Donald Trump on pitkän tauon jälkeen palannut parrasvaloihin

Anonyymi

"Trump luonnehti häviötään Yhdysvaltain presidentinvaaleissa ”vuosisadan rikokseksi”, kritisoi kovin sanoin maan johtavaa infektioasiantuntijaa ja vaati Kiinalta 10 000 miljardin korvauksia pandemian levittämisestä".

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/trump-on-paassyt-jalleen-vauhtiin-vaatii-kiinalta-10-000-miljardin-dollarin-korvauksia-pandemian-levittamisesta/14986063-5392-4fa7-aa40-2446e7497742

Nykyistä hallintoa presidentti Joe Bidenin alla Trump luonnehti Yhdysvaltain ”historian radikaaleimmin vasemmistolaiseksi hallinnoksi”. Hänen arvionsa mukaan tästä ei myöskään hyvää seuraa: ”Kokoontuessamme täällä tänä iltana, meidän maamme tuhoutuu silmiemme edessä.”

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonkohan Donnie aikoo pulittaa hänen laiminlyöntiensä takia koronaan kuolleiden tuhansien amerikkalaisten omaisille..?
      Ai joo, se otetaan just tuosta 10 000 mrd:sta taalasta.

    • Anonyymi

      No koska meidän hallitus pulittaa meille suomalaisille kaikki tekemänsä mokat??

      • Anonyymi

        Mahtava äijä, totta joka sana. Ei ole kummakaan kun iso osa amerikkaa kannattaa häntä.
        Faucin valeet koronasta ja alkuperästä ova alkusoittoa huijausten esille tulemisista.


      • Anonyymi

        Ei kai Sanna sentään ole meitä tappanut??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai Sanna sentään ole meitä tappanut??

        Ei kuolleet pysty kirjoittaaan.


    • Anonyymi

      Alan olla aivan kyllästynyt kumpaankin Amerikan hurupelleen.
      Toivottavasti sieltä löytyy tämän huruilun jälkeen vielä jostain asiallinen presidentti. Barak Obama oli hyvä presidentti.

      • Anonyymi

        Minä tykkäsin " Colt" Reeganista. Toinen varteentettava oli Bill "sepalus" Glington.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tykkäsin " Colt" Reeganista. Toinen varteentettava oli Bill "sepalus" Glington.

        Ragan ,Clinton. Oikeinkirjoitus on kiva juttu, jos osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ragan ,Clinton. Oikeinkirjoitus on kiva juttu, jos osaa.

        Minäkään en osannut.


    • Anonyymi

      Uhoo palaavansa valtaan syyskussa - saa nähdä. Maaliskuussakin hänen piti palata valtaan, mutta teknisten esteiden vuoksi se estyi. Nyt uusi takaraja on syyskuu.

      Jos olisi amerikkalainen koronapotilas joka on koronan takia menettänyt työnsä ja toimeentulonsa ja saanut satoihin tuhansiin nousevan sairaalalaskun, niin nostaisin kyllä kanteen Trumpia vastaan hänen koronapolitiikastaan. USA:ssa sitäpaitsi on olemassa myös joukkokanteet, kaikki koronaan sairastuneet ja kuolleiden omaiset nyt vaatimaan Trumpilta korvauksia.

    • Anonyymi

      Trump on viisas mies.

    • Anonyymi

      Huru ukko horisee omiaan vai muka palaa valtaan syksyllä pikemmikin viedään hoitoon ja puetaan pakkopaitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe