Miksi muslimit vainoavat Juutalaisia ja Kristittyjä

IRANIN AJATOLLAH PALJASTAA, MIKSI MUSLIMIT TAPPAVAT JUUTALAISIA JA KRISTITTYJÄ
Muslimit ovat vainonneet juutalaisia ja kristittyjä vuosisatojen ajan. Miksi? Muslimien mukaan se on oikeutettua.

https://urly.fi/25oY


Miksi muslimit vainoavat juutalaisia ja kristittyjä
Ajatollah Mohammad Saidi perustelee, miksi muslimit murhaavat juutalaisia ja kristittyjä. Hänen perjantaisaarnansa täällä saa sen näyttämään hyväksyttävältä, koska he eivät alistu Allahille, ja heillä on "uskonnollisia, moraalisia ja käytännön poikkeamia". Näin monta muslimia opetetaan. Tätä heidän johtajansa saarnaavat heille. Tulos? Muslimit tappavat lukemattomia viattomia ihmisiä uskonnon harjoittamisesta. Monet muslimit ovat suvaitsevaisia muita kohtaan tämän kieroutuneen uskomusjärjestelmän vuoksi.
Kaikkia muslimeja ei opeteta tällä tavalla tai uskota tähän. Mutta tämä ajatuskoulu myrkyttää maailman ja aiheuttaa verenvuodatusta.
Toisten murhaaminen ja vainoaminen, koska he uskovat eri tavalla kuin sinä, on moraalitonta ja sairasta. Tällainen ajattelutapa kaataa maailman sen sijaan, että nostaisi sitä.
Juutalaisuudessa synagogan rabbi pitää usein saarnan perjantai-iltana tai sapattipäivänä. Se on yleensä täynnä inspiraation sanoja ja halua tehdä maailmasta rauhallisempi paikka. Jos vain radikaalilla muslimimaailmalla olisi nämä samat arvot, kuvitelkaa, kuinka paljon erilainen maailma olisi.

27

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Islaminuskoisesta ei rehellisesti toiseen uskoon suhtautuvaa ei tule .

    • Anonyymi

      wannabe zionin göbbels,
      lietsoo vihaa vääräuskoisia kohtaan,

      iranissa nautitaan omaa pahaa lääkettä,
      demokratia piti lopettaa ja nostaa shaahi valtaan,

      mut kuinkas sitten kävikään...

      • Kuinkahan tuohon vastaa iran ja muslimi fani kts????


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Kuinkahan tuohon vastaa iran ja muslimi fani kts????

        a'kusis sie vastaat,
        kannattiko se usa:n operoima,
        irvokas vallan vaihto...


    • Nämä 'opit' on islamiin kopioitu kristinuskonharhaisten kirjasta, kirjan kansalta.

      Kannattaa siis katsoa peiliin ja kaivaa omasta taikauskosta virheet esiin.

    • Anonyymi

      Kiista yhteisesen jumalan omistusoikeudesta?

    • Koska muslimit ovat sairaita

      • Anonyymi

        Noihin sairauksiin voi liittää aika moni muukin uskonto. Oireet ovat vain hieman erilaisia. Lasten hyväksikäyttö, rahan kiristäminen pelottelemalla Saatanalla, valehtelu, sotiminen Jeesuksen tai Herran nimissä ym. Olette kaikki uskikset rikollisia tavalla tai toisella.


      • Anonyymi

        natsien mielestä,
        juutalaiset on sairaita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        natsien mielestä,
        juutalaiset on sairaita...

        Sitähän te olette julistaneet jo 1930-luvulta asti. Milloin itse liityit porukkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän te olette julistaneet jo 1930-luvulta asti. Milloin itse liityit porukkaan?

        ihmettelin vain,
        miten arton,
        "Koska muslimit ovat sairaita",
        ja natsin mielipiteet eroaa toisistaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noihin sairauksiin voi liittää aika moni muukin uskonto. Oireet ovat vain hieman erilaisia. Lasten hyväksikäyttö, rahan kiristäminen pelottelemalla Saatanalla, valehtelu, sotiminen Jeesuksen tai Herran nimissä ym. Olette kaikki uskikset rikollisia tavalla tai toisella.

        Me kaikki ihmiset olemme syntisiä. Me teemme usein pahaa toisillemme ja eläimille. Kunnioitus toisiamme kohtaan, on hävinnyt. Onko syynä siihen, että olemme polkeneet Jumalan sanan jalkojemme alle. Jumalan kunnioitus on hävinnyt Suomesta, samalla myös kunnioitus toisiamme kohtaan. On riitoja, kun toinen ei olekaan samaa mieltä kanssani. Halutaan elää niin kuin itse tahtoo, vaikka loukkaisi lähimmäisiään. Minä itte-mentaliteetti on useinkin vallalla. Uskonto itsessään orjuuttaa ihmisen, ainoastaan Jeesus tuo vapauden.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Me kaikki ihmiset olemme syntisiä. Me teemme usein pahaa toisillemme ja eläimille. Kunnioitus toisiamme kohtaan, on hävinnyt. Onko syynä siihen, että olemme polkeneet Jumalan sanan jalkojemme alle. Jumalan kunnioitus on hävinnyt Suomesta, samalla myös kunnioitus toisiamme kohtaan. On riitoja, kun toinen ei olekaan samaa mieltä kanssani. Halutaan elää niin kuin itse tahtoo, vaikka loukkaisi lähimmäisiään. Minä itte-mentaliteetti on useinkin vallalla. Uskonto itsessään orjuuttaa ihmisen, ainoastaan Jeesus tuo vapauden.

        ja sitten vielä,

        Älä valehtele. Ketkähän ne haluavat sotia. Ne ovat palestiinalaiset, jotka taistelevat oman uskontonsa takia. Palestiinalaiset terroristit haluavat saada aikaan mellakoita, he ovat verenhimoisia, heillä ei ole sääliä ketään kohtaan, ei edes omia kansalaisiaan.

        olet sinä melkoinen keittiögöbbels...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja sitten vielä,

        Älä valehtele. Ketkähän ne haluavat sotia. Ne ovat palestiinalaiset, jotka taistelevat oman uskontonsa takia. Palestiinalaiset terroristit haluavat saada aikaan mellakoita, he ovat verenhimoisia, heillä ei ole sääliä ketään kohtaan, ei edes omia kansalaisiaan.

        olet sinä melkoinen keittiögöbbels...

        En ymmärrä, miksi olisin keittiögöbbels.

        Mielestäni vastasin siihen, miksi lapsia käytetään hyväksi, miksi ihmiset ovat pahoja toisilleen. Suomessakin murhataan ihmisiä, toisinaan syynä on mustasukkaisuus. Tuntuu siltä, että viikoittain joku on murhattu. En ymmärrä, miksi pitää murhata toinen ihminen.

        Olen samaa mieltä kanssasi, että palestiinalaiset haluavat saada aikaan mellakoita. Kyse on uskonnosta. Enkä hyväksy heidän tekojaan. Heille ei kelpaa mikään kädenojennus rauhan suhteen. Jopa jotkut muslimaat ovat kyllästyneet palestiinalaisiin. Nämä maat ovat huomanneet, että palestiinalaiset eivät halua rauhaa. On se hassua. että EU antaa palestiinalaisille rahaa. Mihin ne rahat menevät ? Menevätkö Abbasin taskuun ?


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi olisin keittiögöbbels.

        Mielestäni vastasin siihen, miksi lapsia käytetään hyväksi, miksi ihmiset ovat pahoja toisilleen. Suomessakin murhataan ihmisiä, toisinaan syynä on mustasukkaisuus. Tuntuu siltä, että viikoittain joku on murhattu. En ymmärrä, miksi pitää murhata toinen ihminen.

        Olen samaa mieltä kanssasi, että palestiinalaiset haluavat saada aikaan mellakoita. Kyse on uskonnosta. Enkä hyväksy heidän tekojaan. Heille ei kelpaa mikään kädenojennus rauhan suhteen. Jopa jotkut muslimaat ovat kyllästyneet palestiinalaisiin. Nämä maat ovat huomanneet, että palestiinalaiset eivät halua rauhaa. On se hassua. että EU antaa palestiinalaisille rahaa. Mihin ne rahat menevät ? Menevätkö Abbasin taskuun ?

        vieläkin keittiögöbbels selittelee,
        oikeutusta zionistien murhaavalle terrorille,

        ei zionin terroristi rauhaa halua,
        oma päämisterikin piti murhata,
        ampua selkään,
        ettei tulisi rauha...


      • Anonyymi kirjoitti:

        vieläkin keittiögöbbels selittelee,
        oikeutusta zionistien murhaavalle terrorille,

        ei zionin terroristi rauhaa halua,
        oma päämisterikin piti murhata,
        ampua selkään,
        ettei tulisi rauha...

        Mistä sinä olet saanut päähäsi moista. En ymmärrä sinua. En yleensäkään ymmärrä ihmisiä, jotka nimittelevät toisiaan. Onko näiden ihmisten sisin niin musta, että heidän pitää nimitellä toisia ihmisiä.

        Minä satun olemaan Israelin puolella. Israel on minulle rakas maa. Olen yhden kerran käynyt siellä. Rukoilen juutalaisten puolesta. Jo pienenä lapsena juutalaisilla oli sydämessäni paikka.

        Israelilla on oikeus vastata, jos sen kansalaisia vastaan hyökätään. Palestiinalaiset terroristit aina aloittavat, koska he haluavat sekasortoa.

        Kyllä juutalaiset haluaisivat rauhaa. Mutta palestiinalaiset eivät anna siihen tilaisuutta. Raamatun mukaan tulee joku, joka tekee rauhan Israelin kanssa. Silloin Israelissa on rauha 3 ja puoli vuotta. Mutta se tulee olemaan valerauha. Vasta sitten, kun Jeesus tulee Öljymäelle, niin silloin alkaa juutailasilla rauhan aika. Ja se on todellinen rauha.


      • Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

        Mistä sinä olet saanut päähäsi moista. En ymmärrä sinua. En yleensäkään ymmärrä ihmisiä, jotka nimittelevät toisiaan. Onko näiden ihmisten sisin niin musta, että heidän pitää nimitellä toisia ihmisiä.

        Minä satun olemaan Israelin puolella. Israel on minulle rakas maa. Olen yhden kerran käynyt siellä. Rukoilen juutalaisten puolesta. Jo pienenä lapsena juutalaisilla oli sydämessäni paikka.

        Israelilla on oikeus vastata, jos sen kansalaisia vastaan hyökätään. Palestiinalaiset terroristit aina aloittavat, koska he haluavat sekasortoa.

        Kyllä juutalaiset haluaisivat rauhaa. Mutta palestiinalaiset eivät anna siihen tilaisuutta. Raamatun mukaan tulee joku, joka tekee rauhan Israelin kanssa. Silloin Israelissa on rauha 3 ja puoli vuotta. Mutta se tulee olemaan valerauha. Vasta sitten, kun Jeesus tulee Öljymäelle, niin silloin alkaa juutailasilla rauhan aika. Ja se on todellinen rauha.

        ei zionin terroristi rauhaa halua,
        oma päämisterikin piti murhata,
        ampua selkään,
        ettei tulisi rauha,

        toinen zionin jihadisti,
        halusi sekasortoa,
        meni moskeijaan,
        ampumaan rukoukseen polvistuneita ihmisiä selkään,
        ettei tulisi rauha...


    • Anonyymi

      No mikäs yllätys tuo nyt on, että pitää oikein isoilla kirjaimilla kirjoittaa ja kuuluttaa? Itseäni ei haittaa yhtään koko tilanne. Ei tilanne miksikään muutu täällä räyhäämällä. Kaikki tapahtuu maailmalla, niin kuin tapahtuu, haluamme tai emme. Mene valittamaan Iranin johdolle, jos haluat vaikuttaa asiaan.

    • Anonyymi

      Ihan ihme piipittämistä noilla juutalaisilla. Ikään kuin suomalaiset voisivat vaikuttaa johonkin Iranin politiikkaan tai terroristijärjestön toimintaan. Menisivät nyt itse henkilökohtaisesti valittamaan itse asianosaisille, niin ehkä jotain tapahtuukin. Täällä vain saatte nassuttaa joka päivä 24/7 loppuikänne, eikä mikään muutu maailmassa.

    • Anonyymi

      Jännä, kun pistää luun kurkkuun noilta Israel -intoilijoilta, niin kommentteja ei tule. Alkaa vain uusi aihe keskustelulle

      • Anonyymi

        On kyllä. Olisiko sinulla esimerkkiä tuollaisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä. Olisiko sinulla esimerkkiä tuollaisesta?

        Siihenhän vastasit itse kysymykseen.


    • Anonyymi

      Totanoin,perustettiinko Israel Palestiinalaisten maalle? Onneks Teillä on ohjuksia, voitte tappaa lapsia ja heilutella päätä kivikasan ääressä.

      • Anonyymi

        Ei perustettu.


    • Anonyymi

      Ovatko muslimit vaaraksi länsimaiselle kulttuurille?🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Tarvontiehän on taputeltu kerran kantaväellä. Arvoja hävittäessä vieraillakin on se edessään takuulla.

    • Anonyymi

      Monet arabimaat jotka ovat kuitenkin islamuskoisia, ovat katsoneet parhaimmaksi harjoitta rauhanomaista rinnakkaiseloa Israelin kanssa, koska siitä on heille hyötyä. Vesipula alkaa vaivata monia arabimaita. Saudeissa ja Emiraateissa myös pohjavesien osalta, koska viljelysten kastelu nielee liian paljon vettä.
      Israelin uusi teknologia tulee avuksi meriveden puhdistuslaitosten muodossa ja uusi innovaatio, jota en aikaisemmin ole kuullut, ja josta ei meillä ole paljon mitään puhuttukaan, he pystyvät tekemään vettä ilmasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe