkien nähtävillä niin niistä vaietaan.

        Kiitos, Martta98! Egyptissä, Kairossa, olin katsomassa kansallismuseossa historiallisia argeologisia löytöjä. Voin sanoa, että siellä tajusin kuinka paljon meille valehdellaan historiasta. Minua ei tyydyttänyt esineistä kuin murto-osa. Ja nekin oli niitä, mihin muut ihmiset ei kiinnittäneet huomiota. Suurin osa ihmetteli sargofageja ja arkkuja. Minä katselin esineitä ja pieniä kiven palasia. Kaiverrukset oli tehty jollakin koneella, ei käsin niin kuin väitetään.

        Mitä tulee pyramideihin. En mennyt sisälle ryömimään. Pyramidit oli pienempiä, kuin olin ajatellut. Alueella kiinnitin enemmän maaperään huomiota. Katselin hiekan alta pilkoittavaa valkoista kiviperäistä maata. Salaisuuus taitaa olla pyramidien alla. Uskon että Egyptin historia on harhautus? Ehkä Atlantis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, Martta98! Egyptissä, Kairossa, olin katsomassa kansallismuseossa historiallisia argeologisia löytöjä. Voin sanoa, että siellä tajusin kuinka paljon meille valehdellaan historiasta. Minua ei tyydyttänyt esineistä kuin murto-osa. Ja nekin oli niitä, mihin muut ihmiset ei kiinnittäneet huomiota. Suurin osa ihmetteli sargofageja ja arkkuja. Minä katselin esineitä ja pieniä kiven palasia. Kaiverrukset oli tehty jollakin koneella, ei käsin niin kuin väitetään.

        Mitä tulee pyramideihin. En mennyt sisälle ryömimään. Pyramidit oli pienempiä, kuin olin ajatellut. Alueella kiinnitin enemmän maaperään huomiota. Katselin hiekan alta pilkoittavaa valkoista kiviperäistä maata. Salaisuuus taitaa olla pyramidien alla. Uskon että Egyptin historia on harhautus? Ehkä Atlantis?

        Niin, minäkin olen käynyt pyramideilla ja Kansallismuseossa kahdesti.

        Paikalliset egyptologit ovat pakotettuja tarinoimaan roskaa pyramidien syntyajoista joka on taatusti paljon vanhempaa mitä meille kerrotaan.
        Olen varma että meiltä salataan sieltä löytyneitä kaivauksien tuloksia.

        Mainitsit pyramidien alla mahdollisesti sijaitsevat luolastot?!
        Ne ovat totta mutta niihin pääsy on estetty; toki voimme kysyä että miksi näin?

        Kävin myös suuren pyramidin sisällä. Ylösmenokäytävät oli verhottu satatonnisilla graniittipaasilla joiden logistiikasta en ole kuullut mitään arveluja.
        Itse pyramidikivet ovat käsitykseni mukaan paikalla valettua muinaista betonia.
        Ei ole osoitettu paikkaa mistä nuo olisi louhittu; on heitetty vain että ne on kuljetettu jostain....., roskaa.
        Meille valehdellaan ja syynä on se että kehitysoppi romuttuisi ja se olisi paha juttu....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Niin, minäkin olen käynyt pyramideilla ja Kansallismuseossa kahdesti.

        Paikalliset egyptologit ovat pakotettuja tarinoimaan roskaa pyramidien syntyajoista joka on taatusti paljon vanhempaa mitä meille kerrotaan.
        Olen varma että meiltä salataan sieltä löytyneitä kaivauksien tuloksia.

        Mainitsit pyramidien alla mahdollisesti sijaitsevat luolastot?!
        Ne ovat totta mutta niihin pääsy on estetty; toki voimme kysyä että miksi näin?

        Kävin myös suuren pyramidin sisällä. Ylösmenokäytävät oli verhottu satatonnisilla graniittipaasilla joiden logistiikasta en ole kuullut mitään arveluja.
        Itse pyramidikivet ovat käsitykseni mukaan paikalla valettua muinaista betonia.
        Ei ole osoitettu paikkaa mistä nuo olisi louhittu; on heitetty vain että ne on kuljetettu jostain....., roskaa.
        Meille valehdellaan ja syynä on se että kehitysoppi romuttuisi ja se olisi paha juttu....

        Jotakin siellä alla on. Maailma tai kansa, josta emme tiedä? Joskus taannoin tuli dokumentti, että se kaikista historiallisin paikka ei tosiaankaan sijaitse turistikohteissa, vaan syrjemmällä. Siellä on tehty kaivauksia, mutta ne löydöt jää vain alle kourallisen tietoon.


    • Olet siis sellainen syrjäytynyt.

      • Anonyymi

        Mitä sitten vaikka olisin syrjäytynyt? Olen syrjäytynyt, näin voidaan todeta. Erillainen kulkija, se outo ja erikoinen.


      • Olen hyvin pettynyt ennen niin arvostamani hra kekek-kekekin ala-arvoiseen tölväisyyn.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Olen hyvin pettynyt ennen niin arvostamani hra kekek-kekekin ala-arvoiseen tölväisyyn.

        Martta98, kekeke-kekek on oikeassa. Voisin lisätä vähän vettä myllyyn, koska se on lempi harrastukseni. On minulla vieläpä ihan "hullun paperit", eikä taatusti voi ottaa vakavasti mitään mitä sanon tai kirjoitan, eikä minua usko edes lääkäri. ;) :D


    • Anonyymi

      Naureskelee vaan , hoitoonohjaus vie jatkonaureskeluun, sitä myöten elämä livahti ohi

    • Anonyymi

      Jos ei halua olla olemassa niin onko silloin vanki?

      • Anonyymi

        Häh?


    • Anonyymi

      outsider, sivusta katsoja

      ennen tällainen persoonallisuus tunnettiin ja monet kirjailijat nähtiin sellaisina

      On huomattu, että ääoohon 120 asti kaikki älykkyyden lisääntyminen on pelkkää hyvää. Sitten kun äly lisääntyy, tulee mukaan pulmia. Yksi se, että on helpompi tulla toimeen ja nauttia seurasta samanlaisten seurassa. Sitten kun äly ylittää mensan alarajan, kuuluu ylimpään 2.9 prosenttiin. Ei ole paljon kaltaisia.

      Korkeaan älykkyyteen kuuluu sellaisia ominaisuuksia kuin, että katselee asioita noin ylhäältäpäin kokonaisuuksina. Asiat kiinnostavat, mutta ei ihmisten yksityisasiat nk.satasen porukkaa.

      Tuo mitä ketjun alussa kerrottiin, valitettiin voi johtua korkeasta älykkyystasosta.

      • Anonyymi

        Olisitko hyvin älykäs? Googlaa, minkälaisia ovat hyvin älykkäät ihmiset, ja tutki asiaa,


    • Anonyymi

      ”En ole oikeasti ihminen, mutta olen siis syntynyt ihmiseksi”

      Valitse toinen xd

      Jos et ole oikeasti ihminen et voi olla syntynyt ihmiseksi. Valehtelet! Olet ihminen joka ei vain halua olla ihminen tai kuulua joukkoon mutta sitä faktaa ei voi muuttaa että satut nyt vain olemaan ja käyttäytymään kuin ihminen.

      - Fennek pro 19v female porista, joka ei ole ihminen eikä ole syntynyt ihmiseksi. En käyttäydy tai ajattele kuin ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      271
      9047
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      15
      2826
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      56
      2076
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      356
      1847
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1798
    6. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1789
    7. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      39
      1749
    8. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1744
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      160
      1704
    10. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1701
    Aihe