Ei vain naisilla ole kuukautiset

Anonyymi

Vihreiden valtuustoedustajan mielestä muillakin kuin naisilla voi olla kuukautiset. https://m.youtube.com/watch?v=oRQlhvy_ZFY

Jos joku tervejärkinen avaisi suunsa ja sanoisi, että se on biologisesti mahdotonta ja vain naispuolisella voi olla kuukautiset, niin syytetäänköhän tätä totuuden puhujaa pian vihapuheesta? Onko maailma menossa ihan sekaisin, kun pääkaupunkimme asioita hoitavat elävät jossain ihan mielikuvitusmaailmassa?

13

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehillä on kuulemma paskikset

• Anonyymi

Ai, pelkäsin että ryyppiäiset😅

• Anonyymi

Joo pitääkin soittaa pomolle maanantai-aamuna et nyt ei kyllä pääse töihin millään kun on niin runsaat vuodot ja muutenkin ihan karseet kuukautiskivut! :/ Ja partakin ollu jo viikon ajamatta ku jostain syystä käsi tärisdy joka aamu niin stnasti niin ei o uskaltanu.

• Anonyymi

onkos siteet sitten sukupuoli neutraalia kuten wceekin,

• Anonyymi

Kaikkia sitä valtuustoonkin valitaan.

• Anonyymi

Niinpä! Ei voi kuin ihmetellä, kuinka tyhmää sakkia nuo vihreiden kannattajat ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Ei voi kuin ihmetellä, kuinka tyhmää sakkia nuo vihreiden kannattajat ovat.

Äänestäjien vika, kun Suomen päättäjät puhuu pehmosia. Älkää äänestäkö typeryksiä urpot🤯🤭

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ennen tuota sanottiin ihan krapulaksi. 😂

• Anonyymi

Ai siksi meidän isukki on turvoksissa, voimaton, hikinen ja juo vaan virvokkeitaan.Pelkäsin jo että on alkoholisoitunut, mutta onkin normia pidemmät menkat.Kolmaskymmenes vuosikymmenköhän jo menossa. Kyllä ne ottaa koville, koko perheelle, mutta kun lupasin vastamäessäkin. Itellä ei onneksi menkat elämää oo häirinneet.Ei kai auta ku sinnitellä😅

• Anonyymi

tosin tuohon vaivaan siteekkään auta, tosin vaihdevuodet voi tulla miehellekin otsikon oideilla,

• Anonyymi

Äänestittehän wiisaasti, jotta sekoilu loppuu?

• Anonyymi

Kysyin mieheltä, sen veljeltä ja niiden isältä. Kellään ei oo ollu rättipäiviä, eikä alakerrasta verta vuoda.
      On kuulemma naisten juttu vaan
      Ottakaa opiksi, älkää antako johtaa harhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe