Trump ilmoitti peitellen, että hän on seuraava USAn presidentti ja jos ei seuraavien vaalien niin sitä seuraavien. Tämä ilmoitus aiheutti paniikin demokraatien keskuudessa. He miettivät, voiko totuus tulla ilmi jossakin vaiheessa sittenkin. Kyllä, se tulee, totuus tulee aina esiin jossain vaiheessa.
Trump will be back, demoktaatit ovat paniikissa.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ex-presidentin mielenterveysongelmat ovat pelkästään surullisia. Eikö joku voisi ohjata vanhusta hoitoon.
- Anonyymi
Presidentiksi ei tulla ilmoituksella, vaan vaalivoitolla.
Trumpilla on takanaan kahdet tappiolliset vaalit äänissä laskettuna.
Kannattaisi pitää pienempää ääntä. - Anonyymi
Sosialistit vapisevat. Biden ei ole saanut mitään aikaseksi puolessa vuodessa ja niissäkin asioissa, mitä on yrittänyt huseerata, on peesannut Trumpin jälkiä. Trump vaatii muuten Kiinalta 10 000 biljoonan dollarin korvausta kuronaviruksen levittämisestä. Ei taida muilla olla kanttia esittää vattimuksia Kiinalle. Jo pelkästään tuon laskun heitolla, Trump on presidentti ja ansaittu presidentti.
- Anonyymi
Trump ei ole presidentti. Joe Biden on USA:n presidentti.
- Anonyymi
Trump hajottaa republikaanipuolueen. Siitä demokraatit ovat iloissaan.
USA:aan saadaan vihdoin järkevää politiikkaa. - Anonyymi
Varapresidentti Kamala Harris seuraa Trumpin jalanjälkiä ja demokraatit kauhuissaan. Harris ilmoitti Guatemalassa, että älkää yrittäkö USAhan, jäätte rajalle. Hyvä, ettei hän uhannnut sentään ampua kaikkia rajan laittomasti ylittäneitä.
Demokraatit kulkevat aina perässä ja nyt Trumpin jäljessä. - Anonyymi
Texas jatkaa nuurirakentamista Bidenista välittämättä. Aikovat myös sijoittaa laittomat maahantulijat suljetuille leireille eikä vastaanottokeskuksiin. Trumpin oppeja tuntuvat noudattavan.
- Anonyymi
Putinin ja venäjämielisten unelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772