Vain 15 ko tulee uusia lukion oppilaita.
Tulee edullisemmaksi kuskata Alavudelle lukioon.
Syntyvät säästöt Kiinan eläinsuojeluun.
Kiinalaiset kiittää Mikkoa
Loppuuko lukio
5
691
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäluokat ovat niin pieniä ettei riitä oppilaita lukioon, muilta paikkakunnilta on vaikea kulkea tänne opiskelemaan kun ei ole julkista liikennettä. Olemme täällä huonojen liikenne yhteyksien ja todella surkeiden teiden takana
- Anonyymi
Joo ei kannata enää pitää lukiota.
Alavudelle kuljetukseen lapset.
Säästöt tulee valtavia ja Marikakaan ei saa yläkoulun rehtorin palkan lisää.
On siinä ähtärille kallis pariskunta...
Eiköhän pohjoinen ottaa ne takas
- Anonyymi
Rakennetaan uusi 6 miljoonan lukio.
- Anonyymi
Outoa on jos etäopetus ei toimisi ?
Ehkä opetusmenetelmät tosin voisivat olla itseopiskelun sijaan enemmänkin opettajien vaikutukseen perustuvia.
Nämä opetuksen metodit on niin usein muuttuvia olleet, mutta ei-toivottavaa on se opettajan roolin kutistuminen opintojen ohjaajan suuntaan.
Sellaisilta se opetus ja kirjat nykyisin vaikuttavat.
Digiaika ei taida olla pedagogian kannalta niiden tuntijoiden käsissä ?
Välineitä etäopetukseen tosin on vaihtoehtona tuntien matkojen vastineeksi. - Anonyymi
Lukio kiinni Ähtärissä. Ei ole opiskelioitakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599