Minulla olisi kipeä tarve saada vesijetti käyttöön lomaviikoiksi. Saisiko lainata kaupungin vesijettejä.
Jos siellä ei ole vielä niin voisitteko ostaa sellaisen niin saisimme lainata.
Kiitos Martti ja Kartastojenpäät jo etukäteen!
Lainaako Lundeen minulle kaupungin vesijettiä?
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulin, että Martti ei lainaa enää mitään, kun sai varoituksen.
Myös kaupunki harkitsee vakavasti, että Martilta otetaan pois ritarin arvonimi.
Ei siis saisi käyttää enää Tuttiritarin nimikettä. - Anonyymi
Käy sdp toverille. Olet hieno henkilö kysyessäs. Tuttirirarit ei edes kysy lupaa.
- Anonyymi
Kelpaisiko sellainen perässä vedettävä?
- Anonyymi
Pitää kysyä kartastonpäältä, hän lienee uusi tpklaisten öykkäreiden uusi tuttiritari.
Tiemestarilla menee sekaisin katuvalopylväät ja liikennemerkit, mutta oppia ikä kaikki.
Kyyl ne oppii helposti erottamaan kunhan Martti perehdyttää!
Kaupunki tarvitsee vesijettejä, nyt on rahaa kun korona-avustuksia tuli ja lentoliikenne jauhaa miljoonia! - Anonyymi
Jos sulla sdp puoluekirja kunnossa niin en näe ongelmaa
- Anonyymi
Aloittajalle, ei kaupunki sulle mitään jettiä lainaa, varasta se niinkuin aina olet tehnyt kun olet tarvinnut jotain.
- Anonyymi
Näkisittepä kaupungin työntekijöiden työkalustevarastoihin!
Varastot ovat täynnä kaupungilta "lainattuja" tavaroita!!! - Anonyymi
Mulla on autotalli täynnä keppihevosia, jolla ratsastan auringonlaskuun.
Kaikki lainattu kaupungilta....häh...häh...häää
T. Yks toinen Masa - Anonyymi
Lainaako Lunden sitä keppihevosta mulle, jonka sai työporukalta lahjaksi.
Pitäis vähän harjoitella ratsastamista....- Anonyymi
Minä haluaisin lainata kuorma-autoa, ajaakseni sillä kaupungin, myös lainaamat sorat mökkitielle. Toveri tiehöylänkuljettaja, käy sitten ylimääräisistä ruokarahalla palkanlisänä saaneena tasoittamassa soran, matoksi kuormasta vetäessä tulleet rypyt. Työ aikana totta kai.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751420Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481312Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551078- 51785
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39728Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44701- 30647