Miksei minulle voida tarjota eutanasiaa?

Anonyymi

1. En halua koskaan kouluttautua tai työllistyä
2. En halua olla osa yhteiskuntaa
3. En halua tehdä mitään toimellista tai hyödyllistä yhteiskunnalle
4. En halua olla haitaksi kenellekkään
5. En halua elää

Olen varmasti haitaksi yhteiskunnalle siitä johtuen kun joutuvat minulle maksamaan elätysrahoja kuukausittain. Mutta enhän minä halua elää. Joten mikseivät tarjoisi vaan minulle eutanasiaa, eikö se olisi win-win yhteiskunnalle sekä minulle? Terveisin 25v kouluttamaton työtön läskikasa.

3

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan sinua estä, kiitos ja näkemiin.

    • Anonyymi

      Sinä olet sen verran nuori ihminen, että vaikka olet nyt 25 vuoden iässä vielä kouluttautumaton niin tuon ikäisen on vielä mahdollista kuitenkin hankkia se ammatti itselleen. Ja työllistyäkkin.

      Ja vaikka et tekisi kumpaakaan noista niin se ei tee sinusta mitenkään arvotonta ihmistä vaan sinä olet kuitenkin arvokas juuri sellaisenaan kuin sinä olet. Se, että kuinka paljon ihminen tuottaa yhteiskunnalle ei ole se asia, joka määrittää ihmisarvon vaan kaikki tuottavuudesta riippumatta ovat samanarvoisia ihmisiä.

      Oletko ajatellut, että hakisit itsellesi apua että pääsisit eroon tuollaisista arvottomuuden tunteista?

    • Anonyymi

      Koulutus vaatii amiksen tai lukion ja ruotsin ja usein enkun, joka on pitkä pohjustus. Sitten pitää hankkia ammatti jolla työllistyy, kuten hoitoala, ja se on ihan eri työtä amistasolla, joka ei ole sairaanhoitoa.

      Ulkomaillekin pääsee siten, jos on kielitaitoa. Jos haluaa suoraan duuniin, voi kokeilla onneaan oppisopimuksilla, ja pohjustaa niitämahdollisesti jollain toiminnalla, lisäten mahiksia. Monessa paikassa voi kouluttautua erilaisiin ammatteihin, että hakemusta vain sisään, eikä vaadi edes peruskoulun päättötodistusta.

      Paino alenee vähentämällä syömisen määrää himpun alle sen mitä kuluttaa, eli etsii sen rajan, ja sitten on hallinta oman painon suhteen.

      Vaihtoehdot on elää nykyisellä linjalla tai kuolla. Eli tilanteen hahmotus. Työttömänä on vaikea saada vuokra-asuntoja, suhteita, harrastuksia ja muutenkin syrjitään, kun kuuluu ryhmään johon suhtaudutaan korkeintaan alaluokkana, ja töitäkään ei saa, että sen suhteen on polkaistava ura liikkeelle, että saa korkeamman statuksen pysyvän työpaikan mukana. Ja jos vaihtaa duunia, niin se on tehtävä kun on vielä vanhassa, koska työttömät eivät saa töitä.

      Eutanasian saa jos on saanut lähetteen eutanasiaan ja menee Sveitsiin tai olisko Hollantiin, joka silloin sallii sen; se maksaa tuhansia euroja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe