Vain 15 ko tulee uusia lukion oppilaita.
Tulee edullisemmaksi kuskata Alavudelle lukioon.
Syntyvät säästöt Kiinan eläinsuojeluun.
Kiinalaiset kiittää Mikkoa
Loppuuko lukio
5
692
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäluokat ovat niin pieniä ettei riitä oppilaita lukioon, muilta paikkakunnilta on vaikea kulkea tänne opiskelemaan kun ei ole julkista liikennettä. Olemme täällä huonojen liikenne yhteyksien ja todella surkeiden teiden takana
- Anonyymi
Joo ei kannata enää pitää lukiota.
Alavudelle kuljetukseen lapset.
Säästöt tulee valtavia ja Marikakaan ei saa yläkoulun rehtorin palkan lisää.
On siinä ähtärille kallis pariskunta...
Eiköhän pohjoinen ottaa ne takas
- Anonyymi
Rakennetaan uusi 6 miljoonan lukio.
- Anonyymi
Outoa on jos etäopetus ei toimisi ?
Ehkä opetusmenetelmät tosin voisivat olla itseopiskelun sijaan enemmänkin opettajien vaikutukseen perustuvia.
Nämä opetuksen metodit on niin usein muuttuvia olleet, mutta ei-toivottavaa on se opettajan roolin kutistuminen opintojen ohjaajan suuntaan.
Sellaisilta se opetus ja kirjat nykyisin vaikuttavat.
Digiaika ei taida olla pedagogian kannalta niiden tuntijoiden käsissä ?
Välineitä etäopetukseen tosin on vaihtoehtona tuntien matkojen vastineeksi. - Anonyymi
Lukio kiinni Ähtärissä. Ei ole opiskelioitakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621398
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 34663
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508